Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.10.16. 20:29


Red Bull

Sebastian Vettel: (1) "Fantasztikus. Ez egy nagyon szép nap, ami a csapat számára is nagyon különleges. Nagyon sokat jelent, hogy megnyertük a konstruktőri címet. Csodálatos versenyem volt, remek volt a sebességünk, és élveztem is a sok kalandot a pályán. Tudtam, hogy a verseny elején nagyon nehéz lesz megelőznöm Lewis (Hamiltont), majdnem le is futottam a pályáról, de ő nagyon korrekt volt, így fontos volt, hogy mindketten a pályán tudtunk maradni. Őszintén szólva, ezután nem éreztem túl kényelmesen magam, mivel nagyon erős volt a szembeszél, amit elég nehéz volt leküzdeni. Láttam, hogy a mögöttem lévő autó egyre csak növekszik a tükörben, így nagyon nehéz volt megszakítani a szélárnyékot, de végül sikerrel jártunk. Kellemes érzés megnyerni úgy a bajnokságot, hogy az ember megfutja a leggyorsabb kört is. Persze ezért nem adnak pontot, de azért jó érzés. Nehéz elképzelni, hogy az egész gyárnak mit jelent ez a konstruktőri győzelem, ez egy nagy lökés mindenkinek, nem csak azoknak, akik itt vannak most a pályán, ez annál sokkal több. Kemény munka folyik a színfalak mögött az év minden napján. Az egész csapatnak hálásak vagyunk, hogy két ilyen versenyképes autót alkottak nekünk, amit a határig ki tudunk autózni a versenypályákon. Nagy teher volt a vállunkon egészen addig, amíg ma át nem száguldottam a célvonalon. Az emberek azt várják most tőlünk, hogy hátradőljünk, de mi továbbra is nyerni akarunk, és kihozni a maximumot magunkból. Ma is megvolt a lehetőség arra, hogy győzzünk, és meg is tettük."

Mark Webber: (3) "A Lewis (Hamiltonnal) folytatott harcom elég heves volt. Frusztrálttá tett, hogy közvetlenül követnem kellett őt a boxból kifelé menet, így egy kicsit kockáztattam, és megpróbáltam megelőzni a kivezető körünkben, mielőtt lerázhatott volna engem. Azonban egy olyan kaliberű versenyzőt, mint Lewis, nem könnyű megelőzni, ki is próbáltam néhány előzési manővert. Jó csatát eredményezett, hogy az autóink a pálya különböző részein rendelkeznek erősségekkel, illetve gyengeségekkel, de végrehajtani az előzést nem igazán volt könnyű. Élveztem a helyzetet, de jobban örültem volna, ha pozíciót is nyerek vele, amit véleményem szerint a formánk alapján megérdemeltünk volna. De a McLaren jól végezte a dolgát, és Lewis is jól vezetett. Sok pozitívum volt a mai nappal kapcsolatban, jól rajtoltam, és végül jó eredményt értem el. Lenyűgöző teljesítmény a csapattól, hogy sikerült megnyernünk a konstruktőri címet, fenomenális, amikor két egymást követő évben is sikerül elhódítani a csapatok között a világbajnoki-címet. Mindenkinek hatalmas éve volt, Milton Keynesben, ahol megtervezték és megépítették az autót, Viry-ben, ahol a Renault megépítette azt a motort, amely az egész évben 100 százalékig megbízható volt, illetve mindenkinek Fuschl-ben, Ausztriában. Biztos vagyok benne, hogy lesznek néhányan, akik holnap fejfájósan ébrednek."

McLaren

Lewis Hamilton: (2) "Ez volt az egyik legerősebb versenyem a szezonban. Nagy volt a nyomás Mark (Webber) által, és könnyű lett volna hibázni, blokkolni a kerekeket vagy szélesen fordulni, és nagyon elégedett vagyok, hogy egyszer sem csináltam ilyeneket. Hiszek abban, hogy a világbajnokok egyik ismertetőjele, hogy ellen tudnak állni a nyomásnak, és én mutattam ebből valamit a mai versenyen. A vége felé a pilótafülkében lévő összes kapcsoló, ami csak segíthetett nekem, maximumra volt állítva. A differenciálmű és az első szárny is a maximumon volt, de így sem tudtam mit tenni. A kanyarokban majdnem teljesen eltekertem a kormányt, de az autó így is alig akart befordulni, így nem tudtam átvinni a lendületet egyik kanyarról a másikra, és emiatt érhetett utol Mark. Csak a verseny után fedeztem fel, hogy egy törmelék beragadt az első szárnyba, és valószínűleg ez okozta az alulkormányzottságot. Ez egy szép, erős teljesítmény volt a csapattól. A srácok mindent jól csináltak a hétvégén, így büszkének kell lennünk az eredmény miatt - de, huh, ez nagyon nehéz volt. Remélem, tovább visszük majd a lendületünket az utolsó három versenyre. Jó érzés újra itt lenni."

Jenson Button: (4) "Nem hiszem, hogy ma a negyedik helynél sokkal többet elérhettem volna. Egész verseny alatt próbáltam megszabadulni az alulkormányzottságtól, így a negyedik pozíció jól mutatja, mire volt ma képes az autó. Az első körben, amikor fékeztem a 3-as kanyar előtt, Felipe (Massa) megjelent a belső íven, így én kívül ragadtam, és emiatt jó néhány helyet elveszítettem. Az első kör végén 6. voltam, de nem hiszem, hogy enélkül más lett volna a végeredmény. A versenyen egyáltalán nem volt tapadásom elöl. Nem tudtam bekerülni a DRS zónába sem, és mindig nehéz utolérni az elöl haladót, ha nincs meg ez az előnyünk az egyenesben. Nico (Roberg) megelőzött az első boxkiállást követően, miután elfékezte magát a kijáratnál. Az a kijárat eléggé szokatlan. Ha egy másik autó mögött jössz ki, valószínűleg képes leszel majd megelőzni őt a DRS segítségével a 3-as kanyarban. Azonban Nico blokkolta a kerekeit, szélesen fordult, így elmentem mellette, ez viszont azt jelentette, hogy ő később szelte át a DRS vonalát, és képes volt megelőzni az egyenesben. Elég gyorsan vissza tudtam támadni, és felzárkózhattam Lewis és Mark mögé a második helyért folyó csatában. Azonban minden etap végén elvesztettem elöl a tapadást, egyszerűen nem tudtam elég közel maradni az utolsó szektorban. A kiállásoknál meredekebbre állítottuk az első szárnyat, de nagy volt az alulkormányzottság, így nem tudtam elég közel kerülni Markhoz, hogy használhassam a DRS-t. Azt hiszem az egész verseny alatt csak egyszer használtam. Végül is nem volt ez olyan rossz nap. "

Ferrari

Fernando Alonso: (5) "Szoros verseny volt, csakúgy, mint a szezon javarészében. Ahogy idény oly gyakran megtörtént, a Red Bull és a McLaren egyértelműen erősebben szerepelt az időmérőn, de vasárnap közelebb férkőztünk hozzájuk. Összességében érdekesen alakult a futam, sok akció zajlott. A rajtnál szenvedtem, hogy tartsam az élen állók tempóját, mert pár kör után alulkormányzottá vált az autó a szuperlágy gumikon. Ráadásul az is hátráltatta a gumik teljesítményét, hogy a forgalomban haladtam, mivel csökkent az aerodinamikai leszorítóerő. A lágy abroncsokra váltva lényegesen javult a helyzet, és a tiszta pályán keményen nyomtam a gázt, amennyire csak lehetett, viszont már nehéz volt utolérni a dobogóért harcoló csoportot. Ezért mondtam azt a rádión, hogy mindent beleadtam 20 körön át, de többre nem vagyok képes az utolsó két körben. Javítanunk kell a szombati teljesítményünkön. Nem adjuk fel, próbálunk nyerni az idény hátralevő részében. Folytatjuk a munkát a következő esztendőre is, újdonságokat próbálunk ki, és talán a taktikával is vállalunk majd kockázatokat."

Felipe Massa: (6) "Nem vagyok elégedett, mert kisebb problémák megakadályoztak a jobb eredmény elérésében. Jól startoltam, a nyitó körben több pozíciót javítottam, majd az első boxkiállást követően (Nico) Rosberg és (Jenson) Button mögé estem. Ez főleg azért történt, mert vesztegelnem kellett a boxba érkező Michael (Schumacher) miatt, ráadásul ők ketten korábban cseréltek kereket nálam. A verseny első felében, a szuperlágy abroncsokon kissé szenvedtem, hogy tartsam az élen állók tempóját, azonban a lágy keveréken gyorsabb lettem. A második kiállás után az egyik Toro Rosso és az egyik Force India mögé kerültem, akik egymással harcoltak, így értékes időt vesztettem, aminek segítségével Fernando megelőzött. Ma jobban teljesítettünk, mint a kvalifikáción, amely fontos tényező idén. Most az Indiai Nagydíj következik, amely új a Forma-1 számára. Nem ismerem az országot, de kíváncsi vagyok, milyen, mert szerintem sok közös vonása van Brazíliával, lévén mindkét ország erőteljesen növekszik."

Toro Rosso

Jaime Alguersuari: (7) "Az az igazság, hogy a Toro Rosso fantasztikus munkát végzett, de nem csak ezen a hétvégén, hanem már Suzukában is, ahol néhány új elemet raktunk fel az autóra. Japánban nem igazán tudtunk mindent kihozni belőle, de a két verseny közötti pár nap alatt a csapat igazán jól teljesített, hogy előrelépést tegyenek velük. Az időmérőn jó kört futottam, ma pedig nem aggódtam a gumikopás miatt, és hittem abban, hogy a kétkiállásos taktikánk lesz a megfelelő, ami kiválóan is működött. Az autónak remek volt a tempója az egyenesben, ezért tudtam megelőzni Nico (Rosberget) az utolsó körben. Kicsit szenvedtem a második szektorban hozzá képest, mivel takarékoskodtam a KERS-sel, hogy az első kanyar után közel lehessek hozzá annyira, hogy aktiválhassam a DRS-t. Így végül a KERS-t és a DRS-t is használhattam, ami a legvégén kifizetődött. Azt kell mondanom, nem hittem, hogy még összejöhet. Nem számítottam rá, de még egyszer utoljára megpróbáltam, és sikerült megelőznöm őt, részben azért is, mert elkövetett egy apró hibát abban a körben. Hozzávéve ehhez a nagyszerű kerékcseréket, sikerült elérnünk ezt a csodás eredményt. Nagyon hálás vagyok a csapatnak, akik keményen dolgoztak, különösen azok a mérnökök, akik felhelyezték ezt a sok új elemet. Közel vagyunk a Sauberhez, és még három verseny hátravan. Ha ugyanígy teljesítünk és a legjobb tíz között végzünk, meglesz az esélyünk arra, hogy megelőzzük őket."

Sébastien Buemi: (9) "Különösen elégedett vagyok a versenyemmel. Valaki belém hajtott az első kanyarban: nem tudom, mi történt, de ezáltal négy helyet veszítettem. Ezt követően keményen kellett dolgoznom, hogy megelőzzem a többieket - mindkét Williamst, Saubert és Force Indiát -, és feljebb kerüljek. Az autó nagyon versenyképes volt, remek csúcssebességgel az egyenesben. A kiállások szintén jól mentek, így szeretném megköszönni a csapatnak az egész hétvégi nagyszerű munkát. Már alig várom, hogy Indiában legyünk, mert az autónk erősnek tűnik, és azért megyek, hogy további pontokat szerezzek az első ottani versenyen. Már csak pár ponttal vagyunk a Sauber mögött a bajnokságban, és folytatjuk a kemény munkát, mert szerintem reális esély van arra, hogy eléjük kerüljünk a hátralévő versenyeken."

Mercedes

Nico Rosberg: (8) "A verseny elején jó volt a sebességem, de ahogy átváltottunk a keményebb keverékre, sokkal bonyolultabbá vált a helyzetünk, mivel az erőteljes kopással is meg kellett birkóznunk. Volt néhány szép csatám Jenson (Buttonnal) és a Ferrarikkal. Nagyon keményen kellett nyomnom a középső szakaszban, hogy megvédjem a pozíciómat Felipe (Massával), illetve Fernando (Alonsóval) szemben. Ez alatt kockásra fékeztem az első gumijaimat, így korábban kellett kijönnöm a kerékcserére is, ami miatt végül jóval hosszabb lett az utolsó etapom, amelyet a keményebb keverékeken töltöttem kint. A végén már nem volt elég tapadásom, így nem tudtam megvédeni a pozíciómat Jaime (Alguersuarival) szemben. Nehéz versenyem volt ma, de azért boldog vagyok, hogy végül sikerült néhány pontot szereznem."

Michael Schumacher: (-) "Egy újabb szerencsétlen véget ért futam, pedig akár ösztönzőleg is hathatott volna ránk a mai verseny. Különösen azért sajnálatos a dolog, mert az autó ismét jó volt a versenyen, és nekem is sikerült néhány pozíciót nyernem. Érdekes lett volna látni, hogy mit sikerül végül kihoznunk a dologból, de mindenképp úgy gondolom, hogy végül sikerült volna néhány pontot szereznünk. A balesetről: nem láttam Vitalij (Petrovot), egyszer csak azt vettem észre, hogy abba az irányba kerülök, amit nem terveztem, majd megláttam, hogy a hátsó szárnyam leszakadt. Ez egy sajnálatos eset volt, de ez előfordul, ha épp keményen küzd az ember. Ez benne van a versenyzésben."

Force India

Paul di Resta: (10) "Jó, hogy ponttal távozunk innen, de összességében nem volt olyan a mai teljesítményünk, hogy felvegyük a küzdelmet a Toro Rossóval. Úgy látszott, magunk mögött tarthatjuk (Sébastien) Buemit az utolsó körökben, és megtarthatjuk a 9. helyet, azonban a gumik 6-7 körrel korábban elfogytak, és nem tudtam hárítani a támadását. Talán agresszívebb gumistratégiát is alkalmazhattunk volna, mivel már a startnál feltettem egy új szett szuperlágy keveréket egy használt garnitúra helyett. Ugyanakkor nem biztos, hogy ez változtatott volna a végeredményen. Minden pont számít az év végén, és fontos, hogy egy ponttal többet szereztünk a Saubernél."

Adrian Sutil: (11) "Ez nem volt könnyű nap, szomorú vagyok, hogy lecsúsztunk a pontszerzésről. A rajt rendben zajlott, de (Michael) Schumacher és (Jaime) Alguersuari korán megelőzött. Szerinte jó volt a stratégiánk, akkor ejtettem meg az első boxkiállást, amikor bejött a Safety Car, de a fő ellenfelünknek ma a Toro Rosso bizonyult, és nem volt meg a tempónk, hogy legyőzzük őket. Egyértelmű, hogy az utolsó három versenyen keményen kell harcolnunk, mert közeli riválisaink tempója is erős, és további pontokat kell gyűjtenünk, hogy megtartsuk a (konstruktőri) 6. helyet."

Williams

Rubens Barrichello: (12) "A sebességünk jó volt a mai napon, így képes voltam a gyorsabb autókkal is felvenni a versenyt. A Safety Car ismét nem az én kezemre játszott, ami pozíciókba került nekem. Ettől függetlenül azt kell mondanom, hogy élveztem a versenyt és az előzéseket, csak azt sajnálom, hogy végül nem sikerült pontot szerezni."

Pastor Maldonado: (-) "Jól rajtoltam, és a sebességem is jónak tűnt. Sajnos hibáztam, így kénytelen voltam kijönni a boxba, amely még egy áthajtásos büntetésbe is került nekem. A versenyem akkor ért véget, amikor a csapat szólt, hogy valami probléma van a motorral, így kénytelen voltam kiállni. Nem volt egy jó hétvége, de innentől kezdve Indiára fókuszálok, hogy ott sikerüljön jobb eredményt elérni."

Renault

Bruno Senna: (13) "Messze voltam a legjobb versenyemtől. Rosszul rajtoltam, és ettől kezdve az egész versenyem arról szólt, hogy megpróbáljam behozni az elszenvedett lemaradást. Azzal, hogy beragadtam néhány autó mögé, azt eredményezte, hogy ma nem volt lehetőségem a pontokért küzdeni. Nem gondolom, hogy az autónak különösebb gyengesége lett volna ma, de nem nagyon tudtam előrelépni onnan, ahol voltam. Most majd megnézzük, hogy mit is tudunk jobban csinálni annak érdekében, hogy Indiában teljes erőbedobással tudjunk küzdeni. Nincsenek tapasztalataim az indiai kultúrával kapcsolatban, de már várom a versenyt."

Vitalij Petrov: (-) "Épp próbáltam védeni a pozíciómat Fernando (Alonsóval) szemben, amikor a féktávon a pálya koszos oldalára kerültem, amelynek következtében elfékeztem magam, és kiütöttem Michael (Schumachert). A Fernandóval vívott csatámra összpontosítottam, mert ott volt a lehetőség, hogy megelőzzem. Mindketten túl későn fékeztünk, így ő is elvétette a kanyart. Eddig a pillanatig elégedett voltam a stratégiánkkal, és azzal, ahogy a verseny zajlott. Elnézést kérek Michaeltől, mert ez teljes mértékben az én hibám volt, ő semmiről sem tehetett. Ahogy blokkoltak a kerekeim, már semmit sem tudtam tenni. De ez benne van a versenyzésben, a holnap már egy másik nap."

Lotus

Heikki Kovalainen: (14) "A múlt heti, Japánban mutatott fantasztikus teljesítmény utána megint nagyot léptünk előre. 14. lettem, megelőztem mindkét Saubert, és az utolsó körökig elérhető közelségben haladtam (Bruno) Sennától. Biztosan ez volt az eddigi legerősebb versenyünk, ami nagyszerű érzés nekem és a csapatnak egyaránt. Sok autóval harcolhattunk az elejétől kezdve. Ismét káprázatosan rajtoltam, több autót lehagytam az első kanyarban - úgy tűnt, mintha a többiek hátrafelé haladnának. A szuperlágy gumikon jól sikerült az első etap, vigyáztam az abroncsokra, így több plusz körön át a pályán maradhattam, ami tényleg segítséget jelentett az első boxkiállásnál. Átváltottunk a keményebb keverékre, melyeken fantasztikus tempót diktáltam, tizedre azonos iramot mentem az előttem lévő autókkal. Ugyanez volt a helyzet a második garnitúra elsődleges gumin, a hátsók kopását kordában tartottuk, minden körben keményen támadhattunk. Tudtuk, hogy az előttünk haladók közül néhányan kínlódni fognak a végén, és biztosan megelőztem volna Sennát, ha fél körrel tovább tart a verseny. Remek érzés, hogy a tempó és a stratégia révén a Sauberek előtt értünk célba. Egész hétvégén erősen szerepeltünk, a csapat kiváló munkát végzett, és egy olyan autóval harcolunk a szezon végén, amely megmutatja, mire lehetünk képesek. Őszintén szólva szívesen visszamennék, és újra teljesíteném a viadalt. Alig várom Indiát!"

Jarno Trulli: (17) "Valóban erős versenyt zártunk, ez egyike volt a legjobb idei futamainknak. Gratulálok a csapatnak a munkáért, amit itt és a gyárban végeztek, hogy nekem és Heikkinek egy versenyképes autót készítettek. Az én startom nem sikerült túl jól, több pozíciót vesztettem az első kanyarban, de utána hamar visszaszereztem őket az első szett gumin. Miután átváltottunk az elsődleges abroncsokra, nagyszerű időket futottam. Heikki és én is tartottuk a középmezőny tempóját, könnyedén elszakadtunk a mögöttünk lévőktől. A második boxkiállásomnál azonban kissé akadályozott a forgalom, így a tervezettnél hátrébb folytattam. A verseny végén lassítanom kellett a kék zászlók felbukkanása miatt. Biztos vagyok benne, hogy e nélkül Heikki környékén értem volna célba, megelőzve Kamui (Kobayashit) és Sergio (Pérezt). Ennek dacára jó hétvégét zártunk, és van még három versenyünk, hogy építsünk a mai teljesítményünkre, és a lehető legjobb formában fejezzük be az idényt."

Sauber

Kamui Kobayashi: (15) "Rendben alakult a rajtom, leszámítva, hogy egyetlen pozíciót sem nyertem. Amikor Sébastien Buemivel harcoltam, összeértek az autóink, és megsérült az első szárnyam. 10 kör után átváltotta ma szuperlágy gumikra, mert a startnál a lágy abroncsokat használtam. A Safety Car beküldésével odalett a friss gumik előnye, mivel mindenki kimehetett a depóba. Megsérült a hátsó légterelőm is, de nem tudom, hogy mitől. Féltávnál Bruno Senna állt mögötte, és extrém keményen támadott, ami végül az első szárnyam sérülésével végződött. Emiatt alulkormányzottsággal küszködtem, és a gumik is hólyagosodtak, ráadásul korábban kellett kiállnom a tervezettnél, hogy lecseréljék az első szárnyat. A második boxkiállás után megelőztem néhány autót a mezőny végén, de nyilván nem volt esélyünk ma a pontszerzésre. Túl lassúk voltunk, de tovább lépünk."

Sergio Pérez: (16) "Jól indultam, de utána beragadtam a többi autó mögé, és elvesztettem az addig megszerzett pozíciókat. Az elején megfelelően működtek a lágy gumik, azonban később szenvedtem a szuperlágyakon, melyek kifejezetten erősen koptak az utolsó etapban. A cél előtt három körrel ki kellett mennem a boxba, mert egy lyuk alakult ki a jobb első gumin, és a vászont is látni lehetett. Kár érte, de nem volt más lehetőség, mivel azokon a gumikon nem fejezhettem be a futamot. Ugyanakkor ma eleve nem volt meg a tempónk a pontszerzéshez."

Virgin

Timo Glock: (18) "Ez egy jó hétvége volt a számunkra. A stratégia szempontjából szerintem jól választottunk. Az autóm végig remekül működött a verseny alatt, az egész futam során tudtam nyomni, és a korábban felmerült problémák sem okoztak annyi gondot, amennyivel előzetesen számoltunk. A Pirelli gumik is jól és következetesen működtek. Nagyon jól szórakoztam, és keményen nyomtam egészen a végéig. A verseny közepén volt egy kis csatánk a HRT-kel, akik hirtelen nagyon gyorssá váltak, így egyre keményebben kellett hajtanom. Összességében boldog vagyok, mert kihoztam a maximumot az autóból. A boxkiállásaink is jól sikerültek, így egy újabb ponton sikerült egy nagyobbat előre lépni. Most megyünk a következő nagy kaland helyszínére, Indiába, amit, azt hiszem, már az egész csapat nagyon vár."

Jérome d'Ambrosio: (20) "Nem volt jó versenya mai, de tulajdonképpen hasonlíthatjuk a tegnapi naphoz is. Azt már tudtuk, hogy az autón nem változtathatunk nagyot a szabályok miatt, így ezek alapján azt mondhatom, a versenyen egész jól ment. Mindent megpróbáltunk, amit csak lehetett, hogy kompenzáljuk az eszközök terén levő lemaradásunkat, ami végül a jó irányba is terelt bennünket. Általánosságban véve jó volt ez, mindenképpen jobb, mint tegnap."

Hispania

Daniel Ricciardo: (19) "Jó versenyünk volt, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy milyen volt a hétvégénk. Erős volt a versenysebességünk, és a Virginekkel is jót harcoltunk. Az elmúlt két verseny alapján sokkal versenyképesebbek vagyunk velük szemben, és emiatt boldognak kell lennünk. A Safety Car miatt kissé csalódott vagyok, mivel éppen (Timo) Glockkal harcoltam, és ez ellenem dolgozott (a Safety Car-fázis), így (Jérome) d'Ambrosio meg tudott előzni. Ezután sok munkámba került, mire visszaküzdöttem magam, és visszaelőztem őt. Azt hiszem, elszalasztottuk a lehetőségét, hogy mindkét Virgint elkapjuk, így a következő versenyen azért fogunk keményen dolgozni, hogy ez sikerüljön."

Vitantonio Liuzzi: (21) "Nagyon jól indultunk, megelőztünk néhány autót, mire a 3-as kanyarba értünk. Ott történt valamilyen incidens, mivel alkatrészek repültek a levegőben. Én az autóm elejét ütöttem meg, amelynek következtében nem tudtam rendesen fékezni, és ez okozta, hogy a 4-es kanyarban ütköztem az egyik Virginnel. Ettől megsérült az első szárnyam, és a boxba is ki kellett jönnöm, ami végül tönkretette a versenyemet. Az első etapban elég jó volt a sebességünk, de a Safety Car a lehető legrosszabbkor jött be, pont azután, hogy az elöl lévők leköröztek engem, így körhátrányba kerültem, ezért a közvetlen riválisainkat is el kellett hogy engedjem. A verseny ezután nagyon nehéz volt, nem találtam az autó balanszát, így igen nehéz volt vezetni. De minden nehézség ellenére végül sikerült befejeznünk a versenyt, ami pozitív dolog."

Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU