Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.04.16. 19:44


Red Bull

Sebastian Vettel: (1) "Ismét megcsináltuk, de minden egyes alkalom nehéz. Szerintem a mai nem alakult olyan simán, mint terveztük - különösen a Q2-ben; az akkor teljesített körömben elkövettem egy kis hibát. A Q3-ban bíztam benne, hogy sokat javíthatok. Ma persze szép munkát végeztünk, de ez holnap csak 8 métert ér a rajtrácson. A verseny hosszú lesz, az autóval azonban, úgy érzem, elégedettek lehetünk. Pénteken jók voltak a hosszú etapjaink, ezért van okunk bizakodni, de elbízni magunkat veszélyes lenne - ezért oda fogok figyelni rá, hogy ez ne is történhessen meg."

Mark Webber: (18) "Ez a nap óriási csalódás volt. A P3 sem alakult számunkra simán, amiért a Q1-ben a lehető legnagyobb árat fizettük meg. Azt hittük, elég jó a tempónk ahhoz, hogy továbbjussunk a kemény keverékkel is - az elég jó is lett volna, csak a második körömben nem tudtam munkára fogni a gumikat. Majd meglátjuk, este mit találunk ki, de innen már csak előrébb van. Nem is emlékszem, legutóbb mikor estem ki a Q1-ben; nagyon-nagyon régen lehetett, úgyhogy ez tényleg szörnyen pocsék nap volt számunkra."

McLaren

Jenson Button: (2) "A Q2 után azt hittem, rástartolhatunk a pole-ra, de Sebastian köridejét elnézve a 2. hely volt a legtöbb, amit elérhettünk. Nagyszerű, hogy két autónk is a legjobb három között végzett, ma mindent kihoztunk a felszerelésünkből. Éjszaka változtattunk az autónk, bár úgy gondolom, vannak még területek, ahol fejlődnünk kell, hogy felvegyük a versenyt a Red Bull-lal. Köszönettel tartozom a garázsban és a gyárban dolgozó srácoknak, tényleg keményen dolgoztak, és olyan autót adtak alánk, amelyre építhetünk a következő viadalokon. Ez az idei legjobb rajthelyem, az autót egész délután következetesnek éreztem, szinte mindent kipréseltem belőle. Úgy vélem, a tempónk közelebb lesz a Red Bullhoz a versenyen, mint az időmérőn. Ebből a rajtpozícióból erős futamunk lehet."

Lewis Hamilton: (3) "Jól sikerültek azok a módosításaink a beállításokon, amiket péntek este elvégeztünk, ma sokkal jobban tetszett az autónk. Az időmérőn szoros volt az állás köztem és Jenson között, mindketten igyekeztünk. Jenson fantasztikus munkát végezve került elém, én azonban kicsit feláldoztam a tempómból, hogy legyen egy friss garnitúra opciós abroncsom a futamra. Ezért úgy döntöttünk, csupán egyetlen menetet teljesítek a Q3-ban. Ez persze kompromisszumokkal járt, viszont így az egyik holnapi etapomban lesz egy új szett gumim. A múlt héten, Malajziában láthattuk, mennyire fontos ez. A mai stratégiám növelheti az esélyeimet a versenyen. Mindig jó egy friss garnitúra keveréket tudni a készletben. Hatalmas pozitívum, hogy új gumikat tehetek fel a holnapi viadal végén, ez megnöveli az élettartamukat."

Mercedes

Nico Rosberg: (4) "Elégedett vagyok a teljesítményünkkel, jó napot tudhatunk magunk mögött. Egyértelmű, hogy ezen a hétvégén sikerült javítanunk az autón, nagyon elégedett vagyok a gyárban dolgozó kollégákkal, akik biztosan élvezték a mai műsort. Még mindig nem vagyunk ott, ahol szeretnénk, de fejlődtünk, és közelebb kerültünk az élen lévő srácokhoz, legalábbis ami a mai napot illeti. Keményen dolgoztunk a versenytempónkon is, így holnap minden esélyünk meglesz egy jó futamra."

Michael Schumacher: (14) "Nagy kár, hogy így alakult számomra a mai nap, mivel egyértelműen látszott, hogy a csapat jelentős fejlődést ért el a hétvégén. Nico ezt be is bizonyította a negyedik helyével, ami a reális célkitűzés volt számunkra. Nem igazán sikerült összeraknom a körömet a Q2-ben, azóta rájöttünk, hogy a 14-es kanyar féktávján nem működött rendesen a hátsó szárnyam. Nyilvánvalóan egy erős rajtban reménykedem, és bízom benne, hogy holnap erős versenytempónk lehet, aminek köszönhetően javíthatok néhány helyet."

Ferrari

Fernando Alonso: (5) "Ennél nem is vártam sokkal többet az időmérőtől. Az ötödik és hatodik helye a legtöbb, amit a jelen helyzetben várhatunk. A Red Bullról és a McLarenről eddig is tudtunk, de most azt láttuk, hogy a Mercedes is előrelépett, úgyhogy még nehezebb a helyzet. Megpróbálunk javítani a teljesítményünkön: remek csapat vagyunk, tudjuk, hogyan kell reagálni. Tegnap kipróbáltunk néhány új alkatrészt, de egyelőre még korai lenne őket versenyen bevetni: remélhetőleg Törökországban majd jelentős javulást érhetünk el. A csapat teljesítményét 10-ből 10 pontra értékelném az eddigi három kvalifikáción: mindig nehéz megtalálni a kompromisszumot a szükséges kockázatvállalás és a bölcsesség között, és már láttunk olyan hibákat ezalatt a három edzés alatt, amelyekért egyes versenyzők súlyos árat fizettek. A jelen helyzetben nem akarhatunk túl okosnak lenni, inkább az egyszerűségre kell törekednünk. Azt hiszem, a dobogó még elérhető távolságban van. Idén sokkal több változóval kell számolnunk a futam során - mint a gumikopás vagy a mozgatható hátsó szárny -, ahogy ezt már az első két versenyen is láthattuk. Lehet, hogy holnap valamivel melegebb időre számíthatunk, meglátjuk, ez változtat-e valamin, bár én nem hiszem. A stratégiának nagy jelentősége lesz a végeredmény szempontjából."

Felipe Massa: (6) "Kicsit jobban alakultak a dolgok, mint Malajziában, de még mindig le vagyunk maradva. (Sebastian) Vettel teljesítménye egyáltalán nem meglepő, (Mark) Webberé viszont nagyon is az. A McLarenek is gyorsabbak nálunk, és a Mercedes szintén fejlődött, így kemény ellenfelek lesznek a holnapi versenyen. A Q2-beli piros zászló után azonnal kimentem, hogy én legyek az első, és üres pályán autózhassak. (Sergio) Pérez elém került, de a kivezető körön megelőztem, ami jól jött, mivel ennek köszönhetően tiszta kört tudtam összerakni, és javítottam az időeredményemen. Nagyon remélem, hogy a Malajziában látott teljesítményjavulás az időmérő és a verseny között itt is megismétlődik: ebben az esetben a dobogót sem tartom elérhetetlennek. A pálya állapota sokat javult tegnap óta: sokkal jobb a tapadás, az autó kevésbé csúszkál, és így a gumikat sem koptatja annyira, amit majd figyelembe kell venni az optimális stratégia kidolgozásánál."

Toro Rosso

Jaime Alguersuari: (7) "Gratulálok a csapatnak a szép munkáért és az edzésre választott helyes taktikáért. Az egész gárdának siker Sébastien és az én részvételem a Q3-ban, mert nem volt könnyű eljutni oda, őszintén szólva az ellenfelek tempóját nézve nem is számítottunk rá. A Q2 piros zászlós szakasza egyértelműen segített rajtunk. Úgy gondolom, holnap lehetőségünk lesz újabb pontok bezsebelésére, és bizakodom is, mert ma olyan beállításokat használtunk, melyek jobban illenek a versenyhez, mint egy mért körhöz az időmérőn. Nem szoktunk ilyen pozíciókból rajtolni, és talán védekezéssel telik majd a futamunk. Meglátjuk, hogyan fognak viselkedni a gumik, ez lesz a döntő tényező."

Sébastien Buemi: (9) "Nagyon boldoggá tesz az eredményünk, mindkét autónk a legjobb tíz között zárt. Én kissé csalódott vagyok, hogy fél tizedmásodperc miatt a hetedikről a 9. helyre estem vissza. A csapat nagyon elégedett lehet a teljesítményünkkel, ilyen eredményt nem jegyeztünk mostanában. Tudom, hogy a körülményektől függetlenül sokat fáradoztak az istálló tagjai a pályán és a gyárban egyaránt, a tőlük telhető legjobbra törekedve. Összességében erősebbnek látszunk, mint tavaly. Remélem, ez elég lesz ahhoz, hogy holnap beférkőzzünk a pontszerzők közé. Fontos versenyünk lesz a jó rajtpozíciók miatt, mindenek előtt a célba érést kell garantálnunk, és ha ez sikerül, szerintem szép viadal várhat ránk."

Force India

Paul di Resta: (8) "Ennél nem is kívánhattam volna többet mára, jó érzés bekerülni a Q3-ba. Miután tegnap az egész második szabadedzést kihagytam, tisztában voltunk vele, hogy nehéz reggelünk lesz, de egy kisebb újítással érkeztünk ide, ami nyilvánvalóan javított a mai teljesítményünkön. Szerencsére a Q1-ben a második etapomban sikerült megfutnom a leggyorsabb körömet, mivel a többi alkalommal egy kicsit szenvedtem az autó balanszával. A versenytempónk nem tűnik rossznak, drukkolok, hogy holnap is szerezzünk néhány pontot, ahogy az előző két versenyen."

Adrian Sutil: (11) " Jól sikerült az időmérő, már várom a holnapi versenyt. Ez a hétvége eddig sokkal kedvezőbben alakult, mint az előző, nem akadtak komoly problémáink, jó kilátásaink vannak. Az edzés végén kicsit nehéz helyzet alakult ki a piros zászló miatt, és nem sikerült teljesítenem az utolsó gyorsköröm, de összességében elégedett vagyok, és az autónk teljesítménye is szépen javul."

Renault

Vitalij Petrov: (10) "Nagyon csalódott vagyok amiatt, ami közvetlenül azután történt, hogy befejeztem egy nagyon gyors kört, a Q2 végén megszerezve a 4. helyet. Elfogyott az autó ereje, ezért le kellett parkolnom. A pálya egyre gyorsabbá vált, és az időeredményeim jobbak voltak, mint reggel, minden jól ment. A hajtáshiba következtében nem tudtam lehúzódni a pályáról, s ezzel véget is ért számomra az időmérő."

Nick Heidfeld: (16) "Elég kiábrándító, hogy csak a 16. helyről rajtolhatok, mert ez szerintem nem tükrözi híven a valódi tempónkat. Eleve az volt a tervünk, hogy csak egy etapot teljesítsünk a Q2-ben, a lágy gumikon, de a hajrában óriási lett a forgalom. A boxkijáratnál muszáj volt előre kerülni a sorban, mert nem maradt sok idő körbeérni, és nekivágni az utolsó körnek még a leintés előtt. Ez sikerült, de feltartottak közben, ezért nem volt zavartalan a köröm. Ahogy említettem, a versenytempónk jobb, mint azt a rajtpozíciónk sugallja, a 16. helyről indulni azonban nem lesz könnyű. De ez szerintem olyan pálya, ahol lehet előzni, úgyhogy remélhetőleg jól sikerül majd a rajtom, akárcsak az előző két versenyen, és akkor a pontokért harcolhatok."

Sauber

Sergio Pérez: (12) "Elvégeztünk pár változtatást az autón, így már sokkal jobban kezelhető. Ez magyarázza a Sanghajban mutatott fejlődésünket péntekről szombatra, illetve Malajziához képest is. A Q1 rendben ment számomra, a Q2-ben pedig remek munkát végzett a csapat, hogy a sor elejére küldtek ki a piros zászló után, azonban az ezt követő várakozás miatt a gumik lehűltek. Kár, mivel az utolsó körre elvégzett változtatások szerintem kifizetődtek volna."

Kamui Kobayashi: (13) "Nagy kár, hogy idén először nem jutottam be a Q3-ba. A Q1 rendkívül szorosan alakult, mivel beragadtam a forgalomba, és utána én voltam az utolsó, akinek sikerült átcsúsznia a Q2-be. Ott azonban gondom akadt az első szett lágy gumival. Egyszerűen nem volt elég tapadás, ennek rá kell jönnünk az okára. A második etapomra kapott gumikat nem igazán tudtam kihasználni, mivel a piros zászló után fel kellett sorakoznunk a boxutca kijáratánál, és a gumik hőmérséklete leesett. Ráadásul a nagy forgalomban nyilvánvalóan nem volt túl sok esélyem, hogy gyors köridőt teljesítsek. Ennek ellenére úgy hiszem, a pontszerző helyek még mindig elérhető távolságban vannak, és a teljesítményünk összességében jónak mondható."

Williams

Rubens Barrichello: (15) "Ez a kísérletek hétvégéje számomra. A szabadedzésen kipróbáltuk a kipufogó új változatát; egyelőre nem látjuk át teljesen a működését, ezért az időmérőnek a hagyományos elrendezéssel vágtunk neki. A Q1-gyel elégedett voltam, de aztán következett a délutáni csúcsforgalom! (Adrian) Sutil az újraindításnál meg akart előzni az első kanyar felé menet, ami mindkettőnk körét tönkretette. Malajzia óta azonban fejlődtünk, úgyhogy a pontok felé kacsintgatok."

Pastor Maldonado: (17) "Kicsit csalódott vagyok a piros zászlók miatt, mert éppen egy gyors körben jártam. Ma a legjobb tíz hely valamelyikéért harcolhattunk volna, vagyis úgy tűnik, sikerült előrelépnünk az autóval. A holnapra koncentrálva tovább kell dolgoznunk. Pontokat szeretnék szerezni."

Lotus

Heikki Kovalainen: (19) "Én nagyon elégedett vagyok, az utolsó percig kivártam a döntő, egykörös etappal, némi nyomás alá helyezve magam, de jó kört raktam össze, beférkőztem 1:38 alá. A harmadik edzést követően tudtuk, hogy nehéz időmérő vár ránk, mivel jelentősen csökkent a pálya hőmérséklete, és ez érdemben befolyásolta az autónk teljesítményét. Mi viszonylag kíméletesen bánunk a gumikkal, és a hőmérséklet csökkenése esetén keményebben kell igyekeznünk, hogy megfelelően felmelegítsük őket, így nem tudunk mindent kihozni belőlük. Versenykörülmények között viszont egyértelműen erősebbek vagyunk. Láthatják, hogy fokozatosan végrehajtjuk, amit akarunk: a középmezőnyhöz való közeledést."

Jarno Trulli: (20) "Vezetési szempontból nagyon boldog vagyok, mert keményen nyomtam a gázt, és a rádión is azt mondtam, hogy szerintem mindent kipréseltem az autóból. Még dolgozom a megfelelő balansz megtalálásán, de apránként fejlődünk, tehát úgy gondolom, szép munkát végez a csapat, és egy megbízhatóan teljesített hétvége után holnap jó futam elé nézhetünk."

Virgin

Jérome D'Ambrosio: (21) "Nagyon boldog vagyok. A mai napon annak örülhettem, hogy sikerült továbbfejlődnöm, és bár még van mit tanulnom, a helyes irányba haladok. Ez a legfontosabb számomra. Még mindig csak az elején járunk, és nagyon sok munka vár rám, de jól dolgozom - ahogy mindenki más is a csapatban - és az eredmények azt mutatják, hogy a helyes úton járunk. Remek szombatot tudhatunk magunk mögött."

Timo Glock: (22) "Összességében jobb napot teljesítettünk, mint tegnap, mert most legalább sikerült végeznünk a kitűzött programmal, de még mindig nem voltunk képesek a legjobb eredményt hozni az időmérőn, és ez csalódást keltő. Volt egy kis problémám az abroncsok felmelegítésével az első etapomon, és a gumik másodjára sem működtek igazán jól, így arra tudok gondolni, hogy a harmadik szabadedzés és a kvalifikáció között elvégzett változtatások nem tettek jót. Azt hiszem, összességében egy kicsit túl konzervatív utat választottunk, de ki tudja? Lehet, hogy ez a versenyen a segítségünkre lesz majd. Most jól kielemezzünk az adatokat, és meglátjuk, mit árulnak el, aztán pedig kitalálunk egy kedvező stratégiát holnapra, és a kockás zászlóig jutást tűzzük ki célul."

Hispania

Vitantonio Liuzzi: (23) "Rendben zajlott a mai nap, bár többet is elérhettünk volna a második garnitúra gumin, csak az nagyon furcsává, enyhén alulkormányzottá tette a kocsit. Csökkentettük a lemaradásunkat a Virgintől, ami a célunk volt. Figyelembe véve, hogy nem használtuk az összes fejlesztésünket, pozitív kvalifikáció volt. Most keményen kell dolgoznunk Törökországra készülve. Biztos vagyok benne, hogy keményebb ellenállást fejtünk ki a Virginre, mint Malajziában. Megmutattuk, hogy a lágy és a kemény keveréken is erősek vagyunk, tehát többé nem lesz bajunk a 107 százalékos szabállyal. Az autó fejlesztésére kell összpontosítanunk, hogy közvetlen ellenfeleink előtt végezzünk."

Narain Karthikeyan: (24) "Jól indult nap, a harmadik tréningen remekül ment az autó. Azt hittem, gyorsabb lehetek, javíthatok az időmön. Erősebb lett a felszerelésünk, többé nem lesz gondunk az időmérővel, a célunk, hogy közelebb férkőzzünk a Virginhez. Egyértelműen szükségem van további körök megtételére, célba akarok érni."

Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU