Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.10.28. 20:43


Ferrari

Felipe Massa: (De: 7., Du: 1.) "Mindig kellemes érzés 1. helyen állni egy nap munkája után, noha tudjuk, hogy nem mérvadók a pénteki eredmények. Persze jó lenne ugyanebben a pozícióban maradni a hétvége során, de ezt nehéz lesz elérni. Ma arra koncentráltunk, hogy a legjobb beállításokat találjuk meg az autóhoz, illetve a gumik viselkedését figyeltük az új helyszínen. Tetszik a pálya, nagyon érdekes, és vannak kanyarok, amelyekben időt lehet nyerni. Néhol roppant széles az aszfaltcsík, ezért megoldható, hogy különböző íveket válasszanak a pilóták, ami megkönnyítheti az előzést. Az autó versenyképesnek tűnik, de meg kell néznünk, mire lesz képes holnap a McLaren és a Red Bull, mert ők változatlanul erősek. A gumik? A kemény típus valószínűleg túl kemény ehhez a pályához, és lehetséges lett volna, hogy ugyanazokat a keverékeket használjuk, amelyeket Koreában két hete, mert az aszfalt felülete nagyon sima."

Fernando Alonso: (De: 24., Du: 3.) "Szinte az egész délelőtti edzést ki kellett hagynom egy motorhiba következtében, de szerencsére délután mindent bepótoltam, amikor problémák nélkül körözhettem. Ma az volt az elsődleges célkitűzés, hogy megismerjük a pályát. Úgy vélem, az aszfalt állapota miatt nem vesztettem sokat a többiekhez képest. Az első benyomásaim pozitívak, az autó jól működik, és remélem, ez így is marad. Kedvelem a pályát, noha koszos volt, és ha egy kicsit letérünk az ideális ívről, az olyan, mintha jégen vezetnénk. Ez gondot okozhat az előzéseknél vasárnap, bár addigra talán változik a helyzet. Kellemes, hogy az aszfaltcsík széles néhány kanyarban, szerintem ez növeli a látványosságot, mert többféle ívet lehet választani. A kvalifikáció is nagyon érdekes lehet, hiszen nagy az átlagsebesség, főleg az utolsó szektorban."

Red Bull

Sebastian Vettel: (De: 2., Du: 2.) "Érdekes a pálya, nagy kihívást jelent. Eleinte nagyon koszos volt, de jó mókát jelentett vezetni rajta, főleg a széles kanyarbejáratok nyújtottak sok választási lehetőséget a pilótáknak. Izgalmas versenyre van kilátás vasárnapra. Az ideális íven túl sok a por, ami cselessé teszi a vezetést, szóval biztosítanunk kell, hogy az ideális íven maradjunk. Úgy vélem, a pálya kedvez az előzéseknek a hosszú egyenesek és a széles kanyarbejáratok révén. A hosszú etapunk jónak tűnt ma, meglátjuk, milyen formában leszünk holnap."

Mark Webber: (De: 3., Du: 5.) "Jó a pálya, a kanyarjai jók a Forma-1-hez. Vannak gyors balosok, és sok fordulót ötödik fokozatban veszünk be. A 3-as kanyar egyedi, nagyon lassú, de emelkedőn húzódik, és meglehetősen kirívó a szintkülönbség. A 4-es kanyar sem egyszerű. Kedvelem a két gyors sikánt is, élvezetesek. Bár az aszfaltcsík széles, az ideális íven túl csúszós, ezért sokan ragaszkodnak az ideális ívhez. A délelőtt jól alakult, a délután kevésbé jól, viszont holnapra összeszedjük magunkat."

McLaren

Lewis Hamilton: (De: 1., Du: 4.) "A pálya fantasztikus, az indiai szervezők remek munkát végeztek. Nagyon gyors és lendületes, a tapadás szintje kiváló, a bukóterek is jónak tűnnek, a rázókövek pedig valószínűleg a legjobbak az összes általunk látogatott helyszín közül: a kis kerékvetőkön is jó érzés áthajtani. Mint minden más új pálya, ez is lassan felgumizódik a nap folyamán. Délelőtt gyorsnak tűntünk, délután azonban problémám volt a féltengellyel. Úgy éreztem, mintha ez erősebb gumikopást okozott volna, ezért egy kicsit korábban kellett befejeznem az edzést. Holnap beszerelünk egy új váltót, amitől az autó remélhetőleg némileg jobban fog viselkedni. Ettől szorosabbá válhat az élmezőny. A vasárnapi verseny hosszúnak ígérkezik, azonban lesz lehetőség az előzésre. Ez egy nagy leszorítóerőt igénylő pálya, és még ha nehéz is lesz közelről követni a többi autót, a két DRS zóna kicsit megkönnyítheti a helyzetet. Holnap tisztábban fogjuk látni, hogy igazából mennyire is vagyunk gyorsak."

Jenson Button: (De: 4., Du: 6.) "Igazán tetszik a pálya, élvezetes rajta vezetni. Van néhány nehéz kanyar, mint a 3-as és az 5-ös, de sok a tempós szakasz, és az egész jóval gyorsabb, mint amire kezdetben számítottunk. Ami további meglepetést okozott, az a jó tapadás, különösen a gyorsabb kanyarokban, ahol a leszorítóerő tényleg a segítségünkre van. És mivel a gyors kanyarok nagyon simák, rengeteg tempót lehet róluk továbbvinni. Nehéz a gumikat az optimális hőmérsékletre melegíteni, de ha egyszer az ideális működési intervallumba kerülnek, a gyors szakaszokon elképesztő lesz a tapadás. Az 5-ös kanyar után a pálya tényleg nagyon tempós. Jól fogunk szórakozni a hétvégén, és vasárnap remélhetőleg a győzelemért szállhatunk harcba."

Force India

Adrian Sutil: (De: 8., Du: 7.) "Jól sikerült a mai két edzés. Egy új aeroelemet próbáltunk ki délelőtt az autón. Éreztem is a különbséget az egyenesekben stabilitás terén, így úgy gondolom, ezzel fogunk futni a versenyen is. A pálya nagyon élvezetes és szép. Van rajta néhány kanyar, ami nagy kihívást jelent a számunkra. Ugyanakkor az előzésre is lesz több lehetőségünk. Minden bizonnyal egy érdekes és izgalmas verseny elé nézünk vasárnap."

Paul di Resta: (De: 11., Du: 9.) "Mindenki számára új tapasztalat volt a mai nap. Mi a programunk nagy részét teljesítettük is a nap folyamán. A pálya elég izgalmas, és a tapadás is kellően javul. Nem lesz egy könnyű verseny, mivel a DRS-zónák nagyon hatékonynak tűnnek, ami valószínűleg azt eredményezi majd, hogy sok előzés lesz. A mi munkánkról annyit, hogy ott tartunk, ahol tartanunk kell a beállítások terén, bár még mindig szükségem lenne egy kis sebességre. De először is le fogunk ülni a csapattagokkal és kielemezzük a kapott adatokat. A holnapot magabiztosan várom."

Renault

Bruno Senna: (De: 13., Du: 8.) "Élveztem a mai napot. Mindkét LRGP autó abban a pozícióban volt, amelyben lennünk kell. Úgy néz ki, a pálya minden elemében a mi autónkra lett tervezve. Ettől függetlenül fejlődnünk kell még, többet kihozni a beállításokból, de minden bizonnyal erősek lehetünk itt. A pálya nagyon jó, ez biztos. Amikor tegnap végigsétáltam rajta, tiszta volt, de nagyon piszkossá vált. Ez volt az egyik fő téma ma délelőtt, de idővel egyre jobb és jobb lesz. A kanyarok nagyon gyorsak, biztatják az embert, hogy keményen nyomja a gázt. Ezek alapján úgy gondolom, jó hétvégénk lehet itt. Ahogy a tapadás javul, és az ideális ív is kiszélesedik, mi még keményebben tudjuk majd nyomni."

Vitalij Petrov: (De: 12., Du: 11.) "A pálya piszkos, ami megnehezíti azt, hogy a maximumot hozzuk ki az autóból, bár ez ugyanúgy probléma mindenkinek. A mai programunkat úgy tudtuk teljesíteni, hogy nem kellett semmiféle mechanikai problémával megküzdenünk, ami mindig előnyös. Az autóval és a beállításokkal kapcsolatban jó érzéseim vannak, csak arra van szükségünk, hogy még fejlődjünk egy kicsit, de benne van a lehetőség, hogy egy jó hétvégét fussunk. A pálya elég trükkös, néhány kanyarban nem látod a kanyarcsúcspontot, ami nehezíti azt, hogy megtaláljuk az ideális fékezési pontot, valamint a kanyarodást. De mi többé-kevésbé ráleltünk az ideális ívre. Remélhetőleg valamennyit még tudunk gyorsulni a holnapi szabadedzésen, a kvalifikáció előtt."

Toro Rosso

Sébastien Buemi: (De: 9., Du: 10.) "Mindig izgalmas először vezetni egy új pályán, és ma sikerült probléma nélkül sok kört megtennünk. Így feszegethettem a határokat, ami mindig jó. Szerintem minden szükséges adatot begyűjtöttünk, hogy felkészüljünk az időmérőre és a versenyre. Összességében elégedett vagyok a mai nappal, az autó megbízhatóan ment, a csapat pedig szép munkát végzett. Rajtunk múlik, hogy mindent elrendezzünk a kvalifikációig. Remélem, folytatódik a két héttel ezelőtt, Koreában látott teljesítményünk. A pálya hasonlít ahhoz, amit a szimulátorban láttam. Gyönyörű a létesítmény, örülök, hogy itt lehetek, és remélem, sok szurkoló lesz szombaton és vasárnap."

Jaime Alguersuari: (De: 16., Du: 14.) "Valóban szép a pálya, élvezet vezetni rajta. Az idők alapján rövidnek tűnik egy kör, mert annyira gyors, viszont a pilóták feladata érdekes. Ma olyan beállítással kísérleteztünk, amely nem tetszett nekem, ezért nehezen tudtam egyenesben tartani az autót. Nem éreztem magam kellemesen, úgy éreztem, folyton a határon járok. Délelőtt át is léptem rajta, elvesztettem az uralmat az autó fölött, és háttal nekicsapódtam a falnak a 9-es kanyarnál. A srácok szép munkát végeztek, hogy összerakják a kocsit a második edzésre. Biztos vagyok benne, hogy holnap javíthatunk az autón, illetve a pozíciónkon."

Sauber

Kamui Kobayashi: (De: 10., Du: 12.) "A pálya nagyon jó tervezésű, jó érzés vezetni rajta. Mivel teljesen új, így nagyon koszos és csúszós volt, különösen délelőtt. Az első köröket olyan volt rajt megtenni, mintha esőben vezetett volna az ember. Gumikból itt a lágyat, illetve a kemény keverékűt használhatjuk. A kemények itt nem igazán használhatók, ugyanakkor a lágyakat viszont nem könnyű az optimális hőmérsékletre felmelegíteni, amellyel ideálisan lehetne dolgozni, de össze sem lehet hasonlítani a kettőt."

Sergio Pérez: (De: 14., Du: 13.) "A pálya nagyon szép, nagyon élvezem rajta a vezetést. A beállításokat illetően elég nagy kihívás, mivel számos irányvonal van, ahogy rengeteg gyors és lassú kanyar is. De sikerült végrehajtanunk a programunkat, úgy érezzük, megtaláltuk a helyes irányt. Persze a pálya még javulni fog a nap folyamán. A kemény keverékű gumik nem működnek, így nem lesz könnyű kidolgozni a versenystratégiát, ami pedig igazán számít. Bár száraz versenyen mindenki kénytelen lesz használni."

Williams

Rubens Barrichello: (De: 15., Du: 15.) "Jó volt megismerkedni ma a Buddh pályával. Mint mindenki más, mi is szembesültünk a sok porral, ami normális az új helyszínek esetében. Nem tudjuk, hol is állunk jelenleg, mert a pálya állapota állandóan javul, de remélhetőleg jó időmérőnk lehet holnap."

Pastor Maldonado: (De: 17., Du: 16.) "Szeretném megköszönni a mérnökeimnek a kemény munkát, aminek köszönhetően ki tudták cserélni a motort a délutáni edzésre. Az autó balansza rendben van, és magabiztos vagyok afelől, hogy jó lesz a versenytempónk. A gumikopás nem olyan jelentős, de figyelnünk kell a stratégiára, hiszen a kemény gumi nem illeszkedik valami jól a csomagunkhoz."

Lotus

Heikki Kovalainen: (Du: 18.) "Nagyjából elégedett vagyok azzal, ahogy a délután zajlott, bár úgy gondolom, egy kicsit szenvedtem attól, hogy számomra kimaradt a délelőtti edzés. Nekünk mindig kompromisszumot kell kötnünk azzal kapcsolatban, amink van, ezért is dolgoztunk keményen délután, hogy megértsük a pályát, és megtaláljuk a balanszot, amely hozzásegít ahhoz a magabiztossághoz, hogy keményen tudjam nyomni. Minden bizonnyal maradt még bőven az autóban, és ahogy egyre inkább javul a pálya, látni fogjuk, hogy a lágy gumik a segítségünkre lesznek. Valószínűleg inkább vasárnap, mint holnap, de majd meglátjuk."

Jarno Trulli: (De: 18., Du: 17.) "Ez egy nagyon sima pénteki nap volt. Mindkét edzésen fejlődtünk, egyrészt megtanultuk a pályát, másrészt pedig a beállítások terén. A pályát nem volt túl nehéz megtanulni, de ugyanakkor érdekes volt, mivel több különböző nyomvonal is van, amelyek közül választhat az ember. Úgy gondolom, ez ösztönözni is fogja a pilótákat az előzésre. A vasárnapi verseny minden bizonnyal élvezetes lesz. A pálya felülete gyorsan javult a nap folyamán, remélem ez a továbbiakban is folytatódik majd. A külső ív még most is nagyon koszos, ami kifoghat majd néhány pilótán. Meglátjuk, mennyit változik ez még a hétvége során. A gumi oldaláról megközelítve: azt hiszem, láttunk ma néhány érdekes eredményt. Úgy néz ki, a lágyak, nagyon jól működnek a hosszú etapokon, de a keményeknek nincs meg a tapadásuk, így nehéznek tűnik a feladat, hogy a megfelelő hőmérsékletre melegítsük őket. Meglátjuk, hogy ugyanez lesz-e holnap is, bár könnyen változhat a helyzet azzal, ha a pálya tovább javul."

Karun Chandhok: (De: 19.) "Nagyszerű érzés, hogy végre F-1-es autóba ülhettem itt Indiában. Az pedig külön megtiszteltetés volt a számomra, hogy elsőként tehettem meg mért kört ezen a pályán a szurkolók előtt. Szeretném is megköszönni a csapatnak, hogy lehetőséget biztosítottak a számomra. Ugyanígy köszönöm mindenkinek a Jaypee Groupnál, valamint mindenkinek, aki segített abban, hogy megrendezésre kerüljön az első Indiai Nagydíj. Nagyszerű munkát végeztek. Az autóval nagyjából elégedett voltam a mai nap folyamán. A délelőtti program nagy részét teljesítettük, és ha nem kapjuk a sárga zászlót az edzés végén, biztos vagyok benne, hogy egy másodperccel is gyorsabb kört tudtam volna teljesíteni az utolsó körömön. A pályán nagyon élvezetes a vezetés, különösen a középső szektorban, ami nagyon gyors, folyamatosan javul, így az idők egyre javulnak. Azt hiszem, a hétvége folyamán egy nagyon jó versenyt láthatunk majd itt."

Mercedes

Nico Rosberg: (De: 6., Du: 19.) "Lenyűgöző az új indiai pálya. Van néhány nagyon érdekes kanyarja, ezért tart kicsit tovább, amíg hozzászokunk a vonalvezetéséhez más pályákhoz viszonyítva. A 2-es kanyar például nagyon különleges. Lefelé haladva kezdjük meg, majd jön egy emelkedő, amikor csak az eget nézzük, és így nagyon későn, csak éppen az érkezés előtt látjuk meg a hajtűt. Általánosságban két jó edzést zártunk, tanultunk néhány dolgot, így jó érzésekkel készülök a hétvégére. Remélhetőleg ez az érzés holnap is folytatódik."

Michael Schumacher: (De: 5., Du: 21.) "Ez egy nagyon érdekes pálya, trükkös vonalvezetéssel, és egyértelműen élvezetes rajta vezetni. Ahogy arra számítottunk, az ideális ív mellett nagyon poros, de az ívnek egyre jobb lett a tapadása a nap folyamán. Délelőtt elégedett voltam az autó balanszával, de a délután már nagyobb kihívásokat tartogatott. Különböző okok, például a piros zászló miatt nem tudtunk ma alapos munkát végezni, ezért holnap az időmérőre és a versenyre is meg kell találnunk a beállításokat."

Virgin

Timo Glock: (De: 20., Du: 20.) "Ez egy jó első nap volt itt Indiában. A pálya lenyűgöző, igazán izgalmas rajta a vezetés. Ez egy élvezetes nap volt, amely nélkülözte a problémákat. Az autót jónak éreztem, ésszerű balanszot választottunk, így meg tudtuk csinálni az előre eltervezett programunkat, és megtaláltuk a megfelelő beállítást. Most csak annyi a feladatunk, hogy az éjszaka folyamán kielemezzük az adatokat, meglátjuk, mit tudunk ezzel kezdeni holnap. Alig várom, hogy újra autóba üljek itt holnap!"

Jérome d’Ambrosio: (De: 23., Du: 22.) "A délutáni edzés elég korán véget ért a számomra, mivel hibáztam a 11-es kanyarban, és a falnak csapódtam. Megsérült a hátsó szárnyam, valamint egy kicsit a jobb hátsó része is az autónak. Ettől eltekintve úgy érzem, addig elég jól mentem. Veszítettünk némi időt a pályán, de még mindig ott van a holnapi szabadedzés, hogy megvalósítsuk, amit kitaláltunk. Ez a tervünk."

Hispania

Daniel Ricciardo: (De: 21., Du: 23.) "Az első napunkat töltöttük itt, és azt mondhatom, szórakoztató a pálya. Tetszik a vonalvezetése, úgy vélem, legtöbb pilóta élvezi. Délelőtt folyamatosan tisztult az aszfalt, ezért igyekeztünk annyi kört megtenni, amennyit csak tudtunk, mert ez volt a legfontosabb. Délután elkezdtünk dolgozni mindkét gumikeverékkel, de nem voltam annyira boldog, mint délelőtt, ugyanis nem váltak be a módosításaink. Ezt kielemezzük, és csiszolni fogunk rajta holnapra. Szerintem tudunk majd versenyezni a fő ellenfeleinkkel, megfuttathatjuk őket a pénzükért."

Narain Karthikeyan: (De: 22., Du: 24.) "Roppant különleges volt az első kör, rengeteg érzelmet éltem át attól, hogy Indiában vezethetek. Ezt nem tudtam elhinni, rengeteg dolog kavargott a fejemben. Az első edzésen csupán megpróbáltuk elkapni a fonalat, a második tréning már jobban alakult. Sok dologgal rendelkezünk, melyeket kipróbálhatunk holnap. Összességében jó edzés volt, figyelembe véve, hogy július óta nem vezettem teljes versenytávot. A szervezetnek ilyenkor kissé fel kell ébrednie. A pálya sokat javult, így a köridők is javultak. Még van némi teendőnk holnapig. Izgatott vagyok, hogy miképp alakul az időmérő."

Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU