Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.05.08. 20:48


Red Bull

Sebastian Vettel: (1) "Nagyszerű eredményt értünk el, főleg azután, hogy pénteken rengeteg munkát adtam a csapatnak. Remélem, a győzelemmel segítek nekik megfeledkezni róla. A szombat délelőtt létfontosságú volt, amikor besétáltam a garázsba, mindenki éreztette, hogy semmi sem megy rosszul, nincs miért aggódnom. Az egész gárda megfeszítve dolgozott, hogy összeszereljék a kocsit, és az ilyen események fontosak. A csapat közel áll hozzám, és amennyiben nem boldogak, vagy motiválatlanok, az rám is kihat, és ugyanez van fordítva. Szóval a pénteki letörtség után összeszedtem magam. A futamon nagyon jól sikerült az első etapom, felépítettem egy előnyt, ebből pedig mindig lehet profitálni. A végén helyes döntés volt két rövid etapot menni. Minden olajozottan ment. Nem tudjuk, mi történik legközelebb, ezért versenyről versenyre készülünk. Lesznek napok, amikor legyőznek majd bennünket, de minimalizálni kell a veszteséget. Ma kiváló eredményt ért el a csapat."

Mark Webber: (2) "Jó érzés megszerezni a 2. helyet, megnyugtatóbb így célba érni, mint harmadikként. A végén szépet csatáztam Fernando (Alonsóval). Sok időt vesztünk az efféle párharcoknál, de végül minden rendben volt, és elkaptam őt. Az első boxkiállásomat előbbre hozta a csapat, mint terveztük, mert félő volt, hogy valaki elénk vághat, ha korábban áll ki kerékcserére. A Ferrari hasonlóan gondolkodott, és innentől ketten küzdöttünk. Ennél a pontnál tettük le a voksunkat, hogy mennyi kiállásunk lesz a nap folyamán. Sebastian szép győzelmet aratott, Fernando szintén jól vezetett. A csapatnak nagyszerű eredmény a kettős siker. A rajtnál nem volt jó a tapadás. Mindenesetre boldogan hagyom el Isztambult, idén ez volt az eddigi legjobb eredményem."

Ferrari

Fernando Alonso: (3) "Elégedett vagyok ezzel az eredménnyel, ami az egész csapat háromheti, Maranellóban és itt, a pályán végzett kemény munkájának köszönhető. Nem kezdődött jól számunkra ez a nagydíj, hiszen pénteken meglehetősen sok problémánk akadt, de előreléptünk, s ma nagyszerű volt újra az élen küzdeni. Már Malajziában és Kínában is közel kerültünk a dobogóhoz, és most végre sikerült felugranunk rá, ez azonban csak az első lépés volt: ugyanebbe az irányba kell folytatnunk a menetelést. Ahhoz képest, hogy milyen formában vágtunk neki ennek a szezonnak, ez szép eredmény. A következő három-négy verseny kulcsfontosságú lesz. Eleve 99 százalék volt a valószínűsége, hogy nem küzdhetek majd (Sebastian) Vettellel, de a maradék 1 százalék esélyem is elszállt rá, amikor túl hosszú időre beragadtam (Nico) Rosberg mögé: talán nehéz helyzetbe hozhattam volna, ha még durvább tempóra kényszerítem. (Mark) Webber a végén azért előzött meg, mert maradt egy új garnitúra gumija, nekem viszont nem. Tudom, hogy furcsa 11 körrel a leintés előtt kiállni a boxba, de egyre nehezebb volt a pályán tartani az autómat, és ezen minden elúszhatott volna. Igen, több lett az előzés, ez azonban szerintem inkább a gumik változatos viselkedésének, semmint a mozgatható hátsó szárnynak tudható be. Az igaz, hogy az összetettben óriási a lemaradásunk, de még rengeteg pontot lehet szerezni: semmi szükség rá, hogy feladjuk."

Felipe Massa: (11) "Ma minden megtörtént velem, ami csak megtörténhetett, ezért nem tudtam elérni azt az eredményt, amely lehetségesnek tűnt. Kár érte, mert az autónk ütőképes volt, jó tempót diktáltunk. Az első boxkiállást éppen a megfelelő pillanatra időzítettük, mégis vesztettem vele egy pozíciót (Lewis) Hamiltonnal szemben. Aztán a harmadik és negyedik kerékcserénél is gondjaim akadtak: közös erőfeszítéssel kell csiszolnunk dolgoznunk, hogy fejlődjünk ezen a területen, mert egyre fontosabbá válik. Folyamatosan más versenyzőkkel harcoltam, ezért nem tudtam kihozni a maximumot a gumikból, ellentétben Fernandóval, aki kétségkívül tisztább versenyt futott, mint én. Ezen a hétvégén az volt a pozitívum, hogy az autónk gyorsabb lett: kicsit nőtt a leszorítóerőnk, és az egyenesekben is nőtt a végsebességünk. Ez biztató, de tovább kell igyekeznünk ebbe a irányba, már a Barcelonára kapott új alkatrészek révén is."

McLaren

Lewis Hamilton: (4) "Tisztességesen sikerült a rajtom, az első körben azonban elkövettem egy hibát, és visszaestem a 3-as kanyarban, amikor megpróbáltam körbeautózni (Mark) Webbert. Ez a pillanat határozta meg a délutánomat: ha nem esek vissza Fernando (Alonso) és Jenson mögé, szerintem feljöhettem volna harmadiknak, és lehetőségem lett volna a második helyért harcolni a verseny során. A Jensonnal való küzdelem jó volt, fair módon zajlott, ahogy mindig - ez azonban a túl meredekre állított első szárnyammal együtt azt eredményezte, hogy nem tudtam vigyázni a hátsó gumijaimra: az abroncsok elhasználódtak, ez indította be a négy kiállásos stratégiát. A harmadik kerékcserémnél elveszített időt is figyelembe véve szerintem meglehetősen jól felzárkóztunk. Nem hiszem, hogy ez nagy hatással lett volna a végső helyezésünkre, és az autó viselkedésével is elégedett voltam, miután visszavettünk a szárny meredekségéből. Egyértelmű, hogy ma ennél jobban is teljesíthettünk volna - de a 4. és a 6. rajtpozícióból indulva, a 4. és 6. helyet megszerezve végül is jól visszazárkóztunk.

Jenson Button: (6) "Kár hogy ilyen hátul végeztem, miután az első etapban minden olyan jól ment. Ami a stratégiát illeti, szerintem ma mellényúltunk. A Lewisszal való csata remek szórakozásnak bizonyult, és sok izgalmat láthattunk a pályán, de csalódott vagyok, hogy végül it végeztem: az autót jónak éreztem, egyszerűen rossz utat választottuk a stratégiával. Azt hiszem, a legtöbben három kiállást tervezve indultak neki a versenynek, azonban sokuknál nagyon elhasználódtak a gumik az első etapban, így változtattak. Mi nem tettük, és sikerült is néhány körrel tovább kint maradnom a többieknél, a gumikat még mindig jónak éreztem. De szerintem a következő két kiállásra előbb került sor, mint azt az abroncsok indokolták volna, emiatt csalódott vagyok. Nem hagytuk elég későre a kerékcseréket, a gumik még minden egyes etap végén jó formában voltak, így tovább kellett volna kint maradnunk, mert így az utolsó etap nagyon keménynek bizonyult. Az utolsó etapban megpróbáltam a lehető legjobbat kihozni az autóból, ez azonban nagyon nehéz az új és a használt gumik közötti hatalmas sebességbeli különbség miatt. "

Mercedes

Nico Rosberg: (5) "Fantasztikusan rajtoltam, megelőztem Mark (Webbert), és a 2. helyen autóztam az első körben. Utána viszont szenvedni kezdtem a gumikkal az első etapban. A jó stratégiával megfelelő pozícióba jutottam vissza, ezért elégedettek lehetünk. Örülök, hogy csupán néhány másodperccel végeztem Lewis (Hamilton) McLarenje mögött, és egyúttal Jenson (Button) előtt. Még van lemaradásunk az élmezőnytől, de tovább javítottunk az autón a hétvégén. Nem tudjuk pontosan, miért vagyunk erősebbek az időmérőn, mint a futamon, de dolgozunk rajta. Összességében újabb jó hétvégén vagyok túl, nagyon várom Barcelonát."

Michael Schumacher: (12) "Sok csatában és akcióban vettem részt ma, valószínűleg ez volt az én versenyem szebbik része. Természetesen nem vagyok elégedett a hétvégémmel, én vagyok felelős az eredményemért. A balesetem (Vitalij) Petrovval meghatározta a futamom sorsát. Nagyon közel voltunk egymáshoz, és meglepett, hogy összeakadtunk, de javarészt ez az én saram volt. Utána korán ki kellett hajtanom a boxba, onnantól adott volt a versenyem folytatása. Amit megállapíthattunk Törökországban, hogy igazoltuk a kedvező folyamatot. Lesznek még cuccaink, melyekkel tovább növelhetjük a teljesítményünket."

Renault

Nick Heidfeld: (7) "Mindig jó érzés pontokat szerezni, de szerintem ma ennél előkelőbb pozícióban is végezhettem volna, annak ellenére, hogy csak a 9. helyről rajtoltam. Nem vagyok teljesen elégedett a versennyel - elég hosszú időre forgalomban ragadtam, nehéz volt előzni, és Vitalijjal összeértünk -, azonban jó tempót autóztam, különösen a futam végén könnyű autóval, lágy gumikon. Szerintem a stratégiánk is megfelelő volt. Összességében a 7. helyért járó 6 pont jó eredmény a csapat számára, figyelembe véve, hogy ennél a rajtpozícióm sem volt jobb."

Vitalij Petrov: (8) "Nagyon érdekesen alakult a verseny, amely stratégia szempontjából kihívást jelentett az összes csapatnak. Azt hiszem, a helyezésemre leginkább a Michael (Schumacherrel) való baleset volt kihatással, amely a verseny korai szakaszában történt. Nekiütközött az autómnak, majd beszorultam néhány lassabb kocsi mögé az első kiállás után. Ha ez nem történik meg, sokkal erősebb versenyt futok, elhúzhattam volna a többiektől. Mindenesetre örültem, hogy sikerült megelőznöm Sébastien (Buemit) a végén, aminek köszönhetően visszakerültem a 8. pozícióba. Pozitívnak kell lennünk, hiszen mindkét autónk pontokat szerzett, újabb 10 egység jár a csapatnak."

Sauber

Kamui Kobayashi: (10) "Nagyon jól szórakoztam ma, igazán élveztem a versenyt. Sokkal könnyebb volt itt előzni, mint tavaly Magyarországon. A futam előtt megígértem Peter (Saubernek), hogy pontokat fogok szerezni. Ez csupán egyetlen egység lett, mert sok időt vesztettem egy defekt miatt, ami akkor keletkezett, amikor összeértem Sébastien Buemivel, miközben előztem őt. E nélkül hetedikként vagy nyolcadikként végezhettem volna, több ponttal. Az autó kiválóan ment, a csapat is remek stratégiát választott számomra, ezért köszönettel tartozom nekik. A végén kissé óvatosnak kellett lennem, hogy vigyázzak a gumikra, mert elég hosszúra, 20 körösre nyúlt az utolsó etap. Mindenesetre jól alakult."

Sergio Pérez: (14) "Jó tempót diktáltunk ma, egyértelműen esélyem kínálkozott első pontjaim megszerzésére. Tényleg kár az első körben történtekért. Pastor Maldonado meglehetően durván fékezett előttem, és nem tudtam elkerülni az ütközést. Letört az első szárnyam, ki kellett mennem a depóba. Nehéznek találtam a gumik kezelését mindkét keverékkel, de az autó jól ment. Tovább folytatom a munkát a csapattal, hogy javítsak az időmérős formámon."

Toro Rosso

Sébastien Buemi: (9) "Összességében nagyon elégedett vagyok a versenyemmel, szerintem ennél jobban nem mehettem volna. Azonban igaz, hogy az utolsó két körben két helyezést is veszítettem, enélkül a 7. helyen hoztam volna haza az autót. Azonban egyszerűen már képtelen voltam tartani a kormányt, a gumik akkora vibrációt okoztak: ennek nem a kopás volt az oka, meg kell majd vizsgálnunk, mi történt, mivel ilyet még soha nem tapasztaltam korábban. Ezzel együtt remek versenyünk volt, meglehetősen sokat előztem, és keményen harcoltam. Elégedettségre ad okot, hogy a 16. helyről indulva pontokat szereztem. Úgy döntöttünk, csak háromszor állunk ki kerékcserére, így érdekesen alakult a helyzet. Továbbra is folytatjuk az autó fejlesztését, több új alkatrész is érkezik majd, melyeknek köszönhetően remélhetőleg az elkövetkezendő versenyeken is pontokért harcolhatunk."

Jaime Alguersuari: (16) "Szokás szerint mindent beleadtam, a rajttól kezdve keményen nyomtam a gázt. Azonban nagyon szenvedtem a hátsó kerekek kopásával, főleg az utolsó etapban. Ez nagyon túlkormányzottá tette az autót, ezért kellett még egyszer bejönnöm a boxba friss gumikért a vége felé. Nem értem, hogy a csapattársam miért szenvedett ezzel sokkal kevésbé, meg kell néznünk az adatokat, hogy erre választ találjunk. A következő futamra Barcelonában kerül sor, ami természetesen nagyon fontos nekem, hiszen ez a hazai versenyem. Sok szép emlékem van onnan, többek között a tavalyi pontszerzés...."

Force India

Adrian Sutil: (13) "A rajtom nem sikerült rosszul, megőriztem a helyem, és vívtam pár csatát a környékemen lévőkkel. A háromkiállásos taktika helyes döntés volt. A lágyabb gumik voltak a jobbak, ezért igyekeztem annyit menni velük, amennyit csak lehetséges. Az utolsó körökben nagyot csatáztam (Sergio) Pérezzel, igazán szórakoztató volt. Összességében nem rendelkeztünk olyan tempóval, amivel felvehettük volna a versenyt az előttünk haladókkal. Úgy gondolom, kihoztuk a futamból, amit lehetett. A csapat gőzerővel dolgozik az új aerodinamikai csomagon, a következő viadalok egyikén vetjük majd be. Reméljük, előrébb lendülünk általa."

Paul di Resta: (-) "Nehéz volt a nyitány, bár sikerült megtartanom a pozíciómat az első körben. Mindazonáltal később kiderült, nem igazán erős a tempónk, ezért beiktattunk egy negyedik boxkiállást. Az utolsót követően a csapat arra utasított rádión, hogy állítsam félre az autót. Nyilván volt valami probléma vele, ezért kihúzódtam, amint tudtam. Kár, érdekes lehetett volna a futam utolsó része a friss abroncsokon.."

Lotus

Jarno Trulli: (18) "Meglehetősen jó verseny volt, főleg az első körökben. Ismét hihetetlenül jól kaptam el a rajtot, de feltartottak az első kanyarban, ezért nem tudtam teljesen kihasználni az erős elrugaszkodást. Korán elkezdtem szenvedni a gumik miatt, ezért háromkiállásos stratégiára váltottunk, ami végül is szépen alakult. A mai eredményünk nem teljesen tükrözi, mennyit javultunk, ezért úgy vélem, Barcelonában az új felszereléssel már tényleg a középmezőnnyel harcolhatunk."

Heikki Kovalainen: (19) "Kemény délután volt. Számos műszaki hiba hátráltatott, egy kisebb hidraulikai zűr a DRS-emet és a differenciálművet és zavarta. Szerintem a haditervünk sem úgy alakult, ahogy szerettük volna. Ennek ellenére újabb kiváló hétvégét zárt az istálló, itt mindig nagy elvárás, hogy mindkét autó célba érjen. Várom Spanyolországot, ahol nagy előrelépésre készülünk."

Virgin

Jérome d'Ambrosio: (20) "Jó versenyem volt. Nyilván elég hosszasan egyedül köröztem, mert gyorsabb voltam a HRT-knél. Izgalmas csatát vívtam velük az elején, de után nem tudtam lépést tartani a Lotusokkal. Mindenesetre jól bántam a gumikkal, és átválthattam egy kétkiállásos stratégiára. Összességében elégedett vagyok a hétvégi teljesítményemmel, különösen az időmérővel, és az istálló remekül dolgozott. Alig várom, hogy fejlődjünk, remélem, Spanyolországban előrébb lépünk majd."

Timo Glock: (-) "Szörnyen rövid futamom volt. Bosszantó a probléma, amit az ötödik sebességfokozatban éreztem, miközben a rajtrácsra tartottam. A csapat lenyűgöző munkával igyekezett pályára küldeni engem, bár végül nem jártak sikerrel. Szerintem fejlődtünk, de még rengeteg munka áll előttünk. Mindenki elszánt, összeszedetten készülünk Spanyolországra, ahol remélem, be tudjuk vetni az új padlólemezt és kipufogót, melyek segíthetnek rajtunk."

Hispania

Narain Karthikeyan: (21) "Azt hiszem örülnünk kell, hogy megint sikerült végigmennünk egy futamon. Egyre több időt töltök az autóban, ami nagyon fontos. Háromból a második versenyemet sikerült befejeznem, most az a lényeg, hogy kényelmesebben érezzem magam az autóban, és ez minden egyes megtett körrel javulni fog. Nem tudtam magam mögött tartani a Virgineket, ki kell elemeznünk, hogy miért voltunk lassabbak. De összességében meglehetősen elégedett vagyok, most a Barcelonára tervezett fejlesztéseken és a további javuláson kell dolgoznunk."

Vitantonio Liuzzi: (22) "Összességében pozitív hétvégénk volt, egészen a kvalifikációig. Sikerült javítanunk a teljesítményünkön, pénteken és szombaton is jó volt a tempónk, ami bebizonyította, hogy közelebb kerültünk a Virginhez. Meg kell próbálnunk megérteni, mit csináltunk rosszul a versenyen: mindkét első gumival gondok voltak, ezen dolgoznunk kell, hogy ne történjen meg újra a következő alkalommal. Barcelonával kapcsolatban sokkal magasabb elvárásaink vannak, keményen dolgozunk néhány újításon, mivel nagyon fontos lenne megmutatni a hazai közönségünknek, hogy mire vagyunk képesek. Biztos, hogy ott sokkal versenyképesebbek leszünk majd."

Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU