Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.03.25. 20:09


McLaren

Jenson Button: (1) "Ma mindenek előtt megmutattuk, hogy megbízhatók vagyunk, ami remek. Télen nem így festett a helyzet, ezért roppant örömteli, hogy az autónkkal végre sok kört lehet megtenni, aminek révén a beállításokkal és a fejlesztésekkel végzett munkát is tartani tudjuk. Kétlem, hogy a mai eredmények fürkészésével sokat lehetne nyerni, szóval nem hagyom, hogy elvigyen a hév. Ugyanakkor derűs napot zártunk, sokat tudtunk menni, jól ráéreztünk a kocsira a különböző üzemanyagszintek mellett. Az új kipufogó határozottan javított a teljesítményünkön, az autó irányítása sokkal jobb, komplettebb. Amikor megfelelő a leszorítóerő hátul, előre is többet lehet pakolni belőle, amivel fel tudjuk melegíteni az abroncsokat. Ilyen sok hozadéka van a leszorítóerőnek. Nagyon örülök a fiúk erőfeszítéseinek és az ide szállított cuccoknak, borzasztó keményen dolgoztak, hogy jó felszerelést készítsenek ide. Még nem tudjuk róla, pontosan mennyire jó, de önbizalmat ad a mai előrelépésünk."

Lewis Hamilton: (2) "Fejlődni éreztem az autót a téli tesztek után, de nem vonok le túl sok következtetést mások formájából. Mi a saját ütemtervünkre összpontosítottunk ma. A gumik nagyon jól működnek, nem érzem, hogy kopnának, és a strapabírásuk is nagyszerű. Remélem, a hétvégén felszedünk néhány pontot. Derűsen látom a helyzetet. Úgy éreztem, hogy sokat javult ma a pálya tapadása. Nem ismerjük a többiek által használt benzinmennyiségeket, de azt gondolom, az autó hatalmas javult pár hét leforgása alatt. Mindez megfeszített munka eredménye, a gyárban dolgozó férfiak és nők, valamint a pályán dolgozó személyzet fantasztikus munkát végzett. Nehéz szemmel kiszúrni autónk különbségeit, de mindenképp nőtt a leszorítóereje, amire sokszor vágyunk. Ez óriási pozitívum. A kezdeti benyomásunk, hogy a kocsi erős, azonban majd holnap meglátunk mindent. Úgy hiszem, vadászhatunk a pontokért."

Ferrari

Fernando Alonso: (3) "Ma semmi új nem derült ki, de mit is várhattunk volna? Ez a két szabadedzés valójában nem fedte fel a csapatok közötti valódi erőviszonyokat: délelőtt a Red Bull ment nagyon jól, délután pedig a McLarenre került a sor, míg a Mercedes és mi végig ott voltunk az élbolyban, valamint versenyképesnek tűnt a Williams meg a Renault is. Rengeteg csapatnak lehet reális esélye arra, hogy a győzelemért harcoljon, ezért egyértelmű, hogy a szombatot eredményesen kell zárnunk, hiba nélkül, ha az első sorból szeretnénk rajtolni. Ma főként a Pirelli gumik viselkedésének elemzésére koncentráltunk, amely kicsit eltér attól, amit a teszteken tapasztaltunk, részben azért, mert az aszfalt felülete más jellegű. Ami a boxstratégiát illeti, azt a versenyen igyekszünk majd rugalmasan kezelni, mert egyelőre túl keveset tudunk a gumikról ahhoz, hogy biztosan eldönthessük, melyik körben érdemes kiállni. A ma látottak alapján talán csak 10 kört teljesíthetünk majd egy garnitúra gumival, de az is lehet, hogy 30-at! Elégedett vagyok az autómmal; kezdetben kicsit alulkormányzott volt, és az első gumik tapadása még távolról sem tökéletes, a helyzet azonban így is jobb, mint vártam. Szerettük volna megmutatni, hogy a Ferrarinál mindannyian gondolunk Japánra, ezért ragasztottunk az autónkra matricát az ország népének tiszteletére, amely sokat adott a Forma-1-nek, s ahol a sportunkat rengetegen követik."

Felipe Massa: (7) "Rengeteg dolgot teszteltünk a két szabadedzés alatt, és a munkát megosztottuk a csapattársammal, hogy a hétvége többi részére való felkészülés különböző módjait próbáljuk ki. Azt hittem, jobb köridőt fogok elérni, de a lágy gumik a negyedik körükben már nem voltak tökéletes formában. A keményeken, a hosszabb etapokon szintén nem értem el túl sokat, mert hogy a helyzetet tovább komplikálja, néhány csepp eső is esett. A látottak alapján a lágy gumik kevésbé kopnak a vártnál, ám még rá kell jönnünk, hogy ez vajon a versenyen is így lesz-e. Ez a pálya kétségkívül nem nyúzza annyira keményen a gumikat, mint például Barcelona, ahol sokat teszteltünk. Idén létfontosságú lesz pályáról pályára kiismerni a viselkedésüket. A kétféle gumi teljesítménye közötti különbség markáns. A McLaren és a Red Bull nagyon erősnek tűnik, de más csapatok is vannak, amelyek jó tempóra képesek."

Red Bull

Mark Webber: (5) "A P2 végén kaptunk egy kicsit a melbourne-i esőből, ami mindig trükkös helyzetet teremt itt, de összességében jó napon vagyunk túl. Még sok a dolgunk; rajtunk kívül is tele van a pálya gyors srácokkal. Jó volt kipróbálni végre a gumikat ezen a pályán, az összes újdonsággal is kísérleteztem. A McLaren gyorsnak tűnik, de a Ferrariról ezt sohasem lehet megítélni, mert péntekenként mindig kicsit több benzinnel mennek."

Sebastian Vettel: (4) "Izgalmasan kezdődött a szezon, Melbourne-ben mindig zajlik az élet. Ma rengeteg kört sikerült teljesítenünk, az időjárás azonban kissé megnehezítette a dolgunkat. Egyszer elkezdett esni az eső, aztán megint felszáradt a pálya, és így nem könnyű tesztelni a különféle megoldásokat. Ennek ellenére úgy érzem, elég pontosan tudjuk, hol állunk a vetélytársainkhoz képest. Azt hiszem, összességében elégedettek lehetünk, mert nem vagyunk túl gyengék, de majd meglátjuk."

Mercedes

Michael Schumacher: (6) "Meglehetősen kedvező benyomásaim vannak a 2011-es szezon nyitányáról. Sokat tanultunk ma, többé kevésbé ott tartunk, ahol gondoltuk, bár a szeles körülmények megnehezítették a vezetést. A hétvége hátralevő részében kiirtjuk az autó problémáit, ugyanakkor elégedett vagyok az eddig látottakkal. Szeretném megdicsérni a Pirelli gumijait, melyek kiválóan működtek ma."

Nico Rosberg: (10) "Tűrhető napunk volt. Jól alakult a délelőttünk, délután pedig egy hasznos hosszú etap teljesítésével megnézhettük az abroncsok viselkedését. A második tréning kissé nyögvenyelős volt számomra, mert pár dolog nem működött rendesen a kocsin. Nehéz megállapítani, hol állunk pillanatnyilag, de úgy gondolom, erős formának örvendünk. Alig várom a holnapot."

Sauber

Sergio Pérez: (8) "Elégedett vagyok az első napommal, a második edzés különösen jól sikerült. Egyáltalán nem esett nehezemre megtanulni a pályát, hamar otthon éreztem magam rajta. Ami az autó beállítását illeti, jó irányba haladunk, de holnapra ki kell találnunk néhány változtatást. Már nagyon várom a holnapot, mivel akkor már valóban számít az eredmény."

Kamui Kobayashi: (15) "Azt hiszem, az autóval összességében nincs komoly gond, és sokat tanultunk ma, amikor először használtunk az új Pirelliket ezen a pályán. Nagyon fontos megértenünk, hogy hogyan kezeljük a gumikat, különösen az aszfalt hőmérsékletének tekintetében. Az első edzésen viszonylag hosszú etapokat futottam egy szett gumival. A másodikon nem igazán volt rá idő, hogy az abroncsok elérjék az optimális tapadást, mivel zsúfolt tesztprogramot teljesítettünk. Meglátjuk, hogy mennyire leszünk képesek javítani az autó balanszán holnapra."

Williams

Rubens Barrichello: (9) "Meglehetősen sima nap van a hátunk mögött. Végig sikerült használnunk a KERS-t, pedig ez csak a második alkalom, hogy beszereltük az autóba. Azt hiszem, ma sikerült valamennyit megmutatnunk a versenyképességünkből, de tovább kell dolgoznunk, hogy ez így is maradjon. Élveztem a pénteket, remélem, a hétvége többi része is jól alakul."

Pastor Maldonado: (18) "Reggel kicsit nehéz dolgom volt, mivel nem ismertem a pályát, így az edzés nagy részében ezzel kellett megbirkóznom. Ráadásul eléggé csúszott az aszfalt. A délután folyamán a hosszú etapokra koncentráltunk, az autó teljesítménye megelégedésre adott okot. Mivel a hosszabb etapok jól sikerültek, szerintem holnap sokat fejlődhetek a köridők tekintetében. Magabiztosan várom a hétvége hátralévő részét."

Toro Rosso

Jaime Alguersuari: (11) "Nem volt átlagos nap a mai, mivel reggel meg kellett szoknom, hogy Daniel vezeti az autómat! Engem nem zavar, jó látni, hogy egy másik fiatal Red Bull-os versenyző is esélyt kap a forma-1-es tapasztalatszerzésre. A lényeg, hogy mindannyian egy csapatért dolgozunk, segítjük egymást a fejlődésben. A szezon legelső napja van a hátunk mögött, így elég nehéz volt minél többet elvégezni az előírt programból, és az alkalmanként eleredő eső sem segített a helyzeten. Ennek ellenére elégedett vagyok az autóval, ami versenyképesnek tűnik, és bár ma jól ment, holnap sokkal többet hozhatunk még ki belőle. Összességében azt mondanám, hogy egy szezonnyitó naphoz képest nagyon pozitívan alakultak a dolgok..."

Sébastien Buemi: (14) "A téli tesztek után jó érzés végre tényleg a pályára gurulni, tudván, hogy verseny vár rád. Örülök, hogy végre látjuk, hol állunk a többiekhez képest. Sűrű programot teljesítettünk, amit most alapos elemzés követ majd, mivel rengeteg új alkatrészt kell figyelembe vennünk, mint a hátsó szárny, a KERS és az új gumik. Az időeredmények alapján jelenleg úgy tűnik, hogy a középmezőnyben vagyunk, ami igen szoros csoport az előttünk és mögöttünk lévők köridejéből kiindulva. A lehető legtöbbet kell kihozzuk a ma estéből, ha holnap a maximumot akarjuk nyújtani. A pálya nem sokat változott tavaly óta, eltekintve a 8-as és 9-es kanyar újraaszfaltozásától, ami jól jött, úgyhogy most is élvezet itt vezetni, mint mindig..."

Daniel Ricciardo: (-) "Egész héten próbáltam felkészülni, hogy a lehető legkevésbé legyek ideges, és ne érezzem a nyomást. Bár ezúttal is csak egy tesztről volt szó, kicsit másképp éreztem magam. Nem fogok hazudni, amikor kigurultam a boxból a pályára, egy kicsit be voltam tojva az első néhány kanyarban. De aztán amikor túljutottunk a szükséges procedúrán, már jól voltam, és belevetettem magam. Az első és legfontosabb dolog, hogy egy darabban hoztam vissza az autót, remélhetőleg a csapat is örül ennek, utána pedig próbáltam fokozatosan építkezni és tanulni. Az év során ez egyre könnyebb lesz számomra...."

Renault

Vitalij Petrov: (12) "Mindig remek móka, amikor elkezdődik a szezon. Az időjárás meglehetősen hideg volt, az edzések alatt azonban semmilyen problémát nem tapasztaltam az autóval. Az alapbeállításokon dolgoztunk, és sikerült javulást elérnünk, már most elég jónak érzem az autó balanszát. A másik örömhír az, hogy a gumik is rendesen teljesítettek ma, és egy kicsit tovább bírták a vártnál."

Nick Heidfeld: (13) "A mai nap rendben alakult. A tervezettnél több időt töltöttünk a beállításokkal, így nem tudtunk annyi kört megtenni, mint amennyit szerettünk volna. Úgy éreztem, a kocsi rendben van, de szerintem még fejlődhetünk. A kemény keverékű gumikkal nehéz volt elérni a megfelelő tapadást, és a sok kis probléma következtében a végén nem igazán tudtam hosszú etapot teljesíteni. A nedves időjárási körülmények szintén nem voltak ideálisak, hogy tapasztalatot gyűjtsünk az autóról, de azt hiszem, szerencsések vagyunk, hogy viszonylag száraz maradt a pálya. Még mindig nagyon nehéz megállapítani, hogy hol állunk, de már tisztábban látunk, mint tegnap."

Force India

Paul di Resta: (16) "Örülök, hogy megkaptam a lehetőséget, hogy ma elkezdjem a szezont. Sikerült teljesítenünk a tervezett programunkat, és a gumik a vártnál jobban teljesítettek. Összességében meglehetősen magabiztosnak éreztem magam az autóban lévő új rendszerekkel, de amíg nem kerülök versenyhelyzetbe, még túl korai lenne megmondani, hogy hol is állunk. Reggel még lesz egy edzés, úgyhogy áttanulmányozzuk a mai adatokat, és tovább dolgozunk az apróbb problémákon, illetve az időmérős programon. Izgatott vagyok a holnappal kapcsolatban, ugyanakkor vár rám a munka, arra koncentrálok, hogy a lehető legjobb eredményt érjem el a csapat számára."

Adrian Sutil: (17) "Nem volt rossz napunk. Egy tucat új elemet szereltünk fel az autóra tesztelés céljából, és a hátsó szárny érezhető különbséget jelentett. A második edzésen az egészet összeraktuk, néhány új szett gumival, azonban a padlólemezzel akadt egy kis gondunk, így időt veszítettünk. Jó három-négy körbe beletelik, mire a gumik elkezdenek működni, a kemények esetében talán még tovább is tart, kezdetben pedig az alulkormányzottság és a blokkoló első kerekek is megnehezítették a dolgunkat. Fontos megnézni a többi versenyző időeredményét is, hogy lássuk, mire voltak képesek különböző gumikeverékeken. Sikerült megbirkóznom a KERS és a hátsó szárny működtetésével, magabiztosan kezelem a rendszert. A célom, hogy a rajtrács közepére kvalifikáljam magam - szerintem ez lehetséges, meglátjuk, mire leszünk képesek."

Nico Hülkenberg: (-) "Érdekes első szabadedzést teljesítettem, megint sokat tanultam az abroncsokról és a kocsiról. Meglehetősen nehéz volt mindössze egy szett gumival futni, mivel az elején kockásra fékeztem az egyik kereket, és ez megzavarta a későbbi munkámat. Az abroncsok meglehetősen gyorsan koptak, és erős vibrációt okoztak, ami megnehezítette a dolgomat. De sikerült néhány jó kört futnom, és elemzésre váró adatot gyűjtöttem a mérnököknek. Örülök, hogy újra vezethettem itt Melbourne-ben, és tapasztalatokat, illetve információt gyűjthettem a csapat számára."

Lotus

Heikki Kovalainen: (19) "Ez egyike volt azoknak a napoknak. Akadt néhány problémánk, amiken a srácok keményen dolgoztak, és miután megtaláltuk a megoldást, a programunk nagy részét sikerült teljesítenünk - sok adatot nyertünk, amit ma este feldolgozunk. Nyilvánvalóan ennél nagyobb sebességet várhatunk még az autótól, meglátjuk, holnap hogy alakulnak a dolgok."

Jarno Trulli: (20) "A csapat remek munkát végzett, hogy elkészüljön az autó a délutáni edzésre, de volt néhány probléma, amivel alaposan megszenvedtünk, és aminek következtében nem igazán nyomhattam a gázt. Ma este a beállításokon dolgozunk majd, és van néhány terület, ahol találhatunk egy kis plusz sebességet, úgyhogy szerintem holnap rendben leszünk."

Karun Chandhok: (-) "Nyilvánvalóan csalódott vagyok, hogy ilyen rövid időt töltöttem első alkalommal a Team Lotus autójában, de vállalom a felelősséget, a csúszós pálya és a gumik vártnál alacsonyabb tapadásának köszönhető, hogy kicsúsztam. Örülök, hogy a srácoknak sikerült kiküldeni Jarnót a délutáni edzésen, az is mutatja, milyen remek csapatról van szó, hogy ilyen gyorsan rendbe hozták a kocsit, lehetővé téve, hogy Jarno megtegyen jó néhány kört a második szabadedzésen."

Virgin

Jérome d'Ambrosio: (21) "Nagyon különleges napom volt, az biztos. 8 éves korom óta versenyzem, szóval ma egy álmom vált valóra. Nagyon izgalmas volt első ízben kihajtani a garázsból délelőtt, és vezetni az Albert Parkban. A pálya fantasztikus, imádom, sok mindennek örülhetek. Van némi feladatunk javulni, de ez csak a kezdet. Megmutattuk, hogy erősödhetünk két edzés alatt, a legjobbat kell kipréselnünk a felszerelésből, és folytatni a fejlődést."

Timo Glock: (22) "Nem volt egyszerű az első napunk. Délelőtt akadt egy kis problémám a beállításokkal, az autó viselkedése meglehetősen rossz volt. A második tréning végén javultunk, de az élmenőkhöz viszonyított lemaradásunk tetemes, ami kiábrándító. A legjobbat kell kihoznunk a szituációból, úrrá kell lennünk rajta, és gyorsítani az autót."

Hispania

Vitantonio Liuzzi: (23) "Bár ma csupán egyetlen kört tettünk meg, nagyon fontos volt pályára küldeni az F111-et. Ez nagy erőfeszítést követelt meg mindenkitől, a szerelők és a mérnökök éjt nappallá téve dolgoztak, hogy elkészüljenek az autóval. Roppant előnyös, hogy bevetettük a kocsit, mert így legalább kielemezhetünk néhány adatot holnapra. Nagyon várjuk a szombatot, mert először teljesíthetünk több kört is, és gyűjthetünk némi információt az autóról."

Narain Karthikeyan: (24) "Mindenki igyekezett helyére rakni a dolgokat, de az új autóknak velejárói a problémák. Mindenünk megérkezett ide, csak sok időt felemésztett, mire az összes elemet felraktuk az autóra. Sajnos elvesztettünk egy napot, ezért nyilván kemény hétvégére van kilátás számunkra, de legalább fejlődtünk kicsit."

Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU