Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.10.08. 21:15


Red Bull

Sebastian Vettel: (De: 3., Du: 1.) "Tegnap kicsúsztam az edzésen, amitől megsérült az első szárnyam, tehát nem ideálisan készültünk fel a mai napra. Emiatt szenvedtünk kicsit délelőtt, az autó balansza rossz volt, lassúk voltunk. Leültünk a harmadik tréninget követően, megnéztük, miben fejlődhetünk, és végül sikerült az időmérőn mindent kicsikarnunk az autóból. Ez kulcsfontosságú volt, mert nem sok maradt köztem és Jenson (Button) között! Köszönöm a csapatnak és a gyárnak, hogy készítettek egy új első légterelőt nekem, amely nélkül most nem itt lennék. Nagyon boldog és büszke vagyok. Ami az egyetlen pontot illeti, nem arra koncentrálok. Tegnap megtanultam a leckét, amikor egy pillanatra nem voltam 100 százalékos állapotban, és ezért kicsúsztam. A holnapi futam hosszú, kihívásokkal teli lesz, de nagyon várom. Imádok itt lenni, az atmoszféra különleges, a rajongók lelkesek és őrültek. Reggel teli van emberekkel a szálloda környéke, amikor eljövünk onnan, és mindannyian kiabálnak. Remek érzés a pole-ból indulni, a holnapi nap különleges lesz. Hosszú lesz a verseny, sok minden történhet."

Mark Webber: (De: 5., Du: 6.) "Meglep, hogy 6. lettem. A legjobbamat nyújtottam, de nem voltam elég gyors, és kissé meghökkentő, hogy ezzel a tempóval nem jutottam előrébb. Seb brutális körrel szerezte meg a pole-t, épphogy befért az első sorba, ami kiváló tett. Csalódott vagyok a harmadik rajtsor miatt. Az autó tegnap meglehetősen erős volt a hosszú etapon, csakúgy, mint a rövid menetekben, ezért egyértelmű, hogy ma nem hoztam ki az autóból a legtöbbet. Holnap felébredek, és keményen fogok hajtani."

McLaren

Jenson Button: (De: 1., Q: 2.) "Ilyen közel még nem jártam az első rajtkockához ebben az évben, de ez még mindig nem a pole. A holnapi rajtrácson pedig ugyanakkora lesz a különbség az első és a második helyezett között, mint máskor. Viszont elégedett vagyok, mert mindent kihoztam belőle, úgy érzem, több nem maradt az autóban. Az egész csapat felbátorodhat, hiszen semmi jelentős újítást nem hoztunk erre a versenyre, mindössze egész hétvégén jól működött az autónk. Ugyan van egy hatékonyabb hátsó szárnyunk, különös tekintettel a DRS-re, de egyszerűen arról van szó, hogy olyan autót építettünk, ami nagyon gyors a tempósabb pályákon. Gyorsak voltunk Spában és gyorsak vagyunk itt is, szóval ez nem meglepetés. A pénteki sok üzemanyaggal futott hosszú etapjaink messze voltak az ideálistól, de láthattuk korábban, hogy a kép sokat változik péntektől vasárnapig, így holnap egész másnak kell lennie. Csak a vasárnap számít: második helyről rajtolok, de nagyon-nagyon szoros lesz. Remélem, hogy felvehetjük a küzdelmet a Red Bull-lal."

Lewis Hamilton: (De: 2., Q: 3.) "Örülök a 3. helynek. A tisztább oldalról rajtolhatok, ahonnan jó futamunk lehet. Boldoggá tesz, hogy egész hétvégén rendkívül versenyképesek vagyunk. Egyértelműen fejlődést mutattunk. Az, hogy ilyen közel vagyunk (a Red Bullhoz) egy gyors pályán, azt jelenti, hogy jól dolgozunk. Ez igazán bátorító, mert ha ilyen autónk lett volna a szezon eleje óta, úgy vélem, a bajnokság egészen máshogy alakul. A Q3-ban meghiúsult az utolsó próbálkozásom, amikor az utolsó kanyarhoz érkeztem a felvezető körömben. Mark (Webber) a semmiből egyszer csak feltűnt a belső íven, majd Michael (Schumacher) megérkezett kívülről, és keresztülhajtott a füvön. Ezek az események kicsit visszavetettek, ezért nem értem el időben a rajtvonalat, hogy megkezdhessem a köröm. Érdekes helyzet volt, de mind arra törekedtünk, hogy még idejében odaérjünk. Lehet, hogy a harmadik helyről rajtolok, viszont tudom, hogy ugyanolyan gyors vagyok, mint a két előttem álló srác. Eddig ez nem egy fantasztikus hétvége számomra, de remélhetőleg ez holnap megváltozik."

Ferrari

Felipe Massa: (De: 6., Q: 4.) "Nehéz időmérő volt, de a négy legjobb autó közül legalább sikerült magunk mögött tartani egyet. Sosem könnyű itt összerakni egy tökéletes kört, de az utolsó köröm nagyon jól sikerült, pedig veszítettem némi időt az utolsó szektorban. Holnap fontos lesz, hogy jó rajtot vegyek. Hogy (Lewis) Hamilton mellől rajtolok holnap? Nem teszek különbséget, hogy éppen mellőle vagy más mellől rajtolok. A futam elég bonyolultnak tűnik, sok kerékcserével, mivel elég nagy a gumikopás itt, így a stratégia lesz a kulcs a versenyen. Alapvető lesz, hogy megtaláljuk a megfelelő sebességet, gyorsnak is kell lennünk, ugyanakkor a gumit is kímélnünk kell. A KERS és a DRS ellenére nem lesz könnyű itt előzni, talán a gumik fognak a leginkább számítani, főleg, ha a lassú sikán után jól tudunk majd kigyorsítani a célegyenesbe. A célunk a dobogó, és mivel csak egy pozícióval rajtolunk hátrébbról, ez megvalósíthatónak tűnik."

Fernando Alonso: (De: 4., Q: 5.) "Nem igazán lepett meg az eredmény, a McLaren és a Red Bull is végig gyorsabb volt nálunk a hétvége folyamán, és végül sikerült (Mark) Webber előtt végeznünk. Úgy néz ki, én az egész évre bérletet váltottam az ötödik pozícióra, de ez azt is jelenti, hogy a tiszta oldalról rajtolhatok. Holnap erős gumikopásra számítok, ami a versenyen kulcsszerepet is fog játszani. Valószínűleg sok kiállás lesz, amely miatt nagyon meghatározó lesz a stratégia. Remélhetőleg most nem kell ugyanazzal a problémával megküzdenünk, mint két hete Szingapúrban. Próbálkozni fogunk, és a lehető legjobb döntéseket hozni annak az érdekében, hogy a dobogón végezzünk, ami megvalósítható célnak tűnik. A nyerésre igen kicsi az esélyünk, ahogy láttuk az időmérőn is, a McLaren itt nagyon közel van a Red Bullhoz. A rajt szintén nagyon fontos pillanat lesz, én is és Felipe is megpróbáljuk nyomás alá helyezni a közvetlen közelünkbe lévőket, és ha sikerül néhány pozíciót nyernünk, akkor megpróbáljuk megvédeni azokat. Az első etapom a Q3-ban? A maximumon nyomtam, de ahogy elnéztem a köridőelemzést, nem hiszem, hogy sokkal többet tudtam volna kihozni az autóból, mint a második etapomon."

Sauber

Kamui Kobayashi: (De: 13., Q: 7.) "Nagyon örülök, hogy eljutottunk a legjobb tízig itt Suzukában. Igazán élvezetes látni ezt a sok rajongót. A szabadedzésen elég sokat szenvedtünk az autó balanszával, de az időmérőre elvégzett változtatásaink jól működtek. Az autó tempójából látható, hogy az új aero csomagunk lassan életre kel. A Q1-ben és a Q2-ben futott köreim jók voltak, nem panaszkodhatok. Maradt néhány gumink holnapra, és a verseny az, ami számít. Szeretnék pontokat szerezni a közönségem előtt. "

Sergio Pérez: (De: 14., Q: 17.) "Amint az Kamui eredményéből látszik, az autó egészen versenyképes, és bíztam benne, hogy én is eljuthatok vele a Q3-ig. Azonban a Q1-ben futott utolsó köröm alatt a második szektorban hirtelen hidraulikai problémával szembesültem, és minden elszállt az autómban, kezdve a kormányszervóval. Emiatt nem tudtam kihajtani a Q2-ben, ami nagy csalódás. A szerelők nagyon keményen dolgoztak, próbálták megjavítani, de további vizsgálatokra van szükség, viszont biztos vagyok benne, hogy a versenyre minden rendben lesz. Nem könnyű számomra a hétvége, hiszen még meg is fáztam. Azonban pozitívan állok hozzá, hiszen rengeteg gumim maradt holnapra."

Mercedes

Michael Schumacher: (De: 7., Q: 8.) "Kicsit szokatlanul ért véget számomra az időmérő, de legalább spóroltunk egy szett gumit a holnapi versenyre. Így is jó helyzetben vagyunk ahhoz, hogy begyűjtsünk pár fontos pontot, és ezért is fogok harcba szállni. Elégedett vagyok a munkánkkal, ahogy a hétvége alatt javítottunk a teljesítményünkön. Remélem, hogy jó versenyem lesz ezen a nagyszerű pályán, amely az egyik kedvencem. "

Nico Rosberg: (De: 8., Q: 23.) "Az első Q1-es köröm alatt a csapat szólt, hogy gond van az autóval, és megkértek, hogy jöjjek vissza a boxba. Igyekeztünk gyorsan kijavítani, hogy még megtehessek egy kört, azonban a hidraulikus rendszer eléggé összetett, és egyszerűen nem volt rá elég időnk. Nagyon ígéretesnek tűnik a stratégiám, hiszen minden gumim megmaradt. De komolyra fordítva, keményen fogom nyomni, és megpróbálok bejutni a legjobb tízbe. Ez lesz a célom holnap."

Renault

Bruno Senna: (De: 17., Q: 9.) "Elég nagy volt a sietség, hogy rendbe hozzuk az autómat az időmérőre, de a csapat nagyszerű munkát végzett, hogy a délelőtti balesetem után sikerült megjavítaniuk. Nem tudtam annyi időt a pályán tölteni a hétvége során, mint amennyit szerettem volna, noha az autó hibátlanul ment az időmérő során, és a stratégiánk is segített, hogy erős helyzetből várjuk a holnapi versenyt. Már nagyon várom, hogy felsorakozzunk a rajtrácsra, hiszen izgalmasnak ígérkezik a futam. Ahogy néhányszor már mondtam a hétvége folyamán, szeretem ezt a pályát, és sok támogatást kapok a rajongóktól, ezért remélem, hogy adhatok majd okot nekik az örömre a lelátókon."

Vitaly Petrov: (De: 9., Q: 10.) "Örülök, hogy kilencedikként állhatok fel a rajtrácsra. (Az FIA utólagos pontosítása után a 10.) Sokkal erősebbnek tűnünk, mint Szingapúrban, és ismét megmutatjuk, mennyi potenciál van az R31-esben a gyors kanyarokkal tűzdelt pályákon. Az autó minden alkalommal jobbnak tűnt, amikor beültem a volán mögé a hétvége folyamán. Jó érzés volt az első és a második edzésen is, a ma délelőtti gyakorlás pedig csak megerősített abban, hogy jó esélyünk van egy remek szereplésre. Az autó stabilitása javult a gyors kanyarokban, de a lassú kanyarokból való kigyorsítás is jobb lett, ezért magabiztosan várom a holnapot. Sok különböző stratégia lesz majd a versenyen, de örülök, hogy ismét visszatértünk."

Force India

Adrian Sutil: (De: 10., Du: 11.) "Összességében úgy gondolom, a mai időmérő viszonylag jól alakult. Kicsit csalódott vagyok, hogy lemaradtam a Q3-ról, nem álltunk messze tőle. Ugyanakkor tudjuk, hogy a 11. hely remek rajtpozíció, mivel szabadon választhatunk gumit holnapra a starthoz. Nagyon elégedett vagyok a köreimmel, nem hiszem, hogy többet tudtam volna nyújtani. A Q2-ben csupán egyetlen etapot mentünk a lágy abroncsokkal, így maradt a készletemben egy friss garnitúra belőlük a futamra. Szerintem jó taktikát állíthatunk össze, szép versenyünk lehet."

Paul di Resta: (De: 15., Du: 12.) "A hétvégénk alakulását tekintve elégedett vagyok a 12. rajthellyel, csak egyetlen pozícióval vagyok Adrian mögött. Szenvedtem, hogy felvegyem itt a lendületet, és megtaláljam az ideális balanszot, emiatt inkább a versenyre hangoltuk a beállításokat. Ez remélhetőleg kifizetődik holnap, mert fontos tényező lesz a futamon a gumikopás. Kissé levert vagyok, fáj a torkom, ezért örülök, hogy olyan helyről indulhatok, ahonnét van esélyem a pontokért harcolni. Éjszaka pihenek, mivel ez az egyik legkimerítőbb pálya az évben. Holnap mindent bele fogok adni."

Williams

Rubens Barrichello: (De: 18., Du: 13.) "Először is köszönöm a csapat kemény munkáját, amellyel végrehajtották az általam kért változtatásokat. Az autó délelőtt nem működött jól, ezért szinte mindent átalakítottunk rajta az időmérő előtt. Mindenki kiváló munkát végzett. A módosítások erősebbé tették az autót, gyors kört raktam össze délután."

Pastor Maldonado: (De: 16., Du: 14.) "Meglehetősen nehéz délutánon vagyok túl, főleg azért, mert tegnap sok időt vesztettünk a tréningeken. A délelőtti edzést követően végrehajtottunk pár módosítást, és sikerült egy jó kört kicsikarnom az autóból. A balansz nem olyan volt, mint amilyet szerettem volna, de van időnk mindent átbogarászni, és némi munkát elvégezni a futam előtt."

Toro Rosso

Sébastien Buemi: (De: 11., Q: 15.) "A Q1-ben egy remek kört futottam, de a Q2-vel nem lehetek elégedett, mivel a 9-es kanyar kijáratánál vétettem egy hibát. Túl keményen mentem rá a rázókőre, ami miatt kicsúsztam a fűre, és ez körülbelül fél másodpercembe került. Csalódott vagyok emiatt, mert a Williamsek mögött végeztünk, és ha nincs ez a hiba, könnyedén előttük lehettünk volna. Az időmérő eredményekért nem kapunk pontokat, így azt a döntést hoztuk, hogy tartalékolunk a gumikból a versenyre, és majd meglátjuk, hogy ez jó döntésnek bizonyul-e. A gumikopás elég jelentős, ami azt jelenti, hogy a holnapi versenyen fontos lesz, hogy kinek mennyi friss abroncsa lesz."

Jaime Alguersuari: (De: 12., Q: 16.) "A formánkat tekintve lehetett volna sokkal jobb is ez az időmérő a számunkra, de inkább a holnapi versenyre koncentráltunk a beállítások és az aerobalansz terén. Ugyan a rajt pozíciónk nem túl jó, elég boldog vagyok, mert úgy érzem, az autó elég erős ahhoz, hogy néhány pontot szerezzünk vele. Tudtam volna gyorsabb is lenni délután, de megegyeztünk, hogy gumit fogunk spórolni. Az edzésen is versenybeállításokkal futottunk. Azt várom, hogy Valenciához és Monzához hasonlóan itt is nagyon gyorsak leszünk a futamon. Az abroncsok tekintetében végig a versenyre összpontosítottunk, annak ellenére, hogy ezzel megbüntettük saját magunkat az időmérőre. Köszönettel tartozom a szerelőimnek, akik miután akadt némi problémám a Q1-ben, képesek voltak orvosolni a problémát, és így ki tudtam menni a Q2-re."

Lotus

Heikki Kovalainen: (De: 20., Q: 18.) "Elég boldog vagyok az elért eredményemmel. Tulajdonképpen egy etap, egy kör van arra, hogy megtaláljuk a helyes irányt, és most sikerült is elkapnom a ritmust rögtön a boxból kijövet. A rizikósabb gumistratégiát választottuk, későn jöttünk ki az edzésen, és azt hiszem, az első szektorban benne is hagytam némi időt, de ettől függetlenül elégedett vagyok. A 130R kanyaron nyitott hátsó légterelővel mentem keresztül, ami elég kemény volt, de a bátor gumihasználat miatt jó pozícióból várhatjuk a holnapi versenyt. Elég sokat beszéltek itt a gumikról, de nem vagyok benne biztos, hogy az abroncsok kopása olyan súlyos problémát okozna, amennyire azt az emberek gondolják. A hosszú etapon tegnap jól működtek a lágy gumik, szerintem 15 kört tudunk is velük teljesíteni, és mivel maradt pár új szett gumink holnapra, szerintem érdekes délután elé nézünk holnap."

Jarno Trulli: (De: 19., Q: 19.) "Ez egy jó edzés volt. Az autó sokkal jobb volt délután, miután megfelelő beállítási változtatásokat hajtottunk rajta végre. Ugyan elkövettem pár hibát a gyors körömön, nem hiszem, hogy sokkal többet ki tudtam volna hozni az autóból. Holnap úgy fogunk küzdeni a versenyen, ahogy csak tudunk, hogy a japán szurkolóknak is örömet okozzunk. A versenyeken egész szezonban jó volt a sebességünk, úgyhogy remélem, jól fogok rajtolni, ahogy sok más versenyen is eddig a szezonban. Megpróbálunk a gumistratégiával kiötleni valamit, és majd meglátjuk, hogy ez mire lesz elég."

Virgin

Jérome d'Ambrosio: (De: 21., Du: 20.) "Jó szombat volt. Nagyon szépen sikerült az utolsó kör, amit nehéz ezen a pályán elérni. Keményen akarjuk nyomni a gázt, de muszáj gondolkodni is. Minden arra van kihegyezve hogy prioritásokat állítsunk fel, és hogy melyik kanyarokat áldozzuk be a jobb tempó érdekében. Elégedett vagyok a mai nappal, mert a tegnapi nehézségek után változtattunk a dolgokon, és jól szerepeltünk a suzukai pályán. Nagyon boldog vagyok. Hatékonyan dolgoztam együtt a mérnökökkel, szerintem ezáltal sikerült javítani az autón és a vezetésemen."

Timo Glock: (De: 22., Du: 21.) "Úgy vélem, ez jó kvalifikáció volt számomra. Kissé vakon vágtunk neki az időmérőnek a harmadik edzést követően, mert kipróbáltunk valamit, de az nem váltotta be a reményeket, így vissza kellett állnunk a korábbi konfigurációra. A végén igazán jól muzsikált az autó, szép kört futottam. Más mondanivalóm nincs, Jérome picit gyorsabb volt ma nála, jó munkát végzett. Tetszik az autó, meglátjuk, mi történik holnap."

Hispania

Daniel Ricciardo: (De: 23., Du: 22.) "Az én szemszögemből nem volt rossz az időmérő. Jól álltam hozzá, megtettem, amit kellett. 100 százalékot kell nyújtani a kvalifikáción, és én ezt tettem. Kicsit szélesen fordultam néhány helyen, mivel annyira keményen hajtottam, de csupán nagyjából egy tizedet vesztettem emiatt - ez nem lett volna elég ahhoz, hogy a vetélytársaink elé kerüljünk. Elégedett vagyok, mert egész hétvégén most volt a legjobb az autó balansza, azonban a többiek is javultak, tehát nekünk is tovább kell dolgoznunk. Ideje a versenyre összpontosítani, ahol szeretnék jó teljesítményt nyújtani."

Vitantonio Liuzzi: (De: 24., Du: 24.) "Szörnyen kezdődött a hétvége, tegnap mindössze 4 kört tudtam megtenni, ma délelőtt pedig 8-at, majd egy motorhiba után délután újabb problémák jelentkeztek, így két nap alatt alig futottam pár kört. Az utolsó helyről rajtolunk, ami nem kedvező. Kár, mert az a kevés kör, amit futottam, nem volt rossz. De ez az egyik legjobb verseny a szezonban, kiváló a légkör, ezért remélem, a hátam mögött hagyom a történteket, és jó versenyt futok holnap."

Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU