Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.04.15. 19:38



 

 

 

Red Bull

Sebastian Vettel: (1) "Jó napunk volt, de még csak péntek van, a nagydíjhétvége korai szakaszában járunk. Megfelelő tempót vettünk fel, elégedettek vagyunk az autóval. Még sok feladat áll előttünk, és szerintem holnap, illetve vasárnap is kiélezett lesz a helyzet. Meglátjuk, miben fejlődhetünk. Ma nem akadtak komoly zűrjeink."

Mark Webber: (10) "Nem alakult túl jól a második edzésem, főleg a rövid etapom friss abroncsokon, ami megmagyarázza, miért olyan gyenge a köridőm. Átvizsgáljuk a KERS-et az este folyamán, természetesen szeretnénk használni a hétvégén. Mindent egybevetve jó volt a pénteki napunk, sokat tanultunk, és az autó is megbízhatóan működött."

 

 

 

 

McLaren

Lewis Hamilton: (2) "Ez a mai sűrű nap volt. Az autónk a délutáni edzés végére nem ment túl rosszul, és annak ellenére tűrhető időt tudtam vele futni, hogy nem éreztem magam teljesen kényelmesen benne. A beállításokkal kicsit küszködtünk. Nem úgy tűnik, mintha az autónk minden téren a várakozásainknak megfelelően működne: utána kell járnunk, hogy a balansz a fejlesztések vagy a rossz beállítások miatt nem az igazi. Ettől függetlenül az a benyomásom, hogy Malajzia óta előreléptünk. Az estét azzal fogjuk tölteni, hogy eldöntsük, az új csomag melyik elemeit használjuk tovább a hétvége fennmaradó részében."

Jenson Button: (3) "A délelőtt elfogadhatóan sikerült, az autónk jól ment - kellemes vezetni. Délután kipróbáltunk néhány dolgot, amik nem igazán javítottak a balanszon, úgyhogy át fogjuk gondolni, a változtatások miért nem érték el a kívánt hatást. Az autónk az elsődleges (kemény keverékű) gumikon viszonylag gyorsnak tűnt, az opciósokon viszont már kevésbé. Tehát a délutánunk nem alakult tökéletesen, de az elvégzett módosításokról rengeteg információt gyűjtöttünk, így holnap remélhetőleg csiszolhatunk a beállításokon. Itt nincs olyan hőség, mint Malajziában volt, ezért nem hiszem, hogy a gumikat annyira nehéz lesz kímélni, mint ott. Ha holnap megoldjuk a balansszal kapcsolatos gondjainkat, közelebb leszünk a Red Bullhoz."

 

 

 

 

Mercedes

Nico Rosberg: (4) "Ma sikerült egy kicsit előrelépnünk, főleg reggel, amikor a Malajziában látottakhoz képest pozitívumokat vettünk észre az autón. A balansz nagyjából rendben volt, igazán élvezetes ezen a pályán vezetni. Még nem tudjuk, hol állunk jelenleg, és azt sem, mit csinálnak a többiek - de a mai nap alapján azt remélem, hogy holnap még jobb teljesítményre leszünk képesek."

Michael Schumacher: (5) "Jó munkanapot teljesítettünk az első sanghaji edzéseken. Ezen a hétvégén változtattunk a munkaszemléletünkön, és azt hiszem, ez kifizetődött. Főleg a magas üzemanyagszinttel való körözésre koncentráltunk, úgy tűnik, így könnyebben megtaláljuk a helyes beállításokat, mintha alacsony üzemanyagszinttel kezdenénk. A hosszú etapok szerintem rendben mentek, ami egyértelmű előrelépés az előző két versenyhez képest. Még van hova fejlődnünk, így már alig várom, hogy kiderüljön, mire lehetünk képesek az időmérőn."

 

 

 

 

Ferrari

Felipe Massa: (6) "A szezon első két versenyéhez hasonlóan a Red Bull ma is nagyon gyorsnak bizonyult. Meglehetősen elégedett vagyok az autó kezelhetőségével a hosszú etapokon, amelyek érdekes eredményeket produkáltak. Remélem, az időmérőn jobban teljesítünk majd, de tudjuk, hogy nagyon nehéz dolgunk lesz - a ma látottak alapján úgy gondolom, a malajziaihoz hasonló helyzetre számíthatunk. Fernando kipróbált néhány új alkatrészt, de egyelőre túl korai még megmondani, hogy tényleg javulást hoznak-e: sajnos problémái akadtak, így nem tudta elvégezni a tervezett munkát. A lágy gumik sokkal jobbnak tűnnek, mint a kemények. Nem csak jobban tapadnak, ami amúgy normális, de a gumikopás sem olyan erős, mint korábban láttuk. Ahogy telnek az évek, egyre jobban élvezem a sanghaji látogatást: kezdetben kicsit kaotikus volt, azóta azonban javult a helyzet, az otthonomhoz, Brazíliához hasonlóan itt is rengeteg erőfeszítést tesznek, hogy fejlődjenek számos területen, és ennek egyértelműen meg is látszik az eredménye."

Fernando Alonso: (14) "Mindkét edzésen értékes időt veszítettem egy hidraulikai probléma miatt, főleg a második alkalommal. Sajnos egyáltalán nem sikerült hosszú etapokat futnom, hogy képet kapjak a gumikopásról, de szerencsére Felipe ezt mindkét gumikeveréken megtette, így legalább van miből kiindulnunk. Ami az új aerodinamikai elemeket illeti, egyelőre túl korai kijelenteni, hogy valóban előnyt jelentenek-e. A mérnökök most gondosan megvizsgálják az adatokat, mielőtt bármilyen végső következtetést levonnának arra vonatkozóan, hogy a helyes irányba haladunk-e a fejlesztésekkel. Abból, amit láttam, arra következtetek, hogy nincsenek problémák - vagy szinte alig vannak - a kemény gumik felmelegítésével, aminek köszönhetően talán jobban tudjuk majd kezelni az abroncsokat az időmérőn. Nem várok nagy változást Malajziához és Ausztráliához képest: a McLaren, és főleg a Red Bull gyorsabb nálunk, ők a favoritok. Jelenleg nem vagyunk képesek a győzelemért harcolni, de ez még nem jelenti azt, hogy nem próbáljuk meg."

 

 

 

 

Force India

Adrian Sutil: (7) "Az első edzés igazán jól sikerült: ma mindenki remekül dolgozott, nagyon boldog vagyok, a szokásos pénteki dolgokra koncentrálhattam, mint az autó beállításainak javítása. Már az elején sem volt túl nagy a lemaradásunk, és az első néhány kör után nagyon magabiztosnak éreztem magam az autóban. A balansz a kemény gumikon rendben volt, és úgy érzem, ezen a hétvégén a stabilitás terén is sokkal jobban állunk, ez talán a fejlesztéseknek köszönhető. A lágy gumik gond nélkül működtek. Úgy tűnt, a hosszú etapokon meglehetősen jól megyünk, szóval, ha holnap is ugyanígy alakulnak a dolgok, boldog leszek!"

Paul di Resta: (24) "Bár az első szabadedzésen kaptunk némi képet arról, hogy hol áll az autó, nyilvánvalóan a másodikon is rendkívül fontos részt venni. Azt hiszem, most nagyobb hátrányban vagyok, mint az eddigi versenyeken, mivel tulajdonképpen elveszítettem három szett gumit, és az időmérő- illetve versenyszimulációt sem tudtam elvégezni. A srácok keményen dolgoznak, így remélhetőleg holnap reggel behozhatjuk a lemaradást."

Nico Hülkenberg: (-) "Újra elmondhatom, hogy pozitív pénteki napot teljesítettünk. Nagyon elégedett vagyok az edzésemmel. Sikerült jó munkát végeznünk ma a pályán, és végigmentünk az egész programon néhány új alkatrész tesztelésével, szóval meglehetősen elégedett vagyok a dolgok alakulásával."

 

 

 

 

Renault

Nick Heidfeld: (8) "Nyilvánvalóan nem úgy alakult a napom, ahogy akartuk, mivel kipördültem az első és a második edzésen is. Mindkettő az én hibám volt. Remélem, ez jó előjel, hiszen Malajziában sem tettünk meg sok kört pénteken, de utána szép eredmény értünk el. Meglepően gyors voltam délelőtt, figyelembe véve, hogy csupán öt kört tettem meg, és mindketten a legjobb tíz között végeztünk. Még van tartalék az autóban, viszont a vártnál nagyobb a lemaradásunk az előttünk lévőkhöz képest. Jobb köridőket jegyeztünk lágy gumikon, mint keményeken, és jó volt, hogy mindkettővel megfelelően bántunk."

Vitalij Petrov: (9) "Sikerült egészében teljesítenünk mindkét edzést, továbbá a beállításokkal is dolgoztunk, ami elégedetté tesz bennünket. Úgy gondolom, örülhetünk a mai napnak, bár természetesen nem a tempónk vagy a köridőink miatt, mert még gyorsulhatunk valamelyest. Kellemes, hogy semmilyen műszaki probléma nem hátráltatott minket, keményen dolgozhattunk. Az opciós abroncsok szokás szerint nagy pluszt jelentettek, miután nőtt a pálya tapadása."

 

 

 

 

Sauber

Kamui Kobayashi: (11) "Összességében tűrhető volt a tempónk, de szerintem még gyorsulhatunk. Időre van szükségünk, hogy jobb beállításokat találjunk, és rérezzünk a balanszra. A tapadás ma nagyon gyenge volt, különösen a nap elején. A pálya elég poros, és néhány helyen újra is aszfaltozták, úgyhogy trükkös volt vezetni rajta. A lágy gumikkal azért teljesítettem egy hosszú etapot, és tűrhetően bírták."

Sergio Pérez: (17) "Szerintem ma rengeteg információt gyűjtöttünk ahhoz, hogy este legyen mint elemeznünk, különösen a hosszú etapokról. Az a tippem, hogy még javulhatunk, főleg az időmérőn, ahol össze kell raknunk egyetlen gyors kört. Remélem azt is, hogy én magam is fejlődni fogok, miután ugyanis a légkondi miatt megfáztam, Malajzia óta nem érzem igazán jól magam. De azért egyre jobban vagyok."

 

 

 

 

Williams

Pastor Maldonado: (12) "Megfelelően zajlott a mai nap, sokat tanultunk. Rengeteg kilométert megtettem, ami hasznos, hiszen először járok ezen a pályán. Az autót jónak éreztem, főleg a második edzés a hosszú etapokon. Nem tudom, hogy mások mennyi benzinnel köröztek, de azt gondolom, jobb formának örvendünk, mint Malajziában."

Rubens Barrichello: (16) Új alkatrészeket teszteltünk az autómon a mai edzéseken, azonban úgy tűnt, veszítettek a teljesítményükből a második gyakorlás vége felé, szóval megfeszítve kell dolgoznunk, hogy rendesen kiértékeljük őket. Át kell bogarásznunk az adatokat, hogy kitaláltjuk, folytassuk-e ezt az ütemtervet, vagy ragaszkodjunk az eredetihez."

 

 

 

 

Toro Rosso

Sébastien Buemi: (13) "A reggeli edzés igazán jól alakult, sikerült sok kört megtennem, és elégedett voltam az autó viselkedésével. Elég sűrű programot teljesítettünk, és ebéd után is eredményesen dolgoztunk a kemény, illetve lágy abroncsok összehasonlításán. Sajnos az edzés vége felé akadt egy kis problémám az autóval, ami miatt nem tudtam befejezni a hosszú etapomat, Jaime viszont teljesítette a sajátját, szóval megvan az adatmennyiség, amiből dolgozhatunk. Nehéz értékelni a sebességünket, jelenleg keménynek tűnik a helyzet, a Force India gyorsabb nálunk. Több helyen is újraaszfaltozták a pályát, különösen az első kanyarban, ahol eltűntettek egy nagy bukkanót, de több más részen is simább lett az aszfalt. Egyértelmű, hogy kisebb mértékű gumikopást láthatunk, mint Malajziában, ami persze mindenkit ugyanúgy érint, szóval rajtunk múlik, hogyan tudjuk ezt kihasználni."

Jaime Alguersuari: (15) "Csak délután vezettem, ennek ellenére már jó néhány területet azonosítottunk, ahol javítanunk kell az autón a hétvége során. Bár a beállítások terén még van hova fejlődnünk, az autó balansza a kezdetektől fogva jónak tűnt. Ami a köridőmet illeti, a leggyorsabb körömön forgalomba kerültem. A gumikopás egy kicsit kisebb, mint Malajziában, szóval remélhetőleg inkább az autóra koncentrálhatunk majd, és jobb teljesítményt hozhatunk ki belőle az időmérőn. A tapadás javítása szintén a holnap elvégzendő feladataink közé tartozik. A pálya a tavalyihoz képest kevésbé buckás, köszönhetően az újraaszfaltozásnak, összességében szerintem ez is javítja a gumik helyzetét, és ahogy megszokhattuk, jó móka itt vezetni."

Daniel Ricciardo: (16/P1) "Utoljára 2006-ban vezettem itt a Formula BMW-ben az F-1 betétfutamán, akkor esett az eső, szóval azt hiszem, körülbelül egy perccel lassabb köridőket mentem, mint ma! A harmadik szabadedzéssel a hátam mögött egyre természetesebbé válik a munka folyamata. Az első két etapom jól sikerült, úgy érzem, meglehetősen versenyképes voltam. Az utolsó, új gumikon futott etapomban azonban akadt egy kis problémám, amikor gyorsabb kört szerettem volna teljesíteni. Az első benyomásom az, hogy a többieket elnézve versenyképes az autó balansza, és úgy tűnik, a gumikopás kisebb lesz, mint Malajziában volt, szóval szerintem Seb és Jaime jó hétvégének néznek elébe."

 

 

 

 

Lotus

Heikki Kovalainen: (18) "Szép úgy zárni a napot, hogy nem akadt megbízhatósági gondunk, reméljük, ez megfelelően felvértez minket a hétvégére. Az autó balansza jó volt délelőtt, viszont a délutánra elvégzett módosítások talán nem abba az irányba vittek minket, mint amerre szerettük volna. A második edzésen nem igazán éreztem magam jól. A teljesítményem felmérését szolgáló gyors körömön akadályozott némi forgalom, ezért nem tudtam minden kipréselni a kocsiból. Meglátjuk, milyenek leszünk holnap a sima napot és az éjjeli munkát követően."

Jarno Trulli: (19) "Egyértelműen kellemes, hogy problémáktól mentesen alakult a délutánom, azonban kicsit szenvedtem a balansszal. Ezen csiszolni fogunk este a ma megszerzett adatok segítségével. Holnap egy újabb sima tréninggel elvileg ott folytathatjuk, ahol Malajziában abbahagytuk."

Luiz Razia: (23/P1) "Jó volt ismét autóba ülni, noha a futómű problémájának hatására hamarabb befejeződött az edzésem, mint szerettem volna. Ugyanakkor érzem, hogy javult az autó azóta, hogy utoljára vezettem Barcelonában. Fokozatosa rázódtam bele a ritmusba, igyekeztem egyre lejjebb szorítani a köridőimet, illetve hasznos visszajelzéseket szolgáltatni a csapat számára. Kár, hogy nem fejeztem be teljesen a programot, de ilyen a versenyzés."

 

 

 

 

Hispania

Narain Karthikeyan: (20) "Ma különféle beállításokkal kísérleteztünk, és viszonylag sok kört tettünk meg. A versenybeállításokat is kipróbáltuk, úgyhogy ez összességében pozitív nap volt. Holnap meg fogunk próbálni még előrébb lépni, aztán meglátjuk, hova jutunk. Elégedett vagyok azzal, hogy ma mennyi kört tettünk meg, a végén bemutatott gyors megpördülésemtől eltekintve nagyon jó nap volt ez. Most arra kell törekednünk, hogy jó helyre kvalifikáljuk magunkat, és vasárnap befejezzük a versenyt."

Tonio Liuzzi: (21) "Délelőtt eredményes tesztet bonyolítottunk le, sok kört tettünk meg, és minden a terveink szerint alakult. Az autónk jól ment, és még néhány frissítést is hoztunk hozzá, amit élesben majd Törökországban vetünk be, úgyhogy tényleg jó volt a délelőtt. Az utolsó körben sajnos meg kellett állnom egy hidraulikai probléma miatt, amit délután sem sikerült megoldanunk, ezért akkor csak egyetlen kört tudtam megtenni. Kár, hogy nem tölthettem több időt a pályán. Úgy kicsit alaposabban megérthettük volna az autónkat, és jobban felkészülhettünk volna holnapra. Az időeredményem nem volt rossz, az időmérőt ezért bizakodva várhatjuk."

 

 

 

 

Virgin

Jerome D'Ambrosio: (22) "Elégedett vagyok a mai teljesítményemmel, ezért kár a problémák miatt, amelyek hátráltattak minket, és így nem fejlődhettünk tovább. Főleg az opciós gumikon futott etapom jelentett gondot, amelyből nem tudtam kihozni a maximumot. Remélhetőleg holnap már nagyobb szerencsénk lesz, és visszatérünk oda, ahová várjuk magunkat."

Timo Glock: (23) "Nem alakult valami jól ez a nap. Sok műszaki problémával szembesültünk, és ezek miatt csak keveset tudtunk a pályán tölteni. Az első edzésen az autó hátuljával akadt gondom, így nem sokat tehettem. A második edzésen pedig a motor jelentette a problémát, aminek következtében csak körülbelül 12 kört tettem meg, és a beállításokon egyáltalán nem tudtam dolgozni, ami nagyon frusztráló számomra."

Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU