Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.05.29. 21:35


Red Bull

Sebastian Vettel: (1) "Nehéz megfogalmazni a mai napot, nagyszerűen éreztem magam. Látom, mi kell az itteni győzelemhez. Őrült futam volt a mai, nehéz elképzelni, hogy egyetlen boxkiállást csináljunk az itteni versenyen, de mi ezt tettük. Az első kiállás nem alakult tökéletesen, Jenson megelőzött minket. Meglepődtem, amikor betért a depóba, reagálnunk kellett rá, hiszen elhúzott a lágyabb gumikon, miközben én a keményeken haladtam. Azt gondoltam, 'ne adjuk fel!', és igyekeztem faragni a hátrányból. A Safety Car segített rajtunk, azonban nem volt sétagalopp 60 fordulón át ugyanazzal a garnitúra abroncson körözni. Becslésünk szerint képtelenek lettünk volna erre! Sokat kockáztattunk, de ez még édesebbé teszi mai sikerünket. A vége felé egyáltalán nem voltak frissek a gumik, viszont azt láttam egyetlen esélynek a győzelemre, ha pályán maradunk. Akadt 20 kör, amikor Fernando (Alonso) és Jenson (Button) is nyomás alá helyezett, nehéznek ígérkezett az utolsó 6 kör, de jött egy újabb biztonsági autó, és leállították a versenyt, így lecserélhettük a gumikat. Rendkívül boldog vagyok. Egyszer 2. voltam, 15 másodperccel Jenson mögött, nagyon messzinek tűnt ekkor a győzelem, mindazonáltal ez egy őrült helyszín. A rulett tegnap elkezdett pörögni, és az egész versenyen pörgött. Nagyon örülök. Fantasztikus az eredmény, nagy dicsőség felkerülni a monacói győztesek listájára. Teljesen megérdemeltük a győzelmet, rizikóztunk, és meglett érte a jutalmunk."

Mark Webber: (4) "Nem nyújtottuk elég hosszúra az első etapot, ami ezeken a gumikon természetes. Ez hátráltatott. Amikor bementem a boxba, nem voltak előkészítve az abroncsok, csak ültem, a fiúk pedig épp pakolták ki őket. Valamilyen zavar volt a rádiós kommunikációban istállón belül, így nem voltak rendesen felkészülve. A várakozással pozíciót vesztünk, tehát összességében nem rossz negyediknek lenni ezek után. Nem tudom, miért indították újra a futamot öt körrel a vége előtt, de ilyen döntést hoztak, ami bevált. Remélem, Vitalij (Petrov) rendben van."

Ferrari

Fernando Alonso: (2) "Ez az idei legjobb eredményem, ami különösen a csapat számára nagyon fontos. A dobogó elengedhetetlen volt, muszáj volt a végsőkig harcolnunk a győzelemért. Persze ez nem egy tipikus versenypálya, és nem vonhatunk le következtetéseket egy olyan futamból, ami mindig egyedi történet szerint alakul. El kell tüntetnünk azt a különbséget, ami elválaszt minket a legjobbaktól: Kanadában lesz néhány újításunk az autón, melyek remélhetőleg hasznosnak bizonyulnak majd. Jó rajtot fogtam: ha lett volna még egy kis hely, megcsinálhattam volna ugyanazt, mint Spanyolországban. Később próbáltam megóvni a gumijaimat, mielőtt megtámadtam volna (Sebastian) Vettelt a legvégén, de aztán jött a piros zászló, ami a végét jelentette, mivel az új gumikon már lehetetlen volt őt legyőzni. Sajnos ilyesmi dolgok mindig megtörténnek itt, ezek adják ennek a nagydíjnak a különlegességét. Elégedettek lehetünk ezzel az eredménnyel, és magabiztosan várjuk Montrealt és Valenciát, két olyan pályát, ahol jól mentünk tavaly. A bajnokságban már nagyon nagy a lemaradásunk, de még mindig sok van a végéig."

Felipe Massa: (-) "Csalódott vagy amiatt, ahogyan a versenyem véget ért. (Lewis) Hamilton megpróbált megelőzni a Loews-ben, ahol ez lehetetlen, így megütött, és nekilökött (Mark) Webbernek. Ezután az autó már nem volt tökéletes, és képtelen voltam megfelelően vezetni, ami miatt mellém kerülhetett a belső íven az alagútban. Emiatt a koszos oldalra kerültem, és a korlátban kötöttem ki. A rajtnál jól jöttem el, de az első kanyarban Webbert és Fernandót találtam magam előtt: a külső íven voltam, így (Nico) Rosberg meg tudott előzni. Ezzel elvesztettem a lehetőséget arra, hogy az élmezőnnyel haladjak, mivel túl sok időt veszítettem a német Mercedese mögött. Ma versenyképesek voltunk, és a dolgok állása alapján negyedik is lehettem volna. Most Kanada felé vesszük az irányt, abban a reményben, hogy ott is képesek leszünk harcolni, akárcsak most. Az a tény, hogy ugyanazt a két keveréket kapjuk, mint itt, határozottan előnyös lehet számunkra."

McLaren

Jenson Button: (3) "Először is, örömmel hallom, hogy Vitalij (Petrov) jól van az újabb hétvégi bukás után. A versenyen egy hibát sem vétettem, szép előnyt építettem ki, de "csupán" 15 ponttal távozom. Ilyen Monaco. Az első boxkiállás után Sebastian (Vettel) elé ugrottunk, és őrültként nyomtam a gázt a szuperlágy gumikon, párszor a falat is érintettem. Az autó jól ment, tetemes, nagyjából 15 másodperces előnyt építettem föl, ekkor minden pompásnak tűnt. Utána ismét bementem a boxba, pillanatokkal a Safety Car beküldése előtt. Akkor még nem használtuk az elsődleges keveréket, ami azt jelentette, hogy újabb garnitúra abroncsot kellett feltennem a verseny végéig. 10 körrel a vége előtt úgy látszott, én, Sebastian, vagy Fernando (Alonso) is nyerhet. Sebastian gumijai elkoptak, Fernando keményen hajszolta őt. Fernando készen állt, hogy támadjon az 1-es kanyarban - szórakoztató volt figyelni, hogy vajon ütköznek-e, vagy kínálkozik-e lehetőség nekem is az előzésre a csatájuk közben. Bármelyikünk győzhetett volna Vitalij hatalmas balesetét követően viszont meglengették a piros zászlókat, és az összes csapat új gumikat rakhatott az autókra. Ezáltal nem tehettünk semmit, mert mindhárman ugyanolyan tempót diktáltunk, és odalett az előnyöm. A csapat remek munkát végzett hétvégén, nagyon örülök. Keményen igyekeztünk, hogy valami trükkel legyőzzük itt Sebastiant, ami jónak is tűnt, csak végül mégsem vált be..."

Lewis Hamilton: (6) "Tényleg elkeserítő hétvége volt. Délután három szép manővert is végrehajtottam - Michael (Schumacher), Felipe (Massa) és Pastor (Maldonado) ellen, amiből kettőért megbüntettek. A hajtűnél bebújtam Felipe mellé, aki korán fordult el, és összekoccantunk. Pastor a végén szintén elkanyarodott, és rátolt a rázókőre. A büntetések frusztrálók, mert itt nehéz előzni, és csak ritkán adódik lehetőség rá. Teljes szívvel versenyeztem, csupán jó show-t akartam csinálni mindenkinek."

Sauber

Kamui Kobayashi: (5) "Nagyon boldog vagyok. Sokat kínlódtam az időmérőn, de a csapat nagyszerű boxstratégiát dolgozott ki mára, tökéletes időpontban hívtak ki kerékcserére. Nem okozott gondot egy ilyen hosszú etap a szuperlágy abroncsokon, szerintem még tovább is kitartottak volna. A rajtot követően problémám volt a forgalommal, de miután kiálltam előlem a többiek, javult a helyzetem. Az első és egyetlen kiállásom után beragadtam Adrian Sutil mögé, és egyúttal védekeznem kellett Mark Webber ellen. Ilyen körülmények között nehéz odafigyelni a gumikra. Az újraindítás nélkül nyilván 4. lehettem volna, de Mark annyira megközelített az utolsó körökre, hogy nem tudtam megőrizni a pozíciómat. Ugyanakkor az 5. hely is nagyszerű eredménye egy nehéz hétvégének."

Force India

Adrian Sutil: (7) "Az elsődleges gumikon rajtoltam, és egykiállásos taktikát terveztünk. Amikor először beküldték a Safety Cart, bementem az opciós abroncsokért, és tudtam, hogy sokáig haladok majd rajtuk. Igyekeztem, hogy kibírják a távot, bár 15 körrel a vége előtt elkezdtek fogyni, és egy csomó autó torlódott fel mögöttem. A gumitörmeléken megcsúsztam a 12-es kanyarnál, szélesen fordultam, amitől jobb hátsó defektem lett. De a biztonsági autó ismét bejött, ezért a kerékcserém ellenére sem vesztettem sokat. Nyolcadik voltam az újraindításkor, és 7. lettem a leintésnél. Kiváló eredményt ért el a csapat, mindnyájan örülünk, hiszen régóta vártunk erre. Sok szép élmény van Monacóból, ez újabb különleges emlék lesz."

Paul di Resta: (12) "Úgy gondolom, eleinte simán mentünk, jónak ígérkezett a haditervünk. Az első boxkiállásom után a csapat közölte, hogy a stratégia beválása érdekében meg kell előznöm (Jaime) Alguersuarit, amit megpróbáltam a hajtűkanyarban. Összeértünk, megsérült az első szárnyam, így korán be kellett jönnöm ismét a depóba. Vállalom a felelősséget a balesetért, mivel túl merész voltam. Kár, mert az autó jól ment, és e nélkül szerezhettem volna néhány pontot."

Renault

Nick Heidfeld: (8) "Mindenekelőtt örülök, hogy Vitalij rendben van. Jó hír, hogy semmilyen törést vagy zúzódást nem szenvedett. Erős pozícióban állt, és nagyon szerencsétlen volt ezzel a balesettel. Számomra jól alakult a rajt, majdnem elkaptam az egyik Force Indiát, de sajnos végül nem sikerült elé kerülnöm. Mikor a biztonsági autó a pályára lépett, nagyon későn hívtak ki a boxba, de még éppen be tudtam fordulni, amivel jól jártam. Nehéz hétvége volt ez számunkra, de örülök, hogy sikerült négy pontot szereznem erről a rajthelyről."

Vitalij Petrov: (-) "Elsősorban szeretném megköszönni a rajongóimnak a jókívánságokat, a pálya orvosi csapatának és a kórháznak a hatékony segítséget, a csapatomnak pedig az aggódást. Elég nagy volt a becsapódás, és nem igazán éreztem a lábaimat a bukás után. Azt gondoltam, legjobb lenne, ha inkább az orvosi csapat segítene kivenni engem az autóból, mert nehezen tudtam mozogni, mivel a lábaim beszorultak a pilótafülkébe. Nem vesztettem el az eszméletemet, de elég nagy fájdalmaim voltak az autóban ülve. Kár érte, mert jól rajtoltam, két helyet is előreléptem. A kiállásom után beragadtam Kamui Kobayashi mögé, aki nagyon lassú volt, és Adrian Sutil mögé, aki túl agresszíven védte a pozícióját. Én próbáltam óvatos lenni, mivel nagyon nehéz előzni ezen a pályán. Végül belekeveredtem a balesetbe. Bánt a dolog, hiszen sok pontot szerezhettünk volna a hétvégén. Mostantól már Montrealra koncentrálok. Meg kell oldanunk az időmérős problémáinkat, és akkor remek eredményeket érhetünk el, mivel a versenytempónk általában nagyon jó."

Williams

Rubens Barrichello: (9) "Hat körrel a leintés előtt még azt gondoltam, a 10. hely lehet a maximum, amit elérhetünk. Végül 9. lettem, de nem úgy, ahogy szerettem volna, lévén a csapattársam kiesett. Így elveszítettünk néhány értékes pontot, ami csalódást keltő. Annak azonban örülök, hogy véget ért a pechsorozatom. A biztonsági autó nem segített nekünk, mivel az egycserés taktikánk csak akkor működött volna, ha nem éppen a pályára lépése előtt állok ki a boxba. Voltak pozitív és negatív oldalai is a mai napnak, a pozitív az, hogy szereztünk pár pontot."

Pastor Maldonado: (18) "A végeredmény nem olyan lett, amilyet szeretnénk, de a verseny többi része jól alakult. Erős tempót diktáltam, de az újraindítás után Hamilton egy nagyon merész manőverbe kezdett az első kanyarban, ami a futamom végét jelentette. Szörnyen csalódott vagyok, amiért pontok nélkül kellett zárnom a napot."

Toro Rosso

Sébastien Buemi: (10) "A 16. helyről rajtolva a 10. pozícióban végeztem ezen a nagyon nehéz versenyen, de be kell vallanom, a vége felé már nem voltam vele tisztában, hogyan is állunk a stratégia és a gumik terén, ráadásul a helyzet még bonyolultabbá vált a Safety Car és a piros zászló felbukkanásakor. Elégedettek lehetünk a versenytempónkkal, hiszen erős köridőket autóztam. Az év legnehezebb futamáról egy ponttal távozni remek érzés, különösen annak tudatában, hogy az időmérőnk nem alakult valami jól. Már várom Kanadát, ahol tavaly nagyszerű versenyt futva 8. helyen értem célba."

Jaime Alguersuari: (-) "Egész idő alatt forgalomban autóztam, ami itt nem meglepő, de így képtelen voltam kihasználni a gumikban rejlő potenciált. Az előzés nagyon nehéz volt, szinte lehetetlen, szóval nem sokat tehettem ilyen hátulról rajtolva. A verseny végén a balesetem előtt éppen megelőztem (Nick) Heidfeldet. Azt hiszem, (Adrian) Sutilnak gondja volt a hátsó gumijával, ezért (Lewis) Hamilton nagyon keményet fékezett előttem, és habár én is próbáltam akkorát fékezni, amekkorát csak tudtam, már túl késő volt, nem bírtam megállni, így belefutottam. Természetesen ez csalódást keltő, de a versenytempónk bizakodásra ad okot, és remélem, hogy hasznot is húzhatunk belőle két hét múlva Montrealban."

Mercedes

Nico Rosberg: (11) "Kiválóan rajtoltam ma, de ez az egyetlen pozitívum a versenyről. Ezt követően még azt hittem, képes leszek keményen nyomni, de sajnos a hátsó gumik gyorsan elkoptak az első etapban, ami komoly teljesítményvesztéssel járt. Nehéz hétvégén vagyunk túl, az autó sem, és én sem voltunk a legjobb formában, szóval egyszerűen nem állt össze a dolog. Ilyenek néha megtörténnek, de tovább fogunk küzdeni, hogy jobbak lehessünk Montrealban. Tanulni fogunk a mai napból, és tudjuk, hogy az eredmény nem tükrözi a valós pozíciónkat. Biztos vagyok benne, hogy fejlődhetünk, két hét múlva pedig meglátjuk, meddig jutottunk."

Michael Schumacher: (-) "Sajnos nem sok pozitívummal távozhatunk erről a versenyről. A futam végén tűz keletkezett a légbeömlőmben, és az autó egyszerűen megállt, de a verseny eleje sem adott okot elégedettségre. A rajtnál a lefulladásgátló hirtelen bekapcsolt, ami azt jelentette, hogy az egész rajtfolyamatot újra kellett kezdenem. Ezt követően volt egy randevúm Lewis (Hamiltonnal) az 1-es kanyarban, ami után az első szárnyam már nem működött megfelelően, ezért rengeteg leszorítóerőt vesztettem, ami nem tett jót a gumijaimnak. Emiatt a tervezettnél sokkal korábban kellett kiállnom, ezt követően pedig már végig kompromisszumokat kellett kötnünk a versenyen. Minden egybevetve a verseny izgalmas volt, és örülök, hogy Vitalij Petrov jól van."

Lotus

Jarno Trulli: (13) "Nagyszerű eredmény ez a csapatnak, idén a legjobb, így elégedettek vagyunk vele. Ismét jól rajtoltam - azt kívánom, bárcsak többször sikerült volna ilyen jól elrugaszkodnom a korábbi szezonokban is, szerintem néhány versenyt megnyerhettem volna ezzel. Tartottam a pozíciómat és felvettem az előttem autózók ritmusát, de a biztonsági autó tönkre tette a stratégiánkat. Sok időt vesztettünk lassabb autók mögött, és habár megelőztem (Jérome) d'Ambrosiót, a második Safety Car nagyban befolyásolta a verseny alakulását."

Heikki Kovalainen: (14) "A 13. és a 14. hely kiváló eredmény a csapatnak, de számomra eléggé átlagos volt ez a verseny. Elveszítettem egy helyet a rajtnál, és ezzel lényegében véget is ért a futamom. Az első etap nehéz volt, a másodikban pedig nem igazán tudtam felvenni a ritmust, mert el kellett engednem a lekörözőket. A második kiállásom után végre igazán nyomhattam, de ekkor már nem tehettem sokat. Mégis azt kell mondjam, összességében jó hétvégét zártunk, és két hét múlva Montrealban folytatjuk a küzdelmet."

Virgin

Jérome d'Ambrosio: (15) "Egész jó verseny volt ez számomra, az egész arról szólt, hogy életben tartsam a gumikat. A lágy gumikon rajtoltam, melyeken az autó ugyan nem volt gyors, de futam közben úgy döntöttünk, hogy egykiállásos taktikára váltunk. A Safety Car pár körrel azelőtt jött ki, hogy megejtettük volna a cserét, de ekkor mégis be kellett jönnöm a szuperlágyakért. 30 körig jól is ment, de akkor (Nick) Heidfeld megelőzött, és felszedtem egy csomó gumitörmeléket, melyeket aztán már le sem tudtam tisztítani az abroncsaimról. Elvesztettem a tapadást, emiatt a Lotusok meg tudtak előzni, és ennyi volt. Így is nagyszerű volt az első Monacói Nagydíjam, remélem még sokszor részt vehetek rajta. Kiváltságos érzés forma-1-es autót vezetni itt."

Timo Glock: (-) "Jó versenyem volt, amíg nem adódott egy hiba a hátsó felfüggeszéssel. Annak ellenére, hogy az előttünk állók kicsit gyorsabbak voltak nálunk, tartani tudtuk velük a lépést, és harcolhattunk is ellenük. Sajnos a hátsó nyomórúd megsérült, és a tengerparton lévő sikánnál eltörött - szerencsére egy lassú pályarészen. Egy kicsit csalódást keltő ez azok után, hogy milyen jól indult a hétvége. Tegnap remekül alakult az időmérő, ma pedig megvolt az esélyünk rá, hogy befejezzük a versenyt, ami sajnos nem történt meg. Szeretném megköszönni a csapatnak ezt a szép hétvégét két ilyen kemény hét után."

Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU