Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.04.08. 20:00


Red Bull

Mark Webber: (1) "Úgy néz ki, rendben vagyunk, azonban ez még csak a hétvége kezdete. Száraz körülmények között az autónk jól teljesített, és megbízható is volt, ami mindig külön öröm. Kipróbáltuk az összes gumit - beleértve az új keveréket, amit a Pirelli elhozott ide. Nagy a forróság. Meg kell vizsgálnunk az összes információt, amit ma gyűjtöttünk, de eddig úgy tűnik, minden jól alakul."

Sebastian Vettel: (4) "Délelőtt elég sok kört tettünk meg az extra szett gumik miatt, délután pedig többé-kevésbé terv szerint dolgoztunk. Nem szembesültünk semmilyen komoly problémával, de sokat köröztünk, és számos részletet sikerült megértenünk. A gumik kopása nyilvánvalóan más, mint Melbourne-ben volt. De ezzel szerintem mindenki így van, legalábbis nálunk ez a helyzet. Meglátjuk, holnap hol állunk majd."

McLaren

Jenson Button: (2) "A délutáni edzés sokkal jobb volt a délelőttinél. A P1-ben fennakadásokkal küszködtünk; Melbourne után egy megadott irányba próbáltunk haladni, hogy megoldjuk a problémákat, amelyekkel az első versenyen szembesültünk, csakhogy ez a pálya teljesen más. Ezért néhány részletet visszaváltoztattunk, és most minden jobban működik. Úgy tűnt azonban, hogy ma mindenki küszködött a hátsó kerekek tapadásával. A gumik egészen másnak érződnek, mint Melbourne-ben. Nem könnyű bánni velük, de végtére is a téli teszteken ugyanígy volt, tehát van velük tapasztalatunk. Arról persze fogalmunk sincs, hogy a többi csapat milyen üzemanyagszintekkel dolgozott. A fontos az, hogy sok részletet megváltoztattunk az autónk, és ezek mindegyike bevált. Úgy érezzük, helyes irányt találtunk - és remélhetőleg ennél is tovább fogunk fejlődni."

Lewis Hamilton: (3) "Ez érdekes nap volt. Úgy tűnik, elfogadhatóan közel vagyunk a tabella tetejéhez - és az a véleményem, hogy az autó beállításaival kapcsolatban helyes lépéseket tettünk. Még gyorsulnunk kell, de eredményes napon vagyunk túl. A pályaviszonyok teljesen mások, mint az ausztráliai hidegben, a gumik ezért nem is tartanak olyan sokáig. Lehet, hogy a vasárnapi versenyt három boxkiállással lehet majd teljesíteni. Szerintem az élmezőny kezd sűrűbbé válni, úgyhogy a futam izgalmas lesz. Remélem, közelebb tudunk kerülni a győzelemhez, mint legutóbb, de majd meglátjuk."

Mercedes

Michael Schumacher: (5) "Meglehetősen kellemesen sikerült az első napunk Sepangban, egyértelműen jó irányba indultunk el, közelebb vagyunk a Barcelonában mutatott formánkhoz, mint Melbourne-ben. Remélem, még többre leszünk képesek. Két tipikus edzést zártunk pénteken, kipróbáltunk számos jövőbeli fejlesztést, melyek látszólag erősítést jelentenek majd. Az autó aerodinamikája és a KERS egyaránt pompásan működött, nagyon várom a következő két napot."

Nico Rosberg: (7) "Eredményes napot zártunk, javítottunk a beállításokon az előző versenyhez képest. A csapat jól dolgozott. Még vannak megoldásra váró problémáink, de úgy gondolom, közelebb vagyunk az elvárt tempónkhoz. Nagyon várom az időmérőt, igyekszünk tovább fejlődni holnap."

Ferrari

Felipe Massa: (6) "Értelemszerűen azt reméltem, hogy gyorsabb leszek, főleg a két egyértelmű élcsapathoz képest. Meglátjuk, mit tehetünk este az autó fejlesztése érdekében. A tapadás nem nagy, és a gumik erősen kopnak, amint azt láthattuk a második edzés végén, amikor feltehetően mindenki alaposan megtankolva körözött, és nem csak nekünk akadtak gondjaink. Roppant összetett feladat lesz kiválasztani a megfelelő stratégiát, ha száraz marad az időjárás. A lágyabb gumik jobban működnek, nagyobb tapadást biztosítanak, noha jelentősen kopnak. A keményebb keverék lassabbnak tűnik, következetesebben viselkedik, ám így sem húzza sokkal tovább, mint a másik fajta abroncs. Minden eshetőségre fel kell készülnünk a hétvégén. Az utóbbi két napon észlelhettük, hogy a kvalifikáció és a futam kezdési időpontjában mindig esett, és ha a következő két napon is így lesz, bármi megtörténhet.."

Fernando Alonso: (9) "A mai eseményeket elnézve nehéz hétvége várható, de mindent beleadunk, hogy közelebb férkőzzünk a leggyorsabbakhoz. Ma nem alakultak jól a dolgok, kínlódtunk az autó balanszának megtalálásával, ezért este azt vizsgáljuk meg, hogy miképp javíthatnánk rajta. Egy ilyen pályán a szeszélyes időjárás és a gumikopás jelentős szerepet kap az előkelő helyekért folytatott harcban, nem elég, ha valaki szimplán a leggyorsabb. Délelőtt keményen dolgoztunk az aerodinamikán, hogy rájöjjünk, miért nem úgy működött Ausztráliában, mint vártuk. Még ha ott gyorsak is lettünk volna, akkor is lenne teendőnk. Csupán az idény elején járunk, még nem vagyunk képesek a győzelemért és a pole pozícióért harcolni, azonban ez nem jelenti azt, hogy be kellene dobnunk a törülközőt. Helyette nagyobb erőfeszítésre van szükségünk, hogy sürgősen csökkentsük a köztünk és a nálunk jobb munkát végzők közti szakadékot."

Toro Rosso

Jaime Alguersuari: (10) "Elég sok körrel és egy elfogadható köridővel zártuk a második szabadedzést, miután sikerült jelentősen előrelépnünk a reggeli edzés óta. Minden erőnkkel a versenyre kell koncentrálnunk, mivel ez a legfontosabb, ha csak az időjárás nem kavarja meg a dolgokat. Ahogy vártuk, az abroncsok kopása kulcsfontosságú tényező lesz itt Sepangban, így a hosszú etapokon mutatott teljesítményünkre kell fókuszálnunk, hogy gazdaságosabban tudjunk bánni a hátsó gumikkal. Összességében elégedett vagyok a nap folyamán látott fejlődéssel, de még mindig nem mondhatom magam száz százalékosan elégedettnek, mivel úgy érzem, én és a kocsi is képesek vagyunk még a javulásra. A hőség? Hozzá lehet szokni, ha sokat iszol és gondoskodsz a megfelelő hidratáltságról, akkor a hétvége folyamán egyre jobb lesz a helyet."

Sébastien Buemi: (18) "Ma csak egy edzés teljesítettem, ami nem sikerült túl jól, bár a hosszú és a rövid etapokról egyaránt sikerült sok adatot gyűjtenünk. Most ezeket kell tüzetesen megvizsgálnunk, mivel a pályán nem állt minden össze tökéletesen: a lágy gumikon teljesített leggyorsabb körömön egy sárga zászlóba futottam bele, így ez a köridő messze van attól, amire valójában képesek lennénk, nem tükrözi a valós tempónkat. Számítottunk a gumik kopására, és valóban nagyon különbözik a helyzet attól, amit Melbourne-ben tapasztaltunk. Azonban elővigyázatosnak kell lennünk a messzemenő következtetések levonásával. Lehet, hogy ez egy kicsit megkavarja az erősorrendet, de nem számítok nagy változásokra. Holnapra még fejlődhetünk. Nagy a forróság itt, ahogy általában, de semmi olyasmi, amivel nem tudnánk megbirkózni."

Daniel Ricciardo: (12/P1) "Kicsit kisebb nyomás nehezedik rám, mint Melbourne-ben, mivel a hazai versenyemen nagyon sok dolgom volt. Ma sokkal magabiztosabban éreztem magam a pilótafülkében, és a tervezett program mentén haladtam. Eredményes edzést teljesítettem, az Ausztráliában látottakhoz hasonló programmal, egy alapbeállítással gurultam pályára, amire aztán tovább építkeztünk. Sikerült visszajelzést adnom a csapatnak, ami remélhetőleg hasznos lesz számukra: olyan területekről volt szó, mint hogy hol lehet használni a KERS-t a pályán, mire van szüksége az autónak, illetve a váltó áttételezéséhez hasonló alapvető feladatok. Ez számomra is tanulságos volt. Az első fél órában kicsit porosnak bizonyult az aszfalt, ez azonban természetesen egyre javul majd a hétvége folyamán. Utoljára 2006-ban vezettem itt a Formula BMW-ben, ami elég régen volt. A legtöbb dologra emlékeztem, attól eltekintve, hogy olyan érzés, mintha minden 30 másodperccel gyorsabban történne!"

Williams

Pastor Maldonado: (11) "Ma minden rendben alakult. Az autó versenyképesnek tűnik, jó érzéseim vannak. Látok még némi lehetőséget a fejlődésre - részemről és a kocsi részéről egyaránt -, de holnapra kedvezőek a kilátásaink. Azért pördültem meg, mert már alig maradt gumi az abroncsokon, így nagyon csúszkáltam a boxba visszafelé menet. Megforogtam, és végül a sóderágyban kötöttem ki. Szerencsére a szerelők hamar rendbehozták az autón keletkezett sérüléseket, és visszaküldtek a pályára az edzés végén, ezért szeretnék köszönetet mondani nekik."

Rubens Barrichello: (12) "Teljesítettük a kitűzött programunkat. Ez rendben ment, azonban van még néhány gondunk a beállítások terén, amin holnapig javítanunk kellene. Jelenleg nem vagyok teljesen elégedett az autó balanszával, a hosszú etapokkal azonban nem volt gond."

Sauber

Kamui Kobayashi: (14) "Bár nekem személy szerint nincs bajom a hőséggel, egyértelműen érezhető a különbség. A gumikra nem lehet panaszom, hiszen a körülmények ellenére jól teljesítenek. A beállítással azonban meggyűlt a bajunk. A legfontosabb, hogy a féktávokon való stabilitáson javítsunk, azt hiszem, éjjel ezen fogunk dolgozni."

Sergio Pérez: (15) "Nyilvánvalóan nagyon meleg van az autóban, így a futam fizikailag kemény kihívást jelent majd. A lágy gumikon futott etapom nem sikerült jól, mivel a sárga zászló kikerülése után be kellett jönnöm a boxba. Összességében azt gondolom, vár még ránk némi munka, hogy holnapra javítsunk az autón."

Force India

Paul di Resta: (16) "Sikerült végigmennünk az előzetesen tervezett programon. Meglehetősen nehéz volt megtalálni a helyes beállítást, de azt hiszem, nagyjából sikerült rájönnünk, hogy mire van szükség használt, illetve új abroncsokon, továbbá hogy hogyan tudjuk megakadályozni a gumik kopását, mivel láthatólag nem bírnak ki annyit, mint Melbourne-ben. Ez volt az első edzésem itt, így eredményesnek mondanám, és remélhetőleg este le tudunk majd ülni kielemezni a mai napot, hogy holnap előreléphessünk."

Adrian Sutil: (17) "Csalódást keltő nap van a hátunk mögött. Reggel rögtön az első körömön problémám akadt a KERS-sel, ami megváltoztatta az autó balanszát és a teljesítményét az edzés hátralévő részében. Délutánra a srácok kijavították a hibát, akkor azonban a lefelé váltással akadt gond, nem igazán tudjuk, miről van szó, nehéz volt vezetni a kocsit. Meg kell értenünk ezt a problémát, mivel felborítja az autó egyensúlyát, és kicsit aggódom, hiszen megbízhatóság és tempó terén nem tartunk ott, ahol szeretnénk. De ezeket este átbeszélhetjük, és holnap még dolgozhatunk rajtuk."

Nico Hülkenberg: (4/P1) "Pozitívan alakult számomra a pénteki edzés. Először az extra kemény gumikat próbáltunk ki: érdekes volt ezekkel körözni, és sok adatot gyűjtöttünk. Sikeresen elvégeztünk némi aero munkát, és jó köröket teljesítettem, ami nagy örömmel töltött el. A 4. hely nyilvánvalóan jó eredmény: itt szeretnénk tartani, de reálisan nézve jelenleg nem ez a mi helyünk. Összességében azonban jól telt az edzés a csapat számára, elégedett vagyok."

Virgin

Timo Glock: (19) "Elég nehéz megítélni a boxutcában zajló történéseket, de szerintem elfogadható napot teljesítettünk. Kár, hogy Jerome autóját nem tudtuk pályára küldeni a második edzésen, az segített volna a gumik kiértékelésében. Összességében elégedett vagyok az autó működésével, de a lényeg a gumikon van: egy körön jól viselkednek, azonban utána nagyon leromlik a teljesítményük, ezért az a feladat, hogy hosszabb távon életben tartsuk őket. A csapat jó munkát végzett. Egy kicsit későn gurultunk pályára a második szabadedzésen, de összességében rendben alakultak a dolgok. Meglátjuk, mit hoz a holnap."

Jerome D'Ambrosio: (-) "Jól indult a nap, és hamar ki tudtunk menni a pályára. Sajnos a délelőtti edzés végén problémánk akadt a jobb első felfüggesztéssel, és az autón keletkezett sérülés miatt nem tudtam részt venni a délutáni edzésen. Nagy a forróság, én azonban jól viselem, és remek érzés forma-1-es autót vezetni ezen a pályán, igazán élvezem. Remélem, holnap kedvezőbb napot fogunk ki."

Lotus

Jarno Trulli: (20) "Sikerült teljesítenünk a programunk nagy részét, de az a körülmény, hogy a leggyorsabb körömben feltartottak, elfedi a valódi tempónkat. Ez kicsit kemény, mert a versenyre nagyszerűen fel tudtunk készülni, és Malajziában a szurkolóinktól meg a közönségünktől is rengeteg támogatást kaptunk, ezért holnap és vasárnap igyekezni fogunk jól teljesíteni."

Heikki Kovalainen: (23) "Ez egy ilyen nap volt. A második edzésen kimentem a pályára, és éreztem, hogy hátul valami történik, ezért azonnal visszatértem a boxba. Úgy tűnik, a differenciálmű romlott el, és annak ellenére, hogy a srácok keményen dolgoztak, az idő legyőzött minket. Ám este így is folytatjuk a munkát a Davide és Jarno által gyűjtött adatokra támaszkodva, aztán holnap visszatérünk."

Davide Valsecchi: (21/P1) "Kellemes, nagyon kellemes érzés volt vezetni az autót itt, Malajziában. A köridejeim nem voltak hihetetlenül átütők, mert az utolsó etapomban akadt egy kis gond, ezért nem volt alkalmam tesztelni a különféle beállításokat a gumikkal, ami jobb időeredményeket tett volna lehetővé. Nagy a hőség, és magas a páratartalom, s ez soha nem könnyíti meg a körülményeket, de a pálya tűrhető állapotban volt. Az autó is jónak tűnt, azonban tekintve, hogy milyen kevés időt tölthettem benne, fontos volt, hogy ne hajtsam túl. Délután Heikki ült bele, és biztosra veszem, hogy Jarno és ő szép munkát fognak végezni, ezért a hétvégén jó versenyben reménykedhetünk."

Hispania

Narain Karthikeyan: (21) "A reggel nem indult a lehető legjobban, sok időt veszítettem, mivel gondunk akadt az olajszinttel az autóban. A balansz rendben van, most éppen feltérképezzük, hogyan is viselkedik az autó. Sok mindenen kell még dolgoznunk. A második edzés jól sikerült, csak 15 kört teljesítettünk, mivel probléma adódott a kocsival, ami újabb fél órámba került. Összesen 25 mért kört tettem meg, szóval még sok pótolnivalónk van, jelenleg is ezen dolgozunk. A lényeg, hogy ne panaszkodjunk, hanem a lehető legjobbat hozzuk ki abból, ami a rendelkezésünkre áll."

Vitantonio Liuzzi: (22) "A reggeli edzés rendben ment, a kemény keverékű gumikon kezdtünk, és nem tettünk meg túl sok kört, mivel az idő nagy részét az aero beállításokkal töltöttük, hogy jobban megértsük az autó balanszát. Azonban megtettünk néhány kört, és a kocsi nem tűnt rossznak. Volt némi probléma a balansszal és a tapadással is, ezért délutánra elvégeztünk néhány változtatást. A második edzés nem volt könnyű, mivel Ausztráliához hasonlóan gondunk akadt az egyik kapcsolóval. Tulajdonképpen miután rámentem egy bukkanóra, a gyújtás lekapcsolt, a kocsi pedig megállt. Ezt pont akkor történt, amikor elkezdtem volna körözni az új gumival - nagy kár, mivel így nem sikerült annyit tesztelnünk, mint szerettük volna. Amikor kimentünk az utolsó körre, hatalmas volt a forgalom, így nem volt lehetőségünk tesztelni és kiértékelni a gumikat."

Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU