Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.06.26. 20:34


Red Bull

Sebastian Vettel: (1) "Kívülről nézve nem hiszem, hogy látszott volna, mennyi minden történt a versenyen, de nagyon élvezetes, amikor kettesben vagyunk az autóval minden egyes körben. Természetesen nehezedett rám nyomás hátulról, főleg mivel kicsit eltért a stratégiám Mark (Webberétől) és Fernando (Alonsóétól) - néha előbb álltak ki, máskor később. Volt egy kis előnyöm az első kiállás előtt, de amikor visszajöttem, nagyon közel voltak hozzám, ezért ismét keményen kellett nyomnom, folyamatosan megítélve a gumik állapotát, és elképzelve, hogyan is fog kinézni az etap vége. Próbálod előre látni a stratégiát, szóval minden körben kettesben vagy az autóval. Nagyon élvezem ezt a pályát, tavaly elég sima hétvégém volt, és idén szintén. A csapat rendkívüli munkát végzett az autó felkészítésével. Minden évben azt gondolom, hogy itt nehézségeink lesznek, mivel nem igazán vannak gyors kanyarok, mégis idejövünk, és hibátlan hétvégét teljesítünk. Nyilvánvalóan nagyon boldog vagyok ezzel az eredménnyel."

Mark Webber: (3) "Másodikként kellett volna ma célba érnem. Remek küzdelem volt Fernandóval, szerintem ez volt az idei legjobb versenyem, legalábbis az utolsó kiállásig. Nagyon szoros volt a csata hármunk között, persze mindig próbálunk a lehető leggyorsabban menni, és közben figyelni a gumikra. Elégedett voltam a verseny alakulásával egészen az utolsó kerékcseréig, de az alapvetően az én hibám volt. Aggódtam amiatt, hogy Fernando elém vág a kiállásnál, és nem igazán tudtuk, hogy fog működni a közepes gumi a kivezető körön, de én vállaltam ezt a kockázatot. Veszítettem Fernandóval szemben, nagyszerű versenyt futott. A végén váltóhibám volt, ezért vissza kellett vennem, de nagy előnyünk volt a McLaren előtt, így nyugodtan elsétálhattam a célig, ügyelve a váltóra."

Ferrari

Fernando Alonso: (2) "Az volt a célom, hogy dobogóra állhassak. A trófeagyűjteményemből most már csak két helyről hiányzik trófea: Abu Dhabiból és természetesen Indiából. Remélem teljessé tehetem ezt a gyűjteményt az év végéig. Jó volt újra érezni a pezsgő ízét, különösen itt Valenciában, egy ilyen csodálatos közönség előtt, ahol fantasztikus érzés versenyezni. Sokat jelent számomra ez az eredmény. Nehéz látni a lelátókat miközben vezet az ember, de éreztem a hatalmas lelkesedést, amikor megelőztem (Mark) Webbert. Kiváló eredmény ez az egész csapat számára, és jelzi, hogy jó irányba haladunk. Az első száz méterem nem volt valami jó, tudtam, hogy a poros oldal nem fog kedvezni, de szerencsés voltam, mert a külső íven szereztem egy kis előnyt amivel javítottam egy pozíciót. Fontos volt, hogy azonnal leráztuk a McLareneket, mert lassabbak voltak nálunk, így már csak Webberre kellett koncentrálni és arra, hogy elérjuk a kitűzött célt. Amikor már biztos voltam benne, hogy mögém került, akkor elkezdtük (Sebastian) Vettelt is támadni, sosem lehet tudni, mi fog történni a Forma-1-ben. A stratégia bevált, főleg a lágy abroncsok működtek jól. A Red Bullok előnye még mindig jelentős, de örömteli, hogy sikerült megfosztani őket a kettős győzelemtől. Versenyről-versenyre így kell folytatnunk. Tudjuk, hogy Silverstone-ban nehéz dolgunk lesz, mert az a pálya fekszik nekik a legjobban."

Felipe Massa: (5) "Jó verseny volt, folyamatosan küzdeni kellett a többiekkel. Próbáltam a lehető legtöbbet kihozni a lágy gumikból, mert tudtuk, hogy a közepessel nem a legjobb a tempónk. Sajnálatos, hogy a második boxkiállásomnál fellépett probléma, ami négy-öt másodpercembe került, megfosztott attól, hogy harcolhassak (Lewis) Hamiltonnal a negyedik helyért. A teljesítmény alapján úgy vélem, ma mindkét autónknak a McLarenek előtt kellett volna végeznie, de ez csak az egyikünknek sikerült. Nagyon jó rajtot fogtam, sikerült lehagynom Hamiltont és Fernandót, támadtam Webbert is, de ő lezárta az ívet és majdnem összeértünk, így Fernando körbe tudott autózni és elment mellettem. A második szett lágy gumival problémáim voltak, de aztán a következő szett, ami sokkal kopottabb volt, már jól működött. A végén a közepes keverékű abroncsok sem voltak rosszak, és versenyképes időket futottam. A következő a silverstone-i hétvége lesz. Meglátjuk, hogy sikerül-e tovább vinni azt a fejlődést, amit az elmúlt három futamon láthattunk. Az is fontos lesz, hogy milyen abroncsokat választ majd a Pirelli: ha a közepes-kemény kombinációt hozza, nehezebb dolgunk lesz."

McLaren

Lewis Hamilton: (4) "Gyengén rajtoltam, mindkét Ferrari megelőzött. Utána hosszú volt a verseny, a csapat kért, hogy olyan hosszúra nyújtsam az etapokat, amennyire csak tudom, és végig keményen nyomtam a gázt. Azonban túlkormányzottsággal küzdöttem, és őszintén szólva a gumikra sem igazán éreztem rá. A 4. hely ugyanakkor még szép eredmény, a 12 megszerzett pont tűrhető az utóbbi két viadalt követően. Nem panaszkodhatok. Ma viszont nem volt olyan erős a teljesítményünk, mint az elmúlt három futamon. Hatalmas köszönettel tartozom a csapatnak a bravúros boxkiállásokért, ezen a téren sokat fejlődtünk, amit nagyra értékelek. Köszönöm, fiúk."

Jenson Button: (6) "Megfelelően indultam, de a mezőny összetömörült a 2-es kanyar előtt, kívül ragadtam, és Nico (Rosberg) lehagyott. Nem voltam elég gyors az egyenesekben, hogy könnyedén megelőzzem őt, viszont a 2-es kanyarnál későn fékezve sikerült a manőver. Szerintem nem számított rá. Ez volt a versenyem csúcspontja. Utána tűrhető tempót diktáltam, annyit mentem az opciós gumikkal, amennyit csak bírtam. Féltávnál elromlott a KERS-em, ami a kanyarok kijáratánál és bejáratánál is hátráltatott. Nem volt szórakoztató verseny, mint említettem de annak tükrében, hogy milyennek éreztem az autót, elégedettségre ad okot, hogy csupán nyolc másodperccel végeztem az egyik Ferrari mögött. Mindazonáltal akad teendőnk Silverstone előtt."

Mercedes

Nico Rosberg: (7) "Elégedett vagyok a mai 7. hellyel, mivel ez volt a maximum, amit elérhettünk, és mindent kihoztunk az autóból. Nagyszerű, hogy megelőztem Jenson (Buttont) a rajtnál, és stratégiailag is jól dolgoztunk, amikor a három kiállás mellett döntöttünk. A DRS itt Valenciában hasznosnak bizonyult a versenyen, hiszen láthattunk egy pár szép előzési manővert is. Most tovább kell dolgoznunk, hogy a két hazai versenyünkön csökkenthessük a lemaradásunkat az élmenőkhöz képest. Biztosra veszem, hogy a csapat mindent bele fog adni Silverstone előtt, és már várom, hogy a csapatunk sok tagja és családjaik előtt versenyezhessek."

Michael Schumacher: (17) "Ez nem volt túl kielégítő verseny számomra. A végkimenetele a 15. körben dőlt el, amikor belecsúsztam (Vitalij) Petrovba, és elveszítettem a pontokat, melyeket szerintem megszerezhettem volna. A versenytempónk lehetővé tette számunkra, hogy nagyjából ott végezzünk, ahonnan rajtoltunk, de ez már mind csak spekuláció a baleset után. Elég későn vettem észre Petrovot, noha számítottam rá, hogy meg fog érkezni, így próbáltam a lehető legkésőbb fékezni, hogy együtt érkezhessünk a kanyarba. De amikor lassítani akartam, blokkoltak az első kerekeim, és nekicsúsztam, ami egyértelműen az én hibám volt. Onnantól kezdve a versenyem be is fejeződött, és már csak el kellett vezetnem az autót a célig. Már várjuk Silverstone-t, ami az egyik hazai versenyünk."

Toro Rosso

Jaime Alguersuari: (8) "Nagyon elégedett vagyok ezzel az eredménnyel, főleg azok után, hogy csak a 18. helyre kvalifikáltam magam. Kifizetődött, hogy a versenybeállításokra koncentráltunk. Fantasztikus verseny volt, és szeretném megköszönni a szerelőimnek, hogy ilyen rengeteget dolgoztak az autómon, miután problémáink adódtak a pénteki szabadedzésen. Ez az eredmény a jutalom, boldog vagyok, hogy nekik ajánlhatom. Bár az időmérőn még küzdöttem a gumikkal, hogy a lehető legtöbbet hozzam ki belőlük, a versenyen már jobban sikerült megértenem a viselkedésüket, és ez a jobbik eset, mert csak a versenyen elért eredményekért jár a pont. Egész délután következetes időket autóztam, ez volt a kulcs az eredményhez, idén először éreztem magam ilyen jól az autóban, és ennek nagyon örülök. Azonkívül, hogy a gumik jól működtek, az új fejlesztéseink is beváltak, így részben ez is magyarázza, hogy ilyen jó volt ma a teljesítményünk."

Sébastien Buemi: (13) "Mindenek előtt gratulálnék Jaimenek, aki nagyszerű versenyt futott, és értékes pontokat gyűjtött a csapatnak. Erős rajtot fogtam, lehagytam néhány embert, és a verseny elején jól mentem. Amikor viszont elkoptak a gumijaim, nagyon lelassultam, és már nem tudtam előzni. Így rögtön a verseny után nem tudom megmondani, hogy miért nem voltam ma elég gyors, de tény, hogy az első etap után gyorsabb volt a csapattársam, úgyhogy ki kell elemeznünk az adatokat. Mindent összevetve kissé csalódott vagyok, de előre kell tekinteni, és megpróbálni újra két hét múlva Silverstone-ban."

Force India

Adrian Sutil: (9) "Örülök, hogy kilencediknek értem célba, és az egész hétvégével elégedett vagyok, mert sikerült végig a maximumot kihoznunk az autóból. Jól rajtoltam, megelőztem (Nick) Heidfeldet, és tartottam a lépést (Michael) Schumacherrel az első etap során. Keményen nyomtam, de nem volt lehetőségem lehagyni. A futam közepén tiszta köröket tudtam autózni, jó volt a tempónk, és a nyolcadik helyig küzdöttem fel magam. Az utolsó boxkiállást követően (Jaime) Alguersuari mögé jöttem vissza, aki két kiállásos taktikán volt. Mindent megpróbáltam, hogy megelőzzem, de a DRS zóna most nem könnyítette meg a dolgomat, így végül meg kellett elégednem a kilencedik hellyel. Jó volt ma vezetni az autót, és az egész csapat örül az elért eredménynek."

Paul di Resta: (14) "Nem vagyok biztos benne, hogy jól választottuk meg a stratégiámat. Jó néhány kört tettem meg úgy az első etapban, hogy már elfogytak a gumijaim, ennek ellenére nem álltam ki elég korán. A második kiállásnál behoztuk a lemaradást, amikor Heidfeld és (Rubens) Barrichello elé jöttem vissza, de az utolsó kiállásnál újra visszaestem. Tudjuk, hogy ha elhasználódik az abroncs, az két és fél másodperc mínuszt jelent körönként, ami nagyon sok kiesés, ha ilyen szoros a küzdelem a középmezőnyben. Enélkül pontokat is szerezhettem volna, de sajnos nem volt olyan könnyű az előzés, még a DRS zónákkal együtt sem, mint vártam. Szóval nem ez volt a legjobb hétvégém, de próbálom elfelejteni, és a hazai versenyemre, Silverstone-ra koncentrálok."

Renault

Nick Heidfeld: (10) "A start elég sokba került számunkra. Elvesztettem egy helyet Adrian (Sutillal) szemben, aztán pedig harcolnom kellett, hogy ne csússzak még hátrébb. Végül ott futottam be, ahol a legtöbb időt töltöttem a verseny alatt (Sutil mögött). Egyszer meg tudtam őt előzni, de aztán a DRS segítségével ismét elém került, és sajnos már nem voltam képes visszatámadni. Egy pontot így is szereztem a csapatnak, de nem számítottam rá, hogy egy Force India és egy Toro Rosso mögött fogok befutni. Egész hétvégén keményen nyomtuk, de egyszerűen nem tudtuk elérni azt a tempót, amit vártunk volna ezen a pályán. Optimisták maradunk, mert Silvertone egy gyors kanyarokkal teletűzdelt helyszín, és az autónk jól teljesít olyan körülmények között. Meglátjuk majd, az új szabályok miként befolyásolják az autónk teljesítményét, de szerintem a csapatunk számára pozitív hatásai lesznek."

Vitalij Petrov: (15) "Természetesen csalódott vagyok a mai verseny miatt. Nagyon meglepett, hogy a gumijaink nem bírták túl sokáig, és néhány ellenfelünk két kiállással is végig tudott menni, míg nekünk három kellett. Tudtuk, hogy az autónk teljesítménye itt nem lesz valami fantasztikus, és a verseny remekül rávilágított arra, hogy még rengeteg munkánk van, mert könnyedén a legjobb tízben végezhetnénk. A (Michael) Schumacherrel történt ütközés nem okozott defektet. Úgy tűnt, nagyon gyorsan érkezett ki a boxból, és nem tudta megállítani az autóját az első kanyarban. Szerencsére észrevettem őt a tükrömben, de mégis összeértünk. Most le kell ülnünk, és figyelmesen kielemezni, hogy hol és miért veszítünk a tempónkból, hogy jobb hétvégénk lehessen Silverstone-ban."

Sauber

Sergio Pérez: (11) "Az elején nagyon nehezen boldogultam a keményebb gumikkal, és később a lágyakon is tapadáshiánnyal küszködtem, a verseny vége felé pedig sok időt elveszítettem a kék zászlók miatt. Ez nem volt egy könnyű helyszín a visszatéréshez, de boldog vagyok, hogy újra versenyezhettem. Száz százalékot nyújtottam, de attól tartok ez volt a legtöbb, amit ma elérhettünk. Azonban ki fogjuk elemezni, hogyan fejlődhetnénk a jövőben, és biztos vagyok benne, hogy Silvertone már jobb lesz."

Kamui Kobayashi: (16) "Nagyon nehéz versenyen vagyok túl. Egész idő alatt küszködtem, mert nem volt meg a teljesítményünk ahhoz, hogy harcolhassunk. A gumikezeléssel is körülményes volt. Próbáltam őket a lehető legtovább megóvni, de nagyon gyorsan elhasználódtak, amikor pedig igazán nyomhattam volna, forgalomba kerültem. Van még min dolgoznunk, ez egészen biztos."

Williams

Rubens Barrichello: (12) "Nem olyan volt az autó, mint amire számítottunk. Végig a határon vezettem, úgyhogy elégedett vagyok a teljesítményemmel. Rengeteget dolgozott a csapat, hogy a sok újítás felkerülhessen az autóra, úgyhogy nagyon sajnálom, hogy nem értünk el jobb eredményt. Azt gondolom, ma annak kell örülnünk, hogy sikerült néhány jobb autót is legyőznünk."

Pastor Maldonado: (18) "Lassú volt a rajtom, így veszítettem néhány helyet. Ezután nem sikerült a közepes keverékű gumit jól működtetni, így korán ki kellett állnom, hogy kicseréljék. A korai kiállás miatt három kiállásos taktikára kényszerültünk, ez pedig a mezőnyben elfoglalt helyemből fakadóan már nem igazán működött, így nem tudtam előrébb jönni. Most már Silverstone-ra kell koncentrálni, ahol azért fogunk harcolni, hogy pontokat szerezzünk."

Lotus

Heikki Kovalainen: (19) "Számomra ez nagyszerű verseny volt. Jó látni, hogy visszanyertük a szezon eleji formánkat, mert Monacóban és Kanadában nem igazán voltam elégedett az autóval. Ma nagyon forró körülmények uralkodtak odakint, de én egész délután jól éreztem magam - fizikailag felkészültem erre a melegre, így egyáltalán nem volt megerőltető végig keményen nyomni. Semmi problémával nem szembesültem, és miután átváltottunk háromcserés taktikára, minden kiállás után jó tempót tudtam autózni. Tudjuk, hol kellene még fejleszteni az autón, hogy felvehessük a harcot az előttünk állókkal, ám ehhez még idő kell, azonban ez egy hosszú távú terv része, és határozottan jó irányban haladunk. "

Jarno Trulli: (20) "Jó kis versenyem volt. Különböző stratégiákat próbáltunk, hogy lefedjünk minden lehetőséget, és annak ellenére is élveztem, hogy a második szett gumim elfogyott az etap vége felé. Ez mindig egy olyan pálya volt, amiről tudtuk, hogy végig nyomnunk kell, hogy a legtöbbet hozzuk ki az autóból, és elégedett lehet a csapat, amiért rendesen elhúztunk a mögöttünk lévőktől."

Hispania

Vitantonio Liuzzi: (23) "Igazán nehéz verseny volt számunkra, mert szenvedtünk a gumikkal. Péntek óta tudtuk, hogy nehéz lesz, mert túlmelegítjük a hátsó abroncsokat, emiatt gyorsabban elkopnak, és ezért kellett három kiállásos stratégiát választanunk. Emiatt sajnos nem vehettük fel a versenyt a Virginnel. Az első két etapban még küzdöttünk velük, de mivel eggyel többször kellett kiállnunk, elveszítettük őket. Éjjel-nappal keményen kell dolgoznunk, ha szeretnénk tartani az ellenfeleink tempóját. Kár a mai napért, mert haza közönségünk előtt voltunk, akik fantasztikusan viselkedtek velünk, de tovább kell nyomnunk a szezon hátralévő részében. A hétvége nehéz volt, de egyben gyönyörű is, mert valencia különleges város, ahol mindig szívélyesen fogadnak bennünket. Szép volt ez a hét, úgyhogy kár érte, mert jobb eredményben reménykedtünk, de tovább küzdünk a jövőnkért."

Narain Kartikeyan: (24) "Ahogyan vártuk, az autót nagyon nehéz volt vezetni a versenyen a hőség miatt: a hátsó gumik gyorsan koptak, és magmaradt ugyanaz a fékproblémánk is, amivel egész hétvégén szembesültünk. Az elején próbáltam tartani a lépést a többiekkel, Liuzzival, d'Ambrosióval, de hét kör után blokkoltam az első kerekeimet, és onnantól magányos versenyem volt. Befejeztem a futamot, de ezen kívül nem sok pozitívummal távozhatok. A tempónk nem volt a legjobb, de nagyszerű támogatást kaptunk a helyiektől, ami reméljük, a továbbiakban is így marad."

Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU