Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.11.11. 20:39


McLaren

 

Lewis Hamilton: (1. edzés: 3., 2. edzés: 1.) "Ez egy igazán pozitív nap volt számomra. Az autót jó érzés vezetni, a hosszú etapos tempónk sem olyan rossz, és egész versenyképesnek tűntünk. Remélem, képes leszek ugyanígy folytatni a hétvége hátralévő részében. A pálya állapota egyre jobb és jobb lett, így apránként javíthattam a beállításokon. A gumik jól viselkednek: az előző versenyen nagy kopással szembesültem, és nem volt meg a tempóm, de ezen a hétvégén sokkal jobbnak tűnik. Ez igazán ígéretes számomra. Amikor mindenféle probléma nélkül teljesítjük a pénteket, az egyértelműen magabiztossá tesz a hétvége további részére."

Jenson Button: (1. edzés: 1., 2. edzés: 2.) "Még mindig nem vagyok teljesen elégedett a balansszal, azonban bízom benne, hogy sikerül leásnunk a dolog mélyére. Ám az autó tempója jó, hiszen Lewis igazán gyors volt ma, és a hosszú etapos tempónk is remek. Próbálkoztam az előzésekkel a hosszú etapomon, de még mindig úgy számítom, hogy nehéz lesz bárkit is megelőzni a DRS zónákban. Azt gondolom, kicsit küszködni fogunk azzal, hogy beszúrjunk egymás mellé, ami azt jelenti, hogy fontos lesz jó időmérőt futni. Trükkös a helyzet odakint, de sikerült előrelépéseket tennünk a mai délutánon és estén."

Ferrari

Fernando Alonso: (1. edzés: 5., 2. edzés: 3.) "Csakúgy, mint két hete Indiában, itt, Abu Dhabiban is veszítettem időt. Ott a motor miatt kellett leparkolnom a pálya mellett, most pedig kicsúsztam. Nem volt különösebb probléma a tapadással az 1-es kanyarban, de ha féktávon ráhajtunk a kerékvetőre, csökken az autó tapadása. Sok hasonlóságot láttam az én kicsúszásom, illetve (Sebastian) Vettelé között. Holnap valószínűleg megpróbálunk kicsit bentebb haladni az úton, anélkül, hogy ennyire a határon autóznánk ebben a kanyarban! Bosszant az elvesztett idő, de mindenek felett sajnálom a szerelőket, akiknek pluszmunkájuk van, hogy újra összeszereljék az autót. Igyekszem holnap este egy jó körrel meghálálni ezt nekik az időmérőn. Ma semmilyen újdonságot nem próbáltam ki, főleg kétféle aerocsomagot hasonlítottunk össze, valamint felmértük a Pirelli 2012-re szánt új gumijait. Szokás szerint nehéz megmondani, hol állunk a többiekhez képest, mivel péntekenként mindig sok az ismeretlen tényező. Nem gondolom, hogy a pole-ért vagy a győzelemért fogok harcolni, de az első benyomásom az, hogy kissé jobb formában vagyunk a vártnál. A pálya sokat javult a második edzésre, részben az alacsonyabb hőmérséklete miatt. Ebédidőben tényleg forró volt az aszfalt! A lágy gumikon egyértelműen megfelelőnek érezzük magunkat, de a keményebb keveréken sem tűnünk annyira rossznak, mint az előző versenyeken."

Felipe Massa: (1. edzés: 6., 2. edzés: 4.) "Két jó edzést zártam, ám ez nem sokat számít a kvalifikáció szempontjából. Két héttel ezelőtt Indiában én voltam a leggyorsabb pénteken, aztán máshogyan alakultak az események. Mindazonáltal viszonylag elégedett vagyok az előző két versennyel a mutatott tempó alapján, bár ezt természetesen nem mondhatom el a végeredményről, mivel mindig közbejött valami. Reméljük, ezúttal másképp lesz, sőt, ebben biztos vagyok. A legfontosabb, hogy folytassam a jó munkát, mindig gyors legyek, aztán maguktól alakulnak a dolgok. A sisakfestésem? Ez Ayrton Senna harmadik bajnoki címének huszadik évfordulója előtt tiszteleg, és a sisakot később jótékonysági árverésre bocsátom, hogy pénzt gyűjtsünk Senna alapítványának. Megtiszteltetés, hogy támogathatom az alapítvány munkáját. A vibráló első szárny? Őszintén szólva, amikor vezetek, nem vagyok mindennel tisztában. Az autó mindenesetre ugyanúgy működik, mint korábban, problémák nélkül."

 

Red Bull

Mark Webber: (1. edzés: 2., 2. edzés: 5.) "Úgy tűnt, könnyű elrontani az 1-es kanyart. Amikor látjuk, hogy egy (Fernando) Alonso és egy Vettel kaliberű versenyző hibázik, akkor egy kis ráhagyással vezetünk. Összességében meglehetősen jól alakult a délután és az este számunkra, mindent elvégeztünk, amit kellett. Nem bocsátkozom jóslatokba, hiszen mint tudjuk, vasárnap fordulhatnak a dolgok. Mindenesetre jó formában vagyunk, elégedett vagyok az autóval."

Sebastian Vettel: (1. edzés: 4., 2. edzés: 6.) "A második tréningen volt egy balesetem, de nem volt komoly: Megcsúszott az autó az 1-es kanyar bejáratánál, mivel szerintem túlságosan ráhajtottam a rázókőre, amitől elindult a hátsó rész, és utána nem tudtam visszaszerezni az irányítást. Szerencsés vagyok, hogy újra ki tudtam hajtani a pályára a második edzés végén, bár nem keletkezett sok kár az autóban, leszámítva az első légterelőt. A kerékvető érintése rendben van, azonban én túlságosan ráhajtottam. Nagyjából rendben van az autó, úgy gondolom, holnap szoros lesz a csata."

 

Mercedes

Michael Schumacher: (1. edzés: 15., 2. edzés: 7.) "Meglehetősen elégedett vagyok a mai két edzésen elvégzett munkánkkal, és figyelembe véve, hogy jól ment az autó, azt mondanám, hogy jó nap volt. Nyilván korlátolt mozgásterünk van, de a legtöbbet hoztuk ki a rendelkezésünkre álló csomagból, remeknek éreztem az autót. Meglátjuk, a hétvégén mire váltjuk be a mai munkát, és talán több pontot szerezhetünk egy olyan helyszínen, ahol ma roppant egyenletesen mentünk."

Nico Rosberg: (1. edzés: 8., 2. edzés: 20.) "Pozitívan indult a hétvégém. Jó alapot találtunk a beállításokkal, és a hosszú etapom jól sikerült. Főleg a versenytempóra összpontosítottunk, sok kört tettem meg, ezért magabiztosan várom a holnapot. Kellemes szórakozás volt vezetni ezen a fantasztikus pályán, imádtam."

Force India

Adrian Sutil: (1. edzés: 7., 2. edzés: 8.) "A pálya tapadása eleinte nagyon kicsi volt, viszont utána elég jó irányvonalat találtunk az autóval. Főleg arra koncentráltunk, hogy jól gyorsítsunk ki a lassú kanyarokból, mert erről szól ez az aszfaltcsík. Az optimális szárnyállások megtalálásával is sokat foglalkoztunk, és úgy tűnik, jó megoldást találtunk. A gumikkal főleg a második edzésen dolgoztunk, hogy szimulálhassuk a vasárnap esti körülményeket. Mindkét abroncs jól működött, mérsékelt volt a kopásuk."

Paul di Resta: (1. edzés: 9., 2. edzés: 9.) "Szerintem elégedettek lehetünk a mai munkánkkal, tekintve, hogy hol végeztünk. Az első gyakorláson küszködtem az autó hátsó tapadásával, nem volt könnyű az autóra támaszkodni. Az első kerekeket is sokszor állóra fékeztem. A második edzésen viszont leküzdöttük a problémákat, megközelítettük a megfelelő beállításokat. Úgy vélem, holnap további lépéseket tehetünk előre, és arra fogunk törekedni, hogy alacsony tempónál stabilabb legyen az autó. De összességében nem vagyunk rossz formában."

 

Sauber

Kamui Kobayashi: (1. edzés: 17., 2. edzés: 10.) "Elég nehéz összehasonlítani a két edzést, hiszen több mint 10 Celsius-fok volt az eltérés az aszfalt hőmérsékletében. Ez azt is jelenti, hogy a holnapi harmadik edzésen nem tanulhatunk túl sokat az időmérőre, hiszen ismét meglesz ez a különbség a hőmérsékletben. Általánosságban a pálya elég csúszós volt. Nagy tempónál egész jók vagyunk, de a lassú kanyarokban javítanunk kell a stabilitáson fékezéskor."

Sergio Pérez: (1. edzés: 16., 2. edzés: 11.) "Magabiztos vagyok a hétvégét illetően. Jó napunk volt, és teljesítettük a programunkat. Mindazonáltal nehéz megítélni, hogy hol is állunk, mivel nem tudjuk, mit csináltak ma a többiek. Sokat tanultunk, és holnap tovább fogunk dolgozni az időmérős teljesítményünkön. Ezt követően megpróbáljuk javítani az autó balanszát a hosszú etapokra."

 

Toro Rosso

Sébastien Buemi: (2. edzés: 12.) "Rövidebb volt a napom, mert csupán délután vezethettem, de hamar hozzászoktam ismét a pályához. Bizakodva várom a hétvége további részét az eddig látottak alapján. Ugyanakkor úgy látszik, kissé lassabbak vagyunk az előző két viadalhoz képest, ami talán a pálya jellegzetességéből adódik. Épp ezért fontos lesz a lehető legtöbbet kiolvasni az adatokból ma éjszaka, és ellenőrizni őket holnap kora délután. Pozitívum, hogy mindhárom fajta gumival vezethettem, és alaposan megismertem a lágy, illetve a közepes keveréket. Nem látok okot rá, hogy vasárnap miért ne harcolhatnánk újra jó eredményekért."

Jaime Alguersuari: (1. edzés: 10., 2. edzés: 14.) "Elégedett vagyok a mai nap alakulásával, sok munkát végeztünk el. Újdonságokat értékeltünk ki kora délután, és kipróbáltuk a Pirelli harmadik fajta gumikeverékét. Izgalmas munka volt, mert a továbbfejlesztett abroncs nagyon gyorsnak tűnt. Sikerült sok kört megtennünk az extra szett gumival, de nem gondolom, hogy lényegesek a köridők, mert gyakran forgalomba botlottam. Az autó balansza jónak tűnt, és a hosszú etapunk alapján az várható, hogy erősebbek leszünk a futamon, mint az időmérőn, ami idén gyakran előfordult. Talán egy picit lassabbak vagyunk, mint az előző versenyen, viszont nem nagy a lemaradásunk, és úgy érzem, lesz esélyünk a pontszerzésre vasárnap."

Jean-Eric Vergne: (1. edzés: 11.) "Tulajdonképp ez volt az első edzésem, mert egy hónapja Koreában elmosta az eső a gyakorlást. Úgy vélem, a csapat elégedett a munkámmal, minden simán alakult. Nem gondolom, hogy bármi is kivételes lett volna, azt nyújtottam, amit egy olyan versenyző akar nyújtani, aki jövőre az F-1-be akar kerülni. Szerintem egy kicsit jobban teljesíthettem volna, de ez természetes, hiszen nem gondolom, hogy újoncként rögtön nyerni kellene, noha a gokartos karrierem kezdete óta ez a hozzáállásom. Ez nem alkalmazható az F-1-ben a csapatok közti különbségek miatt. Meglepett a lágy gumik tapadása, melyeket az edzés végén próbáltam ki. Nem sikerült kapásból gyors kört futnom velük, ezért kicsit csalódott vagyok. Összességében elég hamar felvettem a ritmust, miután legutóbb tavaly teszteltem, és idén csak a szimulátorban vezettem. Nem figyeltem a köridőkre, de kedvező edzés volt. Sokat tanultam, amit felhasználhatok arra, hogy javuljak Brazíliában. Nagyon várom a jövő heti itteni tesztet, amikor a bajnokságot megnyerő autót vezethetem."

Renault

Vitaly Petrov: (1. edzés: 13., 2. edzés: 13.) "Nehéz volt számunkra a mai nap, különösen a hátsó tapadás szempontjából a lassú kanyarok után, hiszen ebben eléggé le vagyunk maradva. Este muszáj lesz utánanéznünk, hogyan javíthatunk, és reggel rögtönöznünk kell. Ami ma igazán egyértelmű volt, az a hőmérséklet csökkenése az első és a második edzés között. Versenyzőként nagyon érdekes volt, ahogy minden alkalommal, amikor kihajtunk a garázsból egy újabb menetre, a nap egyre lejjebb ereszkedett, és a végére teljesen besötétedik. Igazán szeretnénk jobbat nyújtani holnap, a megfelelő sebességre kapcsolni, hogy sokkal kiegyensúlyozottabban teljesítsünk, mint ma tettük. "

Bruno Senna: (2. edzés: 15.) "Noha csak egy edzésen vehettem részt, így is sok kört tudtam futni. Úgy érzem, a félelmeink beigazolódni látszanak, hiszen jelenleg nincs meg a kellő sebességünk. Keményen kell dolgoznunk, hogy holnapra javulhassunk, és meglássuk, meddig juthatunk. Nagyon nehéz időmérő vár ránk, de ki kell hoznunk belőle a legtöbbet, és résen kell lennünk, ha bármilyen lehetőség adódna. Én is használtam ma a Pirelli kísérleti gumijait, melyek kicsit ellenállóbbnak bizonyultak, mint a jelenlegi lágyak, így érdekes volt összehasonlítani őket."

Romain Grosjean: (1. edzés: 12.) " Úgy érzem magam, mint egy gyerek karácsonykor. Mindenekelőtt fantasztikus volt visszaülni egy F-1-es autóba, egyszerűen elképesztő érzés. Igyekeztem körről körre javítani. Kipróbáltunk néhány dolgot az autón, nem megzavarva a csapat programját, ami a fő szempont volt, és úgy gondolom, összeszedtünk néhány ötletet délutánra. Az autó balansza olyan volt, mint amire számítottunk. Tudjuk, hogy nem teljesítünk fantasztikusan a lassú kanyarokban, ezért kipróbáltunk néhány különböző megoldást. A közepes gumikeverékeken elég nehéz volt vezetni, a lágy prototípus jobb volt a kopás tekintetében, de mindig nehéz pontosan meghatározni, hogy mire számítsunk, amikor átváltunk egyikről a másikra. Remélhetőleg a visszajelzéseim segítenek majd kicsit a hétvége hátralévő részére."

Williams

Rubens Barrichello: (1: edzés: 24., 2. edzés: 16.) "Kissé visszavetett minket a kora délutáni motorprobléma, amit be kellett hoznunk. A csapat szép munkát végezve cserélte ki az erőforrást a két edzés között. A később beszerelt motorban volt már jó sok kilométer, de a szezon vége felé járunk, és az egység tűrhetően teljesített."

Pastor Maldonado: (1. edzés: 14., 2. edzés: 17.) "Teljesítettük a mára kiírt programot. Nekem ez azt tartalmazta, hogy optimalizáljam az autó beállításait a futamra a tíz rajthelyes büntetés miatt. A balansz javításán még tovább kell dolgoznunk. Ha ez sikerül, valamelyest erősödni fog a teljesítményünk. A gumik jól működnek, alacsony a kopásuk, ami pozitívum."

Lotus

Heikki Kovalainen: (1: edzés: 18., 2. edzés: 18.) "Egyáltalán nem rossz. Mindkét edzés simán ment, és az egész nap során sikerült előrelépéseket tennünk. Az autót mindkét gumitípuson jó érzés volt vezetni. A pálya tapadása kiváló, a lágyak kopása is igazán alacsony volt, teljesen kezelhető, és így a helyzet jónak tűnik vasárnapra. A lényeg, hogy a péntekjeink most már mindig erősek, ami megadja a lehetőséget arra, hogy jól beállítsuk az autókat, és így maximálisan a szombati és a vasárnapi tempónkra koncentrálhatunk. Ennek bizonyítékául szolgálnak az előző versenyek."

Jarno Trulli: (1. edzés: 19., 2. edzés: 19.) "Ez egy jó péntek volt számunkra. Az autó kiegyensúlyozottnak tűnt egész nap, és minden pályára lépés alkalmával javultunk, ezért úgy gondolom, jól állunk a hétvége további részére. Mindkét gumikeverék remekül viselkedett, a lágyak egyáltalán nem kopnak egy gyorsan, ami remek lehetőségeket kínál a versenyre. Van némi teljesítménybeli különbség a lágyak és a közepesek között, ezzel talán tudunk valamit kezdeni az időmérőn. Majd meglátjuk."

Virgin

Timo Glock: (1: edzés: 22., 2. edzés: 21.) "Délelőtt akadt egy kis gondom. Műszaki problémám volt, ezért várnom kellett, hogy a pályára hajthassak. Nehezen alakult az első edzés, nem muzsikált jól az autó, amely más beállításokat igényelt, mint korábban. Tehát nehéz volt megfelelő teljesítményt kipréselni belőle. A végén elvégeztünk néhány rendszerellenőrzést, ami megnehezítette a köridőm javítását. Nem volt fényes kezdés. A második edzésen szokványosabb programot követtünk, végrehajtottunk némi módosítást a beállításokon, ami hatékonynak bizonyult, jobban vezethetővé tette az autót. Jó volt látni Robertet az autóban, azt hiszem, megérdemelte ezt a bajnokság megnyerését követően. Biztos vagyok benne, hogy pompás napja volt."

Jérome d'Ambrosio: (2. edzés: 23.) "Mozgalmasan zajlott a második tréning, próbáltam minél több kört megtenni, hogy a lehető legtöbb információt gyűjtsem be, továbbá finomhangolhassam az autót. Az utolsó menet bíztatóan sikerült. Szerintem jó irányba haladunk, és a mai munkánk elvileg szebbé teheti a holnapi napot."

Robert Wickens: (1. edzés: 23.) "Nagyszerű nap volt. Sokat tanultam, mindent jónak éreztem. Már egy ideje a csapat kötelékében vagyok, ezért otthonosan éreztem magam, minden egyes körben gyorsabbá váltam. Szóval ígéretes volt az első edzésem. Közel voltam Timóhoz, és szerintem elégedett lehetek a mai munkámmal. Alig várom, hogy ismét autóba üljek a jövő héten a fiatal pilóták tesztjén."

Hispania

Vitantonio Liuzzi: (1. edzés: 20., 2. edzés: 23.) "Jó volt visszaülni az autóba, két héttel ezelőtt hiányzott ez az érzés, ezért minél előbb vissza akartam kerülni a volán mögé. Az első edzés egész jól ment, teljesítettük a programunkat. A pálya tapadása elég alacsony volt, így sokat csúszkáltunk, de az autó balansza nem volt olyan rossz, és összegyűjtöttünk némi adatot is. A második gyakorláson nem tudtuk teljesíteni a programot, mivel egy elektronikai hiba a boxban tartott egy ideig, amiért elég kár. Az autó nem volt olyan jó, mint az első tréningen, amit még meg kell értenünk. Kora este már alacsonyabb volt a pálya hőmérséklete, és ahogy ment le a nap, úgy romlott az autónk vezethetősége. Utána kell járnunk, hogy ez mindenki esetében így van-e, vagy csak számunkra jelent problémát."

Daniel Ricciardo: (1. edzés: 21., 2. edzés: 24.) "Nem voltam különösebben elégedett az első edzéssel, mert kicsit messzebb voltunk az ideális beállításoktól, mint általában lenni szoktunk. A másodikra megváltoztattunk néhány dolgot, de nem tettük meg azt az előrelépést, amire számítottunk, így ez holnapra marad. Este dolgoznunk kell azon, hogy elvégezzünk némi módosítást, aztán pedig drukkolunk, hogy működjön is holnap. Pozitív marad a hozzáállásom, és arra gondolok, hogy még mindig van mit kihozni az autónkból. Remélhetőleg a fejlődésünk már holnap, a harmadik edzésen megkezdődik, és teljes magabiztossággal készülhetünk az időmérőre."

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU