Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2010.11.12. 21:25


McLaren

Lewis Hamilton: (1) "Egy ideje reméltük, hogy áttörést hoz a módosított hátsó szárny. Az első, suzukai tesztje óta nem üzemelt hibátlanul, ezért képtelenek voltunk teljes mértékben kihasználni. Azonban tudtuk, megvan benne a potenciál, és végre működésre bírtuk, ami hatalmas többletet jelent. Az autót jónak érzem, ezért bízom egy szép időmérőben holnap. Természetesen nehéz dolgunk lesz, hiszen a Red Bull-ok hajlamosak fél másodpercet elővarázsolni a Q3-ban, de közelebb állunk hozzájuk, mint korábban. Idén először gondolom úgy, valóban megvan a felszerelésünk hozzá, hogy versenyre keljünk a legjobb autókkal. Azt hiszem, harcban leszünk az első rajtsorért. A sportfelügyelőkhöz csak azért ugrottam fel, hogy kifejtsem, mi történt a pályán köztem és Bruno (Senna) között. Félreértettük egymást, ő megkezdte volna a mért körét, én meg a boxba igyekeztem. Beszélek majd vele, hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba."

Jenson Button: (8) "A mai nap jelezte számunkra, hogy akad pár csiszolnivaló terület az autón. Délután végrehajtottunk néhány változtatást, de kínlódtam a balansszal. Az első kerekek blokkolása problémát okoz, ugyanúgy ahogy az utolsó versenyeken tette. Nincs meg a következetesség, és úgy gondolom, túlságosan kis leszorítóerőt választottunk erre a pályára. Talán nem haladtunk előre, viszont legalább kikristályosodott, miért nem megfelelő a tempónk. Lewis autója, amely az enyémhez képest másfajta konfigurációval megy, gyors, ezért remélem, az enyémen is megtaláljuk a szükséges extrát. Élvezni akarom a hétvége maradék részét, sok okom van rá, hogy optimista legyek holnapra."

Red Bull

Sebastian Vettel: (2) "Ez nem volt rossz. Délelőtt erősnek éreztem az autót, este viszont kissé másként viselkedett, mivel megváltoztak a körülmények. Összességében azonban elégedett vagyok, bár úgy érzem, még jócskán faraghatunk a köridőnkből. Most mindent alapos elemzésnek vetünk alá, és holnapra remélhetőleg javul a tempónk. Ahogy várni lehetett, a McLaren gyorsnak bizonyult ma, a Ferrari is ott van az élmezőnyben, és a Renault sem tűnik gyengének, szóval meglátjuk, mire leszünk képesek."

Mark Webber: (4) "Jó napot zártunk. A két edzés között motort cseréltünk, de ez be volt tervezve. A szokásos gyanúsítottak alkották a mai élmezőnyt, Fernando, Seb és én többé-kevésbé hasonló köridőket futottunk. Az autó jóformán megegyezik a Brazíliában használt specifikációval, nehéz egy olyan autót fejleszteni, ami eleve kiváló. Mérnöki szempontból kicsit olyan, mintha Bahreinben volnánk, az autóban ülve azonban ez is egy normális hétvége, bár természetesen sokkal nagyobb a tét. Ez az egyetlen különbség, de ennél jobban nem tudunk odalépni, mivel már eddig is a maximumot nyújtottuk."

Ferrari

Fernando Alonso: (3) "Jól indult a hétvégénk, mivel rengeteg adatot gyűjtöttünk, amelyeket ezekben a percekben elemeznek a mérnökeink. Pénteken mindig az a legelső teendő, hogy ellenőrizzük, minden működik az autón, és a vezethetősége olyan, amilyen a szimulációkból kiolvasható volt. Ezután lehet hozzákezdeni a teljesítmény javításához a beállítások finomhangolásával és az aerodinamikai leszorító erő konfigurálásával. Erre használtuk ki a mai három órát. Nagyjából elégedettek vagyunk az autó versenyképességével, és az is örömmel tölt el bennünket, hogy könnyű vezetni, de tisztában vagyunk vele, hogy még bőven van benne tartalék. Arra számítok, hogy nagyon szoros lesz a holnapi időmérő. Reméljük, közelebb tudunk kerülni a Red Bullokhoz, mint a közelmúltban. Nincs értelme a versenyen várható forgatókönyvekről spekulálni, saját magunkra kell koncentrálnunk, és arra, hogy miként tehetnénk gyorsabbá az autót."

Felipe Massa: (6) "Mindent egybevetve jól sikerült a bemutatkozásom ezen a pályán, ahol tavaly nem tudtam rajthoz állni. Fokozatosan faragtam a köridőmet, egyrészt a javuló pályaviszonyoknak köszönhetően, másrészt pedig körről körre egyre többet tanultam meg arról, hogy hol lehet keményebben odalépni a gázra. Kár, hogy a második edzés vége felé egy apró probléma megakadályozta, hogy lefussak egy etapot magas üzemanyagszinttel. Remélem, hogy tovább tudok javulni, és részese lehetek az első néhány helyért folytatott küzdelemnek. Az autó kiválóan vezethető, de most ki kell elemeznünk a begyűjtött adatokat, hogy jó döntéseket hozzunk a beállítások és az aerodinamikai leszorító erő terén. Biztos vagyok benne, hogy még jócskán javíthatunk a teljesítményünkön."

Renault

Robert Kubica: (5) "Szokatlanul indult a reggeli edzés a nedves pályán, azonban amikor fölszáradt az aszfalt, a tavalyihoz hasonló helyzetben találtuk magunkat: a pálya állapota nagyon gyorsan javult, és meglehetősen erős szemcsésedést tapasztaltunk. Ennek következtében nehéznek bizonyult egyenletes köröket futni, hiszen a pálya állapota egyre jobb lett, a gumiké viszont egyre romlott. Elég trükkös megtalálni a megfelelő balanszot, mivel a kifelé dőlő kanyarokban frusztráló vezetni, és a hátsó gumik erős szemcsésedése miatt az autó nagyon túlkormányzottá válik. Ahogy már megszokhattuk, holnap is kihívásokkal teli nap vár ránk: az első edzést még napfénynél futjuk a szürkületben rendezett időmérő előtt, és meg kell becsüljük a pálya hőmérsékletének várható változását, illetve azt, hogy ez milyen hatást gyakorol majd az autóra."

Vitalij Petrov: (7) "A pálya nagyon piszkos volt az első edzésen, aminek következtében a gumik teljesítménye gyorsan romlott, megnehezítve az autó vezetését. A két edzés között sikerült javítanunk a kocsin - különösen a fékek tekintetében, amelyek már sokkal jobbnak tűnnek - ráadásul az aszfalt is letisztult, és javult a tapadás. Végül több kört tettünk meg, mint terveztünk, így egy jó adag adat vár kielemzésre, ami alapján holnap megpróbálunk tovább javulni."

Force India

Tonio Liuzzi: (9) "A reggel egy kicsit szokatlanul alakult - eddig még nem igazán láttam felhőket Abu Dhabi felett! A délelőtti edzés rendben ment, teszteltünk pár beállítást az állítható hátsó szárnnyal, ezek közül némelyik működött, némelyik nem, de délutánra egész jó lett a helyzet. Sikerült túljutnunk az állítható hátsó szárnyon, így a teljesítendő programra koncentrálhattunk. A balansz rendben volt, a nap végén már egészen közel álltunk ahhoz, ahol lenni szerettünk volna a beállítások terén. Sikerült megértenünk a szuperlágy és a közepes gumik működését, kipróbáltunk különböző motorbeállításokat, és a motor nyomatékgörbéjének beállításán dolgoztunk. A balansz jónak tűnik, és erős pozícióban vagyunk a többi csapathoz képest."

Adrian Sutil: (13) "A reggeli edzés kezdetén nem tudtunk sokat gyakorolni, mivel a pálya nagyon csúszósnak bizonyult. A még nedves aszfalt nem volt felgumizva, így elég nehéz volt bármilyen értelmes munkát is elvégezni. Amikor először mentem ki, rendben alakultak a dolgok, de másodjára már elkezdtek szemcsésedni a gumik, és a fékekkel is problémám akadt. Sajnos ez délután is visszaköszönt, és az egész edzésen gondot okozott. Megpróbáltuk orvosolni a problémát, de akárhányszor kimentem a pályára, az autó mindig az egyik irányba húzott fékezés közben, és kiszámíthatatlanul viselkedett. Jelenleg is vizsgáljuk ennek az okát, biztos vagyok benne, hogy az időmérő előtt sikerül tisztázni. Legalább sikerült egy jó etapot teljesítenem a lágy gumikon. Mindig van még hova fejlődni, de legalább tudjuk, hogy holnap többre lehetünk képesek."

Mercedes

Nico Rosberg: (10) "Szépen fejlődtünk a nap folyamán, és egyértelműen jó ösvényen haladunk a beállítások terén. Beletelt némi időbe és zsákutcába, mire megtaláltuk a helyes irányt, és bár maradt néhány megoldásra váró probléma, összességében biztató a helyzetünk. Az F-csatornám nem működött ma tökéletesen, ami kellemetlen, de este megjavítjuk, így a hétvége folytatásában már jó lesz."

Michael Schumacher: (11) "Érdekes élmény nappali, majd esti körülmények között vezetni, különlegessé teszi ezt a pályát, a versenyt pedig szórakoztatóvá. Magát a vonalvezetést nem túl nehéz megtanulni, szóval összességében jól alakult a napom. Semmilyen említésre méltó problémával nem szembesültünk, ezért már alig várom a holnapi időmérőt, amikor megpróbálok majd összehozni egy jó kört, hogy a lehető legelőkelőbb helyre kvalifikáljam magam."

Williams

Nico Hülkenberg: (12) "Rendben letudtuk a pénteki napot. Az első edzés elég trükkösen alakult, nem voltam túlzottan elégedett az autóval, de a második edzésre, miután állítottunk a balanszon, már sokkal jobban összeállt. Pillanatnyilag nem teljesen vagyunk ott, ahol lenni szeretnénk: nagy lesz a verseny a hétvége folyamán, és még találnunk kell néhány tizedet a beállításokban. Meglátjuk, mit tehetünk az éjszaka folyamán és a harmadik szabadedzésen még az időmérő előtt."

Rubens Barrichello: (15) "Ma akadt néhány problémánk a beállításokkal, ezért nem úgy teljesítettünk, ahogy szerettünk volna. Sok dolgunk van még, de végezni fogunk velük."

Sauber

Kamui Kobayashi: (14) "Mindkét edzés eleje rendesen zajlott, de valamiért nem tudtunk javulni, vesződtünk. Sok mindent kipróbáltunk, sok adatot gyűjtöttünk. Optimista vagyok, hogy holnapra előrukkolunk a megoldással."

Nick Heidfeld: (16) "Szívesen vezetek ezen a szép pályán. Az első tréning nem alakult rosszul, ám a másodikon nagyon elégedetlen voltam az autó balanszával. Szerencsére ez még csak pénteki van, van időnk helyrerakni a dolgokat."

Toro Rosso

Jaime Alguersuari: (17) "Örülök, hogy itt lehetek az idény utolsó versenyén. Mentálisan és fizikailag is erősnek érzem magam, és úgy tűnik, jó munkát végzünk a pályán, mivel versenyképes köridőket futunk, és a gumikopás sem okoz gondot. Holnap még jobbak lehetünk, mivel a beállítások még nem 100 százalékosak, de úgy érzem, hogy ezen javíthatunk. A hajrában túlzásba vittem az igyekezetet, megpördültem, és lefulladt a motorom. Már nagyon használtak voltak a gumijaim, de keményen nyomtam a gázt, csak túl hamar próbáltam meg kigyorsítani, így kitört az autó fara. Feszegettem a határokat, és kíváncsi voltam, hogy tudok-e a külső kerékvetőn fékezni. Most már tudom, hogy nem! Szerencsére semminek nem mentem neki, így az autónak kutya baja. Az elsődleges (közepes) gumikeveréken elégedett vagyok a balansszal, ezen tettem meg a rövid etapokat, amelyeken gyorsnak tűntünk. A naplemente nem okoz problémát, mivel tavaly már megtapasztaltuk. Csupán annyi dolgunk van, hogy letépjük a sötétebb sisakrostélyt, amikor besötétedik."

Sébastien Buemi: (18) "Elérkezett az év utolsó pénteki edzésnapja is. A pálya még mindig újnak számít, mivel csak egyszer jártunk itt, ezért az aszfalt még ma is nagyon nyersnek bizonyult. Délelőtt jelentős gumikopást tapasztaltam, de tavalyról számítottunk rá, hogy ez lesz a helyzet. Tudtuk, hogy sokat javul majd a pálya, és ez be is következett. A lágy gumikból azonban nem tudtam a maximumot kihozni, mivel a mért körömön megpördültem a 16-os kanyarban. Összességében eredményes munkanapon vagyunk túl, különböző beállításokat próbáltunk ki, amelyek alapján fogódzót kaptunk, milyen irányba lesz érdemes holnap elindulnunk. A naplemente nem okozott gondot a látási viszonyok terén."

Lotus

Heikki Kovalainen: (19) "Jó napom volt. Az autó kapásból erős tempót diktált, amikor a délutáni edzésen én is a pályára hajthattam, és ez biztató jel a folytatásra. Fairuz remekül beállította az autót délelőtt, és mivel semmilyen probléma nem hátráltatott bennünket, a programunk végére értünk, és jó pozícióban, Timo (Glock) előtt végeztünk."

Jarno Trulli: (21) "Simán alakult számomra ez a péntek, egyik edzésen sem akadt problémánk. Sokat dolgoztunk a gumik kiértékelésén, és jelentős kopást tapasztaltunk, ezért szemmel kell majd tartanunk az abroncsokat a versenyen. Az autó balansza jó - bár még lehetne javítani rajta, összességében biztató napot zártunk."

Fairuz Fauzy: (-) "Elégedett vagyok a napommal, de az első néhány körben nehéz dolgom volt. A mindenkit meglepetésként érő eső után néhol elég nedves volt a pálya, és mivel csak egy szett gumi állt a rendelkezésemre, nem léphettem túlságosan oda. Ennek ellenére jó érzés volt visszaülni az autóba, és úgy érzem, szép munkát végeztem a csapatnak."

Virgin

Timo Glock: (20) "Sima pénteki edzésünk volt. Nagyon tetszett az autó, sikeresen finomhangoltunk rajta. Összességében úgy látszik, az elsődleges és a lágyabb gumikeveréket is nehéz kezelni egy etap során. Mindent egybevetve jól indult a hétvége."

Lucas di Grassi: (22) "Nagyszerű első napot zártam Abu Dhabiban, a sivatag közepén épített pálya és a kiszolgáló létesítmények lélegzetelállítók. Maga az aszfaltcsík főleg lassú kanyarokból és néhány hosszabb egyenesből áll. Sikerült sok kört megtennünk és hasznos munkát végezni a beállításokkal, levontunk pár következtetést, így a legjobban tudunk alakítani az autón holnapra. Erősen bízunk a sikeres szereplésben, és abban, hogy a futam végéig harcban állhatunk a legjobb új csapat címéért. Ez fűt minket."

Hispania

Christian Klien: (23) "Ma vezettem először ezen a pályán, így az első edzést az ismerkedésnek szenteltük. Sajnos csak 45 percünk volt, mivel reggel esett az eső. A második szabadedzésen már többet tudtunk dolgozni a beállításokon, és bár a pálya tapadása még nem túl jó, nagyon szórakoztató vezetni rajta. A fényviszonyok hasonlóak voltak, mint amire az időmérő és a verseny alatt számíthatunk, ezért örültem, hogy volt lehetőség hozzászokni."

Bruno Senna: (24) "Az első edzést megelőző eső miatt a pálya tapadása nem bizonyult túlzottan jónak, így vártunk, hogy javuljon. Ez sajnálatos, mivel így időt veszítettünk, ami alatt az autó beállításain dolgozhattunk volna. A második edzésen több kört sikerült teljesítenünk, és ráálltunk a hétvégi programunkra, de további munka vár még ránk, javítanunk kell az autón."

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU