Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2011.05.06. 20:10


McLaren

Jenson Button: (1) "Elégedett vagyok azzal, ahogy a mai nap alakult. Az autónk tűrhetően működött - mindig akad, amin lehetne javítani, de szépen előreléptünk, és sok hasznos adatot sikerült gyűjtenünk. Nehéz volt elérni, hogy az autó stabil legyen a 12-es kanyarnál lévő huplikon, ám az edzés közben fejlődtünk ebből a szempontból. A 12-es kanyar nagyon hepehupás - olyan érzés átmenni rajta, mintha odatettek volna egy motokrossz ugratót! A 8-as kanyar is elég durva, mert a balansztól függően el tudja koptatni az első- és a hátsó gumikat is. Az a lényeg, hogy rátaláljunk az optimális balanszra, így ma éppen erre koncentráltunk. Nem tettünk fel az autóra mindent, amit ezen a hétvégén szerettünk volna, ez sajnálatos, de maradtak a tarsolyunkban hasznos frissítések, és jó, hogy mindig van mi előrébb vigyen minket."

Lewis Hamilton: (3) "Délelőtt takarékoskodtunk a gumikkal. Délután viszont, annak ellenére, hogy a P1-ben alig tettünk meg kört, be tudtuk fejezni a mára tervezett programunk jelentős részét, ami örömteli volt. A beállításokkal kezdetben küszködtem kissé. Ezt a problémát holnapig orvosolhatjuk, a hosszú etapos tempómmal azonban nagyon elégedett voltam - ez alighanem egyike volt az edzéseken valaha futott legjobb hosszú etapomnak. Az autónk jó alapokon nyugszik. Továbbra is részesei vagyunk a küzdelemnek - az a célom, hogy feljussak a dobogóra, de ha győzni tudunk, az még jobb lesz!"

Mercedes

Nico Rosberg: (2) "Tűrhetően kezdtük a hétvégét, optimistán várom a holnapot. Eredményes volt a délutánunk, sok mindent kipróbáltunk az autóval. Nem akadt sok problémám az abroncsokkal hosszú távon, igazán meglepett a pálya tapadása, nagyobb volt, mint vártam. Az esőgumik is jól tapadtak délelőtt. Tetszett, amit ma tanultunk, izgalmas holnapi napra és vasárnapra számítok."

Michael Schumacher: (4) "Meglehetősen sikeres volt a péntekünk, különösen azért, mert a száraz és nedves pályára alkalmas gumikat is kipróbálhattuk. Nem sokat vezettem mostanában esőben, örülök, hogy végre lehetősem nyílt rá. A tréningem izgalmasan alakult a három megforgásommal a 11-es kanyarban. Összességében az autónk alátámasztotta a fejlődést Kína óta, nagyon várjuk a hétvége további részét. A beállításokat illetően még vannak kérdéseink, de bízom benne, hogy holnapra válaszokat találunk rájuk."

Red Bull

Mark Webber: (5) "Sokat tanultunk ma. Ez a pálya meglehetősen nagy kihívást jelent az új szabályokkal - a reggeli időjárás mindannyiunk dolgát megnehezítette. A tervezett munka nagy részét a délutánba kellett belesűrítenünk, de minden simán ment. Sebastiannak gondja akadt reggel, ami bármelyikünkkel megeshetett volna, ez is mutatja, milyen könnyű elveszíteni egy edzést. A csapaton belül megosztjuk majd az adatokat, amelyeket a délután folyamán sikerült gyűjtenünk. A KERS egész délután jól működött - minél többet használjuk, annál nagyobb tapasztalatra teszünk szert, eddig minden jól alakult."

Sebastian Vettel: (-) "Nem sokat tehettem, hogy megakadályozzam az autó falnak ütközését reggel - a legfontosabb az, hogy én jól vagyok. Sajnos nem tudtuk rendbehozni a kocsit a délutáni edzésre, mivel túl nagy volt a kár, bocsánatot kérek a srácoktól. Ez kicsit megnehezíti a dolgunkat, de nem hiszem, hogy problémát jelent majd, nagyon jól ismerjük a pályát az előző évekből, és végülis csak egy délutánt veszítettünk el. Még mindig magabiztos vagyok - szorosnak tűnik a verseny. Ma figyelemmel követhettem a köridők alakulását, ami szokatlan élmény volt."

Ferrari

Felipe Massa: (6) "Amint láttam, javítottunk a teljesítményünkön, de nem vagyunk még elég közel a legjobbakhoz. Két szabadedzést követően mindig nehéz megállapítani a fejlődés mértékét, erről csak az időmérőn kapunk tisztább képet. Keményen dolgozunk, hogy felzárkózzunk, és szerintem jó úton haladunk. Ugyanakkor a többiek sem lankadnak, a Mercedes például úgy tűnik, lényeges előrelépést tett. Hogy előnyben részesítenék-e egy esős futamot? Igen, mivel ha kiderül, hogy nem vagyunk elég erősek, akkor az eső több lehetőséget kínálhat. Viszont száraz körülmények között is jók lehetünk, úgy látszik, javul az idő. Ez a pálya nagy követelményeket támaszt, de imádok itt vezetni a sokféle típusú kanyar miatt."

Fernando Alonso: (11) "Eltérő volt a két edzés az időjárás következtében. Hasznosnak bizonyult körözni egy kicsit esőben, mert bármikor előfordulhat holnap, hogy esni fog. Kipróbáltunk újfajta megoldásokat, melyeket figyelmesen ki kell elemeznünk, hogy kiderüljön, mi működik, és mi nem. Egy hidraulikai hibával időt vesztettem a második tréningen, ami akadályozott benne, hogy pontosan megérthessem a gumik viselkedését. Egyszer meg is pördültem, amikor túl optimistán használtam az állítható hátsó szárnyat. A pálya keményen nyúzza az abroncsokat, érdekes lesz látni, hogyan alakul majd a verseny. Úgy vélem, javultunk, de sok más csapat gyorsabb nálunk. A legjobb formánkra kell törekednünk, hogy a legjobb csomagot rajuk össze az új és a korábbi alkatrészekből, és mindent kipréseljünk a kocsiból."

Renault

Vitalij Petrov: (7) "Az időjárási körülmények kicsit megnehezítették a mai napot. Az első edzésen nem használtuk az intermediate gumikat, ami nagy kár. Szerettünk volna spórolni az abroncsokkal, ezért mentünk csak 10 kört. A P2-ben tudtuk, hogy száraz lesz a pálya. Elégedettnek kell lennünk a mai nappal. Ahogy az elvárható, sikerült javítanunk a köridőkön, és az autó ennél még többre is képes. A P2-es teljesítményünkből ítélve azt hiszem, kedvező előjelekkel várhatjuk a hétvége folytatását ."

Nick Heidfeld: (13) "Jó volt végre tapasztalatot szerezni vizes körülmények között az extrém esőgumikon, mivel a tesztek során nem sikerült rendesen kipróbálnom őket. Azt kell mondanom, meglehetősen jól ment. Nem akartuk tönkretenni őket - mivel korábban még nem teszteltünk velük, nem tudtuk, meddig tartanak ki, és szombatra, illetve vasárnapra még nem egyértelmű az időjárás előrejelzés. Sajnos nem volt lehetőségünk az intermediate-eket felrakni. Aztán a teljesen száraz második edzésen már minden erőnkkel az előre eltervezett programunkra koncentráltunk, aminek végén egy hosszú etapot teljesítettünk magas üzemanyagszinttel."

Force India

Paul di Resta: (8) "A reggeli esős edzés megnehezítette az új szárnyról való tapasztalatgyűjtést, ugyanakkor fontos volt, hogy ráérezzek a pályára és az esőgumikra. Ami a délutánt illeti, a fő célunk a kemény és lágy abroncsok viselkedésének megértése volt: két etapot teljesítettünk a keményeken, és kettőt a lágyakon, amiből rengeteg adatot nyertünk, ezeket este kielemezzük, hogy kialakíthassuk a holnapi terveinket. Összességében jól indult számomra a hétvége, úgy tűnik, az autó is viszonylag rendben van. Mindig van mit javítani, de elégedett vagyok a mai napommal."

Adrian Sutil: (10) "Délután felraktuk a szárnyat az autóra, ami elég érdekesnek bizonyult, most azonban meg kell vizsgálnunk az adatokat, hogy igazán megértsük a működését. Jelenleg még korai lenne bármit is mondani. A kemény és a lágy gumikat is kipróbáltam, mindkettővel teljesítettem egy hosszú etapot, úgyhogy felkészültnek érzem magam. Azt hiszem, ma a kemény abroncsok nyújtották a legjobb, legegyenletesebb teljesítményt, de ez könnyen változhat, ahogy javul a pálya. Ami az autó balanszát illeti, megpróbálunk majd javítani az utolsó szektoron, és kiküszöbölni az alulkormányzottság egy részét. Mindenesetre a gyors kanyarokban remek volt az autó balansza."

Nico Hülkenberg: (-) "Nagyon vizes volt reggel a pálya, és tulajdonképpen mindenki számára ez volt az első alkalom, hogy esős körülmények között próbálhatta ki a Pirelliket egy versenyhétvégén. Az egész edzést ugyanazon a szett esőgumin teljesítettem, meglehetősen sok tapasztalatot gyűjtöttünk. Az edzés vége felé nagyon rákezdett az eső, így több víz állt meg a pályán, aminek következtében az autó felúszott a vízen. De legalább sikerült valamennyit dolgoznunk a beállításokon arra az esetre, ha a hétvége további része is esős maradna."

Sauber

Sergio Pérez: (9) "Befejeztem a számomra tervezett programot. Délelőtt nem tettem meg rendes mért kört, mert aero-teszteket végeztünk. A második edzés fényében viszont bizakodva várom a holnapot. Ma este a megfelelő tanulságokat kell levonnunk, és szerintem az időmérőn jók lehetünk. A 8-as kanyart minden egyes körben élvezem. Most vezetek itt először F-1-es autóval, szenzációs érzés."

Kamui Kobayashi: (18) "Délelőtt mechanikai alkatrészeket próbálgattam, de balszerencsénk volt, mert az időjárás nem volt alkalmas erre. Az esőben folytatott tesztelésből nagyon nehéz bármire is következtetni. Ettől függetlenül az hasznos volt, hogy egy egész edzés alatt az esőgumikon körözhettünk. Szerintem a Pirelli szép munkát végzett, mert nem tapasztaltam problémákat a kopással, úgy érzem, a gumik bírni fogják a versenyt. A második edzésen a szokásos programunkat bonyolítottuk le, egy hidraulikai hiba ellenére, amit meg kellett oldanunk. De továbbra sem tudom megítélni, hogy milyen jó az autónk valójában, ezért este még át kell tanulmányoznunk az adatokat."

Toro Rosso

Sébastien Buemi: (12) "Jól alakult a reggeli edzés, meglehetősen sok kört tudtam menni az extrém gumikon, az intermediate-eket viszont nem használtuk, mivel sosem tűntek elég jónak a körülmények. Legalább képet kaptunk az extrém esőgumik viselkedéséről, így ha vasárnap esik majd, tudjuk, mi a teendő. Ettől eltekintve összességében eredményes napot teljesítettünk, különböző beállításokat próbálgattunk, meglehetősen elégedett vagyok a mai munkánkkal. Természetesen ez még csak a péntek, így figyelmesen meg kell vizsgálnunk az adatokat, remélhetőleg sikerül majd megtartanunk az első három versenyen mutatott jó teljesítményszintet. A gumik összehasonlításából az derült ki, hogy a két keverék közötti különbség kisebb a szokásosnál, bár még korai lenne messzemenő következtetéseket levonni."

Jaime Alguersuari: (14) "Nagyon sok munka vár ránk, hogy felkészüljünk holnapra, mivel ma nem éreztem igazán remeknek az autót, egy jobb beállítást kell találnunk a hétvége további részére. Kielemezzük az adatokat, hogy kiderüljön, mit kell tennünk, bár én erősen sejtem, hogy hol lehet a probléma, és biztos vagyok benne, hogy a mérnökök tudni fogják, mi a teendő. Ma a csapattársaméhoz képest eltérő beállítással futottam, így legalább több adatot szereztünk, amit megvizsgálhatunk. Gumiösszehasonlítást is végeztem, és a kemény keveréken eszközölt változtatások bíztatónak tűnnek, mivel azok egyenletes teljesítményt nyújtottak - az előző futamokhoz képest nem éreztem akkora különbséget az elsődleges és az opciós abroncsok között. Úgy tűnik, javult a két keverék közötti egyensúly."

Daniel Ricciardo: (-) "Először vezettem az isztambuli pályán, az edzés remekül alakult, rájöttem, hogy miért imádják annyira a versenyzők ezt az aszfaltcsíkot az összes szintkülönbséggel és a különböző kanyarjaival együtt. Nagyon élveztem, bár nem voltak ideálisak a körülmények. Az esőben való vezetés hasznosnak bizonyult, mivel ez volt a második alkalom, hogy ilyen tapasztalatot szerezhettem, korábban Barcelonában tettem meg néhány kört a téli tesztek alatt. Magabiztosan és kényelmesen éreztem magam a nedves pályán, csak az extrém esőgumikat használtam. Az intermediate-ek is megfordultak a fejünkben, de túl sok víz állt a pályán. Sikerült némi változtatást eszközölni a beállításokon a második etapom előtt, bár addigra már vizesebb lett a pálya, javult a köridőm, így remélhetőleg ez az információ a délután során hasznosnak bizonyult."

Williams

Pastor Maldonado: (15) "Ez balszerencsés nap volt. Délelőtt vizes volt a pálya, ezért úgy döntöttünk, nem megyünk ki rá sokszor. Délután pedig időt vesztettünk, mert a csapatnak meg kellett javítania az autóm hátsó részét, miután a P1 végén összetörtem. Amikor végre kijutottam a pályára, a gyorsaságommal nem volt baj, de a hosszú etap közben hibáztam, a 8-as kanyar kijáratánál elvesztettem az irányítást, és a korlátnak ütköztem, amitől megsérült az első szárny. Ismerem a pályát, és az autónk is jobb lett, úgyhogy holnap visszatérek!"

Rubens Barrichello: (16) "Az új csomag ígéretes, a KERS vízhűtésével azonban gondjaink akadtak, így a napunk a kelleténél rövidebbre sikerült. Kár érte, de bizakodóak vagyunk, mert az új első szárny, hátsó szárny és többi alkatrész jól működik, ezért versenyképesnek tűntünk. Az a legfőbb célunk, hogy a legjobb tíz közül rajtoljunk ezen a hétvégén, ami kétségkívül lehetségesnek tűnik."

Lotus

Jarno Trulli: (17) "Összességében elégedett vagyok a mai nappal, pozitívan, problémamentesen alakult. Sikerült több lehetőséget kipróbálnunk, ami jó irányba terelhet minket holnap és a futamon. Módosítottunk a szervókormányon, ami sokat segített a pilótafülkében ülve. Még több tartalék rejlik az autóban, szóval úgy vélem, jó formában várhatjuk a holnapot."

Heikki Kovalainen: (19) "Eredményes edzéseket zártunk. A DRS-sel gondjaim támadtak, amivel időt vesztettem, de úgy vélem, elég jó balanszot alakítottunk ki, és megfelelő munkát végeztünk a beállításokkal Azt gondolom, rendben leszünk holnap."

Karun Chandhok: (-) "Az eső miatt délelőtt korlátozott mennyiségű kört tehettem meg, ennek ellenére jó volt ismét pályára gördülni. Nem kaptam esélyt arra, hogy tövig nyomjam a gázt, ugyanakkor örülök, hogy a csapatnál lehetek, és minél több időt töltök velük, annál jobban látom, hova juthatunk. Nagyszerű a hangulat az egész garázsban és a gyárban, a felzárkózásunk folyamatos a középmezőnyhöz. Ez egy nagyszerű munkahely."

Virgin

Jérome D'Ambrosio: (20) "Ez jó nap volt. A délelőtti edzést természetesen megzavarta az eső, amire, még ha a hétvégi programunk szempontjából nem is volt kedvező, pozitívan tudok gondolni, mert most először vezettem esőben az autót; örültem, hogy megtapasztalhatom, hogyan megy ilyen körülmények között. A délután sima volt. A kormányszervóval akadt egy kis gondunk, amivel vesztettünk némi időt, ezért nem sikerült minden elvégezünk, az autónk azonban jól működik, már alig várom a holnapot."

Timo Glock: (21) "Az eső miatt nehezen kezdődött ez a hétvége. A délelőtt mindenki számára kemény volt, mert a pályán végig állt a víz. A második edzésen több lehetőségünk volt elkezdeni az új csomagunk tesztjét, és mára ez volt a legfontosabb, hiszen tudtuk, hogy rengeteg dolgunk van. Akadtak problémák, amiket meg kell oldanunk, különösen a kipufogókkal. Ha ezeket leküzdjük, jobban fogunk állni. Összességében át kell tanulmányoznunk az összegyűjtött adatokat, hogy kiderítsük, mit tanulhatunk az új csomagunkról, mert, ahogy arra számítottunk, nem könnyű valami ennyire újat azonnal működőképessé tenni."

Hispania

Narain Karthikeyan: (22) "Ma kipróbáltuk a fejlesztéseket, az első esős edzésen természetesen nem tudtunk túl sokat elvégezni az értékelésükből, de a második edzés után nyilvánvalóvá vált, hogy az újítások pozitív változást hoztak. A csapat jó irányba halad. Ma az autó mechanikai balanszán dolgoztunk, most meg kell nézzük az adatokat, hogy sikerült-e fejlődést elérnünk. Személy szerint szükségem van néhány körre ezen a pályán, mivel amikor legutoljára itt jártam 2005-ben, az abszolút katasztrofális volt, rengeteg műszaki problémám adódott. Szóval lépésről lépésre egyre jobb a helyzet. Sajnos nem sikerült jó etapot teljesítenem a lágy gumikon, de a kemények rendben voltak. Szerintem a lágyak a versenyen gyorsabbak lesznek majd."

Tonio Liuzzi: (23) "Ma tűrhető tesztnapunk volt. A délelőtt jól alakult, mert most először próbálhattam ki ezt az autót a Pirelli gumikkal esőben, ezért hasznos adatokat tudtam gyűjteni, és összehoztam néhány jó kört. Délután sok időt töltöttünk a pályán, mivel meg kellett értenünk néhány részletet a fejlesztéseinkkel kapcsolatban. Át kellett hangolnunk az autó balanszát, és foglalkoznunk kellett a beállításokkal, ezért az edzés végé, a forgalom és a sárga zászlók miatt már nem mentünk sokra a lágy gumikkal. Összességében mégis sok adatunk lett, amiket holnapig felhasználhatunk."

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU