Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.06.13. 17:41


McLaren

Jenson Button: (1) "Ez volt pályafutásom legnagyobb győzelme, így a mai egy igazán különleges nap a számomra. Az utolsó helyről küzdöttem fel magam az élre, és a pályán előztem meg az előttem lévőket. Még szebbé teszi a győzelmet, ha előzések sorozatával szerzed meg. A változó körülmények között zajló versenyek mindig nehezek, de én jobban szeretem, amikor keresned kell a féktávokat a pályán, mint amikor előre tudod, hogy hol vannak. Elképesztő győzelem volt, nem hiszem, hogy bármit is jobban csinálhattam volna, különösen azok után, hogy már Monacóban a zsebünkben éreztük a sikert, de végül mégis csalódnunk kellett. Kicsit szerencsés voltam ma, amikor Sebastian (Vettel) hibázott az utolsó körben, de szerintem megérdemeltük ezt a kis segítséget. Ami a Lewissal való ütközésünket illeti, egy elmosódott Vodafone felirat kivételével semmit sem láttam magam mögött, de ez bizonyára az én hátsó szárnyam volt. Nyilván ez ugyanolyan színű, mint Lewis autója. Balra mozdultam, az ideális ív irányába, majd éreztem egy ütközést, és attól tartottam, hogy ezzel véget ért mindkettőnk versenye. Lewis tudja, hogy nem szándékosan csináltam, és én is tudom, hogy ő sem így akarta. Beszéltem vele az újraindítás előtt, és minden rendben. Szeretnék gratulálni a versenymérnökömnek, Dave (Robsonnak). Most nyerünk először közösen, és ez számára is egy igazán különleges eredmény. Most csak ki akarom élvezni a pillanatot. Sokat kellett várnom erre is a sikerre, és ennél nem is lehetne édesebb. Nem tudom abbahagyni a mosolygást."

Lewis Hamilton: (-) "Mindenekelőtt szeretnék szívből gratulálni Jensonnak, hihetetlen versenyt futott, és teljesen megérdemelt győzelmet aratott. Fantasztikus teljesítmény volt egy nagyszerű versenyzőtől. Egyúttal elnézést kérek a csapattól, akik keményen dolgoztak egész héten, és további pontokat szerezhettünk volna, amennyiben mindkét autóval célba érünk. A körülmények trükkösek voltak a rajtnál, jó volt a tapadásom, és minden elkövettem, hogy a pályán tartsam az autót. Szerintem jó tempót diktáltam, és nem volt különösebb problémám. Hozzáértem Mark (Webber) autójához, amikor kicsit korán fékezett az első kanyarban. Elég helyet hagyott számomra, de rámentem a belső rázókőre, ami miatt nem tudtam rendesen elkanyarodni. Ezt követően próbáltam felzárkózni. Mikor Jenson mögé értem, elfékezte magát az utolsó sikánban, így rosszul gyorsított ki, és próbáltam megtámadni. Úgy éreztem, már félig mellé értem a célegyenesben, de valószínűleg nem vett észre engem, így beljebb húzódott az ideális ívre. Számomra nem maradt hely, így eltaláltam a falat. Természetesen nem feltételezem, hogy szándékosan tette. Elég jól ismerem Jensont és tudom, hogy nem tenne ilyet. Ő egy rendes srác. Már a következő versenyre és az év további részére koncentrálok. Jó lenne, ha kicsit előrébb tudnánk kvalifikálni magunkat, hogy kimaradjunk a tolakodásból Valenciában. A versenytempónk azonban remek, ezért szeretnék ott jól teljesíteni."

Red Bull

Sebastian Vettel: (2) "Természetesen csalódott vagyok. Szerintem roppant nehéz verseny volt a rajttól a célig, az utolsó kör egy részét leszámítva minden körben az élen álltunk. Úgy vélem, kicsit túl könnyelműen vezettem az utolsó Safety Car után, nem építettem fel elegendő előnyt, csak tartani igyekeztem a távolságot a mögöttem lévőktől. Láttam, hogy Jenson (Button) közeledik felém, keményem hajtottam, gondolva, hogy kihúzom a célig, de nem így lett, hibáztam. Rajtam múlott, blokkoltam a hátsó kerekeket. Ilyenkor ki kell egyenesíteni az autót, és mivel csupán egy száraz ív volt, a nedves részre kerültem, így (Button) elég könnyen megelőzhetett. Ugyanakkor ez jó nap volt, könnyű lett volna hibázni, sokan nem is értek célba, szóval hasznos volt pontokat szerezni. Mind mondtam, jelenleg nem érzem magam a legkellemesebben, de összességében szép versenyt futottunk."

Mark Webber: (3) "Mozgalmas verseny volt! A félbeszakítás után sokakat meg kellett előznöm, ami nem is volt kirívóan nehéz, amíg meg nem jelent a száraz ív, és csúszóssá nem vált azon túl. Utána kemény dió volt elhúzni mások mellett, mivel nagyon keskeny íven lehetett csak bebújni mások mellé. Tovább fokozta a nehézségeket, hogy olyan rutinos srácokat kellett megelőznöm, mint Michael (Schumacher) és Nick (Heidfeld), akik tudják, mit csinálnak. Úgy határoztam, kockáztatok, és slickekre váltok. Örömmel láttam, hogy mások nem követtek azonnal, így két kör alatt visszatérhettem a dobogóért folyó küzdelembe. Nagyon szép harcot vívtam Michaellel, mindketten a pálya ugyanazon pontját próbáltuk uralni a sikán féktávján. De jött Jenson, aki szárnyalt. A mai eredmény sok pontot hozott a csapatnak, aminek igazán örülök."

Mercedes

Michael Schumacher: (4) "Egyik szemem nevet, a másik sír, így hagyom el ezt a versenyt, mivel nem tudom, hogy izgatottnak kellene-e lennem, vagy pedig szomorúnak. A vége előtt a második helyen voltam, tehát nyilván ott akartam befejezni, és újra fel szerettem volna állni a dobogóra. Annak ellenére, hogy ez végül nem jött össze, elégedettek lehetünk az eredménnyel, és a csatáinkkal. A piros zászló utáni stratégia tette mindezt lehetővé, és örülök a csapatunknak. Ugyancsak szeretnék egy nagy elismerést küldeni a szurkolók felé, akik a nehéz körülmények között is velünk maradtak ilyen sokáig, és támogattak minket. Lenyűgöző volt, és boldog vagyok, hogy kivehettem a részem a szórakoztatásukból."

Nico Rosberg: (11) "Nagyon megerőltető volt a ma délutáni verseny. Összességében minden rendben volt az autómmal, a végén pontszerző helyen voltam, de aztán hibáztam a 66. körben a hajtűkanyarban. Kobayashit próbáltam megelőzni, a 10-es kanyarban nagyon közel voltam hozzá, de ő lelassított akkor, amikor nem számítottam rá, nekimentem hátulról, megsérült az első szárnyam, amely aztán leszakadt az utolsó körben. Ilyen már történt velem, de fordított helyzetben, amikor (Adrian) Sutil eltalált. Talán lehettem volna agresszívebb ma a kerékcseréimnél, kicsit hamarabb kiállhattam volna, de mindig nehéz megítélni a rizikófaktort. Annak ellenére, hogy az eredményem nem túl jó, biztos vagyok benne, hogy a TV előtt ülő rajongók számára izgalmas volt a verseny. Van néhány pozitívum a hétvégéről, és a következő alkalommal Valenciában megpróbálunk jól teljesíteni.

Renault

Vitalij Petrov: (5) "Ma a körülmények már néhány kör után nagyon nehézzé váltak, és a verseny megszakítása helyes döntés volt. Egyáltalán nem volt tapadás, és az autó mindenhol felúszott. Amikor újrakezdtük, a legjobbat próbáltuk kihozni a pozíciónkból: 4. voltam, mert a piros zászló előtt úgy döntöttem, nem cserélek kereket. Innentől jó helyezésért harcoltam. Egyrészről azután, hogy 10. helyről rajtoltunk, és az 5. helyen végeztünk, ez egy jó eredmény, másrészt viszont úgy érzem, dobogóra állhattunk volna ma. Örülök a megszerzett pontoknak, és úgy vélem, újra versenyben vagyunk néhány nehéz futam után. Nagy köszönet jár a csapatnak a hétvégi munkájukért."

Nick Heidfeld: (-) "Alapvetően a legnagyobb csalódás számomra, hogy nem fejeztem be a versenyt. Kamui (Kobayashi) mögött voltam, aztán valami történt. Hirtelen lelassított, és nekimentem hátulról, ami azt eredményezte, hogy letört az első szárnyam, és a pályán kívülre kerültem. Az 5. helyért és pontokért mentem, ezért frusztráló, hogy nem tudtam többet kihozni a mai napból azután, hogy tegnap egy jó időmérőt futottunk. A mai egy volt a megjósolhatatlan versenyek közül, és olyan jól kellett vezetnem, ahogy csak tudtam ilyen körülmények között. Most már Valenciára koncentrálunk, ahol remélem további pontokat tudok szerezni a csapatnak."

Ferrari

Felipe Massa: (6) "A lehetőségeinket figyelembe véve nem sok örömöt találok a 6. helyben. Az összes esélyem elillant a dobogóért és a győzelemért folytatott küzdelemben, amikor megpróbáltam megelőzni (Narain) Karthikeyant. Roppant lassan botorkált a száraz íven, és amikor melléértem a vizes részen, felgyorsított, én pedig elvesztettem az uralmat az autó fölött, és a falnak ütköztem. A Safety Carnak köszönhetően utolértem a bolyt, és végül pár ellenfelet megelőzve hatodikként értem célba. Mérges vagyok, nem tagadom. Jól szerepeltünk az időmérőn, és a piros zászlóig az első háromban haladtunk. Utána történt, ami történt, és mindennek vége lett. Elégedett voltam az autó teljesítményével az extrém esős és a slick gumikon is, az intereken azonban kissé szenvedtem. Valencia következik, ahol erősek lehetünk, mivel a karakterisztikája hasonló ehhez a pályához. Ott megkapjuk a közepes keverékű abroncsokat, melyeket pénteken teszteltünk, és meglátjuk, mennyi tapadást nyújtanak majd nekünk."

Fernando Alonso: (-) "Minden rosszra fordult onnantól kezdve, hogy délelőtt megláttuk az esőt. Idei legjobb időmérőnkön vagyunk túl, és a Safety Car mögül kellett indulnunk, noha úgy éreztem, az intermediate gumik lettek volna a legjobbak. Amint feltettük őket, leszakadt az ég, és azok, akik nem cseréltek kereket, a piros zászló után gyakorlatilag ingyen megtehették ezt. Végül ütköztem (Jenson) Buttonnal, és végső csapásként az autóm felült egy rázókőre, és nem tudtam újraindítani. Igazán kár, mert kiváló versenytempónk volt, csak pechesek voltunk. Nem így érzem, ez tény. Amikor nem szerzünk pontot, rögtön a következő versenyre kell összpontosítani. Szerintem Valenciában jól szerepelhetünk, mert az egy újabb olyan pálya, amely passzolhat az autónkhoz. A bajnokságnak még nincs vége, de már mások hibáiban is bíznunk kell, hogy legyen reményünk. A teljesítményünk jó volt itt a pálya kialakítása, illetve az ide hozott fejlesztések miatt. Leszegett fejjel kell folytatunk, bízva a képességeinkben és a kemény munkában."

Sauber

Kamui Kobayashi: (7) "Pontokat szereztünk, és végül is ez a legfontosabb. Bebizonyítottuk, hogy jók vagyunk az esőben, de aztán amikor a pálya felszáradt, nem volt elég jó a tempóm, hogy megvédjem a pozíciómat. Eredetileg 13. helyre kvalifikáltam magam, szóval nem rossz, hogy 7-ikként fejeztem be, de másrészről a hosszú piros zászló után másodikként indultam, és innen nézve kiábrándító az eredmény. Tényleg arra törekedtem, hogy jobb pozícióban érjek be, de ez egyszerűen nem ment."

Pedro de la Rosa: (12) "Mindenekelőtt szeretnék köszönetet mondani az FIA-nak. Amikor túl veszélyessé vált, megállították a versenyt, és úgy gondolom, helyes volt behívni a Safety Cart. Semmit sem láttunk, és minden sebességi fokozatban felúszott az autó a vízen. Viszont a 17. helyről jöttem, és a 9. helyen folytattam a versenyt a Safety Car mögött. Az újraindítás előtt közvetlenül összeértem Jenson (Buttonnal), és ki kellett állnom a sérült első szárnyam miatt. Ez tönkretette a versenyemet, sok pozíciót vesztettem, aztán később még többet vesztettem, amikor egyes sebességi fokozatban ragadt a váltó. Ennek tetejében időt veszítettem néhány lekörözött miatt. Próbáltam a legjobban kijönni ebből, de a pontszerzés elérhetetlenné vált. Azt kell, hogy mondjam, sokkal jobb lehetett volna a mai nap, de a csapat jól taktikázott a kiállásokkal, ezért köszönettel tartozom. Rendkívül eseménydús futam volt, főleg egy olyannak, aki egy gyors hívás után ugrott be az autóba. Az biztos, hogy nem felejtem el ezeket a napokat."

Toro Rosso

Jaime Alguersuari: (8) "Nagyon boldog vagyok, mert a boxból rajtolva nyolcadik helyen célba érni igazán jó eredmény számunkra. Külön elégedettséggel tölt el, hogy idei első pontjaimat szereztem, habár tudom, hogy még mindig van hova fejlődnöm az autó beállítása terén, különösen az időmérőkön. A csapat ma nagyszerű munkát végzett, minden kínálkozó lehetőséget megragadtunk, habár némelyikük mások balszerencséjéből adódott. Tökéletes volt a stratégiánk, mindig a megfelelő időpontban cseréltünk kereket. Ez az eredmény mindenkit motivál, hogy továbbra is folytassuk a kemény munkát. Ez szárnyakad ad számunkra a második hazai versenyem, Valencia előtt. A nézők is említést érdemelnek, amiért végigülték ezt a hosszú időt az esőben és hidegben, de szerintem kiváló autóversenyt láthattak."

Sébastien Buemi: (10) "Természetesen elégedett vagyok a pontszerzéssel, hiszen ez mindig jól jön. Azonban kissé csalódott vagyok, szerintem jobban is teljesíthettem volna, továbbá nem vagyok benne biztos, hogy jó döntés volt olyan korán slick gumikra váltani. De a csapat eredményét tekintve, Jaime nyolcadik helyével együtt, szép munkát végeztünk. Úgy tűnik, mindig történik valami szokatlan ezen a versenyen, ami ma kissé hosszabb volt a megszokottnál, de a futam megszakítása volt az egyetlen elfogadható döntés, mert az autók felúsztak a vízen, és a látási viszonyok is szörnyűek voltak. Biztos vagyok benne, hogy az egész délután nagyon látványos volt a nézők számára. Most keményen kell dolgoznunk, hogy jó formában legyünk Valenciára."

Williams

Rubens Barrichello: (9) "Örülök, hogy a 16. helyről rajtolva több pontot is szereztem a csapatnak. Sajnos nem lett még több, mert egy potenciális 6. vagy 7. helyet vesztettem el, amikor lecsúsztam a pályáról, hogy elkerüljem (Kamui) Kobayashit az utolsó biztonsági autós szakasz után. Szélesen fordult egy lekörözésnél, majd amikor visszajött a pályára, nem látta, hogy ott vagyok. Ezzel engem is félretolt, amivel sok pozíciót veszítettem. Szerencsétlen eset, de még így is elég jók voltunk ahhoz, hogy ismét szerezzünk pár pontot."

Pastor Maldonado: (-) "Kemény verseny volt ez számomra. Elég nagy túlkormányzottsággal küszködtem az elején, így elég nehéz volt kordában tartani az autót. Az újraindítás után már jobbnak éreztem az intereken, majd még jobbnak a száraz gumikon. Ezt követően volt még egy Safety Car periódus. Miután kiállt, Kobayashi hibázott az első kanyarban, emiatt (Nico) Rosberg az orrom előtt nagyot fékezett, és összeütköztünk. Ettől eltört az első szárnyam, így ki kellett mennem a boxba. Ezt követően egyszerűen csak kicsúsztam a vizes pályán."

Hispania

Vitantonio Liuzzi: (13) "Őrült verseny volt. Mégis, minél őrültebb, annál jobban szeretjük. Nagyszerű eredmény ez számunkra, az egész csapat számára, mert szombat óta, amikor kiváló eredményt értünk el a kvalifikáción, mindent úgy csináltunk, ahogyan kell. Ilyen szituációkban mindig kockáztatni kell, jókor kell jó helyen lenni, jó döntéseket hoztunk, és a csapat tökéletesen dolgozott a boxkiállások során. Nagyon sok munka vár ránk, de ez egy jó kiindulási pont a jövőre nézve. A fejlesztések segítettek, de ilyen körülmények között inkább az időzítés a fontos, valamint a megfelelő gumi kiválasztása a megfelelő időben. Jók voltak a kiállásaink, minden jól ment. Pozitívak vagyunk a fejlesztésekkel kapcsolatosan, mert működtek, és most tovább kell küzdenünk, hogy még jobbak legyünk a következő futamokon. Jó érzés más autókat megelőzni, mindig arra fókuszálunk, hogy a közvetlen riválisainkkal versenyezzünk, de ez a nagydíj elképesztő volt, mert sokkal gyorsabb autókat is képesek voltunk megelőzni. Egyszerűen csak óvatosnak kellett lenni, és kontrollálni kellett az autót. Mindig jó érzés, ha az ember jól versenyez. A szezon eddigi legjobb eredményét értük el, amely nagyszerű a csapat számára. Reméljük, nem ez lesz a legjobb befejezésünk az idényben, még jobb pozíciókban reménykedünk, és ezért hajtunk."

Narain Karthikeyan: (17) "Nagyon érdekes verseny volt számunkra, az eddigi legjobb eredményünket értük el. Az esős és a száraz körülmények között egyaránt jól vezettem. Szerettem volna kicsit tovább kint maradni az utolsó szett intermediate gumin. Megelőztem rajtuk Toniót, szóval talán még egy kör további pozíciókat jelentett volna. Valamilyen okból kifolyólag nem értesültem róla, hogy slicken megyünk, így azt gondoltam, még mindig az interek vannak fent, és amikor kimentem a bokszutcából, csak akkor vettem észre, hogy slickek, de akkor már túl késő volt, mert a vizes aszfalton voltam, és sokat csúszkált az autó, ezért sok pozíciót vesztettem. Ettől eltekintve élvezetes verseny volt, megelőztem néhány autót, (Jérome) d'Ambrosiót és (Timo) Glockot, és boldog vagyok, hogy befejeztem a versenyt."

Virgin

Jérome d'Ambrosio: (15/14) "Hihetetlen verseny volt, nagyjából négy órán keresztül tartott. Sohasem tapasztaltam még ehhez foghatót, egészen különleges volt. Hullámhegyek és hullámvölgyek váltogatták egymást. A piros zászló előtt kétszer is jártam a boxban, majd az egyik újraindításnál mégis azon kaptam magam, hogy Timóval harcolok. Azt kérdeztem magamtól 'itt meg mi folyik?' Örült helyzet volt. Az utolsó újraindítást követően sok időt vesztettem a piros zászlók miatt, mindig le kellett mennem a vizes részre, hogy elengedjem őket, az esős beállításuk miatt pedig már képtelen voltam harcolni a pozíciókért, mert nem volt meg a kellő végsebességem. Mégis nagyszerű verseny volt, és rengeteg tapasztalattal gazdagodtam."

Timo Glock: (16/15) "Szokatlan és nehéz futam volt. Szerintem ez az egyik leghosszabb verseny, amin valaha részt vettem! Az utolsó szakaszban jó tempót diktáltam és utolértem, majd megelőztem Trullit. Ezt követően azonban mindkét első kerekem erősen blokkolni kezdett a fékezéseknél, ami sokba került számomra. Nem tudtam zavartalanul haladni az egyenesekben az állandó vibráció miatt. Mikor Karthikeyan megérkezett mögém, megpróbáltam előtte maradni, de bepróbálkozott az utolsó kanyarban és letolt a pályáról. Levágta a sikánt amikor megelőzött, és Jérome is ekkor ment el mellettem. Az utolsó körben már semmit sem tehettem, mert a gumik teljesen tönkrementek."

Lotus

Jarno Trulli: (17/16) "Nagyon eseménydús verseny volt. Jól indult, de egész délután szenvedtem a fékekkel, ennek ellenére sikerült üzemi hőmérsékleten tartanom őket, azt hiszem, az első Safety Car után üvegesedtek, és nem tudtam helyreállítani őket. A verseny újraindítása után is megmaradt a problémám a fékekkel, de ahogyan a pálya felszáradt, elkezdtem visszanyerni őket, így képes voltam elszakadni a közvetlen ellenfeleinktől. Sajnos miután a száraz gumikra váltottam, valami mozgott a pilótafülkében, ezért vissza kellett mennem a csapathoz, hogy kinyomozzák. Nem tudták megjavítani, így visszamentem a pályára, és mindent megtettem, hogy eljuttassam az autót a célig."

Heikki Kovalainen: (-) "Sajnos a féltengely hibája miatt véget ért a versenyem. Amikor újraindultunk, szinte rögtön irányíthatatlanná vált az autóm, ezért ki kellett állnom, ami nyilvánvalóan kiábrándító befejezése a hétvégének. Ez egy olyan dolog, amin nem tudok változtatni, szóval remélem, Valenciában több szerencsénk lesz, és jól folytatjuk.

Force India

Paul di Resta: (18) "Az időjárás szörnyű volt ma, és az eső intenzitását figyelembe véve helyes döntés volt leállítani a versenyt. Rengeteg vízátfolyás keresztezte a pályát, sokan megcsúsztak rajtuk, még a Safety Car mögött is. Úgy gondolom, az újraindítást követően jól mentem, amíg el nem vesztettem az első szárnyam Nick (Heidfeld) miatt a sikánnál, amikor elém vágott. Áthajtásos büntetést kaptam, ami megdöbbentett, hiszen a baleset csak nekem ártott. Utána átvágtattam a mezőnyön, és próbáltam megelőzni Rubens (Barrichellót) az utolsó körökben. Sajnos túlerőltettem, nekimentem a falnak, és defektet kaptam. Ezért kellett félreállnom. Kár, mert erős volt az autó, értékes pontokat gyűjthettem volna."

Adrian Sutil: (-) "A startnál borzasztók voltak a látási viszonyok, és alig tapadt a pálya. Gondjaim akadtak a teljes esőgumikkal, ezért elég hamar interekre váltottam, ami jó volt egész addig, amíg fel nem erősödött az eső. Az újraindításnál jól mentem, de túl közel kerültem (Nico) Rosberghez a Safety Car kijövetel előtt. Az összes előtte haladó autó lelassított a hajtűnél, ami kifogott rajtam. Megsérült az első szárnyam, de az autót megfelelőnek éreztem, nem vesztettem sok időt. Az áthajtásos büntetésem után úgy véltem, megéri kockáztatni és száraz pályás gumikra váltani, ám talán túl korai volt hozzá. A kivezető körömön nagyon megcsúsztam, nekimentem a falnak, és eltörött a bal hátsó felfüggesztés."

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU