Az elmúlt években egyre több versenyző adja be a derekát, és szerepel egy-egy reklámfilmben a szponzorok kedvéért - és persze pénzéért: Mark Webber éneklős tejreklámja és Fernando Alonso szenvedős parfüm-hirdetése után most Heikki Kovalainen vállalt szerepet egy humoros alkotásban. A szpot érdekessége, hogy nem csak a versenyző, de édesapja, Seppo is játszik benne - sőt, mondhatni, inkább ő a főszereplő. A kisfilm Kovalainen egyik finn szponzora, a Fonecta számára készült, és annak telefonszám-felismerő szolgáltatását hivatott reklámozni. Kovalainen-apukánál ugyanis csörög a telefon, a szolgáltatás nélkül azonban a fél világot be kell járnia, hogy végül rájöjjön: fia volt a vonal másik végén. "Nagyon örülök, hogy lehetőségem nyílt apukámmal dolgozni ebben a tv reklámban" - írta a versenyző saját honlapján. - "A szpotot 12 helyszínen vettük fel, köztük Dubaiban, 47 fokos hőségben. Az utómunkálatok egymagukban 5 hetet vettek igénybe."