Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.08.26. 20:10


Red Bull

Mark Webber: (De: 16., Du: 1.) "Szeszélyes volt ma az időjárás, mentünk száraz pályán is, de csupán körülbelül 4 kört, kettőt a lágy, kettőt a közepes keménységű gumikon. Ezenkívül a szokásos feladatokat végeztük el, a hasmagasságra, a fékerő-elosztásra és egyéb hasonló dolgokra figyeltünk, mielőtt a csúcsra pörgetjük az autót. Ki kellett mennünk, hogy kilométereket gyűjtsünk, ugyanakkor spórolni kellett az abroncsokkal szombatra és vasárnapra is. Itt a kerékvetők jelentik a legnagyobb nehézséget, amikor vizes a pálya, ráadásul a fehér vonalak olyanná válnak, mint a jég. Könnyű hibázni."

Sebastian Vettel: (De: 4., Du: 10.) "Trükkös nap volt, mert az időjárás folyamatosan változott. Kár, hogy esőben csupán egyetlen plusz garnitúra intermediate gumink van a hétvége további részére, mert takarékoskodni akarunk az abroncsokkal. Kicsit tudtunk menni száraz pályán is, és teszteltünk pár újítást. Úgy gondolom, tűrhető eredményeket értünk el velük. Nehéz megítélni a köridőket és az általános teljesítményt, de az autót egyértelműen megfelelőnek érzem. Meglátjuk, mire jutunk holnap."

Ferrari

Fernando Alonso: (De: 11., Du: 2.) "Még ha csak egy néhány kört is teljesítettem a száraz pályán, a kezdeti érzéseim pozitívak. Az autó jó balansszal rendelkezik, és nincs szükség jelentős változtatásokra a hétvége hátralévő részére. Persze mindig nehéz tiszta képet kapni egy ilyen nap után, de amint korábban mondtam, jól állunk. Ez fontos számunkra, mert sohasem kedvező, ha nagy horderejű módosításokat kell végezni a beállításokon péntekről szombatra, mert ilyenkor szinte a második nap is sötétben tapogatózással telik el. A fő riválisaink is nagyon erősek, legalábbis az alapján, amit láthattunk belőlük. A Red Bull nagyszerű végsebességgel rendelkezik, és ők voltak a leggyorsabbak a második szektorban, ami általánosságban is remek teljesítményről árulkodik, de a McLaren is jónak tűnt. Ami Michael (Schumachert) illeti, nem ismerem őt elég jó ahhoz, hogy a személyiségéről beszéljek, de jelentős nyomot hagyott maga után Maranellóban, és ez nagyon sokat jelent. Versenyzőként ő egy legenda. Lehet, hogy napjainkban kritikával illeti őt a sajtó, de bárhova is megyünk, továbbra is ő az egyik fő attrakció, és az emberek az ő nevét kiáltozzák. Ez megmutatja, mennyire is népszerű. "

Felipe Massa: (De: 7., Du: 5.) "Nehéz sok mindent leszűrni egy ilyen furcsa napból. Először száraz volt, utána esett, majd pedig az egész kezdődött előröl. Szerencsére legalább ki tudtuk próbálni mindkét keverékű slick gumit, még ha csak egy néhány körre is. A mérnökökkel együtt igyekszünk megfelelően értelmezni az adatokat, hogy a legjobb döntéseket hozzuk meg. Mindenesetre az első benyomásaim pozitívak. Van néhány új elemünk, és szerintem használni fogjuk őket a hétvége további részében is, mivel segítenek abban, hogy javítsunk a teljesítményünkön. Az viszont csak a holnapi időmérőn derül ki, hogy a többiekhez képest hol állunk. Igazán szeretem ezt a pályát. Ugyan néhány kanyar már nem olyan izgalmas, mint régen, például az Eau Rouge, ami gyakorlatilag olyan, mint egy egyenes, ennek ellenére még mindig nagyszerű forma-1-es autót vezetni az ehhez hasonló pályákon."

McLaren

Jenson Button: (De: 3., Du: 3.) " A változó körülmények ellenére úgy gondolom, hogy tanultunk a mai napból. Nem tudtunk annyi kört menni száraz pályán, amennyit előzetesen szerettünk volna, de ettől függetlenül végrehajtottunk néhány szükséges fejlesztést. Többféle hátsó szárny-beállítással is megpróbálkoztunk a nap folyamán, több-kevesebb sikerrel. A vizes időjárás nem segítette elő, hogy érdemi összehasonlításokat végezzünk, így nehéz eldönteni, hogy milyen irányban haladjunk tovább a beállítások terén, de biztos vagyok benne, hogy megtaláljuk a helyes irányt. Személy szerint úgy gondolom, hogy a DRS-sel izgalmasabb lett volna az Eau Rouge-ban versenyezni, de másrészről pedig azt kell mondanunk, hogy jó döntést hozott az FIA. A DRS-rendszer aktiválásakor túl sok leszorítóerőt veszítünk, így biztonságosabb, ha zárva tartjuk a kanyarban. Egyértelműen száraz versenyt szeretnék vasárnapra, úgy gondolom jó munkát végezhetünk vizes pályán is, ugyanakkor szerintem nagyon erősnek tűnünk szárazon. A Red Bullok szintén nagyon jók a középső szektorban, de mindent egybevéve mi is kétségkívül jó formában vagyunk."

Lewis Hamilton: (De: 5., Du: 4.) "A második szabadedzés alatt tudtunk néhány száraz kört futni, de túl sokat nem, köszönhetően a változékony feltételeknek. Valójában a nap nagy részét installációs körökkel töltöttük, hogy teszteljük a szárnyakat, és kitaláljuk, milyen leszorítóerőt használjunk. Jónak tűnünk vizes körülmények között, de úgy vélem, az autó elég jó száraz pályán is. Ugyancsak nehéz úgy beállítani az autót, hogy a DRS-sel és anélkül is versenyképes legyen, szóval elég szoros lesz - habár úgy látszik, a szokásos autók ismét ott lesznek az élen. Volt egy nehéz pillanatom, ahogy a Blanchimont-hoz közelítettem az első edzésen. Egy kisebb vízátfolyáson hajtottam át - körülbelül 240 km/h-s tempónál - és megcsúsztam. Örülök, hogy elég éber voltam, hogy korrigáljam, különben négy törött kerékkel és két törött szárnnyal fejezhettük volna be a gyakorlást. A három-négy élcsapat mind versenyképesnek tűnik, számunkra a kihívás most az, hogy a megfelelő döntéseket hozzuk meg a szárnyakról és a leszorítóerőről."

Mercedes

Nico Rosberg: (De: 2., Du: 6.) "Elég nehéz volt ma odakint a tipikus spái körülmények között, de így is sikerült két jó edzést összehoznunk. Tanultunk néhány dolgot szárazon és esőben is, és elvégeztünk néhány tesztet az időmérőre és a versenyre vonatkozólag, így igazán jó érzésekkel várom a holnapot."

Michael Schumacher: (De: 1., Du: 11.) "Különleges érzés volt pályára hajtani az első edzésen az évfordulómon. Rengeteg dolog változott itt az elmúlt 20 évben, de az időjárás még mindig a régi. Egy újabb tipikus spái napon vagyunk túl, ami változó körülményekkel és kevés száraz pályás periódussal telt. Ez azt jelenti, hogy nem tudtunk túl sokat dolgozni az autó hangolásán, noha a legtöbbet kihoztuk abból a szűk időkeretből, amikor az aszfalt száraz volt. Azonban még így is trükkös lesz kiválasztani a megfelelő beállításokat vasárnapra, mert az időjárás itt mindig kiszámíthatatlan."

Sauber

Sergio Pérez: (De: 12., Du: 7.) "Nagyon nehéz nap volt ez mindenki számára a változó időjárás miatt. Mindazonáltal én élveztem, hogy első alkalommal vezethettem itt forma-1-es autót, és legalább némi munkát el tudtunk végezni a lágy keverékekkel a második edzésen. Most körültekintően kell elemeznünk a nedves és a száraz pályáról gyűjtött adatainkat is, hiszen holnap is eshet."

Kamui Kobayashi: (De: 10., Du: 13.) "Nyilvánvalóan nehéz volt a változó pályaviszonyok miatt. Elég sokáig a közepes keveréknél maradtam, amikor felszáradt a pálya a második tréningen, és sajnos csak egy kört mehettem a lágyakon, hiszen annak a végén már ismét elkezdett esni. Összességében hiányoznak még információink, de ez a többieknél is így van, és nem is ért minket meglepetésként Spában."

Force India

Adrian Sutil: (De: 6.) "Tudtuk, hogy esni fog ma, de reméltük, hogy délutánig nem érkezik meg az eső, ezért vezettem én az első szabadedzésen és Nico a másodikon. Mint tudjuk, nedves volt a délelőtt, egy korai, elég intenzív esővel, amely eláztatta a pályát majdnem az egész edzésre. Esőgumikon kezdtem, de hamar átváltottam intermediate-ekre, és a balansz javításán dolgoztam. Kezdetben nagyon alulkormányzott volt az autó, ezért változtattunk az aerodinamikán. A délelőtt vége felé felszáradt a pálya, de nem volt elég idő száraz abroncsokon futni. Gyorsnak tűntünk az esőben, és a 6. pozíció tiszta képet ad arról, hol szeretnénk lenni a hétvége során."

Paul Di Resta: (De: 20., Du: 9.) "Annak ellenére, hogy nem teljesítettem túl sok kört, nem gondolom, hogy rossz formában lennénk, mivel mind az esős, mind a száraz körülmények között tudtam menni. A délelőtti edzésen az intermediate gumikon futottam a köröket, és a gyakorlás vége felé hibáztam csak egy kisebbet. Az ebédszünet alatt elővigyázatosságból változtattunk néhány dolgot és kicseréltünk pár alkatrészt az autón, ami azt jelentette, hogy egy kicsit késve kezdtük meg a második szabadedzést. Viszont nem hinném, hogy túl sokat vesztettünk vele, mert amikor kellett, a pályán voltunk, és száraz pályán is mentünk. Érthető, hogy boldogan várom a holnapot, de úgy látszik, a bizonytalan időjárás marad, és trükkössé teheti a dolgokat a hétvége folyamán."

Nico Hülkenberg: (Du: 8) "Klasszikus spái időjárás volt ma, de még így is sikerült értékes munkát végeznünk, mivel kiértékeltünk egy aerodinamikai elemet az edzés elején. Amikorra felszáradt a pálya, tudtam egy kört menni a közepes keverékű gumival, és néhányat a lágy abroncson, ami nagyjából annyi, mint amennyi a többieknek is sikerült ma. Az autó jól viselkedett, csak keveset módosítottunk a beállításokon, ezért úgy gondolom, ígéretesen festenek a dolgaink a hétvége további részére nézve - függetlenül, hogy esős vagy száraz lesz-e."

Williams

Pastor Maldonado: (De: 15., Du: 12.) "Az időjárási viszonyok elég nehézek voltak, mivel a pálya sem teljesen vizes, sem teljesen száraz nem volt. De ettől függetlenül úgy gondolom, pozitív napot zártunk, várom, hogy mi lesz holnap. Vizes körülmények között fejlődnünk kell, de száraz pályán jónak tűnt az autó balansza. Még mindig sok mindenben tudunk fejlődni. "

Rubens Barrichello: (De: 8., Du: 16.) "Jó érzés volt ismét az autóba ülni ennyi idő után. Az egyetlen problémám az volt, hogy a délutáni edzésen nem működött a KERS-em. Ettől eltekintve előrébb jutottunk a fejlesztések tekintetében."

Toro Rosso

Jaime Alguersuari: (De: 9., Du: 14.) "Mindig jó Spába jönni, ez egy olyan pálya, amelyet minden versenyző szeret, mivel nagyszerű érzés az autó határait feszegetni itt. Természetesen a változékony időjárás megnehezítette az életünket, de még így is sok munkát elvégeztünk, és sok adatot összegyűjtöttünk, amiket este nézünk át. Az autó gyorsnak tűnik, és biztos vagyok benne, hogy még több van benne, mivel ma nem futottunk a lágy gumin, ami a gyorsabbik keverék száraz körülmények között. Szeretek esőben vezetni, akkor is, ha néha komplikálttá teszi a futamot. Azonban számunkra ezek a megjósolhatatlan versenyek gyakran jó eredményt hoznak. A hétvége további részét tekintve optimista vagyok, és az a célom, hogy keményen odategyem magam, hogy vasárnap ismét pontokat szerezzek."

Sébastien Buemi: (De: 14., Du: 15.) "Összességében úgy gondolom, ez egy jó nap volt, mivel nedves körülmények között is mehettünk, ami szinte mindig jellemző Spára, emellett viszont a száraz pályán is láttuk az időket. Kipróbáltuk a közepes keveréket, ami fontos lesz a versenyre, habár, a lágy gumikon nem mentem. Van néhány új elem az autón, természetesen ezeket mindig nehéz vizes pályán kiértékelni. Szóval még nagyon sok teendőnk van a holnapi napot megelőzően, a mérnököknek mindent bele kell adniuk az éjszaka folyamán, hogy kielemezzék az adatokat, és eldöntsék, mely alkatrészek működtek jól. Az előrejelzés még több esőt mond holnapra, de mivel száraz vasárnapot jósolnak, nem lesz könnyű döntés megválasztani az autó beállításait a holnapi napra. Bármilyen is lesz az időjárás, Spában vezetni mindig nagyszerű tapasztalat, és legalább egy kis időnk volt száraz körülmények között is, ami mindig jobb az autó viselkedésének megismerése szempontjából."

Renault

Bruno Senna: (De: 23., Du: 17.) "Nyilvánvalóan elszomorított, hogy lerövidült az első edzésem, miután kipördültem, de örültem, hogy délután elég sok időt tölthettem a pályán. A nehéz körülmények ellenére jóval termékenyebbre sikerült a második tréning. Sikerült száraz aszfalton is menni, ami létfontosságú volt, hogy rájöjjünk, milyen irányba érdemes elindulni az autóval. Olyan műveleteket is gyakoroltunk, mint a kerékcserék vagy a rajtok. Igyekszem minden edzésen behozni a lemaradásomat, és minél több kilométert megtenni. Egy valami biztos: izgatottan várom, hogy holnap ismét autóba üljek."

Vitalij Petrov: (De: 22., Du: 24.) "Az első edzés nehéz volt, rengeteg víz állt a pályán, ami miatt nehezen lehetett megérteni az új alkatrészek működését. Az interek megfelelő tapadást biztosítottak, akkor is, amikor az eleinte sok víz állt a pályán, és akkor is, amikor száradni kezdett az aszfalt. Összességében átlagosan alakult a délelőtt Spában, nem akadt problémánk. Délután kiértékeltük az intermediate gumikhoz való beállításokat, és a kocsi jól ment ilyen körülmények között. Tetszik a vezethetősége, szívesen vezetnék újra ilyen feltételek között. Miután délután először kimentem slick abroncsokon, problémát éreztem a kormányzással a gyors kanyarokban. Ennek következtében visszatértem a boxba, hogy a csapat kivizsgálhasson mindent. Nem éreztem jónak a kormányzást, ezért volt értelme kimenni a depóba, hogy az istálló dolgozhasson az ügyön."

Lotus

Jarno Trulli: (De: 13., Du: 18.) "Annak ellenére, hogy egy tipikus spái nap volt, meglehetősen pozitív volt számomra. Nyilvánvalóan tudtuk, milyenek lesznek a körülmények, és volt egy tervünk erre felépítve, ezért sikerült elvégeznünk a tervezett munkát a gumikkal, a motorral és a beállításokkal, és azt gondolom, rendben vagyunk a kvalifikációra, amikor is úgy tűnik, hasonlóak lesznek az időjárási viszonyok. Jó pont, hogy problémamentesen zártuk a gyakorlásokat, fontosnak tartom, hogy egész hétvégén így is maradjon, hogy bent lehessünk a sűrűjében, ha valami történik az időmérőn vagy a versenyen."

Heikki Kovalainen: (Du: 20.) "Ilyen időjárási körülmények között mindig nehéz érdemi munkát végezni, de mi a közepes és a lágy gumikon is kimentünk, és van néhány adatunk ezekről az etapokról, ami vasárnap hasznos lesz. A holnapi nap érdekes kell, hogy legyen - úgy néz ki, esni fog, de mindig elég jól teljesítünk az időmérőn a változékony körülmények között, szóval meglátjuk, mit tudunk kihozni a stratégiából holnap délután. Bármi történik, biztos vagyok benne, hogy jó kvalifikációt fognak látni a szurkolók."

Karun Chandhok: (De: 21.) "Jó volt visszaülni az autóba, és az időjárás ellenére élveztem a kint töltött időt. A gyors köröm során forgalomba kerültem, de mindig hasznos sok időt tölteni a pilótafülkében, és mivel ez most mindenki számára olyan volt, mint egy újrakezdés, nagyjából minden tőlem telhetőt megtettem."

Virgin

Timo Glock: (De: 17., Du: 19.) "Ez egy tipikus nap volt Spában, azt mondhatjuk, ma az időjárás diktálta az iramot. Tudtunk menni nedves és száraz körülmények között is, és az autó jónak tűnt. A délelőtti edzés sem volt túl rossz, délután pedig próbáltunk megtenni néhány száraz pályás kört, ami szintén rendben ment. A gumik jelenleg még nem tökéletesek, így tovább kell dolgoznunk rajtuk."

Jérome d’Ambrosio: (De: 19., Du: 21.) "Nagyszerű végre a hazai pályámon vezetni a belga szurkolók előtt. Régóta vártam már erre a pillanatra. Sajnos a szokásos belgiumi időjárás nehézzé tette az első napot, hiszen szerettünk volna valamivel több kört teljesíteni száraz pályán. Tovább kell dolgoznunk, de jól érzem magam az autóban, és remek dolog itthon lenni."

Hispania

Vitantonio Liuzzi: (De: 18., Du: 22.) "Jó érzés visszatérni, annak ellenére, hogy nem úgy alakultak a tréningek, ahogy reméltük. A mai nap egy tipikus spái nap volt, az időjárás ismét kiszámíthatatlan volt. Sajnos nem tudtunk annyit tesztelni, amennyit szerettünk volna. Sikerült megértenünk néhány dolgot azzal kapcsolatban, hogy miként is működik az autó nedves körülmények között, ugyanakkor sokkal több információra lenne szükségünk a száraz beállításokat illetően. Mindössze öt kört tudtunk teljesíteni ilyen feltételek között, de biztos vagyok benne, ha több kört tudtunk volna menni, gyorsabbak lettünk volna. Van elképzelésünk arról, hogy milyen irányban érdemes haladnunk, egyelőre úgy tűnik, vizes viszonyok között elég gyorsak vagyunk. Fel kell készülnünk mindenféle körülményre, bár valószínűleg a szombat és a vasárnap is hasonló lesz, mint a mai."

Daniel Ricciardo: (De: 24., Du: 23.) "Az első nap időjárás-ügyileg a szokásosat hozta itt Spában. Felkészültünk arra, hogy egy kicsit vizes lesz a pálya, de sokkal jobb lett volna, ha egyértelmű időjárási körülmények között vezethetünk, nem változó körülmények között. Végül is lehetőségünk volt a délután folyamán kipróbálni a lágy, az intermediate és az extrém esős gumikat is, ami tulajdonképpen pozitív annak ellenére, hogy ezek elég rövid etapok voltak. Mikor épp változtatni akartunk a beállításokon, az időjárás állandóan változott, ami egy kicsit frusztráló volt. Ettől függetlenül nem volt rossz napunk, majd kiderül, mire megyünk holnap."

Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU