Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.05.21. 20:02


Red Bull

Mark Webber: (Q: 1., De: 2.) "Szép edzés volt. Az időmérő előtt egyértelmű volt, hogy lesz némi fölényünk, és mi ketten döntünk a pole sorsáról. Azonban sosem szabad lebecsülni a többieket. Túljutottunk a Q1-en egy garnitúra kemény gumival, ami jó, a kvalifikáció döntő fázisában, a Q3-ban pedig annyi volt a lényeg, hogy megfelelően rakjam össze a kört. Elég jól sikerült, és imádkoztam, hogy az én rajtszámom kerüljön legfelülre (a pálya melletti magas eredményjelző oszlopon), miután átszeltem a célvonalat. Szép kör volt, jót harcoltam Sebbel. Ez az én napom volt."

Sebastian Vettel: (Q: 2., De: 1.) "Nem beszélhetek keserűen, mert végül is javultunk. Barcelonába mindenki új alkatrészeket szokott hozni, és itt derül ki, mindegyik működik-e. Úgy gondolom, előre léptünk, csakúgy, mint mások, de úgy látszik, fekszik nekünk ez a pálya, a mi autónkhoz jobban illik. Az időmérőn nem vettem fel rögtön a ritmust, nem volt könnyű menet a Q1-ben, de túljutottam rajta az elsődleges keverékkel. A Q2-ben sokkal jobban örültem a lágy abroncsoknak, azonban az utolsó etapban sajnos túl sok időt vesztettem, nem voltam teljesen elégedett a körömmel. Mark szép kört teljesített, ma ő végzett jobb munkát. Meglátjuk, mit hoz a holnap. Hosszú lesz a futam, és megtakarítottunk rá egy szett gumit. Szerintem megoldjuk a KERS problémáit a versenyre, a srácok keményen dolgoznak. Bebizonyítottuk, hogy gyorsabb lett az autónk, ezért dicséret illeti az aerodinamikáért felelős srácokat a gyárban és itt. Keményen dolgozunk a KERS-sel. A Q2-ben és a Q3-ban nem használtam, de biztos vagyok benne, hogy a futamon a rendelkezésemre fog állni."

McLaren

Lewis Hamilton: (Q: 3., De: 4.) "Nagyon erősnek tűnnek a Red Bull-ok, de mindent meg fogok tenni, hogy lerajtoljam legalább az egyiket, vagy inkább mindkettőt. Remélem, támadhatok holnap. A rajtrács tisztább oldaláról indulva, automatikusan több esély van egy jó indításra, és idén eddig általában a porosabbik felén álltam, szóval ez egyfajta bónusz holnapra. A 3. hely jelenleg tökéletes pozíció, mert egy erős starttal be lehet bújni az elöl lévő szélárnyékába. Az a célom, hogy az 1-es kanyarra az első helyen legyek. Ez általában nem egyszerű, de amíg nem esek vissza, boldog vagyok. Ha minden egyes csepp erőt ki akarsz sajtolni az autóból, néha blokkolod vele az első kerekeket, ez történt az utolsó körömön is. Mivel a bal első kereket kockásra fékeztem, az most nem tökéletes, de holnapra megpróbálják kiegyensúlyozni, és addigra minden rendben lesz. Az biztos, hogy javultunk a hétvégén. Keményen nyomjuk, nem adjuk fel, és a DRS-nek köszönhetően, egy izgalmas versenyt láthatunk majd holnap."

Jenson Button: (Q: 5., De:5.) "Úgy érzem, jó kört futottam, úgyhogy elégedett vagyok az eredménnyel. Az autó egyre jobban viselkedett a kvalifikáció során, és csak három századnyira maradtam el Lewis idejétől. Egy kicsit balszerencsés vagyok, hogy nem én lettem a harmadik, aztán Fernando is megérkezett közénk, szóval látható, hogy mennyire szoros az állás. Egy nagyon pozitív dolog azért van, mégpedig az, hogy akárcsak Lewis, én is a rajtrács tiszta feléről indulhatok. Szintén jó, hogy két olyan lágy keverékű gumim van, amivel csak egy kört futottam, és még egy, ami vadonatúj, ez kulcsfontosságú lesz holnap. Az, hogy jó állapotban vannak a gumik, nagy különbségeket eredményeznek, úgy tűnik, jó formában vagyunk. Nagy különbség van a kemény és a lágy abroncsok között, így a holnapi stratégiák is változatosak lesznek. Ma éjjel átbeszéljük a lehetséges stratégiákat, úgy érzem a kemény keverékű gumi is jól fog működni az autónkon."

Ferrari

Fernando Alonso: (Q: 4., De: 9.) "Tökéletes kört futottam: úgy érzem, akkor sem sikerült volna jobban, ha még hússzor megpróbálom. Amikor összeraksz egy ilyen kört, nehéz szavakba önteni az érzéseidet: végig a határon autózni minden kanyarban egy igazán különleges érzést nyújt a versenyzőnek. Boldog vagyok az eredmény miatt, mivel idén még soha nem álltunk a második sorban. A pole pozíció viszont még mindig nagyon távol van: ma a Red Bull ismét érinthetetlennek bizonyult, és keményen kell dolgoznunk, hogy közelebb férkőzzünk hozzájuk. Ma délelőtt módosítottunk némileg a beállításokon, amelyek nem nyújtották a várt eredményeket, részben a szélirány változása miatt sem. Visszatértünk ahhoz a beállításhoz, amit korábban készítettünk a kvalifikációra, és azonnal jobb lett. Összességében a teljesítmény tekintetében előre léptünk, köszönhetően az ide hozott frissítéseinknek. Eddig jobbak voltunk a versenyeken, mint az időmérőkön, ezért úgy gondolom, harcban lehetünk a dobogóért. Nehéz lesz a rajt, mert a McLarenek mindig jól rugaszkodnak el, ráadásul eggyel több szett új gumijuk maradt, mint nekünk."

Felipe Massa: (Q: 8., De: 11.) "Nyilvánvalóan nem ilyen időmérős teljesítményre számítottunk, de egész hétvégén küszködtünk az balansszal: tökéletesnek kellett volna lennünk, hogy kicsit előrébb jussunk a rangsorban, de nem ez történt. Reméljük, hogy megtankolva jobban fog működni az autó, és majd meglátjuk, el tudunk-e érni egy jó eredményt. Egy ehhez hasonló pályán nem könnyű jól bánni a gumikkal, mint ahogy a legjobb stratégia megtalálása is nehéz feladat. A Q2-ben úgy döntöttünk, a garázsban maradunk, vállalva annak kockázatát, hogy esetleg nem jutunk tovább, hiszen nem sok értelme lett volna még egyszer kimenni, hogy aztán a Q3-ban új gumik nélkül találjuk magunkat. Az eredmény minket igazolt, még ha azt is reméltük, hogy jobban ki tudjuk majd használni ezt a lehetőséget. Egyértelmű, hogy a többieknél jobban szenvedünk a kemény gumikon. Az előzések? Biztosan többet fogunk belőlük látni, mint a múltban az ilyen pályákon, és ez főként a gumikopás miatt lesz így."

Renault

Vitaly Petrov: (Q: 6., De: 8.) "Boldognak kell lennünk ezzel az eredménnyel. Nagy fejlődést értünk el ma, amit az autómmal helyezése remekül tükröz. Minden jónak tűnt, a balansz is rendben volt, és képes voltam egy gyors kört futni a Q3-ban, hogy bebiztosítsam magunknak ezt a remek rajthelyet. Tudtam, hogy mit kell tennünk ma, és én meg is tettem, szóval elégedetten várom a holnapot. Egy újabb akciódús versenyre számítok, ahol a stratégia nagyon fontos lesz."

Nick Heidfeld: (Q:24., De: 23.) "Ez egy kihívásokkal teli nap volt, de nem tehettünk volna sokkal többet a délelőtti problémák után. Volt egy apró lyuk a jobb oldali kipufogón, ami túlmelegedett. Ezt követően egy furcsa hangot hallottam, a motorerő elszállt, és minden lángba borult, így meg kellett állnom. Onnantól kezdve a csapat megállás nélkül azon dolgozott, hogy kiküldhessenek az időmérőre, de végül nem sikerült. Legalább megtettem pár kört az elsődleges gumikon ma, de holnap keményen kell nyomnom, hogy feljebb kerüljek a rangsorban."

Mercedes

Nico Rosberg: (Q: 7., De: 6.) "Mivel egész hétvégén a versenytempóra fókuszáltunk, számítottunk rá, hogy kissé szenvedni fogunk a kvalifikáción. Mindazonáltal nem vagyok igazán csalódott a 7. hellyel, mivel holnap még erősebbnek kell lennünk, így remélem, az isztambulinál jobban szerepelhetünk. Van még egy szett új gumim, és remélem, a megfelelő stratégiával előrébb léphetünk."

Michael Schumacher: (Q:10., De: 3.) "Sajnos a Q3-ban nem működött a KERS az autómban, de a lehető legjobban kezeltük a helyzetet. Úgy döntöttünk, a kemény gumikon hajtunk ki, hogy képesek legyünk reagálni, ha mások is így cselekszenek. Mivel senki sem tett ezt, nem tettünk meg mért kört, és így szabadon megválaszthatjuk a stratégiánkat holnapra. Megpróbálok majd ismét egy olyan jó startot venni, mint a legutóbbi versenyeken, hogy már az elején javíthassak néhány pozíciót. A DRS és a KERS segítségével az előzés már Barcelonában is lehetséges, szóval fontos lesz, hogy megfelelően bánjunk a gumikkal, amiből nekem még mindig maradt egy új szett. Meg fogom próbálni a legtöbbet kihozni belőle. "

Williams

Pastor Maldonado: (Q: 9., De:13.) "Nagyon boldoggá tesz az eredmény a csapat és a srácok miatt. Egész hétvégén keményen dolgoztunk, hogy jó balanszt találjunk. A tegnapi szabadedzés, különösen az első nagyon nehéz volt számomra. Az autó nem volt túlságosan jó, ezért úgy döntöttünk, hogy kockáztatunk, és egy vadonatúj hátsó szárnyat vetünk be az időmérőn. Az autó versenyképesebbnek tűnik, de továbbra is keményen kell dolgoznunk és fejlesztenünk. Nagyon boldog vagyok."

Rubens Barrichello: (Q: 18., De:10.) "Amint kihajtottam a Q1-ben, egyből tudtam, hogy váltóproblémám van, mert furán viselkedett az autó. Ami pozitív, hogy sikerült megspórolni egy szett gumit holnapra, ami jó a futam szempontjából, de látva azt, hogy Pastor hol végzett, mi is jók lettünk volna a top tízbe. Azért fogok küzdeni, hogy holnap mégis oda kerüljek."

Toro Rosso

Sebastian Buemi: (Q: 11., De: 14.) "Nagyon örülök ennek a 11. helynek. A Sauberek és a Force Indiák előtt végeztünk, és ha belegondolunk, hogy a tervek szerint kapunk néhány új elemet a következő versenyre, Monacóban is jó helyzetben lehetünk. Ráadásul megspóroltunk egy garnitúra lágy gumit is a versenyre, mivel úgy döntöttünk, nem futunk második kört a Q2-ben, szóval jelenleg minden jónak tűnik. Bizonyos szempontból jobb tizenegyediknek lenni, mint tizediknek, mivel ha bejutunk a Q3-ba, ott valószínűleg elhasználtunk volna még egy szettet, de így a tiszta oldalról indulhatok eggyel több garnitűra új gumival."

Jaime Alguersuari: (Q: 13., De: 16.) "Az autó remekül működött a pálya tempósabb részén, de a lassúakban nem éreztem jónak az autót, szóval utána kell néznünk az adatokban, hogyan javíthatunk a harmadik szektorban a holnapi verseny előtt. Összességében elégedett vagyok a csapat teljesítményével, mert mindketten jó eredményt értünk el, és úgy gondolom, versenyképesek lehetünk. Három kiállásos futamra számítunk, mert a Pirelli új kemény gumija tartósabb, mint a korábbi volt. Remélem jó versenyt teljesíthetek a hazai pályámon."

Sauber

Sergio Pérez: (Q: 12., De: 12.) "Nem volt különösebb bajom az utolsó körömben, de nem sikerült jól. A 12. hely nem annyira rossz, bizakodva várom a versenyt, ugyanakkor nem mentem valami fényesen ma új abroncsokkal. Kár, mivel tetszik az autó, ami kulcsfontosságú a holnapra nézve. Délelőtthöz képest sokat változtattunk a beállításokon, és ez bevált."

Kamui Kobayashi: (Q: 14., De: 7.) "Az utolsó körömben, amikor friss gumikon haladtam, gondba került az egyik Force India, hibázott a 10-es kanyarnál, és odalett a köröm. Kár, hiszen kiválóan működött az új aerocsomagunk. Egyértelműen javítottunk az autón, elég jók lettünk volna a legjobb tízbe kerüléshez. A futamon elvileg rendben leszünk. Mindenki számára nehéz lesz megbirkózni a szuperkemény abroncsokkal."

Lotus

Heikki Kovalainen: (Q: 15., De: 18.) "Nyilvánvalóan ez egy nagyszerű nap a Team Lotus számára, és szeretném megköszönni mindenkinek, aki itt vagy a gyárban keményen dolgozott azért, hogy elérjük ezt a pontot a történetünkben. Ennél még sokkal több van az autónkban, és amellett, hogy ma jól teljesítettünk, még tovább fejlődhetünk, hogy felvegyük a harcot a körülöttünk lévők autókkal. Az éjjel és a harmadik szabadedzésen végzett munkánk után úgy éreztem, sokkal jobb balanszot találtunk a gyors kanyarokra, és azon kell dolgoznunk, hogy a lassúakra is megtaláljuk ezt a megoldást, ahol több időt veszítünk. Ez most nagyszerű érzés, és jó pozícióban vagyunk a holnapi versenyre. "

Jarno Trulli: (Q:18., De: 19.) "Először is szeretnék gratulálni az egész csapatnak, amiért Heikkinek sikerült bejutnia a Q2-be. Ez nagyszerű eredmény számunkra, és jól jelzi, hogy mi fog még következni. Az én időmérőmet félbeszakította egy elektronikai probléma, ami miatt második fokozatba ragadt a váltóm, amikor először kigurultam, de kicseréltük a kormányt, és az utolsó pillanatokban még sikerült futnom egy kört, amivel Rubens (Barrichello) elé kerültem. Így holnap a 18. helyről indulhatunk egy remek versenytempóval rendelkező autóval, ezért szép délutánra számítok. "

Force India

Paul di Resta: (Q: 16., De: 17.) "Nem hiszem, hogy a rajtrácson elfogat helyünk a valódi teljesítményünket tükrözi ezen a hétvégén. Már korábban meghoztuk a döntést, hogy gumikat spóroljunk a versenyre, hogy ezáltal szabadabb stratégiát alkalmazhassunk. Ez azt jelenti, hogy két új szett opciós, és egy új szett kemény keverékű gumim maradt a futamra. Papíron úgy néz ki, ez egy ésszerű lépés, meglátjuk, hogy működik-e majd a gyakorlatban. Nagyon fontos, hogy hogyan használjuk majd a gumikat, mert óriási a teljesítménybeli különbség a két keverék között. A kemény keverékű keményebb, mint az előző fajta, ezért jóval tartósabb is. Alig várom már a versenyt, biztos vagyok benne, hogy előrébb végzünk majd, mint a kvalifikáción."

Adrian Sutil: (Q: 17., De:15.) "Ma reggel visszatettük az autóra a régi aerodinamikai csomagot, mert nem volt elég időnk megérteni az új alkatrészek viselkedését. Szóval visszatértünk ahhoz a beállításhoz, amivel már jónak éreztük magunkat. Már tudjuk, hogy az időmérő már nem annyira fontos, mint régen, sokkal többet számít a végeredmény szempontjából a versenystratégia. Ez az oka annak, hogy a Q2-ben csak az elsődleges abroncsokat használtuk, és így megspórolhattunk néhány szett opciósat a futamra. Úgy érezzük, ez volt a legjobb döntés a holnapra nézve, reméljük kifizetődik."

Virgin

Timo Glock: (Q: 20., De: 20.) "Azt gondolom, elég jó kvalifikációnk volt ma. Az első szett gumival volt egy kis baj, nem működött megfelelően, emiatt egy kicsit aggódtam. A második köröm elég jól sikerült, még úgy is, hogy vétettem egy kis hibát a 7-es kanyarban, mert túlerőltettem. A péntek folyamán nem igazán tudtunk az autó beállításával foglalkozni, így elég nehéz volt a régi csomagot úgy beállítani, hogy újra jól működjön. Reggel megpróbáltuk a legtöbbet kihozni az autóból, és végül az időmérőn sem szerepeltünk túl rosszul. Most a versenyre kell koncentrálnunk, és bizakodónak kell maradnunk, lépésről lépésre kell fejlesztenünk az autót."

Jerome D'Ambrosio: (Q: 23., De:22.) "Ez a nap nem volt túl sima számomra. Valami miatt, a reggeli szabadedzésen nem sikerült azt a sebességet kihozni az autóból, mint pénteken, az időmérőn pedig valójában csak egyetlen kört tudtam teljesíteni, az első mért köröm közben felmerült hidraulikai probléma miatt. De, még ha nem is sikerült előrelépni, a csapat kiváló munkát végzett, mert sikerült megjavítani az autót, és ott leszünk a rajtrácson, szóval holnap meglátjuk mi lesz."

Hispania

Vitantonio Liuzzi: (Q: 21., De: 21.) "Elégedettek lehetünk a mai időmérővel, elértünk némi javulást a frissítésekkel, most folytatnunk kell a fejlesztéseket a következő versenyre. Megfelelő úton haladunk ahhoz, hogy előrelépéseket tegyünk az autóval és a csapat egészében is. Jól haladunk, de keményen kell dolgoznunk, hogy eljussunk a következő szintre. Pozitív számunkra, hogy a két Virgin között lehetünk, és fontos, hogy holnap a hazai közönségünk előtt jó futamunk legyen. Mindig nagyszerű az atmoszféra Spanyolországban, de még inkább motiváló, ha egy spanyol csapatnál vezethetsz. Érzed a támogatást, és szeretnél valamit visszaadni a szurkolóknak egy erős teljesítménnyel. Remélhetőleg jó startot fogunk holnap, és nem lesznek gondok a kiállásokkal sem. Nehéz verseny lesz, mert küszködtünk egy kicsit a Pirelli új keverékeivel."

Narain Karthikeyan: (Q: 22., De: 24.) "A tegnapi és a mai nap nagyon nehéz volt, különösen a második és a harmadik edzés, ahol új elemekkel futottunk, és nem találtuk meg a megfelelő balanszot. Ezt követően kicsit aggódtam az időmérő miatt, de végül mindent összeraktunk. Leültünk, és kielemeztük a helyzetet. Örömmel tölt el, hogy most először a legközelebbi riválisunk előtt végeztem, és Tonio is közel voltam. Elégedett vagyok ezzel a pozícióval, különösen azért, mert ez a csapat hazai versenye. Lássuk, hogyan alakul a holnapi verseny!"

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU