Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.09.24. 21:18


Red Bull

Sebastian Vettel: (De: 3., Q: 1.) "Az utolsó körömben túl keményen hajtottam a trükkös 10-es sikán előtt. Talán bevehettem volna a kanyart, de úgy döntöttem, megszakítom a kört, mert itt könnyű kárt tenni az autóban. Elégedett voltam az első körömmel, bár úgy gondolom, kissé javult a pálya a vége felé, ezért gyorsabban is lehetett volna menni. Mindazonáltal összességében tökéletes volt a kvalifikáció, és nagyon boldog vagyok. Szórakoztató az aszfaltcsík, nagy kihívást jelent. A sok kanyar nehézséget jelent, a kör hosszú, nehéz jól összerakni. Ugyanakkor tiszta maradt a fejünk, megcsináltuk a feladatunkat ma. Nagyszerű, hogy mindkét autónk az első sorba került, de meglátjuk, mi történik holnap, mert a verseny roppant hosszú."

Mark Webber: (De: 1., Q: 2.) "Meglehetősen boldog vagyok. Ez a pálya számomra kemény feladatot jelentett, főleg szombatonként, azonban a versenyeken általában jobban mentem. Seb ma keményen nyomta a gázt, mindannyiunk számára túl gyors volt. Roppant gyors volt itt, szép munkát végezve szerezte meg a pole-t. Ritkán szokott hibázni. Az egész körében nagyon gyorsan ment, mindent helyesen rakott össze, ami nagy próbatétel. Könnyű nyerni egy kis időt valahol, de könnyű ezt az előnyt el is bukni a következő egyenesben. Összességében elégedett vagyok a csapatot nézve, kiváló eredmény, hogy mindkét autónk elöl végzett."

McLaren

Jenson Button: (De: 2., Q: 3.) "Sokat dolgoztuk az éjjel, így az autó most már jól működik, és elégedettnek kell lennünk azzal, amit eddig elértünk a hétvégén. Az időmérőn nehéz volt mindhárom szektorban a legtöbbet kihozni az autóból. Igyekszünk nagyon felmelegíteni a gumikat, így ha keményen nyomjuk az első szektorban, a harmadikra már veszítünk a hátsó tapadásból. Nehéz megtalálni ezt az egyensúlyt, de szerintem elég közel jártunk hozzá ma este. Rövid az út az első kanyarig, de szeretnék legalább második helyen érkezni az első kanyarhoz, hogy már az elején meg tudjak küzdeni Seb (Vettellel). A harmadik hely azt is jelenti, hogy a pálya tiszta oldaláról indulhatok. A holnapi nap a hátsó gumik kezeléséről fog szólni. Hosszú lesz a verseny, a leghosszabb a szezonban, ezért nehéznek és forrónak ígérkezik. Sok minden történhet holnap, de már nagyon várom."

Lewis Hamilton: (De: 5., Q: 4.) "Nagyon eseménydúsan alakult számomra az időmérő mindhárom szakasza. A Q1-ben megsérült a padlólemezem a kerékvetőkön, és a szerelők fantasztikus munkát végeztek, amikor helyrehozták, és így az autó készen állt a második etapra. Nagy köszönettel tartozom a srácoknak, amiért keményen dolgoztak minden kiállásomnál. Azt még mindig nem tudom biztosan, hogyan szedtem össze azt a defektet a Q2-ben. Túljutottam a kerékvetőn a 10-es kanyarnál, és az érzékelők ekkor hirtelen nyomáscsökkenést jeleztek a gumiban. Elég sok csavar kilóg a kerékvetőkből, ezért azt gyanítom, hogy ezek egyike lehetett, de nem igazán tudjuk. A Q3 végén gondjaink voltak a tankolással. Nem tudtunk időben megfelelő mennyiségű üzemanyagot tölteni az autóba. Végül egyszerűen kifutottunk az időből, így nem tudtam kimenni az utolsó gyors körömre. De ez a versenyzés, és néha megtörténnek ilyen dolgok. Szerencsére az első Q3-as köröm nagyon jó volt. Úgy számolom, még egy kicsit javíthattam volna, mert időt veszítettem Fernando (Alonso) mögött, amikor egy másodpercre megközelítettem az utolsó szektorban. Így ha újra ki tudok menni, talán ott még javíthattam volna egy kicsit. Összességében azonban a 4. hely sem túl rossz. És amint mondtam, az a leginkább biztató, hogy elő tudunk még húzni némi tempót, ezért úgy gondolom, az első sor lehetséges lett volna. Holnap rövid út vezet majd az első kanyarig, ami azt jelenti, nehéz lesz előzni az első fékezési pont előtt. Úgy gondolom, a verseny kevésbé a rajton fog múlni, sokkal inkább azon, mennyire tudunk majd vigyázni a gumikra."

Ferrari

Fernando Alonso: (De: 4., Q: 5.) "Elégedett vagyok a kvalifikációval, mert úgy gondolom, ez volt idén a legjobb Q3-as köröm. 120 százalékot adtam bele, néhány kanyarnál kockáztattam is, de ez volt az egyetlen esély arra, hogy a legelőkelőbb helyekért harcolhassak. Ha egy normális kört mentem volna, akkor ugyanitt végezhettem volna, de fél másodperccel a McLarenek mögött, így pedig kevesebb mint egy tized a lemaradásom. Persze ha (Lewis) Hamilton és (Jenson) Button előtt lennék, egészen más lenne a történet, de így történt, és nem mondhatjuk, hogy szerencsétlenek voltunk. Meggyőződésem, hogy elérhető egy dobogós hely. Általában jobbak vagyunk a versenyen, mint az időmérőn, és nem látok arra okot, hogy ez itt másképp történhetne. Megpróbálunk a rajtnál néhány helyet javítani, még akkor is, ha ezen a pályán nincs túl nagy távolság a rajtvonaltól az első kanyarig. Utána megpróbáljuk a lehető legtöbbet kihozni a stratégiánkból, és az abroncsok kopása is kedvezőbb néhány riválisunkénál. Ez a verseny nagyon megterheli az autót mechanikailag, és a biztonsági autó is gyakori résztvevő. Meglátjuk mi fog történni, de újra elmondom, bízom abban, hogy van esélyünk a dobogóra állni."

Felipe Massa: (De: 8., Q: 6.) "Ez a hatodik hely egyáltalán nem az, amit megcéloztunk, de el kell fogadnunk. Most már a versenyre kell koncentrálnunk, amely nem ígérkezik könnyűnek. Jelentős a gumikopás, mind a lágy, mind pedig a szuperlágy abroncsoknál, így ehhez kell minél jobban alkalmazkodnunk. Úgy gondolom, a stratégia még sohasem volt ennyire fontos, mint itt ahhoz, hogy jó versenyünk legyen. Határozottan versenyképesebb itt az autónk, mint Monzában. Ma nem volt könnyű egy tökéletes kört összerakni, még akkor sem, ha az autó sokat fejlődött a legutolsó szabadedzéshez viszonyítva, még mindig túlkormányzott, különösen akkor, ha a hátsó gumik túlmelegszenek a második és a harmadik szektorban. A Hamiltonnal történt incidens? Őszintén szólva nem értem, miért akart mindenáron megelőzni. Egy sorban haladtunk a felvezető körünkön, és semmi sem indokolta, hogy ezt tegye."

Mercedes

Nico Rosberg: (De: 6., Q: 7.) "Jó, gyors kört futottam a Q3-ban. Ma a legtöbbet préseltük ki az autóból, ezért elégedett vagyok. A 7. rajthely volt a legtöbb, amit elérhettünk, bár (Felipe) Massához is közel jártunk, megérte, hogy megpróbáltuk megelőzni őt. A rajtrács tiszta oldala jó helyzetet teremt nekem a startnál, ezért igyekszem előrébb lépni és értékes pontokat szerezni. Szerintem izgalmas versenyre van kilátás a DRS-sel és a Pirelli gumijaival."

Michael Schumacher: (De: 7., Q: 8.) "Meglehetősen nagy szerepe volt a taktikának az időmérőn, amely során úgy döntöttünk, nem megyünk mért kört a Q3-ban, hogy spóroljunk a gumikkal a futamra. Elméletileg ezzel időt nyerhetünk a versenyen, beterveztük ezt a kockázatot. Tudjuk korábbról, hogy sok baleset történhet a Szingapúri Nagydíjon, ezért biztosan megpróbálok lecsapni minden adódó lehetőségre. Drukkolok Sebastian (Vettelnek), hogy holnap megszerezze második bajnoki címét."

Force India

Adrian Sutil: (De: 10., Q: 9.) "Nagyon elégedettek lehetünk a mai eredménnyel. Már az időmérő előtt éreztük, hogy megvan a tempónk ahhoz, hogy a legjobb tíz közé kerüljünk, de nehéz lett volna előrébb jutni a 9. és 10. helynél. Így amikor elértük a Q3-at, úgy gondoltuk, kihoztuk a maximumot az autóból, ezért jobbnak láttuk takarékoskodni a gumikkal. Szemmel tartottuk, hogy mit csinál a Mercedes, de végig a garázsban maradtunk. Szerintem érdemes volt megspórolni egy szettet, mivel ez egy nehéz verseny lesz a gumik szempontjából, több stratégiai lehetőséggel. Holnap a futamon bármi megtörténhet, de határozott célunk, hogy végre mindkét autóval pontszerző helyen végezzünk."

Paul di Resta: (De: 13., Q: 10.) "Figyelembe véve, hogy tegnap milyen nehéz napom volt, jó érzés a 10. helyről rajtolni az első Szingapúri Nagydíjamon. Már tegnap tudtuk, hogy az autó remek teljesítményre képes, és mindent kihoztunk ebből az edzésből, amit csak lehetett. Ezért is maradtunk a garázsban a Q3 alatt, mert így szabadon választhatunk friss gumit holnapra. Az abroncsok tekintetében kicsit Adrian adataira kellett támaszkodnom, mivel tegnap egyáltalán nem volt lehetőségem sok üzemanyaggal futni. Ma a szabadedzésen nem éreztem magam túl kényelmesen a szuperlágyakon, de a lágyakon már jobban ment. A versenyen az a célunk, hogy az előttünk állókkal harcoljunk, de a hátul lévőket is szemmel kell tartanunk, mivel mostanában a középmezőny minden autója erős versenytempót produkált."

Williams

Rubens Barrichello: (De: 15., Q: 12.) "Kétféleképp lehet nézni ezt az eredményt. Soha sem lehet örülni egy 12. helynek, de sikerült egy jó kört összeraknunk együtt, amivel elégedettnek kell lennünk. Ez egy nagyszerű pálya, az egyike azoknak, melyeket nagyon élvezek, de elég trükkös. A rázókövek problémásak, ahogyan azt (Kamui) Kobayashi balesetéből is láthattuk, óvatosnak kell lenni. Elég nagy volt a forgalom is, ezért megpróbáltam minél hamarabb kihajtani, hogy tiszta legyen a pálya. Itt ki tudod használni a saját és az autód képességeit is, úgyhogy összességében elégedett vagyok azzal, amit elértünk."

Pastor Maldonado: (De: 14., Q: 13.) "Nehéz volt ma a gumikat megfelelően felmelegíteni, különösen a lágyabbakat, és ez sok időmbe került. A Q2 végén jobban is felmelegíthettem volna az első abroncsokat, de végül is nem volt rossz. Jó kört futottam a 13. helyért, és abban reménykedem, hogy holnap jó versenyünk lesz és pontokat szerezhetünk."

Toro Rosso

Sébastien Buemi: (De: 12., Q: 14.) "Végső soron elégedett vagyok a teljesítményemmel, mivel úgy érzem, jó köröket teljesítettem a Q1-ben és a Q2-ben is. Való igaz, hogy mindig tempóhiánnyal küzdünk az időmérőkön, de láthattuk, hogy ez nem zárja ki annak lehetőségét, hogy jó versenyt fussunk. Remélem, holnap is ez lesz a helyzet, figyelembe véve, hogy sikerült megspórolnunk egy új szett szuperlágy gumit. Rendkívül hosszú és nehéz este vár ránk, fontos lesz koncentráltnak maradnunk a rajttól a célig. Ha ez meg tudjuk tenni, joggal bízhatunk abban, hogy jó eredményt érünk el."

Jaime Alguersuari: (De: 18., Q: 16.) "Ma mindent megtettem, amit tudtam, de amíg tegnap elégedett voltam az autóval, ma már nem ez volt a helyzet. Sokat szenvedtünk a beállításokkal, a fő problémát a tapadás hiánya okozta. Ezért úgy érzem, ez volt a legtöbb, amit elérhettem az autó ezen állapotában. Holnap azonban minden megváltozhat, hiszen általában ez a leghosszabb verseny, ami nagyon megterhelő lesz az autók és a versenyzők számára."

Lotus

Heikki Kovalainen: (De: 19., Q: 19.) "Nagyjából elégedett vagyok az eredménnyel. Feltartottak a második gyors körömön, de még így is sikerült egy másodpercen belül kerülnöm az előttem lévő autóhoz, ezért úgy érzem, a lehető legtöbbet hoztam ki az autóból. Sikerült előrelépnünk a harmadik szabadedzésen, és már nem volt olyan rossz a kopás mértéke, ezért úgy, érzem jó formában leszünk holnap. Ez egy hosszú verseny, ahol a biztonsági autó fontos szerepet játszhat a végeredmény tekintetében, ezért a vasárnapi célunk nyilvánvaló: mindkét autóval célba érni, és olyan helyzetbe kell kerülni, hogy ki tudjuk használni, ha történik valami előttünk."

Jarno Trulli: (De: 22., Q: 20.) "Az igazat megvallva egész nap küszködtem az autóval, és bár az időmérőn sikerült sokkal közelebb kerülnöm Heikkihez, továbbra sem vagyok elégedett azzal, ahol állunk. A srácok valóban nagyon keményen dolgoznak a garázsban egész hétvégén, hogy kijavítsák azt az egy-két hibát, ami adódik, és szeretném megköszönni nekik, hogy ilyen jó köridőt tudtam kihozni az autóból, most már csak arra kell koncentrálni, hogy egy darabban eljussak a célig."

Virgin

Timo Glock: (De: 23., Q: 21.) "Ez egy igen nehéz hétvége a számunkra, már a legelejétől fogva. Nem igazán voltam elégedett az autó hátuljával, amit igazából nem is nagyon sikerült orvosolnunk, így az időmérő sem sikerült a legjobban. A 13-as hajtűkanyarban vétettem is egy kisebb hibát, de ettől eltekintve azt hiszem, minden lehetségest kihoztunk az autóból. Szeretem ezt a pályát, szóval várom a holnapot. Szingapúr sok mindent hozhat még, nekünk pedig készen kell állnunk erre."

Jérome d'Ambrosio: (De: 20., Q: 22.) "Egy kicsit csalódott vagyok a mai kvalifikáció miatt. Az autó elég jó volt, bár volt egy kis gondunk a fékerő elosztásával, amely nagyon hátra toltunk az első etapomban, így a második etapra már változtattunk rajta valamit. Ettől függetlenül így sem lett tökéletes a menet, ez egy kicsit el is vett a magabiztosságomból, ami itt különösen fontos, mert itt csak egy kör és egy esély van. Ahogy mindig, most is maximális erőbedobással megyünk neki a holnapnak, és szeretnénk, ha mindkét autónk a lehető legjobb pozícióban végezne."

Hispania

Daniel Ricciardo: (De: 21., Q: 23.) "Elég kemény edzés volt a mai, mivel előzetesen úgy terveztük, hogy csak egy mért kört megyünk. Két szett gumi állt a rendelkezésünkre, így annyit tehettünk, hogy megnézzük, mit is tudunk egy gyors körön, ahol nincs lehetőség a hibázásra. Úgy gondolom, egész jól ment, annak ellenére, hogy a második szettel akár jobb időt is elérhettem volna, de egy kicsit túlerőltettem a dolgot. Az utolsó előtti kanyarban hozzá is értem a falhoz, de ez is bizonyítja, hogy végig a határon autóztam. Örülök, hogy a különbség jóval kisebb a közvetlen riválisainkkal szemben, de kicsit mégis elkeserít, hogy végül bármilyen szoros is volt, nem sikerült előttük végezni. Sebaj, ez is egy jó lépés a tegnapihoz képest. A legfőbb feladat a mai estére, hogy együnk, igyunk, és egy jót aludjunk a pokoli hőség ellenére, a holnapra való felkészülés érdekében. Azt hiszem, holnap hosszú futam vár ránk, és igencsak izgatott vagyok, ez egy igazi teszt lesz a számomra."

Vitantonio Liuzzi: (De: 24., Q: 24.) "Előzetesen számítottunk rá, hogy ez egy bonyolult pálya lesz a számunkra, mivel az autónknak nem igazán fekszik, de ennek ellenére nem is volt olyan rossz. Leginkább a balanszon dolgoztunk, illetve a lassú kanyarokból való kigyorsításon, hogy többet megtudjunk az autó működéséről. Ugyanakkor még mindig feladat, hogy rájöjjünk, mi is okozza a sebességvesztésünket a harmadik szektorban, ahol sokat veszít az autó hátulja a tapadásából új szett gumival. Ennek ellenére büszkék lehetünk magunkra, mivel ha nincsenek ezek a problémák, könnyen meg is verhettük volna a közvetlen riválisainkat. Számomra az időmérő a monzai büntetés tudatában nem volt különösebben fontos, előretekintek a holnapi futamra, ami biztosan nagyon kemény lesz. Ettől függetlenül a mai nap után biztos vagyok benne, hogy csatázni tudunk majd a legközelebbi riválisainkkal."

Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU