Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.11.12. 20:47


Red Bull

Sebastian Vettel: (3. edzés: 2., időmérő: 1.) "Meglehetősen elégedett vagyok. Tegnap nem tetszett a saját teljesítményem, illetve az autóé, nem éreztem magam kényelmesen. Ma kapásból sokkal jobban alakult minden, amint pályára hajtottunk délután, és még inkább ráéreztem az autóra este, amikor lement a nap. Tetszett az ízlésemnek. A McLaren egész hétvégén erősnek tűnt, viszont azt gondoltam, ha mindent helyesen csinálok a Q3-ban, akkor lehet esélyem ellenük. Ez összejött. Nagyon örülök a pole-nak, amely különleges, mivel utolértem vele Nigel Mansellt. Fantasztikus ez az év, és még nincs vége. Nagyon várom a holnapot."

Mark Webber: (3. edzés: 3., időmérő: 4.) "Csalódott vagyok az utolsó etapom miatt, elrontottam. A felvezető körön többet kellett kommunikálnunk pár dolog miatt, amelyeket el kellett rendezni, és ez kissé befolyásolta a ráhangolódásomat. Több volt a pakliban, szomorú vagyok. Néha ránézünk Seb köridejére, és azt mondjuk, 'tyűha, ezt nem lehet másolni'. Ma kiváló munkát végzett, de én nem érzem úgy, hogy mindent kihoztam volna a lehetőségekből, amikor számított. Érdekes lesz az első szektor a versenyen. Úgy vélem, ezen a pályán viszonylag nehéz előzni, ezért sok múlik majd a DRS zónákon és a boxkiállásokon."

Ferrari

Fernando Alonso: (3. edzés: 5., időmérő: 5.) "Többé kevésbé oda kerültünk, ahová vártuk magunkat. Nem azért, mert ez a nyolcadik alkalom a tizennyolcból, hogy az 5. helyről indulhatok. Egész évben úgy volt, hogy a McLaren és a Red Bull erősebbek nálunk a szombati napon, míg vasárnap kicsit más a helyzet, ilyenkor a különbség kisebb lesz. Tudjuk, hogy a dobogóért harcolhatunk, de ahhoz, hogy ez sikerüljön, mindent tökéletesen kell csinálnunk, kezdve a rajttal és a stratégiánkkal. A Q3-ban csak egy gyors kört akartam menni, de aztán az első nem volt tökéletes, és inkább megpróbáltuk még egyszer, hogy minden jól menjen. Nem gondolom, hogy túl nagy különbséget okoz holnap, ha valaki új abroncsokon rajtol, mert a gumikopás nem igazán jelentős. Talán a második, vagy a harmadik körben tudtam volna a legjobb időt kiautózni, de ez veszélyeztette volna a holnapi stratégiánkat, mellyel kevésbé kopott gumikon szeretnénk rajtolni, mint a fő riválisaink. A pálya tiszta oldaláról rajtolhatok, és remélem, hogy pár helyet javíthatok. Az első kör jó lehetőség lesz erre. Az első szárny? Az enyém jól működött egész hétvégén, de a csapat úgy döntött, hogy Felipe autóján kicserélik (a régire). Ez részben jó dolog, mert így sok adatot tudunk gyűjteni, amivel összehasonlíthatjuk azokat és jobban megérthetjük az új alkatrész viselkedését. Érdekes lesz látni, hogy holnap hogyan viselkednek majd a gumik a rajttól a verseny végéig, miközben a pálya hőmérséklete csökken."

Felipe Massa: (3. edzés: 7., időmérő: 6.) "Hogy őszinte legyek, többet vártam ettől az időmérőtől. Többet szenvedtem, mint vártam azon, hogy a lehető legtöbbet kihozzam a gumikból, az első mért körön. Talán jobb lett volna kipróbálni egy hosszabb etapot két kísérlettel. Ahogyan az várható volt, a McLaren és a Red Bull előnyben voltak hozzánk képest, végül oda kerültünk a rajtrácson, ahová vártuk magunkat, így a szezon utolsó szakaszában. Természetesen az, hogy a régi első szárnyat kellett használnom számított valamit a teljesítményemben. Indiában, amikor összehasonlítottuk a két változatot rögtön éreztem, hogy az új előrelépés, több tapadást és jobb fékezési stabilitást biztosít. Ennek ellenére nem gondolom, hogy be tudtam volna kerülni az első két sor valamelyikébe. Meglátjuk, hogy holnap mire leszünk képesek. Természetesen a DRS segíteni fogja az előzéseket, de láthattuk már más alkalmakkor, hogy ez még állítható hátsó szárnnyal sem egy előre eldöntött ügy."

 

McLaren

Lewis Hamilton: (3. edzés: 1., időmérő: 2.) "Szép lett volna megszerezni a pole pozíciót, de az a Red Bull, mint mindig, most is nagyon gyors volt a Q3-ban. Eljutottunk az autónkkal egy pontra, amikor különösen jól teljesít bizonyos pályákon, itt pedig mindig is jók voltunk. Nagyon bátorító, hogy ilyen versenyképesek vagyunk ezen a hétvégén. Az első sorban vagyunk, és innen remek futamunk lehet. Ráadásul hosszú idő óta először a hosszú etapos tempóm is nagyszerű volt, és úgy gondolom, akkor több üzemanyaggal is mentünk, mint más csapatok. Valójában nagyon jó érzéseim vannak a holnappal kapcsolatban. Remélem, kiváló rajtot vehetek, szeretnék elsőként megérkezni az első kanyarba. Azonban ha nem sikerül, olyan közelről fogom követni Sebastian (Vettelt), amennyire csak tudom, mindent megteszek, hogy ne lépjen el több mint egy másodperccel, majd pedig megpróbálok elé kerülni a DRS zónákban. Tavaly is másodikként rajtoltam, de túl korán fékeztem az első kanyarban, és hagytam Sebastiannak, hogy elforduljon. Épp az imént mondtam neki, hogy ez holnap nem fog megismétlődni."

Jenson Button: (3. edzés: 4., időmérő: 3.) "Nem igazán találtam meg ezen a hétvégén azt a balanszot, ami a leginkább kedvezne nekem. Az autó elég sokat változott az időmérőre. Az edzésen küszködtem az autó hátuljával, de a kvalifikációra hirtelen nagyszerű lett a hátsó tapadás, és rengeteg az alulkormányzottság, szóval az autó teljesen más lett számomra. Nyilván az időmérőn már csak bizonyos dolgokat tehetünk, hogy közbeavatkozzunk, és minden felhasználtunk, amit lehetett, hogy az autó tűrhetően működjön, és végül sokkal jobban éreztem magam. A harmadik hely nem rossz a start szempontjából, remélem, holnap túljutunk a Red Bullokon."

 Mercedes

Nico Rosberg: (3. edzés: 6., időmérő: 7.) "Nem igazán hoztuk ki a maximumot az időmérőnkből, amiért elég kár. A pálya hőmérséklete csökkent az edzés alatt, és egyre nehezebbé vált munkára fogni a gumikat. Amikor másodszor hajtottam ki a Q3-ban, túl nagy volt a forgalom előttem ahhoz, hogy megfelelően felmelegítsem a gumikat, és ezt megéreztem a gyors körömön. Enélkül úgy vélem, előrébb is végezhettem volna. Azonban a rajtrács jó oldalán állok, a holnapi verseny pedig szórakoztatónak ígérkezik."

Michael Schumacher: (3. edzés: 10., időmérő: 8.) "Elég szoros volt ma az időmérő. Megszakítottam az utolsó körömet a Q1-ben, hogy spóroljak a gumikkal, és jó hír, hogy így a Q3-ra is maradtak még friss abroncsaim. Összességében ez egy szokványos időmérő volt, ahol bizonyára már nem tudtunk volna ennél sokkal többet előhúzni. Sima versenyre számítok, és megpróbáljuk a lehető legtöbbet kihozni a kínálkozó lehetőségekből. A gumik nem kellene, hogy nagy gondot jelentsenek itt, és le is teszteltük a viselkedésüket a tegnapi második edzésen, ami ugyanabban az időpontban volt, mint majd a verseny lesz. Az a tény, hogy a pálya hőmérséklete csökkenni fog a futam alatt, talán jól is jön majd számunkra, hiszen kicsit küszködünk itt a gumik hőfokával."

Force India

Adrian Sutil: (3. edzés: 8., időmérő: 9.) "Elégedett vagyok a 9. hellyel, jó időmérő volt ez számomra. A Q3-ban kicsit tovább vártunk a tervezettnél, mert meg akartuk várni, mit csinál a Mercedes. Végül úgy döntöttek, hogy kimennek, így én is kihajtottam, és futottam egy mért kört. A köröm nem volt a legjobb, mert nem sikerült megfelelően felmelegítenem a gumikat, szóval talán kicsit feljebb is végezhettem volna. Azonban így sem gondolom, hogy túlságosan panaszkodnunk kellene, hiszen a 9. hely remekül tükrözi a jelenlegi tempónkat."

Paul di Resta: (3. edzés: 9., időmérő: 10.) "A mai célunk az volt, hogy mindkét autóval a legjobb 10 közé jussunk, és ezt meg is tettük. A szabadedzésen előreléptünk a beállítások tökéletesítésével, és az időmérőn is elégedett voltam az autóval. A Q1 és a Q2 remekül ment, és elvégeztük a munkát azzal, hogy bejutottunk az első tízbe. A Q3-hoz úgy álltunk hozzá, hogy optimális stratégiánk legyen a versenyre. A futamon egyértelműen pontokat remélünk, hiszen a célunk az, hogy megőrizzük a 6. helyet a bajnokságban. Már igazán várom a versenyt, mert ez a hely este nagyon látványos. Érdekes az alkonyatban vezetni, amikor egy kicsit lehűl az idő."

Sauber

Sergio Pérez: (3.: edzés: 13., időmérő: 11.) "Nagyon örülök, hogy 11. lettem az időmérőn. A Q2-ben értem el a legjobb köridőt egy olyan szett lágy abroncson, amit már használtam a Q1-ben is. Természetesen azt vártam, hogy ha friss gumikat teszünk fel, tovább javulhatok, de képtelen voltam felmelegíteni azokat. Elég izgalmas helyzetben vagyunk, ha megnézzük a konstruktőri bajnokságban folytatott csatát, de jó versenyben bízom, és agresszív stratégiával vágunk neki. Minden megtörténhet. Ez lesz az első futamom alkonyatkor, de tegnap és ma láthattam, hogy a letéphető fólia elég jól működik."

Kamui Kobayashi: (3. edzés: 12., időmérő: 16.) "Egy olyan szett lágy gumin értem el a legjobb időmet a Q2-ben, amit már használtam a Q1 során is. Nem volt tökéletes kör, de bíztam az új abroncsokban. Aztán rengeteget küzdöttünk azzal, hogy felmelegítsük az újakat, és emiatt nem tudtam javítani. Óriási volt a különbség a tapadás terén az új és a használt gumik között. Ennek ellenére jó érzéseim vannak a holnapi futammal kapcsolatban."

Renault

Vitalij Petrov: (3. edzés: 14., időmérő: 12.) "Nehezen indult a hétvége, volt tegnap néhány mechanikai problémánk. Innen nézve egész szép eredményt értünk el egy olyan pályán, melynek nem vágtunk neki túl sok reménnyel. Hogy őszinte legyek, ma valóban kihoztuk a maximumot az autóból. Nem számíthattunk csodára, és összességében elégedett vagyok a 12. hellyel, mert tudom, hogy én és a csapat is mindent megtett. Nagyon nehéz erre a pályára versenyképes beállítást találni. Nehéz nap lesz a holnapi számunkra. Az emberek azt mondják, hogy nincs akkora gumikopás, mint más pályákon, de én nem vagyok biztos ebben, azt hiszem ez fontos szerepet fog játszani. Hosszú lesz a verseny, és jó taktikát kell választanunk, hogy valami jó is történjen ezen a hétvégén."

Bruno Senna: (3. edzés: 11., időmérő: 14.) "Csalódott vagyok, mert hibáztam az utolsó körömön és emiatt sok időt veszítettem. Kockáztattam azzal, hogy csak egy gyors kört mentem, és sajnos nem oda kerültem, ahová szerettem volna. Úgy éreztem, akár a 11. is lehettem volna. Legalább a gumikkal csak egy kört futottam, ami jól jöhet holnap a futamon. Remélem, hogy a rajtpozícióm nem árt sokat a holnapi versenyemnek. Alig várom már a holnapi napot, izgalmas ezen a helyen versenyezni, és a legjobb formámat fogom mutatni."

 

Toro Rosso

Sébastien Buemi: (3. edzés: 15., időmérő: 13.) "Összességében elégedett vagyok a teljesítményemmel, még ha ez csak a 13. helyre volt elég, egy tizedre lemaradva a 11. helytől, ami mutatja, hogy mennyire nehéz időmérő volt. De azt gondolom, hogy jó munkát végeztem a volán mögött, és sajnos a helyzet, hogy ez a pálya kevésbé kedvez nekünk és lassabb, mint amilyen az elmúlt három versenyen volt. A holnapi verseny kemény lesz és hosszú, úgyhogy bármi megtörténhet és minden lehetőséget meg fogok ragadni, hogy a rajtrácson közvetlenül előttem lévő autókkal harcolhassak."

Jaime Alguersuari: (3. edzés: 16., időmérő: 15.) "Örülök, hogy sikerült javítanunk az autó teljesítményén az időmérőre a szabadedzésekhez képest, és úgy érzem, helyes döntéseket hoztunk a versenyre a leszorítóerőt és más beállításokat illetően. Gyakran vagyunk erősebbek a futamon, mint a kvalifikáción, és szerintem holnap is ez lesz a helyzet, még inkább, mint az eddigi versenyeken, még ha ez a pálya nem is kedvez nekünk annyira. Nem gondolom, hogy annyira rossz lenne a rajtpozícióm, és meg vagyok győződve arról, hogy felhozhatom magam a pontszerzők közé holnap este."

Williams

Pastor Maldonado: (3. edzés: 17., időmérő: 17. (24.)) "Hosszú verseny lesz, és jó stratégiát kell alkotnunk, ha kedvező eredményt akarunk elérni a 23. helyről. Nyilván egész hétvégén a taktika járt a fejünkben, mert tudtunk a rajtrácsom történő hátrasorolásomról egy ideje. Még nem hoztunk végleges döntést, éjszaka tovább dolgozunk, hogy a lehető legjobb esélyeket teremtsük meg. A legjobbamat fogom nyújtani, és tudom, hogy a csapat is ezt teszi majd. Magabiztosnak kell lennünk."

Rubens Barrichello: (3. edzés: 19., időmérő: 24. (23.)) "A csapat megpróbálta kijavítani a délelőtt jelentkező problémát, azonban sajnos nem jártak sikerrel, így nem vehettem részt az időmérőn. Teljes mértékben támogatom a csapatot, tudom, hogy túlteszik magukat a történteken."

 

Lotus

Heikki Kovalainen: (3. edzés: 18., időmérő: 18. (17.)) "Igazán elégedett vagyok a mai szereplésünkkel. Biztosan sikerült mindent kihoznunk az autóból, és az 1:42-es idő nagyon bíztató. Elég jól sikerült elkapnom a gyors kört, és az, amit a versenytempónk mutat, újabb esélyt ad arra, hogy holnap újra erősen szerepelhessünk. Már nagyon várom Brazíliát is, ahol egy továbbfejlesztett hátsó szárnyat használunk majd, amellyel jobban ki tudjuk használni a DRS-t a kvalifikáció során futott teljes kör alatt, és közelebb kerülünk a vasárnap délutáni versenytempónkhoz. Egy újabb nagyszerű kör Brazíliában szép befejezése lenne az idei kvalifikációs szezonnak."

Jarno Trulli: (3. edzés: 19., időmérő: 19. (18.)) "Elég trükkös volt ez a szombat számomra, miután a harmadik szabadedzésen nem tudtam részt venni, mert nem sikerült időben kijavítani a váltóban jelentkező hibát. Ezt leszámítva jól dolgozott a csapat, megoldották a problémát, és így büntetés nélkül indulhattam el az időmérőn, és sikerült összeraknom egy olyan kört, amivel kényelmes előnyt autóztam ki a mögöttem lévő srácokhoz képest a körülmények ellenére is, ami elég jó."

Virgin

Timo Glock: (3. edzés: 20., időmérő: 20. (19.)) "Ma egy kicsivel nehezebb volt vezetni az autót, mint tegnap. Reggel küzdöttünk a fékekkel, nem bíztam annyira az autóban, hogy a határon tudjak autózni. A kanyaroktól függően teljesen máshogy viselkedett az autó hátsó része, ami megnehezítette, hogy megszokjam. A kvalifikáció viszont jól sikerült, örülök, hogy a Hispánia elé tudtunk kerülni, és elégedett vagyok a körrel. Jó voltam, és nem hibáztam. De biztos vagyok benne, hogy ha jobban bízom az autóban, akkor keményebben tudom nyomni a gázt, úgyhogy bele kell néznünk és ki kell vizsgálni, hogy mitől változik meg egyik napról a másikra a viselkedése."

Jerome D'Ambrosio: (3. edzés: 22., időmérő: 22. (21.)) "Egy normális időmérőn vagyok túl. Nem volt tökéletes a köröm, de nem is volt rossz. Várom már a holnapi futamot, mert a beállításaim inkább arra voltak kihegyezve, mint az időmérőre, így szeretném azt hinni, hogy van még tartalék az autóban. Ez egy speciális versenypálya, amit a kvalifikáció és a verseny időpontja tesz különlegessé, a viszonyítási pontok folyamatosan változnak, ahogy más szögben esik rájuk a fény. Remélem, hogy egy jó kettős célba érkezéssel örvendeztethetjük meg a csapatot."

 

Hispania

Daniel Ricciardo: (3. edzés: 23., időmérő: 21. (20.)) "Örülök a mai eredménynek, még ha egy kicsit bizonytalanok is voltunk az időmérőn. Próbáltam végig pozitív maradni, és úgy gondoltam, hogy bele tudom adni minden erőmet, de kétségek merültek fel a beállításokkal kapcsolatban és nem igazán ment jól tegnap óta. De aztán (az időmérőn) jó volt az autó, és úgy éreztem én is jól vezetek, sikerült az utolsó körben megfutni a legjobb időmet. Nagyon jól ment az első szektor, de a másodikban vesztettem egy kis időt, mert (Timo) Glock nem engedett el, és ha nincs ez az incidens, talán még előtte is végezhettem volna. De olyan keményen nyomtam, amennyire csak lehetett, ahogyan azt mindig teszem, és nagyon örülök, hogy egy jó eredményt sikerült elérnem vele."

Vitantonio Liuzzi: (3. edzés: 21., időmérő: 23. (22.)) "Kár az időmérőn elért eredményért, mert egészen eddig jól alakult a hétvégénk. A második gyors körömön eltört az egyik felfüggesztéstartó bak, és borzasztóan alulkormányzottá vált az autó a bal kanyarokban, de folytattam a körözést, hogy megértsük mi is pontosan a probléma. Összességében nem volt gyors az autó, és a balansszal is bajok vannak, ezért voltunk ennyire lemaradva. Kár érte, mert ez az a pálya ahol az idei legjobb időmérős eredményünket érhettük volna el. Holnap azonban még mindig lehetünk jók a versenyen, ha sikerül megjavítani. A holnapi már egy másik nap."

Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU