Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.03.26. 20:20


Red Bull

Sebastian Vettel: (1) "Ez mókás tél volt; az autók rengeteget változtak, és a tesztidőszak nagyon mozgalmasan alakult. Mindannyian igyekeztünk kiigazodni a Pirelli gumikon, és itt mély benyomást tett ránk, hogy egy mért körben milyen jól működnek, sőt akkor is, ha az autóban több a benzin. Ez a vasárnapra nézve ígéretes, de majd meglátjuk, hogyan boldogulunk. Az első lépést megtettük, és a csapat számára jó előjel, hogy pole pozícióval indítottuk a szezont. Nagyon keményen igyekeztünk, hogy eljussunk idáig az RB7-tel - a gyárban és itt, a helyszínen dolgozó kollégáink érdeme, hogy felkészítették az autót. Ha azonban ránézünk a tabellára, még nekünk is ugyanúgy nulla pontunk van, mint mindenki másnak, vagyis ki kell várnunk, mi történik holnap."

Mark Webber: (3) "Csalódott vagyok a mai teljesítményem miatt. Sebastian nagyon jó kört futott. Őszintén szólva kissé rejtélyesnek találom a kettőn közötti különbséget, mert minden tőlem telhetőt megtettem. Át kell tanulmányoznom az adatokat, hogy rájöjjek, miben tudok fejlődni. Ez bosszantó, a csapat azonban dicséretet érdemel; a srácok hihetetlen munkát végeztek. Ez számomra természetesen nem volt a lehető legjobb nap, a léc azonban magasan van. Szerettem volna jobban szerepelni, de a csapat teljesítményére visszatérve azt kell mondanom, hihetetlen munkát végeztek a télen."

McLaren

Lewis Hamilton: (2) "Nagyon boldog voltam a mai körömmel. Az autó fantasztikus, és ezt a srácoknak köszönhetem, akik a gyárban, a tervezőirodában és a többi épületben dolgoznak. Jár nekik egy hatalmas vállon veregetés. Bátor döntés volt ilyen radikális változtatást végrehajtani az autót, és óriási erőfeszítésre volt szükség a megvalósításhoz. Micsoda fordulat! Bár elégedett voltam a mai teljesítményemmel, a KERS hibrid rendszer az utolsó köröm felénél felmondta a szolgálatot - még volt benne 40 százalék, amit nem tudtam felhasználni - ez azonban csak néhány tizedre lett volna elég. Mindenesetre jó tudni, mivel most már egyértelmű, hogy erre a kocsira lehet építkezni. Holnap hosszú verseny vár ránk, amelyet nem az első kanyarban kell megnyerni. Egy jó adag pontot szeretnék hazavinni a hétvégéről, mivel tudjuk, hogy az autónk a későbbiekben csak még jobb lesz. Még vár ránk némi munka, de szerintem ebből a pozícióból van esély a győzelemre - Sebastian (Vettel) élete versenyét kapja tőlem holnap!"

Jenson Button: (4) "Azt hiszem, elégedettek lehetünk ezzel az eredménnyel. Bár a Q3 egy kicsit csalódást okozott számomra: beragadtam Nico (Rosberg) mögé, Felipe (Massa) pedig megpördült előttem. Elég zavaros volt a helyzet - az a félbehagyott köröm gyorsabb lehetett volna. Szóval a Q3-ban nem tudtuk kihozni a legtöbbet a csomagunkból, mindazonáltal jelentőset léptünk előre a tesztek óta, úgyhogy nagyon elégedettnek kell lennünk az eddigiekkel. Ráadásul van mire építkeznünk: az autó még a fejlesztés korai szakaszában van, hiszen nem sokat teszteltünk. Hatalmas motivációt ad, hogy megbízhatónak és meglehetősen gyorsnak bizonyult: a gyárban mindenki büszke lehet - borzasztóan keményen dolgoztak, hogy ma itt lehessünk. Már nagyon várom a holnapot: tavaly a negyedik helyről indulva jól kaptam el a rajtot, és szerintem idén is remek versenyem lehet ebből a pozícióból. Pozitívnak kell maradnunk, el kell hinnünk, hogy a győzelemért harcolhatunk holnap."

Ferrari

Fernando Alonso: (5) "Semmiképp sem lehetünk boldogok az eredménytől, de nem szabad drámát csinálnunk belőle. Egyértelműen nem használtuk ki teljesen a kocsit, és meg kell értenünk, mi volt ennek az oka. A teszteken látottakhoz képest közelebb férkőztünk azokhoz az autókhoz, amelyek Spanyolországban messze lehagytak minket. Tegnap jól mentünk, kellemes volt az autó vezetése, ma délelőtt azonban rossz irányba fordult a helyzet. Meglátjuk, hogyan alakul a verseny. A teszteken és a tegnapi szabadedzéseken erős tempót diktáltunk hosszú etapokon, egyértelműen közeledtünk a nálunk jobbnak látszókhoz. Az 5. rajthely nem rossz, innen harcolhatok a dobogóért, a futam kimenetele pedig nyitott, elég csak a tavaly történtekre gondolni, amikor (Robert) Kubica a 6. vagy 7. (valójában a 9. - a szerk.) pozícióból startolva 2. lett. Úgy látszik, a McLaren nagyot lépett előre, de az utolsó barcelonai teszten lenyűgöző Mercedest sem szabad lebecsülni."

Felipe Massa: (8) "Kevésbé voltunk ütőképesek, mint vártuk, ez nem is kérdéses. Nem gondoltam, hogy a pole-ért fogok küzdeni, főleg (Sebastian) Vettel villámgyors körét követően, azonban előrébb reméltem magam a rangsorban. A kemény és a lágy gumikon egyaránt problémáink voltak a tapadással egy olyan aszfalton, amely kevésbé koptatja az abroncsokat, mint a téli tesztek helyszínén, ugyanakkor az első körben kisebb tapadást nyújt. A lehető legjobban kell felkészülnünk a holnapi versenyre, mert nem csupán a nyers tempó számít - a megbízhatóság és a csapatmunka különösen döntő lesz. A megpörgésem a Q3-ban? A boxból kifelé jövet nagy gázt adtam a túlságosan hideg gumikon, de az a garnitúra nem ment tönkre a futamra. Igaz, nem segített a mért körömön."

Renault

Vitalij Petrov: (6) "Az egész csapat számára nagyon kemény tél során végzett kemény munka tükrében nagyszerű érzés volt megérkezni ide, és a harmadik rajtsorba kvalifikálni magunkat. A Q3-ban nagy volt a nyomás, mert csak egyszer próbálkozhattam, az etap legvégén. Tehát nem kaptam második esélyt, ezért örülök, hogy sikerült összehoznom azt a kört. Az autó a hétvége első pillanatától kezdve jónak tűnt, és edzésről edzésre javítani tudtunk rajta. A gumik miatt nem aggódom túlzottan, mert nekünk eddig jól működtek, és nem tapasztaltuk a teljesítményük olyan hirtelen csökkenését, mint a téli teszteken."

Nick Heidfeld: (18) "Csalódott vagyok, hogy ennyire hátulról kell kezdenem a szezon első versenyét. Ez nem volt számomra könnyű edzés, mert gondom akadt a KERS-szel, ezért módosítanom kellett néhány beállítást, amivel elvesztettem az egyik mért körömet. Aztán akkora lett a forgalom, hogy hiába próbáltam szabad utat találni magam előtt, ez nem jött össze. Pech, de igyekeznem kell megfeledkeznem róla. Ahogy Vitalijjal láttuk, úgy tűnik, az autónk elég gyors, a verseny pedig még teljesen nyitott, úgyhogy remélhetőleg előreléphetünk, és harcolhatunk a pontokért."

Mercedes

Nico Rosberg: (7) "Szomorú vagyok, mert amikor este nyugovóra tértem, szép időmérőben bíztam. Délelőtt néhány cucc nem működött az autómban, de a csapat remek munkát végzett, és szinte minden rendesen üzemelt a kvalifikáción. Rá kell jönnünk a történtekre. A Q3-ban hibáztam egy picit, ami talán egy pozíciómba került, ám a dolgok amúgy sem jöttek számunkra ezen a hétvégén. Szerencsére legalább a rajtrács tiszta oldaláról indulhatok. Mindent megteszünk, hogy értékes pontokkal gazdagodjunk holnap."

Michael Schumacher: (11) "Egyértelműen nem kezdtük optimálisan a szezont, nem is leplezem csalódottságomat. Nem azért, mert a KERS csak szakaszosan működött, vagy mert valószínűleg bejuthattam volna a Q3-ba, hanem azért, mert a teljesítményünk nem ütötte meg az elvárt színvonalat. A tesztekből kiindulva a Ferrari szintjén mozogtunk, ami ma nem valósult meg. Több problémával szembesültünk itt, mint a teszten, egész hétvégén rengeteg gondunk volt. Alaposan ki kell elemeznünk, hogy miért alakultak így az események, mert jelenleg nem ott tartunk, ahol lenni akarunk."

Sauber

Kamui Kobayashi: (9) "Összesítve nem volt rossz a teljesítményünk, látjuk, hogy megfelelően dolgoztunk a télen. Természetesen van javítanivaló, de ez még csak az első nagydíj, és kellemes volt bekerülni a Q3-ba. Köszönetet mondok a csapatnak. Bárcsak lett volna még egy garnitúra új abroncsom a Q3-ra, hogy friss gumikkal menjek használtak helyett, és úgy elérhető lett volna a 6. hely. Azt hiszem, a mai nap pozitív fejleményekkel szolgált, örülök, hogy valamit tehetek Japánért."

Sergio Pérez: (13) "Az első időmérőm egész jól indult, 6. voltam a Q1-ben, pedig a harmadik edzésen nem is tettem fel a lágy gumikat és nem mentem kevés benzinnel egy hidraulikai hiba miatt, mellyel sok időt buktunk. A Q2-ben szűkössé tette a rendelkezésre álló időt a sárga zászlós fázis, az utolsó szektorban pedig forgalomba ütköztem, így nem használtam ki teljesen a gumikat. Ma jobb eredményt is elérhettem volna. Összességében jól érzem magam, szép versenyt várok holnap, pontszerzéssel."

Toro Rosso

Sébastien Buemi: (10) "Nagyon örülök, hogy újra bejutottam a Q3-ba, mivel ez 2009-ben sikerült utoljára. Végül nem maradt új gumim, de mindegy is, köszönettel tartozom a csapatnak a remek munkáért, ez is mutatja, hogy a helyes úton haladunk. Reméljük, a versenyen is jó formában leszünk, amire az edzéseken látott tempónkból kiindulva megvan az esély. Nem is remélhettem volna jobb szezonkezdést, minthogy a 10 leggyorsabb autó között legyek a rajtrácson. A gyorsköröm remekül sikerült, szerintem ennél nem is tudtam volna jobbat."

Jaime Alguersuari: (12) "Meglehetősen elégedett vagyok, bár gratuláció jár a csapattársamnak, aki jobb munkát végzett nálam. Ez jó eredmény az istálló számára, és ígéretes holnapra nézve, amikor is a pontszerzés lesz a fő célom. A csapatnál remek munkát végeztek a tél folyamán, hogy gyors autót rakjanak össze - most meg is látszott az eredménye, remélem, a következő néhány versenyen tovább fejlődhetünk."

Force India

Paul di Resta: (14) "Azt hiszem, ha valaki az időmérő előtt azt mondja nekem, hogy a 14. rajtkocából indulunk, boldog lettem volna. Szerintem az első kvalifikációmon elégedettnek kell lennünk ezzel az eredménnyel, amire a jövőben is építhetek. Szeretnék a csapatban mindenkinek köszönetet mondani az erőfeszítéseikért, már nagyon várom a holnapi versenyt."

Adrian Sutil: (16) "Az időmérő alatt a sebességünk rendben volt, jobb, mint amire számítottunk. A Q2-beli gyorskörömön már csak párszáz méterre haladtam a célvonaltól, amikor rámentem a rázókövekre, a kocsi hátulja kitört, és megpördültem. Nagyon sajnálatos, mivel egy 1:26.1-es köridő lehetett volna, ami 12. rajtkocka körüli helyet jelent. A holnapi versenyre jók a kilátásaink, mindenképp meglesz a lehetőségünk az előzésre a hátsó szárny és a KERS segítségével, majd meglátjuk, hogy alakul."

Williams

Pastor Maldonado: (15) "Sikerült túljutnom a Q1-en, minden remekül alakult. A Q2-ben az első szett gumin két sárga zászlóba is belefutottam, a második szettet pedig kockásra fékeztem, így nem tudtam befejezni az etapot. Az időmérő ennek ellenére izgalmasan telt! Még van hova fejlődnünk, de összességében jónak tűnik az autó, optimista vagyok. Már várom a holnapot, valós esélyt látok a pontszerzésre."

Rubens Barrichello: (17) "Szerencsétlen napon vagyok túl. Elkövettem egy hibát, kicsúsztam és megpördültem. Még várnunk kell, hogy meglássuk, milyen tempóra vagyunk képesek, de egyelőre gyorsabbnak tűnünk, mint azt előzetesen gondoltuk. A másik pozitívum, hogy megspóroltuk a gumikat, amelyek holnap még fontos szerepet játszhatnak."

Lotus

Heikki Kovalainen: (19) "Sajnos a második etapomban a hátsó szárny a magas leszorítóerőt képző állásban ragadt, így nyilvánvalóan nem mutatkozott meg az autó valós tempója. Egész hétvégén szenvedtünk azzal, hogy kihozzuk a maximumot a gumikból, de szerintem a holnapi magasabb hőmérséklet sokkal inkább fekszik majd az autónak, és jó formában leszünk a versenyre."

Jarno Trulli: (20) "Az edzés alatt gondjaim akadtak a kormányszervóval, a csapat azonban remekül dolgozott, és az időmérőre megoldották a problémát, így az autót sokkal jobbnak éreztem, mint délelőtt, illetve tegnap. Egyértelműen gyorsabbak leszünk, ha sikerül teljes üzemi hőmérsékletre hozni a gumikat, úgyhogy izgalmas verseny vár ránk, és szerintem jó formában leszünk, hogy nyomást gyakoroljunk az előttünk lévő srácokra, akikhez az előszezoni tesztek során meleg időben sokkal közelebb álltunk."

Virgin

Timo Glock: (21) "A szezon első hétvégéje kemény próbatételnek bizonyult számunkra, ma kiderült, hol is állunk és hogyan kellene előrébb jutnunk. A tél folyamán egy új versenymérnököt és teljesítményért felelős mérnököt kaptam, akik a csapatommal együtt fantasztikus munkát végeztek a teszteken, és ezen a hétvégén is. Összességében azonban nem azért vagyunk itt, hogy az élmenők idejének 107 százalékáért küzdjünk, és most már látjuk, hol állunk, illetve mit kell tennünk a fejlődés érdekében. Igazán erős csapat vagyunk, most az a feladatunk, hogy a megfelelő szintre fejlesszük az autót. Ami a holnapi, szezonnyitó futamot illeti, a megbízhatóságra koncentrálunk majd, és arra, hogy mindkét kocsi eljusson a célig, ezzel is jutalmazva az eddigi kemény munkát."

Jerome D'Ambrosio: (22) "Nagyon elégedett vagyok a hétvége során elért fejlődésünkkel, aminek köszönhetően már alig várjuk a holnapi futamot. Ami engem illet, ez volt életem első időmérője, és tisztán láttam, hogy mit várnak el tőlem, illetve hol kell fejlődnöm. Az összes információt - jót és rosszakat egyaránt - felhasználom majd, hogy lássam, melyik területen kell még dolgoznom a további javulás érdekében. Most azonban még örülök, hogy így alakult a mai nap, és remélem, pozitív élményeket szerezhetek holnap, az első forma-1-es versenyemen."

Hispania

Vitantonio Liuzzi: (23) "Mindenki csodálatos munkát végzett. Büszkének kell lennünk, mivel mind jól dolgoztunk, és pozitívnak kell maradnunk a jövőre nézve. Zaklatottak vagyunk, mivel nem értük el a 107 százalékot, de várakozással tekintünk előre Malajziára, ahol már meglesz a kellő sebességünk. Elégedettnek kell lennünk azzal, amit eddig elvégeztünk, a vártnál jobban sikerült, és hiszünk benne, hogy az autó sokat javul majd a jövőben. Igaz, hogy kicsit kritikusan alakultak a dolgaink, mivel végül nem kvalifikáltuk magunkat, de büszkének kell lennünk a csapat munkájára."

Narain Karthikeyan: (24) "Csak két kört tudtam megtenni az új autóval az időmérő előtt, szóval az adott körülmények között már ez is nagy dolog. Mindenki remekül dolgozott, kemény munkát végeztek, sajnálatos, hogy nem állt még egy nap a rendelkezésünkre. Ha kaptunk volna még 24 órát, jobb helyzetben lennénk. Szükségünk van még egy kis időre a pályán, úgyhogy szerintem Malajziában már felkészültebben állunk majd. Pozitívnak kell maradnunk."

Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU