Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.09.11. 20:15


Red Bull

Sebastian Vettel: (1) "Érzelmekben gazdag győzelem volt a mai. Rettentően sokat jelent számomra ez a pálya és nagyon különleges. Itt szereztem az első győzelmem, úgyhogy amikor átértem a célvonalon, minden apró részlete eszembe jutott. Hihetetlen érzés itt dobogón lenni. Amikor felállsz rá, úgy érzed, mintha megáldanának, ez nem sok embernek adatik meg. Rengeteg ember áll alattad, és láthatod, ahogyan még a Curva Grade felől is özönlenek, ami elképesztő. Ez a pálya nehézségeket okozott nekünk az elmúlt két évben, és azelőtt is... Most meg itt vagyunk és nyertünk. Fantasztikus volt az autó a tegnapi időmérőn, de a mai versenyen még jobb volt. A rajt nem sikerült annyira jól, Fernando (Alonso) hirtelen előbukkant, fogalmam sincs honnan érkezett, és végül hárman egyszerre értünk az 1-es kanyarhoz. Megtartottam a második helyet, utána jött az újraindítás, és sikerült visszaelőznöm Alonsót. Nem hagyott nekem túl sok helyet, de épp elég volt, úgyhogy nagyon élveztem. Nagyszerű verseny volt. Az olasz egység 150. évfordulója pedig még varázslatosabbá tette, úgyhogy köszönöm az összes rajongónak."

Mark Webber: (-) "Nem sikerült a legjobban a rajtom, egymás mellett voltunk Jenson (Buttonnal), úgyhogy veszítettem néhány helyet. Azt hiszem, Sebastiannak sem sikerült a start, úgyhogy mindkettőnknek előröl kellett kezdeni a harcot. Fernando (Alonso) fenomenálisan csinálta. Ezután jött a biztonsági autós részt követő újraindítás. Itt már jól kaptam el a ritmust, és sikerült is azonnal megelőznöm Jensont. Azután a következő körben megérkeztem Felipe (Massára) és kívülről próbáltam előzni az 1-es kanyarban, úgy, hogy a 2-es kanyarban a belső íven tudjak maradni. Talán nem voltam elég messze ahhoz, hogy teljesen belül tudjak maradni, és amikor megpróbáltam rámenni a belső íven lévő rázókövekre, melyek eléggé magasak, sajnos hozzáértem Felipéhez. Ezt követően megpróbáltam visszamenni a boxba, hogy a lehető legkevesebb időt veszítsem, és az autó nem is volt rossz a kör első részében, de később a leszakadt szárny beszorult az autó alá. Ezért se fékezni, se elfordulni nem tudtam. Nyílegyenesen keresztülmentem a Parabolicán, és ezzel vége is lett a versenyemnek."

McLaren

Jenson Button: (2) "Nagyszerű volt előreverekedni magam a második helyig, azonban frusztráló, hogy problémám volt a kuplunggal a rajtnál, mert ezzel elég sokat veszítettem. Visszaestem a 6. helyre, az újraindításnál pedig semmi esélyem nem volt védekezni Mark (Webber) ellen, mert sokkal nagyobb volt a végsebessége, így a 7. helyre csúsztam. Ezzel az élen állók alaposan elhúzhattak, majd újabb 4-5 másodpercet veszítettem, amikor Mark és Felipe (Massa) pont előttem akadtak össze az 1-es kanyarban. Ezt követően már képes voltam előretörni, és öt kanyaron belül megelőztem Lewist és Michael (Schumachert) is, ami nagy elégedettséggel töltött el. Majd pedig közeledni kezdtem Fernando (Alonsóra), és nagyszerű érzés volt bebiztosítani a 2. helyet, további pontokat gyűjtve ezzel a csapatnak. Összességében kiválóan dolgoztunk a hétvégén, azonban az apró problémák igazán frusztrálóak. Ha csak eggyel is szembe találjuk magunkat, nem tudjuk legyőzni a Red Bullt és Sebastian (Vettelt). Remélhetőleg a következő versenyen már nem lesznek gondjaink, hiszen ha minden összeáll, harcba szállhatunk a győzelemért. "

Lewis Hamilton: (4) "Jó verseny volt: célba értem és szereztem pár pontot, szóval nem igazán panaszkodhatok. Az újraindításnál Michael volt a külső íven hozzám képest, én pedig őt figyeltem a tükörben, majd az előttem állók hirtelen elhúztak, így elmulasztottam a lehetőséget, hogy elkapjam Sebastian szélárnyékát. Rendesen elaludtam. Kicsit lassúak voltunk ma az egyenesekben, így nehéz volt túljutni Michaelen, aki még akkor is gyorsabb volt nálam, amikor kinyitottam a DRS-t. Igazán harcolnom kellett Schumacher ellen, de minden rendben, hiszen sikerült előtte végeznem. Ez a versenyzés. Elképesztő támogatást kaptunk itt Olaszországban a rajongóktól, és az időjárás is kedvezett, ezért igazán várom már, hogy jövőre visszatérjek. Kétlem, hogy lehetséges lenne még elvenni Sebastiantól a címet, de továbbra is küzdeni fogunk. Mostantól a tengerentúli versenyekre fordítom a figyelmem. Izgalmasnak ígérkeznek, és arra fogok koncentrálni, hogy szerezzek még néhány győzelmet a csapatnak."

Ferrari

Fernando Alonso: (3) "Mindig felcsigáz, ha a Scuderia versenyoverálját viselve visszatérhetek erre a csodálatos dobogóra. Tegnap megmondtam, hogy egy dobogós helyet van elérhető közelségünkben számunkra. Tudtuk, remekül kell rajtolnunk, és ezt meg is csináltuk, részben annak a kiváló felkészülésnek köszönhetően, amit a mérnökökkel végeztünk az elmúlt két napban. Varázslatos pillanat volt a start, csakúgy, mint Barcelonában, noha tudtuk, nem ez a valódi helyünk, és előbb vagy utóbb meg fognak előzni bennünket. Ugyanakkor kellemes volt látni a rajongókat, ahogy bíztattak a Safety Car mögötti lassabb körökben. Semmit sem tehetünk (Sebastian) Vettel ellen, sokkal gyorsabb volt nálunk, könnyedén megelőzött. Jobban alakult a helyzet a McLarenek ellenében, a lágy gumikon jól tudtam védekezni, azonban a közepes keménységű keveréken ők rendelkeztek számottevő előnnyel, és úgy gondolom, ha pár körrel tovább tart a verseny, leszorultam volna a dobogóról. Örülök az eredménynek. Jobbak vagyunk a futamon, mint a kvalifikáción, de az így van már az idény eleje óta. Fantasztikus lett volna megismételni a 2010-es eredményt, ám higgadtnak kell maradnunk, és azokra a célokra koncentrálni, amelyeket még elérhetünk. Ma ezt tettük. Való igaz, a bajnoki cím elúszott, de még nagy a motivációnk. Versenyeket akarunk nyerni, és megvédeni a most megszerzett pozíciómat az egyéni bajnokságban."

Felipe Massa: (6) "Csak szomorú tudok lenni a 6. hely miatt, mert ma egyértelműen harcolhattam volna a dobogóért. Sajnos a (Mark) Webber által okozott balesettel túl sok időt vesztettem, visszacsúsztam a 10. helyre. Ezért sok versenyzőt kellett megelőznöm, hogy ismét megpróbáljak felzárkózni az élen állókhoz, de ekkorra más késő volt ehhez. Az ütközés nem okozott sérülést az autón: nekiment a kerekemnek és kiforgatott a második kanyarban. Egy picit későn fékeztem, a belső ívre húzódtam, és Webber képtelen lett volna megelőzni kívülről. Nagyon csalódott vagyok, mert nem volt rossz az autó tempója, és még a verseny végén is gyorsak voltunk a közepes keverékkel, a gumikopás pedig alacsony volt. Reméljük, több szerencsénk lesz a szezon utolsó hat állomásán."

Mercedes

Michael Schumacher: (5) "Izgalmasan alakult a mai verseny, de nem csak számunkra, hanem szerintem a rajongók számára is, és emiatt vagyok boldog. Élvezetes volt a csata Lewis (Hamiltonnal), időnként nagyon kicsinek tűntek a tükreim. Mindketten tudjuk, hogyan kell a határon autózni, és pontosan ezt tettük. Olyan szélessé kellett tennem az autómat, mint egy teherautó, és még tovább kellett nyújtanom, de végül, ahogy azt vártuk, ő volt a gyorsabb. A rajt ideális volt, először szándékosan visszavettem egy kicsit, hogy utána megfelelően használjam ki a tapadást, és a pálya bal oldala teljesen üres maradt. Mindent kihoztunk a lehetőségeinkből, és olykor ez a legtöbb, amit nyújthatunk, de tudom, hogy a jövőben még jobbak leszünk, köszönhetően a Mercedes támogatásának."

Nico Rosberg: (-) "Csalódást keltően végződött számomra a monzai verseny. Nehéz volt a rajtom az elsődleges gumikon, de még így is előreléptem egy helyet az első kanyarban, szóval egész jónak tűnt. Majd (Vitantonio) Liuzzi torpedóként repült át a füvön, és kiejtett a versenyből. Kár érte, mert kiváló stratégiával rendelkeztünk, és Michael eredménye is mutatja, milyen erős volt az autónk ma délután."

Toro Rosso

Jaime Alguersuari: (7) "Nagyon elégedett vagyok a versenyemmel. Legközelebb szeretnék még hátrébb lenni a rajtrácson, mert úgy tűnik, amikor rossz helyről startolok, mindig pontszerző helyen érek célba! Örülök a csapat teljesítményének is, hiszen mindkét autóval a legjobb tíz között végeztünk. Kicsit meglepett, milyen sokat javult az autó tempója vasárnapra, hiszen nem számítottam arra, hogy gyorsabb leszek a Force Indiáknál és a Saubereknél. Még különlegesebbé teszi az eredményt, hogy a hazai versenyünkön értük el. Ugyanígy kell dolgoznunk tovább, javítva a kvalifikációs teljesítményünkön. Ha ez sikerül, szerintem állandó pontszerzők lehetünk."

Sébastien Buemi: (10) "Kicsit csalódott vagyok a verseny alakulása miatt. Nagyon jól rajtoltam, de amikor a HRT kirobbantotta azt a balesetet, kaptam egy ütést hátulról, ami valamilyen módon kárt okozott, és onnantól már az autóm nem tudta a maximális teljesítményt nyújtani. Ha ez nem történik meg, talán 8. vagy 9. is lehettem volna. Ezért a 10. hely kicsit kiábrándító, ráadásul Senna csak a legvégén előzött meg, mivel ő a lágy gumikon volt, és viszont a közepeseken. Előre kell tekintenünk, hogy két hét múlva Szingapúrban jobb eredményt érhessünk el."

Force India

Paul di Resta: (8) "Természetesen nagyon boldog vagyok, hogy a nyolcadik helyen értem célba, pláne, hogy nem ez volt a legkönnyebb verseny. A rajt nem sikerült jól, de a srácoknak sem, akik körülöttem voltak. Az 1-es kanyarhoz érve láttam, hogy egy Williams jön felém, úgyhogy próbáltam a másik irányba lehúzódni amennyire csak lehetséges, de nem volt más választásom, keresztül kellett vágnom a sikánon. Ezt követően agresszív gumistratégiát választottunk, és azt hiszem, mindent kihoztunk belőle, mert tisztán a köridejeink ma nem lett volna elég erre. Nagyszerű, hogy négy további ponttal lett gazdagabb a csapat, melyekkel előreléptünk egy helyet a bajnokságban."

Adrian Sutil: (-) "Jól rajtoltam, de aztán beszorultam az autók közé, és nem sikerült előrébb lépnem. Azután a legnagyobb bajt (Vitantonio) Liuzzi kicsúszása okozta, ami miatt beleszállt a mezőnybe az 1-es kanyarban. Belül voltam, és ki kellett húzódnom a kavicságyra, hogy elkerüljem az ütközést, ez pedig sok időmbe került. Szerencsére sérülés nélkül megúszta az autóm, így tovább tudtam menni. Közepes keverékű gumin voltam, minden jónak tűnt, úgy éreztem, elérhető a pontszerzés. Néhány körrel később viszont tönkrement a szervókormány, így tudtam, hogy baj van. Megpróbáltam visszaváltani a 3-as kanyarban, de nem sikerült, ezért ki kellett állnom. Ahogyan azt Paul eredményeiből láthatjuk, sajnos ma kihagytuk a kettős pontszerzést."

Renault

Bruno Senna: (9) "Boldog vagyok, hogy sikerült ma megszereznem az első pontjaimat a Forma-1-ben, különösen azért, mert ez még csak a második versenyem volt a csapatnál. Bár a 10. helyről indulhattam, nem volt könnyű a 9. helyen célba érni. Elég szerencsétlenül jártunk az első kanyarban. Mindenki levágta a sikánt, ezért én arra kényszerültem, hogy kívül maradjak, ezért elvesztettem azt a helyet, amiért a kvalifikáción olyan keményen megdolgoztam. Nagyon boldoggá tesz a tudat, hogy képes vagyok a pontszerzésre, és hogy felvettem a versenyt azokkal a srácokkal, akik már régóta ezt csinálják. Az autó teljesítményét mindenki láthatta, de örültem volna, ha egy körrel tovább tart a verseny, mert úgy, talán még Paul (di Restát) is sikerült volna megelőznöm a 8. helyen. Jó stratégiát választott a csapat, elég gyors volt a gumi, amikor erre volt szükség, és örülök, hogy felkerülhetett a nevem a pontszerzők közé. Nagyszerű munkát végzett az egész istálló, és alig várom már, hogy Szingapúrban legyünk."

Vitalij Petrov: (-) "Természetesen nagyon csalódott vagyok amiatt, ami ma történt. Biztatóan rajtoltam, de utána, amikor az első sikánhoz értem, Vitantonio (Liuzzi) Hispániája a semmiből érkezve belém repült, és ez a verseny végét jelentette számomra. Semmit sem tehettem, hogy elkerüljem. Mindenekelőtt örülök, hogy nem történt sérülés, mert az ütközés elég erős volt, és akár egy csúnya baleset is lehetett volna belőle. Nagyon sokat dolgoztunk Spa óta a pályán, Enstone-ban és Viryben is, ezért sajnálom, hogy ezt nem sikerült ma pontokra váltanunk. Ez része a versenyzésnek, de az nem segít, ha azon gondolkodom, hogy jó eredményt is elérhettünk volna. Szingapúrra kell koncentrálni, ahol már valódi teszt vár számunkra. Újabb fejlesztési csomaggal készülünk, mielőtt újra gyorsabb pályákhoz érnénk, mint a japán, vagy a koreai, melyek jobban illenek az autónk karakteréhez, és ettől további javulást várunk. Másrészről az autónk jónak tűnt már az első szabadedzéstől kezdve. Határozottan javult a teljesítménye, úgyhogy egy erős hajrát kellene produkálnunk. "

Williams

Pastor Maldonado: (11) "Nagyszerű volt a rajt, és sikerült jó sok helyet javítanom, miután elkerültem a balesetet. Elég erős volt az autónk a verseny elején, de a második etapnál elkezdtünk időt veszíteni és nehéz volt tartani a jó ritmust. A verseny végén újra következetes lett a tempónk, de sajnos nem voltunk elég gyorsak."

Rubens Barrichello: (12) "Fantasztikusat rajtoltam, három vagy négy helyet is jöttem előre mire elértünk az első kanyarhoz, aztán láttam, hogy jön egy Hispania hátulról. Szerencsés voltam, mert nem talált el, de végül a csetepaté közepébe kerültem és meg kellett állom az autóval. Senkinek sem mentem neki, de amikor (Nico) Rosberg elkezdett mozogni, nekiment az autó orrának. Elég bonyolult helyzet volt. Sajnálom, hogy ez történt, mert az autó teljesítménye és a stratégiánk lehetővé tette volna a pontszerzést ma."

Lotus

Heikki Kovalainen: (13) "Jól sikerült a rajt, megelőztem Jarnót, majd láttam, hogy az egyik Hispania meglehetősen kemény stílusban közeledik az 1-es kanyarhoz, de végül sikerült elkerülnöm a találkozást, így már rögtön az elején jó helyzetbe kerültem. Jó néhány körön keresztül sikerült is tartanom a pozícióm, és a gumikopást is könnyedén tudtam kezelni. A boxkiállásaink is nagyon jól sikerültek ma. A megfelelő időben álltunk ki, az egész szerelőcsapat nagyszerű és gyors munkát végzett, úgyhogy köszönöm nekik, és az egész istállónak, hogy ilyen jól végződött a hétvége."

Jarno Trulli: (14) "Nem sikerült jól a rajtom, de el tudtam kerülni az ütközést az első kanyarban, és szerencsére Heikkivel, és az én autóm is sérülések nélkül vészelte át az esetet. Miközben Heikkivel viaskodtam, azt hiszem, (Felipe) Massának gondja akadt az első sikánnál, úgyhogy el kellett hagynom a pályát, nehogy nekimenjek. Amikor visszajöttem a pályára, ő lezárta előttem az ívet, úgyhogy belülre húzódtam, és sikerült megelőznöm. Utána, az első kanyarhoz érve már két gyorsabb autó is volt mögöttem, akik KERS-el rendelkeznek. Így ők csak megnyomták a gombot, és mikor a második kanyarhoz értünk, Massa megcsúszott fékezés közben és nekem jött, ezért én belecsúsztam a mögöttem lévő autóba, így megsérült az autó eleje, és az első szárnyam. Nem volt szerencsém, mert egy szendvicsbe kerültem, és végül csak én sérültem meg. Nagyszerű munkát végzett a csapat, hogy mégis sikerült végigmennem, kicserélték az orrkúpot, és azonnal áttervezték a stratégiámat egy kiállásra. Onnantól kezdve elég jó köridőket teljesítettem, és élveztem a verseny további részét. Boldog vagyok a mai teljesítményünket illetően, egész délután megvolt a megfelelő tempónk. Valójában egész hétvégén nagyon elégedett voltam az autónk általános teljesítményével, és a reggeli hír a jövő évi szerződésemről nagyszerűvé varázsolta a hazai versenyemet. Köszönöm az egész csapatnak."

Virgin

Timo Glock: (15) "Rendben alakult a mai futam, bár nehéz volt vezetni az autót. Ez kicsit csalódás a tegnapi időmérőt követően. A hétvége folyamán határozottan előre léptünk, egyre jobbnak éreztem az autót, de ki kell vizsgálnunk, miért nem ment olyan jól a versenyen. Meglátjuk, miképp tudunk fejleszteni a csomagon Szingapúrra."

Jérome d'Ambrosio: (-) "Elkeserítően ért véget a hétvége. Nagyon vártam a versenyt, de a felvezető körben észrevettem, hogy nem tudok második fokozatba kapcsolni. Elrajtoltam, azonban vezethetetlen volt az autó, ezért bementem a garázsba feladni a viadalt. Kár a történtekért, mivel ma úgy tűnt, szorosabb a verseny. Mindazonáltal tovább kell lépnünk, és fel kell készülnünk a következő futamra. Bíztatóak az első jelek a fejlesztésekről."

Hispania

Daniel Ricciardo: (-) "A verseny a lehető legrosszabbul kezdődött, valamilyen okból működésbe lépett a lefulladásgátló, a váltó harmadik fokozatban maradt, és leállt a motor. Nem tudtam újraindítani, így vissza kellett tolni az autót a boxba. A szerelők rendbe hozták, így visszatérhettem, de a motor hőmérséklete nagyon megugrott, így ki kellett állnom ellenőrzésre, és beletelt még pár percbe, mire ismét kimehettem. Egyből forgalomba kerültem, így nehéz volt felvenni a ritmust. De legalább a verseny második részében teljesíthettem néhány jó kört, és további adatokat gyűjthettünk. Ez egy kicsit jobb, mint a semmi, de keményen kell dolgoznunk, hogy jobbak legyünk Szingapúrban."

Vitantonio Liuzzi: (-) "Igazán vártam már a hazai versenyemet, noha tudtam, hogy nehéz lesz, és végül idő előtt véget ért. Jól rajtoltam, megelőztem a két Lotust, a két Virgint és Danielt, és egy újabb előzésre készültem, de lezárták az utat előttem. Emiatt a fűre csúsztam, és azonnal elkezdtem fékezni, de teljesen elvesztettem az irányítást az autó felett és sajnos nekiütköztem más autóknak is. Elnézést kérek (Vitalij) Petrovtól, (Nico) Rosbergtől, és mindazoktól, akik emiatt kényszerültek kiállni. Ám ezen már túl vagyunk, és tovább küzdünk, szem előtt tartva a következő versenyeket."

Sauber

Sergio Pérez: (-) "A gyenge rajtpozícióink ellenére kiválóan mentünk a versenyen, azonban mindkettőnk kiesett. Ez sajnálatos. A 15. helyről indultam, és a taktikánk az volt, hogy egy hosszú első etapot teljesítek a keményebb - közepes keménységű - gumikon, majd egy rövid etap következik a lágy abroncsokkal. A 20. körtől kezdve 7. voltam. Előttem és mögöttem is üres volt a pálya, szóval minden szépnek látszott, de utána nem tudtam a harmadik fokozatba kapcsolni, majd utána egyikbe sem. Nagyszerű lehetőséget szalasztottunk el a pontszerzésre."

Kamui Kobayashi: (-) "Természetesen mindannyian csalódottak vagyunk. Egyszer csak elromlott a hajtáslánc, nem tudtam továbbmenni, bármelyik fokozatba is kapcsoltam. Odáig izgalmas és nehéz futamom volt. Egy új garnitúra keményebb gumin rajtoltam, és a terv az volt, hogy sokáig a pályán maradjak velük. Sergio bizonyította, hogy ez lehetségesnek bizonyult volna. Azonban az első kanyarban történt balesetnél mindenki próbált lassítani, hogy ne keveredjen bele a bukásba, és nekikoccantam valakinek, aki épp előttem fékezett. Nem csupán az első szárnyam lazult meg, a gumim is megsérült, ezért kimentem egy szett lágy abroncsért. Ez tönkretette a stratégiánkat, ugyanakkor még mindig bíztam benne, hogy ma pontokat szerezhetek. Igazán kár a történekért."

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU