Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.07.09. 19:47


Red Bull

Mark Webber: (De: 3., Q: 1.) "Mindig imádtam itt vezetni, de jól kellett összerakni a kört. Ilyen eredményt nem lehet elérni, ha nem teszed oda magad. Változatos edzés volt mindannyiunk számára, noha tegnap kaptunk ízelítőt az esőből. Fontos volt minden egyes kör, mert nem lehetett tudni, melyik határozza meg a rajtpozíciónkat. Még a Q2-ben is biztosítani kellett, hogy ne essünk ki. Elégedett vagyok a munkánkkal, mert ilyen körülmények között simán el lehet bukni, akár a taktikát, akár a vezetést nézzük. Szép munkát végzett a csapat, jó pozícióban várjuk a holnapi futamot."

Sebastian Vettel: (De: 1., Q: 2.) "Nehéz tréning volt a változatos feltételekből kifolyólag. Amikor itt elkezd esni, gyakran a pálya különböző pontjaink kerül sor erre, és kemény nehéz megítélni, hol nedves a pálya, hol nem, ezért mindig az előzőre körre hagyatkozunk. Könnyű lecsúszni az aszfaltról, amikor padlógázzal áthajtunk egy vizes folton. Nem volt egyszerű a mai nap, de összességében főleg száraz maradt az időjárás. Kár, hogy nem volt egy második etapunk a Q3-ban, szívesen megküzdöttem volna Markkal újra. Jó kört futott. Ez kiváló eredmény a számunkra, főleg a verseny előtti találgatások miatt. Kellemes látni, hogy még mindig jók vagyunk, és gyors köröket futunk. Holnap bármi megtörténhet. Ez a pálya durván bánik a gumikkal, meglátjuk, mi lesz holnap."

Ferrari

Fernando Alonso: (De: 2., Q: 3.) "Úgy érzem, idén eddig ez volt a legjobb időmérőnk a teljesítmény szempontjából. Az igaz, hogy a tényleges eredmény jobb volt Kanadában a második hellyel, de itt közelebb voltam a pole pozícióhoz. Ráadásul egy olyan pályán vagyunk, mai nem igazán illik az autónk karakteréhez, így az, hogy csak egy tizeddel vagyunk a legjobb mögött, nagyon biztató. Jól működnek az új alkatrészeink, és azt hiszem, nyomás alatt tarthatjuk holnap az előttünk indulókat. Rengeteget dolgozott a csapat, úgyhogy ez a fejlődés nekik köszönhető. A gumik kezelése tekintetében is előre léptünk. Azalatt a néhány köt alatt, amit száraz pályán tettünk meg, látható volt, hogy jól működtek a kemény abroncsok is, míg Barcelonában egy teljes kör hátrányba kerültünk velük kevesebb mint fél versenytáv alatt. Nagyon fontos lesz holnap a gumik teljesítménye, akár száraz, akár nedves lesz a pálya, ez itt mindig egy buktató. Minden lehetőségre fel kell készülni. Fontos, hogy jól kapjuk el a rajtot, ami az egyetlen igazán új terület a pályán, összehasonlítva a régivel. Hogy bízom-e az esőben? Nem, különösen a rajongók miatt, akik kaptak már eleget az elmúlt két napban. Remélem, hogy egy hatalmas show-val tudjuk elkápráztatni ezt a hatalmas tömeget."

Felipe Massa: (De: 4., Q: 4.) "Azt kell, hogy mondjam, ez egy jó kvalifikáció volt a csapat számára. Az elért harmadik és negyedik hely nagyszerű eredmény, főleg, ha összehasonlítjuk a szezon néhány korábbi helyezésével. Az első Q3-as körben hibáztam néhányat, nem sikerült túl jól. Tudtam, hogy a második próbálkozásnál javíthatok, de eleredt az eső, és ez már lehetetlennek bizonyult. A negyedik hely ezért örömteli, főként mert a két McLarent magam mögött tudtam tartani. Az alapján, amit láttunk, az autó versenyképesnek tűnik. Persze arról nem tudtunk meg sokat, hogyan viselkedik az autó megtankolva, és hogyan működnek a gumik hosszú etapokon. Ez kicsit olyan, mintha sötétben versenyeznénk, és sok dolog majd csak a futam alatt derül ki. Mennyire érintette a teljesítményünket a kipufogó gázokra vonatkozó korlátozás? Minden autó, beleértve a mienket is, veszített a leszorítóerőből bizonyos mértékben, valaki többet, valaki kevesebbet, de a fejlődés, ami ma megmutatkozott, a többiekéhez viszonyítva jelentősebb. Hogyan lehetne másképp magyarázni azt a tényt, hogy idén először a kemény keverékű abroncsok is jól működtek az autónkon."

McLaren

Jenson Button: (De: 6., Q: 5.) "Ma elég zűrzavaros nap volt. Az autónk balansza nem volt valami nagyszerű, és mindig nehéz, amikor az utolsó pillanatban derül ki, mivel is kell a pályára hajtanod, nem lehet egy szempillantás alatt változtatni a dolgokon. Néhány csapatnak segített a szabályok szigorítása, másoknak viszont rosszat tett. Szóval úgy vélem, az ötödik hely jónak tűnik azok után, amiken az elmúlt napokban keresztülmentünk. Remélhetőleg így is felvehetjük a harcot az előttünk állókkal a hazai versenyünkön, és okot adhatunk az örömre a híres silverstone-i közönségnek."

Lewis Hamilton: ( De: 13., Q: 10.) "Élveztem ma a változó körülményeket, de kiábrándító, hogy ennyire hátul végeztem. A Q3-ban először használt lágy gumikat raktunk fel, mialatt a többiek újakkal mentek, és ez meg is látszott a teljesítményünkön. Majd amikor feltettük az új abroncsokat az utolsó menet előtt, elkezdett esni, és már nem tudtam javítani az időmön. Úgy gondolom, az előttem lévők közül néhányan lassabbak nálam, így mindent meg fogok tenni, hogy már az első körökben előrébb jussak, noha nehéz itt az előzés. Bízom benne, hogy még így is izgalmasan alakul a versenyünk, de biztosan trükkös lesz. Esőben fogok reménykedni holnap, hogy javuljonak az esélyeim egy jó eredmény elérésére. Mindazonáltal az itteni szurkolók a legjobbak a világon - igazán szenzációsak - és ösztökélni fognak engem a futamon. Szeretnék valami különlegeset nyújtani nekik."

Force India

Paul di Resta: (De: 10., Q: 6.) "Nagyon örülök a mai eredménynek. Az, hogy az első Brit Nagydíjamon a 6. helyről indulhatok, nagyszerű érzés. Az egész csapat kiváló munkát végzett, gondoskodtak arról, hogy mindig a legjobbkor legyünk a pályán. Az autó elég erősnek mutatkozott az összes gyakorláson, még esőben is nagyon kényelmesen éreztük magunkat. Talán egy kis szerencsénk is volt, amikor a Q3 végén újra eleredt az eső, de a legrosszabb forgatókönyv szerint is a nyolcadik helyen végeztem volna. Remélem holnap is ilyen formában leszünk és jó eredménnyel fejezhetem be a hazai versenyemet."

Adrian Sutil: (De: 12., Q: 11.) "Elégedett vagyok az időmérővel. Jó helyről indulhatunk holnap. Négyen-öten csak néhány tizedre végeztünk egymástól, és csak egy hellyel csúsztam le a Q3-ról az utolsó pillanatban. Elég trükkös volt a kvalifikáció, mert a Q2 elején egy kicsit nedves volt a pálya, később viszont egyre szárazabb lett. Mi mindig a lehető legjobb gumit választottuk és jól reagáltunk a helyzetre, így elégedett vagyok a végeredménnyel. Holnapra talán egy kicsit javul majd az időjárás, és a pontszerzés lesz a célom."

Williams

Pastor Maldonado: ( De: 5., Q: 7.) "Az autónk jól megy itt, ma erős teljesítményt nyújtottunk. Ez a Williams hazai viadala, ezért örülök a csapat miatt. Magabiztos vagyok, nagyon várom a holnapot, mivel mindig szeretek Silverstone-ban versenyezni. A pálya gyors kanyarjai feküdnek az autónknak, meglátjuk, mi történik majd."

Rubens Barrichello: ( De: 14., Q: 15.) "A Q2-ben az első mért köröm végén forgalomba ütköztek, ami a második mért körömet is tönkretette. Egy száradó pályán mindent el lehet veszíteni így, nagy pech, hogy így jártam. Meglátjuk, milyen lesz az időjárás holnap, azonban úgy gondolom, az autónk jobb annál, mint amit időmérős eredményünk sugall. A csapat szép munkát végzett."

Sauber

Kamui Kobayashi: ( De: 7., Q: 8.) "Az állandóan változó körülmények miatt nagyon trükkös volt az edzés. Rendkívül nehéz volt megjósolni, mi az, ami működhet, és mi az, ami nem, de egész jól kezeltük a helyzetet. A Q1-ben küszködtem kissé, mert még nem szoktam hozzá az autó balanszához a kemény gumikon, a lágyakon pedig már nem is volt esélyem körözni, mivel elkezdett esni. A Q2-ben még mindig nedves volt a pálya, de a Q3-ban, amikor az utolsó körömet teljesítettem a friss lágy gumikon, már minden úgy működött, ahogy kellett. Boldog vagyok a köröm miatt, de különösen nagy hálával tartozom a csapatnak, mert a kemény munkájuknak köszönhetően a péntek délelőtti események után sikerült visszatérnünk. Mindent bele fogok adni a holnapi versenyen."

Sergio Pérez: ( De: 9., Q: 12.) "Szerintem szép munkát végeztünk ma. Kár, hogy mindössze 36 ezreddel csúsztam le a Q3-ról, de elégedett vagyok a teljesítményünkkel. A változó körülmények miatt nem volt egyszerű az edzés. Összességében azonban jól működik itt az autónk, ami néhány fejlesztés mellett a pályának is köszönhető. A gyors kanyarok igazán fekszenek nekünk. A rajtpozíciómból minden esélyem meglesz arra, hogy pontokat szerezzek holnap, így nagyon várom már az első Brit Nagydíjamat."

Mercedes

Nico Rosberg: ( De: 8., Q: 9.) "Sokat fejlődtünk az új csomagnak köszönhetően ezen a hétvégén, de a kilencedik hely nem a legjobb, amit ma megszerezhettünk volna. A Q2 végén még a negyedik helyen álltam, de a Q3-ban az utolsó körömön már nedves volt az aszfalt a 15-ös kanyarban, ezért nem tudtam javítani az utolsó szektorban. Az autó teljesítményéből ítélve azt remélem, hogy holnap előreléphetünk néhány helyet."

Michael Schumacher: (De: 11., Q: 13.) "Nem sikerült ma valami jól az időmérő, de mivel ismerem az okát, nem idegeskedem. A kiszámíthatatlan időjárás miatt, azért hogy ne kockáztassuk meg, hogy eleredjen az eső, elég korán kihajtottam a pályára, és ez túlságosan korainak bizonyult. Az utolsó körben sajnos megszűnt a gumik tapadása, különösen a 6-os kanyarban, és alulkormányzottságtól szenvedtem, ami miatt kiestem a top tízből. Ennek nem volt semmi köze a váltóproblémához, amit délelőtt tapasztaltunk. Meglátjuk mit tudunk kihozni a 13. rajthelyből, maradt néhány új gumink, és az eső is a segítségünkre lehet."

Renault

Vitalij Petrov: (De: 15., Q: 14.) "Csalódott vagyok, hiszen sokkal nagyobb várakozásokkal érkeztünk ide. Az eső összezavarta a dolgokat a hétvégén, efelől semmi kétség. Ma úgyszintén, az időjárás nagyon megnehezítette a helyzetet. Ennek eredményeképpen nem tudtuk kiaknázni a bennünk rejlő potenciált, hogy olyan gyors kört teljesítsünk, amilyet kellene. Ennek ellenére az autó erősnek és gyorsnak tűnik a nagy sebességű kanyarokban, így optimista vagyok afelől, hogy holnap egész sok helyet előre léphetünk. Remélem, a stratégiánk hatékony lesz, mert a DRS zóna nem túl hosszú itt, és korlátozottak a lehetőségek az előzésre. Résen kell lennünk, hogy feljavítsuk a teljesítményünket, de felkészültünk a kihívásra."

Nick Heidfeld: (De: 18., Q: 16.) "Jelenleg még mindig nehéz megítélni, hogy a motorvezérlés szabályaiban történt változások milyen befolyást gyakorolnak a teljesítményünkre ezen a hétvégén. Természetesen érződik a hatása, viszont az az érzésünk, hogy a mai helyzet több különböző tényező összejátszásának eredménye. Az eső is megnehezítette a felkészülésünket. Az autót nem rossz érzés vezetni, és nem is tűnik lassúnak, egyszerűen csak nem vagyunk abban a helyzetben, hogy teljesen kihasználjuk a benne rejlő lehetőségeket. Tegnap, és ma reggel is küszködtünk a hátsó szárnnyal, amit megváltoztattunk az időmérőre, és valóban jobban is működött, de csalódást keltő, hogy csak 16. lettem. "

Lotus

Heikki Kovalainen: (De: 19., Q: 17.) "Nagyon elégedett vagyok. Az időmérő előtt tudtuk, hogy a legtöbbet kell kihozni a száraz pályás gumikból, mert záporokra volt kilátás. Kisebb esőkre számítottunk, de fogalmunk sem volt, mikor érkeznek meg, ezért mindent beleadtunk a slickeken. A Q1 elején futottam egy tűrhető kört, szinte rögtön mindent kipréseltem az autóból. Amikor kimentem a második etapomra, elkezdett esni, de mivel a száraz pályán megfelelően teljesítettünk, ott álltunk, ahol kellett, így az egész csapat elégedett lehet a végeredménnyel. Remélem jó versenyem lesz a 17. helyről. Tudom, hogy az egész istálló jól dolgozik együtt, és bár még nincs tökéletes tempónk, rendszeresen mindent kihozunk az autóból, és támadjuk az előttünk álló csapatokat. Ezért vagyunk itt a második idényünkben, az ilyen napok roppant lelkesítenek engem és a Team Lotust egyaránt."

Jarno Trulli: (De: 20., Q: 21.) "Az eső fontos szerepet játszott a Q1-ben, és sajnos rövidebb lett ez az etap, mindössze egy menetet futottunk, ami nem sikerült elég jól. Kár, mert az egyik autónk a Q2-be jutott, ami mutatja, hogy adott a tempónk az előttünk lévőkkel való küzdelemhez. Remélem, erős versenyem lesz holnap, és megpróbálom elkerülni a körülmények okozta balszerencsét."

Toro Rosso

Jaime Alguersuari: (De: 16., Q: 18.) "Nem voltunk túl szerencsések, és el is rontottuk az időmérőt, mert nem tettük fel elég korán a lágy abroncsokat, melyek két másodperccel jobbak a keményhez viszonyítva, így nem tudtuk kihasználni a valódi teljesítményünket. Nem vagyunk túlságosan elkeseredve, mert rengeteg adatot gyűjtöttünk, és holnap újra eső várható, a kemény gumi is jól működik hosszabb etapokon, így jó formában várjuk a versenyt. Ha minden lehetőséget jól kihasználunk, egyáltalán nem kizárt, hogy holnap délután ismét pontokat szerzünk. Legalább sok új gumim marad, és a korlátozottan engedélyezett DRS használattal valóban versenyképesek lehetünk, nem csak esős időben, mint pénteken, hanem száraz körülmények között is."

Sébastien Buemi: (De: 17., Q: 19.) "Kissé csalódott vagyok, mert nem számítottunk arra, hogy ilyen hamar elered az eső, és ez azt jelentette, hogy nem tudtuk kihasználni az opciós gumikat. A boxból kivezető kör alatt erősen elkezdett esni, így semmi esélyem sem volt jó időt autózni a lágy abroncsokkal, melyek normál esetben körönként két másodperccel gyorsabbak a keményeknél. Hogy a jó oldalát is nézzem, sok új gumink maradt holnapra, szóval abban reménykedem, hogy száraz verseny lesz. Ebből a pozícióból elengedhetetlen egy jó rajt, mert úgy érzem nehéz lesz előzni, még a DRS segítségével is. Idén általában rossz helyről indultunk, de aztán mindig jó versenyt futottunk, remélem ez holnap sem alakul másképp."

Virgin

Timo Glock: (De: 21., Q: 20.) "Nagyon elégedett vagyok a mai helyezésünkkel. 20. vagyok, elkaptam (Jarno) Trullit, és remek volt a köröm. Az autó nem tűnt jónak reggel száraz pályán, így elvégeztünk pár módosítást, de még mindig nem az igazi. Mindent beleadtam abban az egy körben, és nagyon jól sikerült. Sohasem lehetünk eléggé biztosak abban, milyen időjárást várhatunk Silverstone-tól, de szeretem az ilyen időmérőket, ahol korán meg kell futni egy jó időt arra az esetre, ha megérkezne az eső. Új szett gumival kellett mindezt megtenni, és én kihoztam belőle a legtöbbet a megfelelő pillanatban. Ugyan vétettem egy apró hibát, de a közvetlen kihívóim előtt végeztem, így elégedettnek kell lennem. Izgatott vagyok a hazai futamunk előtt."

Jérome d'Ambrosio: (De: 22., Q: 22.) "A délelőttünk jól alakult, kellemes érzéseim voltak az autóval kapcsolatban. A délután szintén remek volt, de sajnos az időjárás változása miatt nem tudtam teljesíteni a második gyors körömet, amiért azért volt kár, mert az első próbálkozásnál viszont elkövettem egy kisebb hibát. Általánosságban azonban úgy gondolom, egyáltalán nem rossz a helyzet, és holnap jó versenyre számítok."

Hispania

Vitantonio Liuzzi: (De: 24., Q: 23.) " Nehéz időmérő volt az időjárás miatt, de azért is, mert már tegnap gondjaink akadtak az autóval. A vezethetőség a kezdetek óta problémás, és az eső sem segített abban, hogy megértsük az új elemeket, amiket felszereltünk a kocsira. Nem volt könnyű, hiányzott a megfelelő balansz az időmérőn, mégis a legjobb körünket teljesítettük egész hétvégén, mivel mindent egybevéve kicsit jobban összeálltak a dolgok. A verseny nehéznek ígérkezik, mert a riválisaink gyorsabbnak tűnnek, mint tavaly. Tudtuk, hogy ez a pálya nem lesz kedvező számunkra, de tovább kell hajtanunk, és majd meglátjuk, hogyan alakul a holnap."

Daniel Ricciardo: (De: 23., Q: 24.) "Rendben ment az első időmérő edzésem, habár kicsit frusztráló volt az időjárás miatt, mert így nem tudtunk két mért kört futni, de így is jól ment. Szeretnék kicsit közelebb lenni a többiekhez, de nem lehetnek túl magasak az elvárásaim, mivel hosszú a tanulási szakasz. Fél másodperccel vagyok Tonio mögött, ami ugyan nem sok, de egy versenyző számára rengeteget jelent. Ennél többet akarok nyújtani, de nem remélhetek túl sokat ebben a szakaszban, így ha csökkenteni tudom a különbséget, az már jónak számít. Az F111 valójában egész jó, meglepett a tapadás mértéke az opciós gumikon. Meg kell tanulnom, milyen keményen nyomhatom, de ez majd magától jön a tapasztalattal. A gyors kanyarokban még mindig a saját tempómban haladok. Úgy gondolom, van még benne potenciál, és ha képes leszek tanulni, határozottan előreléphetünk. Szerdán találkoztam először a csapattal, mindenbe mély betekintést nyújtottak, és szerintem elég simán ment, mindenki kedves volt. A mérnökökkel nehéz egy friss kapcsolatot kialakítani a szezon közepén, de nem volt gond, és szerintem innentől már csak könnyebb lesz. Célom, hogy befejezzem a versenyt és eljussak a kockás zászlóig. Ha képes leszek csökkenteni a különbséget, és néhány tizedre leszek Toniótól, az nagyszerű kezdés lenne, és némi fejlődésre utalna. Ha meg tudnánk előzni néhány autót, az jó eredménynek számítana. "

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU