Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.11.13. 19:40


McLaren

Lewis Hamilton: (1.) "Ez egy fantasztikus eredmény. Általában én vagyok önmagam legnagyobb kritikusa, mindig kemény vagyok magammal szemben, ha hibázom, de most úgy éreztem, hogy mindenben a maximumot nyújtottam. Az, hogy képes voltam ilyen eredményt elérni a folyamatos nyomás mellett, és nem vétettem hibát, nagyon felemelő érzés. A verseny legnagyobb részében arra koncentráltam, hogy meg tudjam tartani az előnyömet Fernando (Alonsóval) szemben. Ő egy nagyon erős versenyző. Egy inch előnyt sem ad. Az utolsó körben azon találtam magam, hogy már a győzelemre gondolok, de ezt nem igazán szerettem volna, úgyhogy mondtam is magamnak, hogy 'erre ne is gondolj!' Működött. Nem hagytam magam a győzelemről ábrándozni egészen addig, amíg át nem értem a célvonalon. Az, hogy Jenson is mellettem lehetett a dobogón, fantasztikus. Nagyszerű nekem, nagyszerű neki, nagyszerű az istállónak is, és egy hatalmas lökést ad a szezon végére. Csodálatosan dolgozott a csapat az egész hétvégén. A stratégia, a kiállások, minden első osztályú volt. Az egész csomag összeállt mára, és óriási köszönettel tartozom mindenkinek. Nagyon felemelő érzés ez nekem, és a csapatnak is. Az, hogy végre újra mosolyogva távozhatok, fantasztikus. A győzelem jót tesz a léleknek."

Jenson Button: (3.) "Ez egy nehéz verseny volt számomra a KERS Hibrid probléma miatt, ami nálunk meglehetősen ritka. Nagyjából 15 kör után nem működött, és ez nem csak a kanyarból való kigyorsításaimat befolyásolta, hanem a motorfékre is hatással volt. Szerencsére a mérnököm szólt a rádión, hogy megtalálták a módját, hogy újra működtethessük, de ez azt jelentette, hogy rengeteg gombot kellett nyomogatnom a kormányon körökön keresztül, mert csak néha indult be. Ezért úgy érkezem a kanyar előtti féktávhoz, hogy nem tudtam, működik-e a motorfék, mivel erről nem volt semmilyen visszajelzés. Szóval elég nehéz volt megtalálnom a megfelelő fékezési pontot. Mégis, mint mondtam, rendkívül ritka, hogy bármilyen probléma felmerülne nálunk a KERS Hibriddel. A Mercedes-Benz kiváló munkát végzett idén, és valójában ez a legjobb és legmegbízhatóbb készülék az egész boxutcában, fantasztikus rendszer. Tehát, mint ahogy mondtam, ez egy rendkívül ritka probléma, ami nagyon trükkössé tette a vezetést, ezért még nagyobb elégedettséggel tölt el az, hogy mégis a dobogón végeztem. És mindenekelőtt azt mondanám, hogy 'fair play' volt Lewissal. Nagyszerű munkát végzett ma. Fantasztikus, hogy a szezon végéhez közeledve a csúcson vagyunk, mert ez a legkiválóbb módja annak, hogy építkezhessünk a következő évre."

Ferrari

Fernando Alonso: (2) "Elégedett vagyok az eredménnyel, végre teljes a trófeagyűjteményem! Már 73 dobogós helyezésem van, és sikerült az összes olyan pályán pódiumra állnom, amely a forma-1-es naptár része volt az elmúlt 10 évben (kivéve az A1 Ringet - a szerk.). Jövőre Austinba megyünk, az utána következő évben Oroszországba (valójában két évvel később - a szerk.), szóval mindig van új kihívás és cél, melyek közül az elsődleges természetesen a bajnoki cím. Egyértelmű, hogy jövőre nekem és a csapatnak is ez lesz a cél. Ma végig a győzelemért harcoltunk. Jól rajtoltunk, tartottuk (Lewis) Hamilton tempóját. Az első boxkiállás szépen sikerült, de a másodiknál több másodpercet vesztettem a bal első keréknél fellépő probléma miatt, ráadásul forgalomba ütköztem a boxba vezető körömön. Azonban nem gondolom, hogy itt vesztettük el a futamot, mivel úgy érzem, végül a leggyorsabb autó nyert. A nyitókör izgalmas volt: a startnál (Mark) Webber külső oldalára mentem az első kanyarban, mert tudtam, hogy ott több a tapadás, majd miután láttam, hogy (Sebastian) Vettel kicsúszott, bebújtam (Jenson) Button szélárnyékába. Kicsit kockáztattam, de végül őt is megelőztem. Utána több szenvedésre számítottam, azonban ma sokkal erősebben ment az autó, mint reméltük, és többet tudtam az előttem lévőkkel törődni, mint azokkal, akiket a tükörben láttam. A leintésig reménykedtem, hátha Hamiltonnak is lesz problémája a KERS-sel, mint Buttonnak. Bár nem küzdhetünk a bajnoki címért, jó a szezon, csapatként sokat fejlődtünk és tanultunk."

Felipe Massa: (5) "Nem lehetek boldog az 5. hellyel. Meglehetősen jól alakultak a dolgok a lágy gumikon, de a közepes keverékűekkel szenvedtem, hogy pályán tartsam az autót a tapadáshiány miatt. Ezért pördültem meg a 49. körben, elveszítve az esélyt, hogy (Mark) Webber előtt maradjak. Az első etapban sikerült harcolnom (Jenson) Buttonnal és az ausztrállal, de végig az járt a fejemben, hogy bajban leszek az utolsó etapban. Tény, hogy nagyobb büntetést jelentett a közepes gumik esetében, mint a lágyaknál, hogy nem használhattam az új első szárnyat, mert jobban érződött a leszorítóerő hiánya. Most Brazília következik, ahol élvezhetem a hazai közönség támogatását. Biztos vagyok benne, hogy ez segíteni fog rajtam, és igyekszem erősen befejezni a szezont, amely nem volt kedvező számomra. Noha nyilvánvaló, le akarom szögezni, hogy motiváltan várom a következő évet. A csapattal együtt dolgozni fogok, hogy ütőképesebb legyen az autónk, és akkor más képet láthatnak majd."

 

Red Bull

Mark Webber: (4) "A második boxkiállásomnál újból feltettük az opciós gumikat, hogy kipróbáljunk valami eltérőt, és határozottan megérte. A két DRS zóna elég trükkös volt. Az elsőben könnyű volt végrehajtani az előzési manővert, de a másodikban semmit nem tudtam tenni, így amikor megelőztem Jenson (Buttont), könnyen vissza tudott jönni. Szerintem elég cseles volt ma a DRS, a 11-es kanyar előtt nehéz volt a követés, és még nehezebb az előzés. Megvolt a tempófölényem Jensonhoz képest az első etap végén, ő egy körrel előbb kiállt, ami még nem is volt probléma, de nekünk nagyon rosszul sikerült az első kiállás, amivel sok időt vesztettünk. Ezzel stratégiai hátrányba kerültünk. Visszavittem az autót az élmezőnybe, de már addigra nem voltunk jó helyzetben."

Sebastian Vettel: (-) "Az első kanyar kijáratánál még minden jónak tűnt, majd a másodikba befordulva éreztem valami furcsát az autó jobb hátulján. Meg kellett fognom az autót, ami meglepett, de másodszorra már semmit nem tehettem, hiszen túl sok levegőt veszített a jobb hátsó gumi. Defektet kaptam és kicsúsztam. A boxba visszatérve láttuk, hogy a felfüggesztés sérülése miatt nem tudjuk folytatni. Valójában nincs semmi olyan, amit jobban tudtunk volna csinálni ezen a hétvégén. Utána kell néznünk, mi okozhatta a defektet. Remekül sikerült a rajtom, és addig a pontig nagyon elégedett voltam az autóval. Persze rossz érzés, hogy ilyen korán ki kellett állnom. Semmit nem tehettünk, ezért megragadtam a lehetőséget, hogy tanuljak egy kicsit a boxutcai irányítóközpontban.

 

Mercedes

Nico Rosberg: (6) "Érdekes versenyem volt ma. A rajtom nem sikerült jól, megpróbáltam megelőzni Felipe (Massát), de hirtelen elfogyott előttem az út, és Michael megelőzött. Szórakoztató csatát vívtunk, mielőtt visszakaparintottam a pozíciómat. Utána ügyesen bántam a gumikkal, a második kiállás előtt tovább maradtam velük a pályán, mert jó maradt a tapadásuk. Kedvezőbb volt kint maradni velük, majd megkaptam az elsődleges abroncsokat, melyeken alulkormányzottsággal küszködtem, ezért képtelen voltam megelőzni Felipét a végén. A mérnöki gárda ragyogó munkája révén egész hétvégén elégedett voltam az autóval. Ismét pazarul sikerültek a boxkiállásaink, ennek köszönhető a mai szép eredmény. Alig várom Brazíliát, remélem, ott szintén jó eredményt érünk el."

Michael Schumacher: (7) "Tűrhető futamot teljesítettem, értékes pontokat gyűjtve. Figyelembe véve, hogy tegnap nem leltünk rá a tökéletes balanszra, a maximumot hoztuk ki a mai lehetőségekből. Mindazonáltal rontott a balanszon, hogy az autóról levált néhány kisebb elem, ráadásul a végén lassú defekt sújtott, ezért le kellett parkolnom a 2-es kanyarnál. Az első etapomban korán felmondták a szolgálatot a gumik, de a tegnapi stratégiánkkal megspóroltunk egy szett friss abroncsot, és nem azokon, hanem a használt garnitúrával indultam. Most át kell fésülnünk az adatokat, és elintézni a megfelelő felkészülést az idény utolsó viadalára, ahol a lehető legjobb helyen akarunk célba érni."

Force India

Adrian Sutil: (8) "A mai eredmény remek a csapat számára, erre volt szükségünk. Eleinte egykiállásos versenyt terveztünk, de utána úgy döntött az istálló, hogy kétkiállásos taktikára váltunk, mert a lágy gumik nem annyira tartósak, mint gondoltuk. Ez jó döntésnek bizonyult. Sokáig harcban álltam (Michael) Schumacherrel, és sikerült elé kerülnöm a középső etapban. Valószínűleg egy körrel hosszabbra nyújtottam a középső etapot, és ezért megelőzhetett. A végén mindketten a közepes keménységű gumikon mentünk. Szorosan követtem őt, de hasonló tempót diktáltunk, így nem tudtam ismét megelőzni őt. Ugyanakkor mindkét autónkkal pontot szereztünk, ami erős pozícióba helyez minket az utolsó viadalra."

Paul di Resta: (9) "Szerintem a csapat elégedett lehet a mai kettős pontszerzéssel, miután eltérő stratégiával mentek az autók. Utólag nézve nem volt a legoptimálisabb az egykiállásos taktika, de úgy éreztük, megér egy próbát. Mint kiderült, a közepes keverékű abroncsok teljesítménye nem volt olyan kiváló, ezért az első 30 körben keményen kellett dolgoznom. Szépet csatáztam (Sébastien) Buemivel a korai körökben, és úgy gondolom, szerencsénk volt, hogy kiesett, mert ez könnyített a versenyemen. Miután átváltottam a lágy gumikra, megerősödött az autó tempója. Nagyjából erre számíthattunk az egykiállásos haditervvel, vagyis 2 pontra. Ez kell a bajnoki küzdelmünkhöz, és remélhetőleg Brazíliában ott folytatjuk, ahol most abbahagytuk."

 

Sauber

Kamui Kobayashi: (10) "Örülök, hogy sikerült ma pontot szereznem, mert elég régóta nem sikerült már, és fontos volt számomra, hogy ennek véget vessek. Jól rajtoltam, és sikerült öt helyet is javítanom egyetlen kör alatt. Valójában jobban működtek a gumik a rajtnál és utána is, mint vártuk. Közepes keveréken kezdtem, mert a 16. helyről indultam, és ez egy olyan helyzet, amiben kockáztatni kell. Tudtuk, hogy nehéz lesz az első etap, és az sem volt világos, hogy mennyi ideig fognak kitartani az abroncsok. Néhány kör alatt elfogytak, és veszítettem is három pozíciót, mígnem az ötödik kört követően kiálltam lágy gumikért. Mindent összevetve azt hiszem, ez egy jó verseny volt számunkra."

Sergio Pérez: (11) "Többet vártam a mai futamtól. Kár azért, ami az első körben történt. Egy sor alakult ki a 7-es kanyarban, és nem tudtam elkerülni az ütközést Adrian Sutil autójával. Nem volt azonnal világos, hogy mekkora a sérülés, de később szólt a csapat, hogy eltört az első szárnyam, így a második körben ki kellett állnom. Amellett, hogy kicseréltük az orrkúpot, úgy döntöttünk, hogy közepes keverékű gumikkal folytatjuk. A harmadik etap során, ahol már újra lágy abroncsokon voltam, egy ideig a tizedik helyen autóztam, de aztán elfogytak a gumik, és az utolsó 12 körben a KERS sem működött."

Williams

Rubens Barrichello: (12) "Nagyon jó futam volt, a csapat jól vezényelte le. Hátulról indultunk, de végig harcoltam, és majdnem a pontokért küzdöttünk. Jó, hogy ezen a helyen értünk célba."

Pastor Maldonado: (14) "A tempónk kicsit lassú volt a verseny elején, de később javult, amikor átváltottunk a lágy gumikra. Sajnos az áthajtásos büntetésem nagyon sok időmbe került, ami valószínűleg megfosztott egy kedvezőbb eredménytől. Összességében a tempónk jobb volt, mint az utóbbi időben, és elégedett voltam az autóval."

Renault

Vitalij Petrov: (13) "Elég bosszantó volt a mai délután, mert nem működött az autómon a DRS. Azt gondoltuk, hogy tudunk majd harcolni az előttünk álló autókkal, de tehetetlenek voltunk, ezért úgy döntöttünk, hogy változtattunk a stratégián. Az első kiállásnál új szett közepes gumikat kaptam, de sajnos ezek nem tartottak elég sokáig, ezért a 38. körben újra kiálltunk és lágy gumikat raktunk fel. Végül ez is lassúnak bizonyult. Az az igazság, hogy a mai tempónk nem volt elég a pontszerzéshez."

Bruno Senna: (16) "Legyünk őszinték: Nem érzem magam túl jól a mai teljesítményünktől. Szenvedtünk a KERS meghibásodása miatt, kaptunk egy boxutcán áthajtásos büntetést, és az autó sem volt jó formában ezen a pályán. Ha mindezeket összeadjuk, láthatjuk, hogy miért végeztem ott, ahol. Rengeteg időt elvesztegettünk, és a stratégiánk is kockázatos volt, amely végül nem vált be. Összességében azt gondolom, hogy az én teljesítményem ezen a hétvégén olyan jó volt, amennyire csak lehetett. Abban bízom, hogy Brazíliában jobb lesz majd a kiindulási alap, és egy erősebb versenyhétvégénk lesz."

 

Toro Rosso

Jaime Alguersuari: (15) "Nagyon csalódott vagyok a hétvége végkimenete miatt, hiszen olyan stratégiát választottunk az aerodinamika szempontjából, amivel a legkönnyebb volt az előzés. Azonban az első 4-5 kör után elkezdtek kopni a gumijaim és elvesztettem a hátsó tapadást. Ezt követően érkezett el a kulcsfontosságú pillanat a versenyemben, amikor egy hiba történt a kiállásomnál, amivel rengeteg időt vesztettem, és visszacsúsztam a mezőnyben, ahonnan már nem tudtam javítani. Ma lehetséges lett volna a 10. hely, hiszen jó tempót diktáltam az opciós gumikon, de abban nem vagyok biztos, hogy a Force Indiákat is elkaptuk volna. A brazil pálya jobban fog feküdni nekünk, amit már nagyon várok, és ott esélyünk lesz arra, hogy ennél jobb munkát végezzünk. "

Sébastien Buemi: (-) "Fel kellett adnom a versenyt, mivel elszivárgott a folyadék a hidraulikus rendszerből, amit először a kormányszervónál éreztem, hiszen ez veszi igénybe leginkább a hidraulikát. Ezt követően már sebességet sem tudtam váltani, szóval semmit nem tehettem azon túl, hogy behajtottam a boxba és feladtam. Nagy kár érte, mivel nagyon jó versenyt futottam addig a pontig. Mielőtt ez megtörtént volna, éppen megelőztem (Paul) di Resta Force Indiáját, és abban bíztam, hogy elkezdhetem támadni (Michael) Schumachert és (Adrian) Sutilt, ami azt jelenti, hogy lehetséges lett volna valahol a 7. és a 9. hely között végeznem ma este. Már csak egyetlen lehetőségünk van arra, hogy további pontokat szerezzünk, és már alig várom Brazíliát, ahol remélhetőleg egy jó eredménnyel zárhatom az évet."

Lotus

Heikki Kovalainen: (17) "Egy újabb nagyszerű startot követően az egész verseny simán ment. Semmilyen problémával nem szembesültem, a kiállások is remekül sikerültek, és a stratégiánk is pontosan úgy működött, ahogy terveztük. Egyre inkább úgy tűnik, hogy az első pár etapban, miután a verseny úgymond leülepedik, még mindig képesek vagyunk tartani a lépést az előttünk állókkal, ez pedig egyértelműen annak a jele, hogy fejlődünk, hiszen ezúttal is pontosan ez történt. Amikor átváltottunk az elsődleges gumikra az utolsó etapban, a tempónk visszaesett, de a végén volt még egy kis küzdelem, amikor Senna időt vesztett az utolsó szett gumijával, és ez jelzi számunkra, hogy a következő évben sokkal inkább harcban lehetünk. Már csak egy versenyünk maradt, így most Brazíliára helyezzük a hangsúlyt, hogy olyan jó formában fejezzük be a szezont, mint amilyet Szingapúr óta mutatunk."

Jarno Trulli: (18) "A rajtnál elvesztettem pár helyet a beragadt kuplung miatt, de néhány kör alatt megelőztem azokat az autókat, akikkel harcolnunk kell, majd arra koncentrálhattunk, hogy eljussunk az autóval a végéig. A második etapom igazán erős volt, de amikor az utolsóban feltettük a keményebb gumikat, már nem tudtam igazán nyomni, hiszen küszködtem a felmelegítésükkel. Ez egy kicsit nehéz hétvége volt. Kis lázzal érkeztem ide, majd a harmadik szabadedzésen elveszített idő is visszavetett, de Brazíliában a lehető legjobb versenyt akarom produkálni, hogy segítsek a csapatnak bebiztosítani a 10. helyet."

Virgin

Timo Glock: (19) "Összességében jól zárult a verseny. Erősen indultam, nem volt rossz az iram, és megelőztem pár olyan autót, melyek gyorsabbak a miénknél. Igaz, utána hamar utolértek bennünket. A saját versenyemet futottam, a mérnökök folyamatosan tájékoztattak róla, milyen távolságra vagyok a mögöttem lévőktől, és ezt a távolságot könnyű volt tartani. A második kiállás után (Daniel) Ricciardo keményebben hajtott, de előtte maradtam, ügyelve a hátsó abroncsokra. A végére a legjobbat hoztam ki az autóból, bár az utolsó szett gumival kissé nehéz volt a helyzetem, mert a közepes keverék, illetve a sok kék zászló következtében nehéz volt felmelegíteni őket. De jó verseny volt, a csapat szép munkát végzett."

Jérome d'Ambrosio: (-) "Milyen kár ezért! Jól startoltam, keményen harcoltam a HRT-kkel, de problémáim támadtak a fékekkel, és véget ért a versenyem. De keményen fogunk dolgozni, motiváltak maradunk, hogy magas szinten fejezzük be a szezont Brazíliában."

Hispania

Vitantonio Liuzzi: (20.) "Ugyan azokkal a balanszproblémákkal küzdött az autó, mint tegnap. A csapat egész éjjel azon dolgozott, hogy megpróbálják kijavítani, de sajnos nem volt ma sem tökéletes. Alulkormányzott volt a bal kanyarokban, és túlkormányzott a jobb kanyarokban, ami miatt nehéz volt jó versenytempót elérni. Jó rajtot kaptunk el és sikerült néhány helyet előre lépnünk, de nagyon nehéz feladat volt. Mégis egészen a verseny végéig olyan keményen nyomtam, ahogyan csak tudtam, így eljutottam a kockás zászlóig, ami jó dolog. Nehéz verseny volt, de jó eredményt értünk el."

Daniel Ricciardo: (-.) "Elég jól rajtoltam, lehagytam (Timo) Glockot, és sikerült (Jarno) Trulli mögé kerülnöm jobbról, majd az 1-es kanyarban a belső íven maradtam, ami rossz döntésnek bizonyult, mert Glock eljött mellettem kívülről. Volt néhány dolog, amit talán csinálhattam volna egy kicsit jobban. A tempó jó volt, de az elején veszítettem pár helyet, és vissza kellett zárkóznom. Sikerült behoznom Toniót, de nem tudtam megelőzni. A második etapban tudtam tartani a lépést Glockkal. Ezt követően forgalomba kerültem, és három körrel a verseny vége előtt megállt alattam az autó. Sajnálom, hogy idő előtt be kellett fejeznem a versenyt, de összességében jó volt a teljesítményünk, és sikerült néhány jó kört is futnom, így ezt az érzést viszem magammal a következő versenyre."

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU