Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2010.09.26. 21:53


Ferrari

Fernando Alonso: (1) "Ez nagyon fontos győzelem volt. A monzai sikerünket szerettük volna egy teljesen más típusú pályán is megismételni, és ez a mind számomra, mind az autóm számára rendkívül kemény és idegölő verseny végén össze is jött, egy olyan pályán, ami nagyon illik a vezetési stílusomhoz. Az előző ajándék - én 'húsvéti meglepetésnek' neveztem -, azaz a pole tegnapi megszerzése után ma az volt a legfontosabb, hogy jól rajtoljak: így is történt, még ha (Sebastian) Vettel egy kicsit jobban is jött el, mint én, mert itt az első kanyarig tartó szakasz nem túl hosszú, ezért be tudtam vágni elé, hogy megtartsam a vezetést. A lágy gumikon nagyon jól mentünk, de úgy tűnt, a keményeken a Red Bull gyorsabb nálunk. A boxkiállás tökéletesen sikerült, mind stratégiailag, mind a lebonyolítása szempontjából. A verseny második felében igyekeztem kerülni minden kockázatot, különösen akkor, amikor sárga zászlók voltak érvényben, és lekörözendők voltak előttem. Még négy verseny van hátra, a világbajnokság teljesen nyitott. Spából Sebastian, Jenson (Button) és én is üres kézzel távoztunk, aztán Monzában (Lewis) Hamiltonon volt a betlizés sora: a világbajnoki győzelem felé vezető úton minden esélyes egyszer fent, egyszer lent halad, bár Mark (Webber) csekély előnnyel továbbra is vezet. Nyugodtnak kell maradnunk, a saját munkánkra koncentrálva, nem aggódva amiatt, hogy mit tesznek a többiek: csak annyi biztos, hogy semmit nem fogunk a véletlenre bízni, az utolsó pillanatig folytatjuk a harcot. Az F10 a maranellói és a helyszínen dolgozó mérnökeinknek hála rengeteget fejlődött, ennek nagyon örülök, mert így minden típusú pályán ütőképesek lehetünk. Nem mi számítunk favoritnak a ránk váró versenyeken, de egyik miatt sincs okunk aggodalomra."

Felipe Massa: (10/8) "Ez szörnyen nehéz verseny volt számomra azok után, amit a tegnapi időmérőn történt. Hasonló stratégiát választottunk, mint Fernando Monacóban, remélve némi segítséget a Safety Car-tól is, amely azonban sajnos túl korán jelent meg a pályán. Ezért nem tudtam megelőzni elég sok autót, aztán a vonatban találtam magam (Adrian) Sutil és (Nico) Hülkenberg mögött: egy-két körrel később 2-3 hellyel előrébb kerültem volna, és akkor máshogy alakul a versenyem. Az autóm nem ment rosszul, ha számításba vesszük, hogy ugyanazzal a garnitúra kemény gumival teljesítettem a távot; csak a verseny végén kezdett romlani a helyzet, akkor már éreztem a gumik kopását, (Robert) Kubica ezért előzött meg annyira könnyedén. Nem mondhatnám, hogy nagyon élveztem a vezetést, mivel mindig be voltam ragadva egy másik autó mögé. Új motorral versenyeztem, így még három olyan motorom van, amelyek mind egy-egy nagydíjat teljesítettek, az utolsó négy futamot ezekkel kell befejeznem. Remélem, azokon több szerencsém lesz, mint amennyi ma volt!"

Red Bull

Sebastian Vettel: (2) "Az első etapom végére eléggé tropára mentek a szuperlágy gumijaim, ezért sokat csúszkáltam. Egy körben mentünk be a boxba a Ferrarival, de sajnos hibáztam egy kicsit, ami nélkül szorosabb lett volna a helyzet. Ennyi történt a futamon. A lehető legkeményebben próbáltam belehajszolni Fernando (Alonsót) egy hibába, de nem ingott meg nagyon. Itt kemény dió előzni, és kockázatos is lett volna. Végül másodikak lettünk, értékes pontokat szerezve. A legfontosabb, hogy egész hétvégén erős volt az autó. Az időmérőről hiányzott valami, ma csupán ez hátráltatott minket. Néhányaknak megvolt a véleménye a rajtjainkról, de prímán indultam, tehát kitűnően fejlődtünk ezen a téren. Jó érzés pontokat szerezni a csapat számára, ami sokat segít a konstruktőrök bajnokságában. Az egyéni pontverseny is nyitott még."

Mark Webber: (3) "Kiválóan startoltunk, amiért dicséret jár a csapatnak. Ez hasznos volt, mert nagy mértékben meghatározza a versenyünket. Elkezdtem az első etapot, de korán bejött a Safety Car, és a csapat azt mondta, menjek be a boxba. Biztosítottak róla, hogy ez a helyes döntés, én viszont megkérdőjeleztem. Nem voltam biztos az egészben, és tudtam, hogy hosszú menet vár rám a keményebb abroncsokon. Azonban amikor kijöttem a depóból, világossá vált előttem, hogy remek pozícióban állok. Megelőztem pár versenyzőt, de utána befogtam a kiválóan vezető Rubens (Barrichellót), akit nem tudtam lehagyni. A következő újraindítást nehéz volt megfelelően elkapni, mert lekörözöttek haladtak előttem. Feltartott az egyik Virgin, és bár mindent megpróbált, Lewis (Hamilton) utánam nyargalt, és sajnos összeütköztünk. Nem kívántam ezt, mivel a verseny azon szakasza kulcsfontosságú volt a pozícióm megőrzése szempontjából. Fernando és Sebastian fantasztikusan versenyzett ma. Egész hétvégén remekül vezettek, mindenki élvezhette a futamot. Nagyon örülök a 3. helynek."

McLaren

Jenson Button: (4) "A hétvége eddigi részében láttuk, milyen gyorsan elkopnak a hátsó gumik, ezért a rajtnál próbáltam kíméletesen bánni velük, és ebből hasznot húztam az első etap vége felé, amikor közeledtem Lewishoz. Az elsődleges (kemény) keveréken megint küszködni kezdtem az autó hátuljának stabilitásával, ezért nem tudtam megtámadni az előttem haladó Red Bullt, pedig 30 körrel frissebbek voltak a gumijaim. Ez is mutatja, milyen gyorsak voltak ma. Persze számítottunk rá, hogy erősek lesznek ezen a pályán, nekünk pedig nem túlzottan fekszik majd, ezért többé-kevésbé elégedetten utazok Japánba. Ígéretes fejlesztéseket viszünk Suzukába, egy olyan alkatrészt is felteszünk az autóra, amit itt akartunk bevetni, de végül megbízhatósági okokból elálltunk tőle. Az eredetileg is Suzukára tervezett újításokkal párosítva remélhetőleg ez kétszeres előrelépést jelent majd. A bajnoki esélyeimnek nem tett jót, hogy Mark (Webber) mögött végeztem, de a hátrányom csak egy győzelemnyi. Ez is mutatja, hogy még minden nyitott - egyetlen rossz versennyel is rengeteg pontot veszíthetsz."

Lewis Hamilton: (-) "Még mindig nem tudom pontosan, mi történt Mark (Webber) és köztem. Az én nézőpontomból úgy látszott, hogy hibázott, fennakadt az egyik lekörözött autón, ezért esélyem nyílt legyorsulni őt. A külső íven akartam megkerülni a 7-es kanyarban, és bekerült a holtterembe, közvetlenül mögöttem. Azt hittem, kellő mértékben előtte vagyok. Fékeztem, elfordultam, és próbáltam elég helyet hagyni neki a belső íven. A következő, amit éreztem, egy nagy ütés volt. Defektet kaptam, és vége volt. Ahogy a mondás is tartja, ilyen az autóversenyzés. Még mindig hátra van négy verseny. 20 pontra vagyok Marktól, ami tekintélyes különbség. De korántsem behozhatatlan. Azt hiszem, nincs más dolgom, mint leszegett fejjel küzdeni, és remélni a legjobbakat. Mostantól nem gondolok a világbajnokságra, csak megpróbálom kiélvezni a szezon hátralevő részét - és lesz, ami lesz. Ugyanakkor a végsőkig fogok küzdeni, mivel ez az egyetlen hozzáállás, amit ismerek."

Mercedes

Nico Rosberg: (5) "Rettenetesen nehezek voltak a körülmények, de a lehető legszebb eredményt értük el. Az utolsó versenyeken az lesz a célunk, hogy a három élcsapat mögött végezzünk. Ma profitáltunk belőle, hogy két emberüknek gondjai akadtak: Felipe (Massa) a tegnapi időmérőn, Lewis (Hamilton) ma került bajba. Az 5. hely kiváló számunkra, elégedettségre ad okot. Jó volt látni, hogy időnként sikerült nyomást gyakorolnom Jenson (Buttonra). Igyekszünk erősen zárni a szezont."

Michael Schumacher: (13) "Nem repesek különösebben az örömtől az első szingapúri éjjeli versenyemtől. Két galibám volt más autókkal, amik sima balesetek voltak, ezért nem valami optimális időközönként álltam ki a boxba. Ezek csapást mértek a versenyemre. Az első szett lágyabb gumimon szenvedtem a hátsó abroncsokkal, így inkább csúszkáltam, mint fordultam a kanyarokban. Ez kemény volt, és a táv második felében inkább csak a futam élvezésével törődtem."

Williams

Rubens Barrichello: (6) "Ez jó verseny volt, hasznos pontokat gyűjtöttünk. Kár volt érte, hogy a rajtnál vesztettünk néhány helyet, de amíg a fékjeim melegek maradtak, a köridejeim jók voltak, és értem utol (Robert) Kubicát. A Safety Car-os megszakítások miatt azonban romlott a fékjeim teljesítménye, ezért nehéz lett volna még annál is előrébb lépkednem, mint amennyire sikerült. Összességében azt gondolom, elégedettek lehetünk a szereplésünkkel ezen a hétvégén."

Nico Hülkenberg: (9/8) "Ha azok után, ahogy a tegnapi időmérőm sikerült, valaki felajánlja nekem a 8. helyet, azonnal lecsaptam volna a lehetőségre! Ma nehéz munkát kellett végeznünk odakint, a hosszú verseny minden pillanatában koncentrálnom kellett, mert szinte végig haladt valaki közvetlenül előttem és közvetlenül mögöttem is. De azzal elégedett vagyok, hogy hátulról felküzdöttem magam nyolcadiknak, és hozzásegítettem a csapatot, hogy előrelépjen a bajnokságban."

Renault

Robert Kubica: (7) "Határozottan az utolsó körök voltak a legizgalmasabbak. A mérnökök az adatok alapján észrevettek egy jobb hátsó defektet, amit nem is éreztem a pilótafülkében. Valószínűleg egy roncsdarab okozta ezt, hiszen nem súroltam a falat. A boxkiállás a 6-ikról a 13. helyre vetett vissza. Az abroncsaim frissebbek voltak, mint az előttem lévő versenyzőkéi, de Szingapúrban így sem volt könnyű előzni. Jó móka volt egymás után elcsípni a többieket. A végén visszamásztam a 7. pozícióba, ami csak eggyel marad el attól, amit legjobb esetben elérhettünk volna. Úgy gondolom, ha valaki előzőleg felajánlotta volna, hogy egy plusz boxkiállással hetedik leszek, elfogadtam volna."

Vitalij Petrov: (11) "Fantasztikusan kezdtem, 10. voltam a viadal korai fázisában. A biztonsági autó idején kimentem a boxba, és (Mark) Webber mögött én voltam az első, aki már az elsődleges, keményebb gumikon haladt, tehát minden jónak tűnt. Videón meg kell néznem, hogy (Nico) Hülkenberg miért lökött ki a 7-es kanyarban, és mi történt utána. A manővere három pozíciómba került. Utána beszorultam (Felipe) Massa, illetve a Force India (Adrian Sutil - a szerk.) mögé, és egyszerűen képtelen voltam előzni, mivel egyszerre cseréltünk kereket. Kemény verseny volt, de már tegnap elpártolt tőlem a szerencse. Remélem, Suzukában visszatér, és az időmérőn, továbbá a futamon is egyenletes tudok majd lenni."

Force India

Adrian Sutil: (8/10) "Roppant nehéz verseny volt a mai, nemcsak a hőség és a páratartalom miatt, hanem azért is, mert végig harcolnom kellett: mindig a nyomomban loholt egy másik autó! A 15. rajtkockából szerintem ez volt a maximum, amit elérhettem. Fantasztikus ez az eredmény, különösen a tegnapi csalódás után. Már korábban is mondtam, hogy minden egyes pont kulcsfontosságú, hogy a Williams előtt maradjunk a konstruktőrök világbajnokságában. Ezért igyekeztem olyan keményen magam mögött tartani (Nico) Hülkenberget - minden pontra szükség van. Most Suzuka következik, az egyik kedvenc pályám, ahol minden tőlem telhetőt megteszek majd, hogy sínen maradjon a szezonunk."

Tonio Liuzzi: (-) "Nem volt egyszerű az első kör. Jól rajtoltam, és megpróbáltam megelőzni (Nick) Heidfeldet, aki Adriannal együtt kicsúszott a 7-es kanyar bukóterébe. Én maradtam a saját ívemen, de a kanyar után mindketten megpróbáltak visszatérni az ívre, így a falnak szorultam. Heidfelddel össze is koccantam, így megsérült az első szárnyam, majd pedig valószínűleg a hátsó felfüggesztést is nekiütöttem valaminek, mivel a következő körben eltört. Ez nagy csalódás, mivel a futam alakulását elnézve jó esélyünk lett volna egy szép eredményre. Mindenesetre most Japán következik, ahol remélhetőleg sokkal jobb versenyt futhatunk."

Toro Rosso

Jaime Alguersuari: (12) "Elégedett vagyok a célba éréssel, de őszintén szólva ezt tartom karrierem legunalmasabb versenyének. Beragadtam egy rakás autó mögé, és szinte semmit sem tehettem. Jó lehetőség nyílt a pontszerzésre, miután a 11. helyre kvalifikáltam magam a rajtrácson, de a hűtőfolyadék szivárgása tönkretett mindent a rajtot megelőzően. Emiatt a boxutcából kellett indulnom, mindenki elhúzott mellettem. Ekkor tovaszállt minden reményem, hogy jó napot zárjak, bár legalább előztem néhányat. A pozitívumokat nézve, javult az autó teljesítménye, és azért nem olyan rossz az utolsó pozícióból feljönni 12-iknek."

Sébastien Buemi: (13) "Kemény viadal volt. Jól startoltam, de az első körben ütköztem (Kamui) Kobayashival, amitől megsérült az autóm, nagyon alulkormányzottá vált. A boxkiállás mellett döntöttünk, elővigyázatosságból lecseréltük az első szárnyat, és a kerekeket is. (Vitalij) Petrov mögé tértem vissza, és mögötte töltöttem a verseny javát. Később újra be kellett mennem a depóba, hogy helyreállítsuk a hidraulikában a nyomást, és ismét gumikat váltottunk. Így meg tudtam előzni Jaimét, és újra megközelítettem Petrovot. Őt is megkíséreltem lehagyni, de nem jött össze, ráadásul (Robert) Kubica utolért engem. Ő friss abroncsokon haladt. Még egy szervizre is szükségem volt, ahol felszereltük a lágyabb gumikat. Utána erős köridőket tudtam menni. Csalódott vagyok, azt hiszem, a nehézségek nélkül meg lehetett volna a 10. hely. Az autó javult, ami bíztató a következő futamra nézve."

Sauber

Nick Heidfeld: (-) "Természetesen jobb eredményre és a futam befejezésére vágytam. Szerintem Michael (Schumacher) túl későn fékezett, és ezért ejtett ki a versenyből. A futamom egyébként már a rajtnál zátonyra futott, Vitantonio Liuzzi nagyon messziről próbált megelőzni a 4-es kanyar külső ívén. Utána meg szerintem túl korán fékezett, és nekimentem. Nem volt könnyű vezetni a kocsit, mert hiányzott a hátsó szárny egyik véglapja, és amúgy sem voltak ideálisak a beállításaim, hiszen az időmérő után nem szabad változtatni rajtuk. A köridejeim viszont nem voltak rosszak, amíg harcban álltam. Várom a kedvenc pályámat, Suzukát."

Kamui Kobayashi: (-) "Egyértelműen én hibáztam. Megelőztem Michael Schumachert, és tudtam, hogy borzasztó keményen kell hajtanom, hogy pontot szerezhessek, de akkorra már teljesen szétkoptak a gumijaim. Elvétettem a kanyart, és a falnak csapódtam. Aztán Bruno Senna is belém ütközött, elég nagy lett a kár. A rajt szoros volt, vesztettem egy helyet Vitalij Petrovval szemben. Mark Webber ellen nem volt esélyem, utána pedig Michael mögött álltam tizedikként. Gyorsabb lehettem volna, de nem tudtam előzni. Amikor esélyt láttam kínálkozni, lecsaptam rá. Utána, amint mondtam, őrülten nyomtam a gázt, és a falban kötöttem ki."

Virgin

Lucas di Grassi: (15) "Nagyon jó eredményt értünk el, teljesítettem a célomat Szingapúrban. Az első biztonsági autós fázis alatt kimentem a boxba, de a másodikkal pórul jártunk, mert rengeteg időt vesztettünk. Később csak a célba érésre koncentráltam. Az autót folyamatosan javulónak éreztem, egyre jobb köridőket futottam, szóval elégedett vagyok a mai teljesítményemmel."

Timo Glock: (-) "Nagyszerűen rajtoltam, noha mindkét Lotus megelőzött. A 7-es kanyarban visszakerültem Jarno (Trulli) elé, és komoly nyomást helyeztem (Heikki) Kovalainenre. Az első Safety Car idején kint maradtam a pályán, ami bevált, hiszen tizedikként folytattam. Pár körön át magam mögött tartottam a srácokat, de miután (Adrian) Sutil megelőzött, esélyem sem volt a többiek előtt maradni. Nem tudtam feltápászkodni az előzése utána, mivel koszosan lettek a gumik az ideális elhagyása miatt. A második biztonsági kocsival pechünk volt. Be kellett mennem gumikért, és pont mögé tértem vissza. Néhány körrel a vége előtt probléma merült fel a hidraulikával, és véget ért a versenyünk. Várjuk a következő megmérettetést Japánban, ahol sokat segíthet rajtunk a továbbfejlesztett felszerelésünk."

Lotus

Heikki Kovalainen: (16) "Nem egészen így képzeltem el a mai este végét! A tűzig erős versenyt futottam, végig kiválónak éreztem az autót. A 15. hely felé robogtunk, de a hajrában összekoccantam (Sébastien) Buemivel. Irányba fordítottam az autót, és szerintem ez megrongálta a benzintank nyomásszabályzó szelepét, ami tüzet okozott a légbeömlőben. Nem akartam beállni a boxba, mivel nem lett volna biztonságos, ezért a célegyenesben parkoltam le. Néhány williams-es srác kölcsönadott egy tűzoltókészüléket, ezért el tudtam oltani a lángokat. Utána mondtam is Tony (Fernandesnek) és Mike (Gascoyne-nak), hogy fizetésemelést érdemlek, mert immár tűzoltóként is dolgozom."

Jarno Trulli: (-) "Nagyon jól kaptam el a rajtot, és tartottam a lépést Heikkivel, amikor elkezdődtek a problémák. Az első Safety Car után defektet kaptam, így hamar vissza kellett térnem a boxba, majd újra utolértek az idén már jó néhányszor lecsapó hidraulikai gondok. Őszintén szólva nehéz hétvége van mögöttünk, de jön Suzuka, amit már alig várok, remélhetőleg ott több szerencsém lesz."

Hispania

Christian Klien: (-) "Igazán élveztem újabb forma-1-es szereplésemet, bár Szingapúr az egyik legnehezebb helyszín a visszatérésre. A pára és a technikás pálya megnehezítette a versenyt. Jól rajtoltam, előreléptem pár helyet, 18. voltam. Köszönöm a csapat kiváló munkáját és a lehetőséget a vezetésre."

Bruno Senna: (-) "Akkor kezdték el lengetni a zászlókat, amikor megérkeztem a féktávhoz, de ekkor már túl késő volt. Nem tudtam elkerülni a balesetet. Elkéstek a sportfelügyelők, fogalmam sem volt, mi történt előttem. Ez ilyen nap volt, de Japánig tovább kell dolgoznunk."

a5

Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ a konoha.hu -n. Nézzetek be! *** Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ!!!    *****    ÁGICAKÖNYVTÁRA - KÖNYVEK, KÖNYVEK, KÖNYVEK - ÁGICAKÖNYVTÁRA    *****    MOVIE-NIGHT -> Filmek, Sorozatok <- MOVIE-NIGHT    *****    Movie-    *****    Játssz a színekkel keress szebbnél szebb képeket, építs, szépítsd a portálod, hogy szebb és színesebb legyen a világod!    *****    Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó. 06209911123 Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó.    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél színes szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!    *****    * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!