Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.05.26. 19:41


Ferrari

Fernando Alonso: (De: 2., Du: 1.) "Monacóban az a lényeg, hogy jónak érezzük az autót. Minél jobbnak érzi a versenyző, annál keményebben tudja nyomni a gázt körről-körre. Úgy tűnik, erősebbek vagyunk, mint máshol, bár óvatos duhajnak kell lennünk amiatt, hogy senki sem tudja, ki mennyi benzinnel ment. Ugyanakkor prózai oka van az előbbi ténynek: az aerodinamika kevesebbet számít, ezért kevésbé szenvedünk a hiányosságától. A lassabb pályákon a mechanikus tulajdonságok és a motor elnyomnak néhány gyengeséget. Rögtön, délelőttől kezdve kényelmesen éreztem magam az autóban, így egyre jobban feszegethettem a határokat. Az autó kiválóan reagált, magabiztosnak éreztem magam benne. Elégedett vagyok, de tudjuk, ez még csak az első nap volt, és a Red Bullok még takargathatnak valamit a szombati időmérő előtt. Szombaton stresszesebb nap vár ránk, mivel itt a legkisebb hibáért is nagy büntetést jár. Muszáj kockáztatnunk, hogy közelebb kerüljünk a legjobbakhoz. A gumik nagyjából úgy viselkedtek, mint a téli teszteken, bár most sokkal magasabbak voltak a hőmérsékletek. Máshol nincs ekkora eltérés az elsődleges és opciós keverék között, legalábbis ez az első benyomásom."

Felipe Massa: (De: 4., Du: 6.) "Meglehetősen elégedett vagyok az autóval, bár kissé túlkormányzott, főleg a szuperlágy abroncsokon. Úgy vélem, Barcelonához képest jobban harcolhatunk, ezúttal nincs az, hogy képtelenek vagyunk munkára fogni a gumikat. Akadtak pillanatok, amikor a határon táncoltam, ezért súroltam a falat legalább három alkalommal. Az opciós keveréken teljesítettem egy hosszú menetet, hogy kitapogassam a kopásuk határait. Nehéz lesz előzni ezen a pályán, mint mindig, a KERS-nek hála viszont talán esély nyílik rá, ha egy másik autó szenved a gumikkal. A forgalom? Itt nehéz megúszni, és ma volt egy szituáció, amikor feltartottam Fernandót, de előttem is ment egy McLaren a kanyarban, amely lelassított."

McLaren

Lewis Hamilton: (De: 5., Du: 2.) "Fantasztikus érzés itt lenni, imádom a pályát és az időjárást is. Ez egy gyönyörű hely. Minden körömet élvezem, és az autóból a legjobb a kilátás Monacóra! Boldog vagyok, hogy itt lehetek. Igazán elégedett voltam a balasszal, és problémáim sem voltak, de szoros lesz a küzdelem. Gyorsan hozzászoktam a DRS-hez és a KERS-hez, de csak a célegyenesben és utána a felfelé vezető szakaszon érdemes használni, a lassabb részeken már nem igazán van rá lehetőség. Talán találok még néhány helyet, ahol az időmérőn bevethetem, de ezt titokban fogom tartani. Egyszerűen szeretek itt vezetni - ez a legjobb dolog, amit valaha is csináltam. Nagyon izgalmas, hogy egyetlen hibát sem engedhetsz meg magadnak, és elképesztő, amikor az autó kerékvetőről kerékvetőre ugrál, és nincs lehetőséged a rontásra. Nyenri akarok!"

Jenson Button: (De: 6 ., Du: 4.) "Az első kivezető kör mindig ijesztő itt, mert a pálya nagyon csúszós. De ha egyszer megjön a tapadás, az autó remekül kezd működni, és élvezetes kint lenni vele. A DRS és a KERS is jól működik - nem volt gondom a DRS bevetésével, de annak örülök, hogy az alagútban nem használhatjuk. Az FIA a megfelelő döntést hozta. Azt hiszem arra is rájöttünk, hogyan lehet a KERS-t leghatékonyabban kihasználni. Kényelmesebben érzem magam az autóban, mint tavaly, de néhány területen még mindig van mit csiszolnunk. A kocsi meglehetősen gyorsnak tűnik, de szörnyen sok küzdelem vár még ránk. A gumikopás sokkal alacsonyabb, mint arra mindannyian számítottunk. Teljesítettem egy hosszú etapot a szuperlágyakkal, és habár érezhető volt az elhasználódás, még mindig egész jól teljesítettek. Ugyanez igaz a keményebb keverékekre is. Azonban még mindig nehéz eldönteni, melyik stratégia fog a legjobban működni vasárnap délután."

Mercedes

Nico Rosberg: (De: 3., Du: 3.) "Nagyszerű ismét a pályán lenni Monacóban. A kezdettől fogva kényelmesen éreztem magam, és egész szép munkát végeztünk a beállítások tekintetében. Itt nehezebb megtalálni a helyes arányokat, mert sok dolgot pontosan össze kell egyeztetni, mint például a fékerő elosztását vagy a gumikopást, de mi tűrhető napot zártunk, ezért elégedett vagyok a hétvége kezdetével. A gumik nem olyan rosszak, mint ahogy sejtettük, és az elhasználódásuk lassú lehet, ezért az első rajtkocka egy kicsit fontosabb lesz, mint gondoltam."

Michael Schumacher: (De: 10., Du: 7.) "A hátrányunk az élmezőnyhöz képest kisebbnek tűnik mint Barcelonában volt. A délelőtti balesetem az után történt, hogy változtattunk a beállításokon, és blokkoltam a kerekeket az első kanyarban. Túl későn döntöttem úgy, hogy a menekülőút felé fordulok, ezért nekiütköztem a korlátnak. A szerelők nagyszerű munkát végeztek, és az autó délután ugyanolyan gyors volt, mint az első edzésen. A Nico által mutatott egykörös tempónk jónak tűnik, és a hosszú etapokon is erősek vagyunk."

Red Bull

Sebastian Vettel: (De: 1., Du: 5.) "Eddig pozitív a hétvége. Mindkét gumikeverék jól működik, és úgy tűnik, tartósak, ami fontos. Meglátjuk, milyenek lesznek a körülmények vasárnap, de az időmérőn valószínűleg a szuperlágyakat fogjuk előnyben részesíteni. Gyorsabbnak tűnnek, és jobb köridőt lehet kicsikarni belőlük. Jól érzem magam az autóban, jó szórakozás itt vezetni, ez egy másfajta pálya, valamint elég hepehupás és durva. Három kör után érintőre vettem a falat, úgyhogy remélem, ezt letudtam a hétvégére. Az autó versenyképesnek tűnik, de mindenki közel van egymáshoz, így szorosnak tűnik."

Mark Webber: (De: 24., Du: 8.) "Váltóproblémám volt délelőtt, amely azt jelentette, hogy elvesztettem néhány kört, egyébként nem volt rossz. Ezen a délutánon mindig is úgy tűnt, kicsit lemaradásban leszünk, de sok jó információnk van. Könnyű kimenni, próbálkozni, eljutni oda, ahol lennünk kéne és hibázni, de vannak adataink, és sokat kell dolgoznunk. Szombatra rendben kell, hogy legyünk. Szombatig visszatérünk a kerékvágásba és visszaszerezzük a pozíciónkat a hétvégére."

Force India

Adrian Sutil: (De: 8., Du: 9.) "Átlagos csütörtöki nap volt ez Monacóban. Folytattuk az aerodinamikai csomagunk tesztelését, amit a múlt héten már Barcelonában is kipróbáltunk, és a visszajelzések pozitívak, így kitartunk mellette a hétvégén. Elvégeztük a szokásos beállításokat, és egész jó balanszot találtunk a nap végére. Délután a szuperlágy gumikon futottunk, amit már a téli teszteken is használtunk, de most vetettük be először versenyhétvégén, ráadásul sokkal magasabb hőmérséklet mellett. A tapadásuk így elsőre jónak tűnik, de az elhasználódás mértéke elég magas."

Paul di Resta: (De: 19., Du: 20.) "Először kóstoltam bele Monacóba egy forma-1-es autó volánja mögött, és elégedett vagyok a délelőtt alakulásával. A balansz egész jó volt, különösen a gyorsabb részeken. Mint minden utcai pálya, ez is nagyon hepehupás, így azon dolgoztunk, hogy az autó jobban viselkedjen ezeken az egyenetlenségeken, valamint hogy javítsuk az aerodinamikai egyensúlyt. Délután probléma adódott a kocsival, ezért ki kellett állnom. Elveszítettem egy órát a gyakorlásból, és így ki sem próbálhattam a szuperlágy gumikat."

Renault

Nick Heidfeld: (De:11., Du: 10.) "Mindenekelőtt, nagyon szórakoztató itt, Monacóban vezetni. Természetesen mindannyiunknak meg kell birkóznia a forgalommal - 24 autó egy ilyen szűk pályán nagy kihívás számunkra - és láthattuk is ezt, amikor a szuperlágy gumikon egy tiszta kört sem tudtam futni. Érdekes volt más abroncsokat használni, a lágyat és a szuperlágyat. Ezeket felhasználva biztosan sok új dolgot megtudunk a teljesítményünkről, és végül is erről szól a mai nap. A szuperlágy gumikon nem volt olyan jó a balansz, mint reméltem, de minden aspektusból meg fogjuk vizsgálni a mai edzéseket, szombaton pedig keményen fogunk teperni."

Vitalij Petrov: (De: 9., Du: 11.) "Nagyjából mindent teljesítettünk a mára tervezett programunkból. Mint azt tudjuk, ez egy más pálya, páratlan számunkra ezen vezetni, így különösen hasznos volt kipróbálgatni a dolgokat. Mindkét gumit, a szuperlágyat és a lágyat is sikerült kipróbálnom, úgyhogy lehetőségünk lesz megvizsgálni az adatokat, hogy lássuk, hogy működnek ezek az abroncsok a pályán. A második szabadedzés végén volt egy balesetem, miután először egy kicsit túlkormányzottá, majd rögtön alulkormányzottá vált az autóm, és elvesztettem az irányítást. Összefoglalva, elég elégedettek vagyunk azzal, amit kihoztunk a mai napból, és bizakodóan tekintünk a hétvége elébe."

Sauber

Sergio Pérez: (De:16., Du: 12.) "Jó napom volt. Komoly programunk volt, és nagyon sok munkát végeztünk el. A délelőtt kissé nehézkes volt a gumik miatt, mert korán mentünk ki, így a teljesítményük csökkent. Délután először kipróbáltam a szuperlágy abroncsokat, és mentem egy hosszabb etapot rajtuk. Igazán reménykedem egy jó kvalifikációban. A forma-1-es autóval nyilvánvalóan sokkal nehezebb előzni itt Monacóban, mint a GP2-es autóval volt."

Kamui Kobayashi: (De: 15., Du: 16.) "Egy kicsit trükkös volt a mai napom. Az autóm túl sokat pattogott, ezért a balansz sem volt megfelelő, és nem volt elég tapadás sem. Találnunk kell valamit, hogy kiküszöböljük a pattogást. Annyira rossz volt, hogy úgy érzem, nem tudok véleményt mondani a gumik összehasonlításáról. Ami a hátsó szárnyat illeti, azt mondanám, nem okoz nagy különbséget, hogy valaki használja-e a DRS-t vagy nem, csak plusz teher. Így is, úgy is rendkívül nehéz itt az előzés."

Williams

Rubens Barrichello: (De: 13., Du: 13.) "A két autóra különböző aerodinamikai elemeket raktunk fel ma, így rengeteg információt gyűjtöttünk, és eggyel több napunk van rá, hogy átfussuk az adatokat. Kipróbáltuk a szuperlágy Pirelliket is, melyekről azt hiszem, mindenki csak pozitívan tudna nyilatkozni. Erősnek kell lennünk az időmérőn, de ugyanezt szeretnénk a versenyen is, hogy végre pontokat szerezzünk. A mai napon főként a megfelelő versenybeállítás megtalálására helyeztük a hangsúlyt."

Pastor Maldonado: (De: 7., Du: 15.) "Sok kört teljesítettünk ma, különösen délután, és az autó következetesnek tűnt. Rubens és én felosztottuk egymás közt az új elemeket a második edzésen, hogy hasonló körülmények között is összehasonlítassuk őket. Nekem új padlólemezem és régi hátsó szárnyam volt, Rubens pedig régi padlólemezt és új szárnyat kapott. Az én autómon jelenleg jól működik a padlólemez, de ki kell elemeznünk a másik kocsi által gyűjtött adatokat is, hogy a megfelelő döntést hozzuk meg az időmérőre és a futamra."

Toro Rosso

Sébastien Buemi: (De: 12., Du: 14.) "Ez egy nagyszerű pálya, fantasztikus a légkör, úgyhogy mindig szeretek itt versenyezni, még akkor is, ha nagyon megerőltető. Idén újraburkolták a pálya nagy részét, így most már szinte nem is olyan, mint egy utcai pálya, kiváló minőségű az aszfalt. Technikailag pozitív első napot zártunk, és van egy extra napunk elemezni az adatokat, amely nagyon hasznos lesz. Jó képet kaptunk a gumik működéséről, a szuperlágy sokkal gyorsabbnak tűnik, ami előnyös lesz a kvalifikáción és a versenyen is, mivel a gumik nagymértékű kopása, amire számítottunk, nem következett ma be. A második edzés végén nekiütköztem a korlátnak a Tabacnál az autó hátuljával, amelynek következtében megsérült a hátsó felfüggesztés, így ki kellett állnom a boxba."

Jaime Alguersuari: (Du: 17.) "Élvezem ennek az utcai pályának a kihívásait. Számomra hasznos volt a délutáni teszt, amely során fény derült néhány dologra, amiket most részletesen meg kell vizsgálnunk. Kicsit bizonytalan vagyok a gumikopást illetően: az első reakcióm az, hogy a hosszú etapok során mérsékeltnek tűnik. Jelenleg a legfontosabb dolog, hogy több magabiztosságot érezzek az autóban. Spanyolország óta aggasztanak a fékek, és gyakran elveszítem a kontrollt az autó hátulja felett, úgyhogy ezen dolgoznunk kell. Biztos vagyok benne, hogy meg tudjuk oldani, mert tudjuk mit és hogyan kell tennünk."

Daniel Ricciardo: (De: 14.) "Az alap dolgok tesztelésére koncentráltam délelőtt, mint például a hasmagasság, a leszorítóerő. Adatokat gyűjtöttem, hogy segítsek a csapatnak. Részletesen megvizsgáltuk a KERS-t, hogy a lehető legjobban ki tudjuk használni ezen a pályán. Mielőtt az F-1-es autót vezettem, a World Series (by Renault)-ban volt szabadedzésem. Jó tapasztalat volt, mivel kevés versenyző vehet részt két gyakorláson egy délelőtt során, csodálatos versenyautókban, Monacóban! Első alkalommal vezetni egy forma-1-es autót Monacóban nehéz, ezért jó volt kimenni előtte egy másik autóval, és újra megnézni a pályát tavaly óta először. Egy forma-1-es autó vezetése itt valóban őrült dolog és óriási élmény."

Lotus

Heikki Kovalainen: (De: 17., Du: 18.) "Ez egyáltalán nem volt rossz. A teljes programunkat teljesítettük, kicsit dolgoztunk a finomhangoláson és a balanszon, és úgy gondolom, a ma esti munkával még előrébb juthatunk. A gumikopás mértéke mindkét keveréken jobb volt, mint arra sokan számítottak, így az elsődleges és az opciós gumik is nagy játékteret engednek a stratégia terén."

Jarno Trulli: (De: 18., Du: 19.) "Egész jól ment. Jelentős mennyiségű adatot gyűjtöttünk mindkét edzésen, melyek segítségével az időmérőn még jobb helyzetben lehetünk. A gyors köreim alatt gondjaim voltak a forgalommal, így a valós tempónkat még nem is mutattuk meg, szóval mindent egybevetve jó eredménnyel zártunk. Megbízhatóan futottunk egész nap, és erre szükségünk is van ahhoz, hogy a legjobb esélyekkel vágjunk neki a kvalifikációnak, ezért úgy gondolom, érdekes szombat délután elé nézünk."

Virgin

Jerome d'Ambrosio: (De: 20., Du: 21.) "Úgy vélem, egész jó napon vagyok túl. Először vezethettem forma-1-es autót Monacóban, és remekül ment. Gyűjtöttünk némi adatot a hosszú etapokról, de kicsit furcsa lesz, hogy holnap nem vezethetünk, hanem várnunk kell egészen szombat reggelig. Természetesen még át kell rágnunk magunkat az adatokon, és rájönni, hol hozhatunk még egy kis időt, de boldog vagyok az első nap alakulásával."

Timo Glock: (De: 21., Du: 22.) "Általánosságban véve jó nap volt. Semmi gondunk nem volt az autóval az első és a második edzésen sem. A lágyabb gumikon hasonló tempót diktáltunk, mint az élen állók (a keményebben), szóval úgy gondolom, minden rendben ment. Jó csütörtököt zártunk."

Hispania

Narain Karthikeyan: (De: 23, Du: 23) "A délutáni szabadedzés elég nehéz volt. Szerintem jobb volt az autó balansza délelőtt, vagy talán egyszerűen csak egy jó etapot futottunk. Volt némi problémám az ülésemmel, úgyhogy ezt ki kell javítanunk. Egy kis időbe telt, mire hozzászoktam a pályához, így összességében nem a legjobb napot zártam. Meglátjuk, mi lesz szombaton."

Vitantonio Liuzzi: ( De: 22, Du: 23) "Nehéz nap volt, mert délelőtt balesetet szenvedtem, így nem tudtam teljesíteni a második szabadedzést. Nincs sok mondandóm, az autó hátuljával voltak gondok a bukkanókon áthaladva, és az egyik körön az autó hátulja teljesen irányíthatatlanná vált, ahogy kijöttem az alagútból, ezért ütköztem. Nem tudtuk megjavítani a második edzésre, úgyhogy most a szombatra kell koncentrálnunk, és remélni, hogy jobb napunk lesz."

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU