Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2010.08.28. 20:02


Red Bull

Mark Webber: (1) "Spában egyértelműen nagyszerű pole-t szerezni, hiszen különleges pálya. Nagyon elégedett voltam az első körömmel a Q3-ban, de a jelenlegi mezőnyben sosem lehet tudni, mi mire elég. Miután befejeztem, vártam Ciaron (Pilbeamre, a mérnökömre), hogy közölje rádión, hányadik helyen állok. Egy ideig elegendőnek bizonyult a kör, de utána vételeztem egy új garnitúra gumit, és újra nekiveselkedtem. Kicsit zuhogott, ami felbolygatott mindent, és megnehezítette a javítást a köridőkön. Lewis (Hamilton) szép munkát végzett, amikor feljött másodiknak, noha a végén síkos volt a La Source. Örülök az első rajtkockának, érdekes lesz a holnapi derbi. Nem hiszem, hogy az első körben fog eldőlni. Alig várom már"

Sebastian Vettel: (4) "Rosszul kezdtünk a Q1-et, utolsóként hagytam el a boxot. Ebből kifolyólag ugyan nem hátráltatott a forgalom, de nekem kellett a legvizesebb pályán mennem száraz gumikon. Rafinált volt. Szerencsére sikerült egy biztonsági kört teljesítenem az intermediate-ken, bár ilyen viszonyok mellett sosem lehet biztosra menni. A Q2 simán alakult, a Q3-ban pedig kiderült, hogy az első menet volt a legfontosabb, az enyém viszont nem sikerült jól. Az első kanyarban szemerkélt kissé, én meg elkövettem pár hibát az első szektorban, és kiestem a lendületből. Az utolsó körben szépen fejlődtem, gyorsabb voltam, mint elsőre, de kicsit keresztbe faroltam a 14-es kanyarban. A lényeg, hogy nagyon jól, mindenkinél jobban muzsikált az autónk - nem pont az enyém, úgyhogy intézkednünk kell, hogy holnap így legyen."

McLaren

Lewis Hamilton: (2) "Egész hétvégén nagyon gyorsnak tűntünk, az autó remekül ment. Ehhez a pályához természetesen a Mercedes motorok passzolnak a legjobban, és az autónk aero-csomagja is jól működik itt. A Q3-ban teljesített első mért körömben én értem először a 14-es kanyarhoz, ahol az aszfalt már felszáradóban volt, de még mindig túl sok víz maradt rajta, ezért nem nyomtam elég keményen a gázt, és időt vesztettem - talán fél másodpercet. Azt hittem, megszerezhetjük a pole-t, de az utolsó próbálkozásomkor túl szélesen fordultam el a La Source-ban. Az 1-es kanyarban még volt egy kis tócsa, ami csúszott, ott elbuktam három és fél tizedet. A második és harmadik szektorban viszont jó részidőt sajtoltam ki a gumikból, ott dolgoztam le a elsőben összeszedett hátrányomat. Itt nem létfontosságú megszerezni a pole-t - most is úgy érzem, hogy kedvező helyzetben vagyok. Az Eau Rouge-tól egy nagyon hosszú egyenes vezet a domb tetejéig, ott nehéz egy üldöző autó előtt maradni, még akkor is, ha az ember a pole-ból indul. Remélem, holnap jól kapom el a rajtot, aztán meglátjuk, ez mire lesz elég. Ezen a versenyen és Monzában is ki kell használnunk, hogy a csomagunk ütőképesnek tűnik. A holnapi nehéz futam lesz, de keményen fogunk küzdeni."

Jenson Button: (5) "Az autónk jónak tűnik, szerintem a tempónk egész hétvégén erős volt. Csak szeretnék egy kicsit előrébbről rajtolni. A Q3 elején használt gumikon mentünk ki, a végén (újakon), és két autó, amelyek előttem végeztek, az etap elején érték el az időeredményüket, amikor még szárazabb volt az aszfalt. Az utolsó köröm idején az első szektorban kissé már esett az eső, ezért ott három és fél tizedet vesztettem az előző legjobbamhoz képest. Eléggé el voltam maradva, de a középső és utolsó szektorban ledolgoztam a hátrányomat, ott versenyképes részidőt értem el. Viszonylag elégedett vagyok, bár szerettem volna előrébb végezni. Az ember az időmérőn óhatatlanul az autó határait feszegeti, ezen az aszfalton azonban nagyon nehéz látni, hogy hol száraz és hol nedves. S amikor olyan keményen nyomjuk a gázt, amennyire csak lehet, az esőben nehéz ráérezni a gumik tapadásának határára. Ha rámegyünk egy vizes részre, már ki is csúsztunk. De így is 5. lettem - vagyis a rajtrács kedvezőbb feléről indulhatok -, és ilyen időjárási körülmények között bármi megtörténhet, ez nagyon izgalmas. Ez van, szerintem a mi autónkkal így is jó versenyünk lehet holnap."

Renault

Robert Kubica: (3) "Mindegyik edzésen, mindenfajta viszonyok között az első öt között zártunk eddig a hétvégén, ezért a kvalifikáció előtt lehetségesnek tartottuk a 3. helyet. Először versenyzünk az F-csatornával, amely az első körtől fogva tökéletesen működik, ezért gratulálok a gyár összes alkalmazottjának. Első Q3-as köröm végén 2. voltam, de nem tudtam kimenni egy másik szett lágy gumival. A boxba tartó köröm végén, közvetlenül a boxutca előtt megállt az autó, és nem maradt időm újból pályára hajtani, miután a szerelők visszatoltak a garázsba. A depóban állva figyeltem az edzés végét, és esőért fohászkodtam. Néhány csepp hullott is, így csak Lewis (Hamilton) tudott javítani az idején, amivel kiszorított az első sorból. Mindazonáltal kedvező pozícióban várhatjuk a holnapi napot. Meglátjuk, hogyan alakul az időjárás a futamon."

Vitalij Petrov: (24) "Keserves időmérőm volt. A kivezető körön ráhajtottam a száraz pályás gumikkal a 9-es kanyar vizes rázókövére a kijáratnál, és elvesztettem az irányítást az autó fölött. Nem tudtam folytatni, így véget ért az edzésem. Kár, mert egész hétvégén jól ment az autó, az első tíz közé vágytam. A történtek után a holnapra fordítom a figyelmemet, pozitív maradok. Az F-csatorna remekül működik, tehát gyorsak vagyunk az egyenesben, és tudunk majd előzni. Az időjárás bizonytalan, és mint tudjuk, esőben bármi megtörténhet."

Ferrari

Felipe Massa: (6) "Ez nehéz időmérő volt, az biztos. Már délelőtt láttuk, hogy a McLarenek és a Red Bullok gyorsabbak nálunk, ami délután bebizonyosodott, ráadásul néhány nehézséggel is meg kellett küzdenünk, ezért nem tudtuk hozni a várt eredményt, és a holnapi versenyen kell előrelépnünk. Ahogy az Belgiumra jellemző, már most megjósolhatjuk, hogy a változékony időjárás kulcsszerepet fog játszani, ezért létfontosságú lesz a lehető legjobban reagálni a kialakult helyzetekre. A Q3-ban jól sikerült az első mért köröm, de talán lehetett volna néhány tizeddel gyorsabb is, a másodikban pedig már az első kanyarban utolért az eső, így blokkoltam a kerekeimet, és úgy döntöttem, be sem fejezem a körömet, mivel úgysem tudok faragni az időmből. Nagy gondok elé nézhetünk, ha a pálya csak enyhén lesz nedves, nem pedig teljesen vizes, mivel ez esetben nagyon hamar elkopnak az esőgumik, és borzasztó óvatosan kell bánnunk velük."

Fernando Alonso: (10) "Természetesen nem lehetek elégedett ezzel az eredménnyel, de hozzá kell tennem, hogy ha van pálya, ahol a rajtpozíció kevésbé fontos, az éppen ez. Nemcsak a vonalvezetés miatt, hanem azért is, mert roppant változékony az időjárás. Bizonyos esetekben a jó időben hozott jó döntéssel akár egy perces előnybe is kerülhet az ember, ezért okosan kell versenyeznünk, és a maximumot kell kihoznunk minden adódó lehetőségből. A Q3-ban csak egy lágy gumiszett állt a rendelkezésemre, és a második etapra tartogattam, akkor viszont esett egy kis eső. Nincs értelme drámázni a 11. hely miatt, nyugodtnak és összeszedettnek kell maradnunk, mivel egy dolog az időmérő, a verseny meg egy másik, és a pontokat azon osztják, nem pedig ma."

Williams

Rubens Barrichello: (7) "Az egész csapat szép munkát végzett ma. Délelőtt kissé szenvedtünk a beállításokkal, de a csapat remek ötletekkel rukkolt elő az edzés után, hogy az időmérőre jobb formába hozza az autót, és beváltak. Nagy elégedettséggel tölt el a 7. rajtkocka. Kiváló versenyhétvégével ünneplem 300. nagydíjamat a családommal és a csapatommal, holnap mindent megteszek majd, hogy jó eredményt érjek el."

Nico Hülkenberg: (9) "Nem rossz eredmény a csapatnak, hogy mindkét autó bejutott a legjobb tízbe. Nem vagyok maradéktalanul elégedett a helyezésemmel, különösen annak fényében nem, hogy a legjobb Q3-as etapomon használt opciós (lágy) gumikat kellett használnom, amelyek egyértelműen túl voltak már legjobb állapotukon. Arra számítok, hogy a mai időmérőhöz hasonlóan holnap szeszélyes lesz az időjárás, de őszintén szólva nem nagyon izgat. Fontos lesz mindig reagálni a változó körülményekre, az egyetlen biztos pont, hogy pontszerzésre törekszünk."

Force India

Adrian Sutil: (8) "A legjobb tízbe kerülés volt ma a célom, ezért nagyon boldog vagyok. A záporok természetesen alaposan megnehezítették az időmérőt, a boxfalon gyors döntéseket kellett hozni, a pályán pedig azonnal reagálni kellett, mivel nem tudhattad, mit hoznak a következő percek. A mázlinak köszönhetem, hogy továbbjutottam a Q1-ből, mivel intermediate gumikon futottam a legjobb körömet, a pálya viszont gyorsan száradt. Az időmérő 2. szakasza jól sikerült, és a Q3-ban futott körömmel is elégedett voltam. Csak egy szett opciós gumink maradt a Q3-ra, és éppen hogy lemaradtam a második körömről, mivel az első végén eleredt az eső. Már alig várom a holnapi versenyt, szerintem rengeteg előzés lesz, főleg az emelkedőn és az Eau Rouge-ban a rajt után, de szerintem az egész versenyen bátran lehet majd támadni."

Tonio Liuzzi: (14/12) "Nem igazán volt élvezhető a mai időmérő, hiszen az eső miatt borzasztó kuszán és stresszesen alakult a Q1. Az autónkon azonban sikerült javítanunk, a pénteki edzésektől kezdve a Q1-ig ugyanis küszködtünk a végsebességgel. A kanyarokban jó az autó balansza, és a befújt diffúzor is működik, de még mindig nem 100 százalékos. Ma délelőtt, a harmadik szabadedzésen csak négy kört tudtam megtenni, ráadásul eltérő szárnybeállításokkal, így kissé vakon vágtam neki az időmérőnek. Ennek ellenére elégedettek lehetünk, és mivel az időjárási előrejelzés tíz percenként változik a versenyre, a 12. rajtkockából is van esélyünk, hogy értékes pontokat szerezzünk holnap."

Mercedes

Michael Schumacher: (11/21) "Bosszantó. A legjobb tíz közé szerettem volna férkőzni, és azt hiszem, sikerülhetett is volna, csakhogy forgalom hátráltatott az utolsó körömön, így képtelen voltam teljes gázzal menni. A tíz rajthelyes büntetés tudatában változékony időjárásban bízom holnap, ami felpezsdítené a versenyt, és akár javunkra, akár kárunkra is válhat. Meglátjuk, hogy alakul a holnap délután, és mit tudunk kihozni belőle."

Nico Rosberg: (12/14) "Nem volt ideális hétvégénk. Mivel öt hellyel hátracsúszok a rajtrácson a váltócserével járó büntetés következtében, eleve inkább esős beállításokra hangoltuk az autót, hiszen ez kínálja az egyetlen esélyt holnapra. Hiányzott a kocsi tapadása, de a legfőbb bajt az előttem kószáló, boxba tartó versenyző okozta, aki fél körön át feltartott a leggyorsabb Q2-es körömön. Meglátjuk, mit tartogat a holnapi nap. Ha esik, megfelelő beállításaink lesznek."

Toro Rosso

Jaime Alguersuari: (13/11) "A Q1 valóságos rémálom volt, de gondolom, mindenki másnak is. Be kellett mennünk a boxba intermediate gumikért, mivel nagyon csúszott a pálya. Végül épphogy bejutottunk a Q2-be, ahol hasonló körülmények között próbálkozhattunk. Később, amikor slick gumikra váltottunk, magabiztosnak éreztem magam az autóban, ezen a hétvégén ugyanis elégedett vagyok a balansszal, remekül munkát végeztünk az elmúlt két napban. Az utolsó etapom során még mindig csúszós volt a 13-as és a 14-es kanyar, azért visszavettem, és itt annyi időt vesztettem, hogy nem jutottam be a Q3-ba. Őszintén szólva nem számítottam rá, hogy ennyire elöl leszek a rajtrácson, ezért remélem, hogy holnap is esni fog, az ugyanis fekszik nekünk."

Sébastien Buemi: (15/16) "Kaotikus időmérőn vagyunk túl. Szerencsénk volt, hogy a Q1 végén szárazabb pályán is körözhettünk, mivel addig nem álltunk továbbjutó helyen. Végül továbbmentünk, és a pálya körről körre javult Azt hiszem, az utolsó mért körömet túl hamar kezdtem meg, mivel az aszfalt még sokat javában száradt, ezért ha kissé később vágok neki, gyorsabb lett volna a pálya. Jaime remek kört futott ma, meglátjuk, mire leszünk képesek holnap."

Hispania

Bruno Senna: (20/18) "Ez a nap hasznos tapasztalatokat tartogatott abból a szempontból, hogy meglássuk, mit művel az eső a pályával. Az egyik része száraz volt, a másik meg vizes. Ez kicsit nehéz helyzetet idézett elő, lutri volt választani a különféle gumik közül. Normális esetben az ember kint maradt volna a slickeken, csakhogy a hideg gumikon könnyű balesetet szenvedni. Ezért úgy határoztunk, interekre váltunk, és végül azokkal futottuk meg a leggyorsabb körünket is. Mindent összevetve ma értem el a legjobb edzéseredményemet, és holnap remélhetőleg szintén lesznek zuhék, amelyek okozhatnak meglepetéseket." "

Sakon Yamamoto: (21/19) "Örülök, hogy ma elértem az idei legjobb edzéseredményemet. Igyekeztünk a száraz gumikon beállítani egy köridőt, mert számítottunk rá, hogy az eső hamar megérkezik, ezért gyorsan kimentünk a pályára. Ahogy vártuk, az eső még eközben eleredt, és ilyen körülmények között nehezen boldogultunk. Aztán egész jó helyzetbe kerültünk ahhoz, hogy továbbjussunk a Q2-be. Szerintem mindannyian esőért imádkoztunk, az azonban sajnos elállt, de az intermediate-eket választottuk. Mivel az intereken futott első mért körömben feltartottak, talán kicsit jobb is lehetett volna az időeredményem. De holnap hasonló körülmények lesznek, úgyhogy igyekezni fogunk megtenni mindent, ami tőlünk telik."

Sauber

Kamui Kobayashi: (19/17) "Nagy kár ezért. A Q1 elején, amikor az aszfalt száraz volt, jól ment az autónk, de miután a piros zászlós periódust követően újra indították az edzést, az eső eleredését megelőzően már nem maradt elég időnk megtenni mért kört. Mindenki ugyanígy járt. Amikor elállt az eső, először intermediate-eken hajtottunk ki a pályára, aztán azonban elkövettük azt a hibát, hogy slickekre váltottunk. A biztonság kedvéért inkább az intereken kellett volna folytatnunk. Az első néhány kanyarban minden rendben ment a lágy opciós gumikkal, a hajtű előtt azonban, a 8-as kanyarnál sokkal vizesebb volt a pálya, mint vártam, ezért kisodródtam a kavicságyba. Sikerült kikecmeregnem onnan, az autóm sem sérült meg, de az edzés számomra természetesen véget ért."

Pedro de la Rosa: (22) "Nagyon csalódott vagyok az eredmény miatt. Az autónk teljesítménye remek volt, úgyhogy szerintem a Q3-ba is bekerülhettünk volna. A rövid zuhé után nehéz volt felmérnünk a körülményeket a 7 kilométer hosszú pálya különböző pontjain. Az aszfalt felszáradóban volt, ezért nem igazán tudtuk, melyik kanyarban mire számíthatunk. Rosszul választottunk gumit is, mert kétségkívül túl merész húzás volt slickekre váltani, aztán hibáztam, amikor a 14-es kanyar előtt elvesztettem az irányítást az autóm fara fölött. Azt hittem, jobb lesz ott a tapadás, de a gumifalba csapódtam. A végeredmény borzasztó"

Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ a konoha.hu -n. Nézzetek be! *** Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ!!!    *****    ÁGICAKÖNYVTÁRA - KÖNYVEK, KÖNYVEK, KÖNYVEK - ÁGICAKÖNYVTÁRA    *****    MOVIE-NIGHT -> Filmek, Sorozatok <- MOVIE-NIGHT    *****    Movie-    *****    Játssz a színekkel keress szebbnél szebb képeket, építs, szépítsd a portálod, hogy szebb és színesebb legyen a világod!    *****    Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó. 06209911123 Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó.    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél színes szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!    *****    * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!