Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2010.10.22. 21:45


Red Bull

Mark Webber: (1) "Sokat változott a pálya. A nyitóedzés elején természetesen roppant csúszós volt, hiszen új helyszín. A nap előrehaladtával egyre érzékenyebbé vált, de ez mindenki számára így volt. Nekünk a saját programunkat kell csinálnunk, és dolgoznunk kell az autón. Pozitív nap volt, a kocsi jól ment, sok információt halmoztunk fel. Mai teljesítményünk optimizmusra ad okot, készülünk a holnapra. Élvezetes itt vezetni, sok egyedi szakasz van a pályán, egy versenyző számára pedig mindig kihívás egy új helyszínre menni. A boxutca bejárata és kijárata kissé veszélyes, de ettől eltekintve kiváló munkát végeztek itt, a kritizálás csak szőrszálhasogatás lenne."

Sebastian Vettel: (7) "Úgy vélem, roncsderbi-szerűséget folytattunk ma a sok csúszkálással és drifteléssel. Jó móka volt. A pálya használhatóbb volt délután, de a második edzés elején defektet kaptam, ami befolyásolta a menetrendünket. Hamar át kellett váltanom a lágyabb gumikra, de azok nem voltak túl hálásak érte. Ugyanakkor azért nem volt annyira szörnyű a helyzet. Szerintem elég rizikós a boxutca bejárata, mert vakon közelítjük meg, és aki be akar hajtani, lassabban megy, mint aki nem. Elég nehéz lesz, ha valaki így éri utol a másikat. Jó időmérőt várok, megvan a tempónk. Marknak nyugodt délutánja volt, erősnek tűnt. Az első szektor nem fekszik nekünk, de a másik kettőben vissza tudunk zárkózni."

Ferrari

Fernando Alonso: (2) "Élvezetes lett a pálya, érdekessé teszi, hogy gyökeresen eltér egymástól a három szektor. Az elsőben magas végsebességre van szükség, a másodikban a tempós ívek vannak többségben, a harmadikban pedig a lassú kanyarok, ezért érdekes lesz látni, hogy az egyes csapatok milyen beállításokat választanak az időmérőre és a versenyre. Nagyon tetszik a 4-es és a 6-os kanyar közötti szakasz. Itt több különböző ideális ív is elképzelhető, és lehet előzni. Az isztambuli pálya utolsó részére emlékeztet. Egyelőre semmilyen negatívumról nem tudok beszámolni, leszámítva, hogy rendkívül gyorsan koptak a gumik, de erre számítani lehetett egy vadonatúj aszfalton. Nincs értelme aggodalmaskodni, mivel vasárnapig rengeteg javulhatnak a pályaviszonyok, és mindannyian ugyanabban a cipőben járunk. A Red Bullok szokás szerint versenyképesek, és ezen a pályán a McLarenek is nagyon erősnek tűnnek. (Lewis) Hamilton Suzukában a 3. helyre kvalifikálta magát, ennek a nagydíjnak pedig véleményem szerint ő az egyik esélyese. Úgy érzem, más a felállás, mint Japánban, ahol egyértelműen a bajnoki éllovas csapat volt a favorit: itt mi és a McLaren is nagyot alkothatunk. Több okból is nehéz jó döntéseket hozni a hétvége folytatására: a pályaviszonyok alakulása még a váltóáttételeket is befolyásolhatja a fontos kanyarokban, és vasárnapra számolnunk kell az eső lehetőségével is. Új pályáról lévén szó nem tudjuk mire alapozni a döntéseket, ezért a csapatmunka még fontosabb lesz, mint általában."

Felipe Massa: (6) "Tetszik ez a pálya. Nagyon hosszú, mindenféle kanyarból van benne, és néhány szakasza hagyományos, néhány pedig utcai aszfaltcsíkra emlékezetet. Főleg a 11-es kanyar nehéz: lényegében két kanyar egyben, és rögtön a kijáratnál a másik irányba kell fordulni. Kissé nehezen találtam meg az ideális beállításokat, és nehezen tudtam munkára fogni a gumikat, mivel gyorsan elkoptak. A pályaviszonyok továbbra is folyamatosan változnak majd, ahogy egyre több gumi rakódik az aszfaltra. Fokozatosan javult a tapadás, ezért nehéz megmondani, hol állunk pontosan az ellenfelekhez képest, de az általános megérzés az, hogy versenyképesek lehetünk itt. Délelőtt F-csatorna nélkül próbálkoztam, de egyértelművé vált, hogy muszáj itt használni, mivel jókora előnyt jelent az egyenesekben a standard hátsó szárnyhoz képest. Kissé túlkormányzott volt az autó, de ilyen körülmények között ez normális, és még rengeteg lehetőségünk van javítani a beállításokon. Hasznos volt a szimulátorban feltérképezni a pályát, mivel úgy tapasztaltam, hogy a valóságban a referenciapontok megegyeznek azokkal, amiket Maranellóban láttam."

McLaren

Lewis Hamilton: (3) "Délelőtt kirívóan piszkos volt a pálya, ezért az összes versenyző sokat csúszkált. Mindazonáltal feltűnően javult a pálya a nap folyamán, így most már egész jó, noha továbbra is maszatos az ideális ív mellett. Gyorsnak tűnünk az egyenesekben, valamint a második és harmadik szektorban is, ami bíztató. A pálya gyors, jó autóra van szükség hozzá. Úgy érzem, ez megvan. Ma elvégeztük az elhozott fejlesztések elemzését. A köridők azt sugallják, olyan ütőképesek vagyunk, mint a Red Bull, de a Renault és a Ferrari is erősnek tűnik. Lehet, hogy az időmérő azon fog múlni, melyik versenyző tud a legtöbbet kihozni a leggyorsabb köréből."

Jenson Button: (5) "Az autónk meglehetősen jól működik, tetszik a pálya is - élvezetes és lendületes, noha eleinte kissé nehéz volt a csúszóssága miatt. Azt gondolom, elég gyorsan elkaptuk a fonalat, csupán a sok por jelent problémát. Délután vesztettem némi időt, ami elszomorító, ugyanis nem tudtam nehéz tankkal körözni. A kocsi egyszerűen túlmelegedett, kiugrottam belőle a boxban, mert elkezdett füstölni. Időbe telt, mire mindent kitakarítottunk és rendbe szedtünk. Ettől eltekintve jó napot zártunk. Nagyon erősek vagyunk az első szektorban, amire gondolom sokan számítottak, de a többi szektorban is erősek vagyunk. Ez lelkesítő. Nagyon várom a hétvége további részét."

Renault

Robert Kubica: (4) "Az edzésnap elején nagyon csúszott a pálya, de erre számítani lehetett, hiszen még senki sem használta a nemrég lefektetett aszfaltot. A tapadás rohamléptékben javult, minden egyes körben jobb lett az aszfalt, és a második edzés végére már egészen elfogadhatóak voltak a pályaviszonyok. Különböző konfigurációkat próbáltunk ki a két tréning során, és most el kell döntenünk, hogy melyik utat választjuk. Emellett meg kell próbálnunk kicsivel többet kihozni az autóból."

Vitalij Petrov: (8) "Délelőtt és délután is nagyon piszkos volt a pálya, de folyamatosan javult. Még mindig csak tanuljuk a vonalvezetést. Nem könnyű jó tapadást és beállításokat találni. Élvezetes itt vezetni, tükörsima az aszfalt, és biztosan érdekes lesz a verseny, mivel nagyon gyorsan kopnak a gumik. Még sok munka vár ránk, de nem rossz a tempónk, mindössze az a dolgunk, hogy tovább menjünk a mai megtalált ösvényen."

Mercedes

Nico Rosberg: (9) "Ezen a pályán elég kellemes vezetni, és a hosszú egyenesekkel meg az előzést is lehetővé tévő hajtűkanyarokkal versenyezni is jó lesz rajta. A tapadás már az első néhány kör után elfogadható volt, talán nem is csúszott annyira, mint vártuk. A beállításokkal jó munkát végeztünk, az autónk nagyon hasonlónak tűnik, mint az utóbbi néhány versenyen, úgyhogy nem akadtak különösebb gondjaink. A gumik szemcsésedése a mai tapasztalatok alapján érdekessé teheti majd a futamot. Tovább fogunk igyekezni, hogy holnapra, az időmérőre fejlődjünk."

Michael Schumacher: (12) "A pálya nagyon jó volt, élveztem rajta a vezetést. Egy új pályát, ahol teljesen friss az aszfalt, természetesen fel kell gumizni, de fokozatosan javult az állapota, a nap folyamán nagyságrendekkel jobb lett. Egyébként a vonalvezetés kifejezetten nehéz és trükkös, ezért olyan kihívást jelent, ami nagyon tetszik. Ez jó nap volt számunkra, rengeteg munkát elvégeztünk a pályán. Gyorsaság szempontjából tűrhetően állunk, ezért az lesz a célom, hogy az időmérőn bekerüljek a legjobb tíz közé, a versenyen pedig pontokat szerezzek."

Sauber

Kamui Kobayashi: (10) "Elég jó lett a pálya. Nagy kihívást jelent, különösen az utolsó szektor nehéz. Az egyetlen probléma, hogy az aszfalt még nagyon csúszós. Mindkét gumikeverék hihetetlen mértékben szemcsésedik. Az első edzésen igencsak korán kezdtük a programunkat, amikor a pálya még nem kezdett el javulni, ezért teljesen tropára mentek az abroncsaim. Ezért álltam le néhány perccel a leintés előtt."

Nick Heidfeld: (11) "Gondoltuk, hogy eleinte roppant csekély lesz a tapadás, de még a vártnál is rosszabb volt a helyzet. Két perc körüli köridőkkel indítottunk, de egy idő után elkezdett eltűnni az olaj és a piszok az aszfaltról, mi pedig lassan felgumiztuk, és onnantól fogva igencsak szórakoztató volt a pálya. Tetszik a vonalvezetésben, hogy sok a kanyarkombináció. Az első kanyarjukat mindig jól el kell találni, hogy belerázódj a ritmusba, amit élvezek. A kemény gumiknak rengeteg idő kell, míg bemelegednek, és a lágy keverékkel sem az első kör volt a leggyorsabb. Viszont alighogy elérjük az ideális hőmérsékletet, elkezdenek szemcsésedni az abroncsok. Remélem, hogy a tapadás javulása holnapra orvosolja valamelyest ezt a problémát. Örömmel tölt el, hogy száraz és zökkenőmentes edzésnapon dolgozhattunk a beállításokon. Sokat tanultunk, és látok lehetőséget az előrelépésre."

Williams

Rubens Barrichello: (13) "Tűrhető napon vagyunk túl, Folyamatosan javult a pálya. Korán elkezdtünk magas üzemanyagszinttel körözni, ezért nem hiszem, hogy a mai helyezésünk tükrözi az erőviszonyokat."

Nico Hülkenberg: (16) "Elég jó lett a pálya, élvezem a vezetést. A délelőtti edzés jól sikerült, utána azonban végrehajtottunk néhány változtatást a beállításokon, amelyek nem vittek minket előre. Teljesen máshogy viselkedett az autó, és képtelen voltam jó köridőt futni. Délelőtt versenyképesnek tűntünk, ezért visszatérünk az eredeti beállításokhoz, hogy holnapra javuljunk."

Force India

Tonio Liuzzi: (14) "Ez a pálya nagyon érdekes, remek móka volt vezetni rajta. A délelőtti szabadedzés első 15 percében annyira gyenge volt a tapadás, hogy alig lehetett a pályán tartani az autót, de utána javult a helyzet, és folyamatosan egyre jobb lett. Az ideális íven túl azonban továbbra is nagyon koszos és csúszós, ezért a versenyen szörnyen nehéz lesz előzni, mert ha lehúzódunk a felgumizott részről, azonnal megcsúszunk. A programunk rendben zajlott - csak az utolsó körünkben, a pálya utolsó szektorában akadt gondunk, amikor az autóm elkezdett félrehúzni, de emiatt nincs okunk aggodalomra, mindössze annyi történt, hogy néhány perccel korábban fejeztük be az edzést. Egyelőre nehéz tiszta képet kapni a gumikról, mert borzasztóan szemcsésednek, és a hosszú etapokon szerintem mindenki küszködik velük, főleg a lágy keverékkel. Azt hiszem, általában véve jól állunk a balansszal, és tudjuk, milyen irányba menjünk el a beállításokkal a kétféle keveréken, úgyhogy biztatóan kezdődött ez a hétvége."

Adrian Sutil: (15) "Ma igazán kellemes volt megtanulni az új pálya vonalvezetését. Jó ritmusa van, és akadnak rajta nagyszerű kanyarok is, főleg az utolsó szektorban, ahol rásimul a célegyenesre. Modern pálya létére van karaktere, és miután az aszfaltra került némi gumi is, szórakoztató volt körözni rajta. A nap folyamán sokkal gyorsabb lett, és tudjuk, hogy még többet várhatunk majd tőle, ezért ma éppen az volt az egyik kihívás, hogy alkalmazkodjunk a változásokhoz. Jó programunk volt arra, hogy felvegyük a ritmust a pályán, és minden a tervek szerint alakult. A hosszú etapokon nem tettem meg túl sok kört, de így is rengeteg hasznos információt gyűjtöttünk a hétvégére. Összességében jó nap volt a mai."

Toro Rosso

Jaime Alguersuari: (17) "Az erre a pályára készített szimulációnk az egyik legvalósághűbb volt, amit valaha tapasztaltam, szóval hasznosan készültünk föl. Bár délelőtt eltöltöttem némi időt pár alkatrész tesztelésével, délután hamar elkaptam a fonalat, részben a szimulátor révén. A kocsi balansza jó volt, a versenytempónk jobb, mint vártam, szóval úgy érzem, vasárnap erős produkciót nyújthatunk. Nem volt rossz az időmérőre felkészítő etapunk, bár tovább gyorsulhatunk, ha csiszolunk a beállításokon, és jobban megismerjük a pályát. A pályával együtt a köridők is javulni fognak holnap, de ez minket nem érint. Tetszik az utolsó kanyar, élvezetes, mivel kockáztatni kell, ami veszélyes is lehet a kanyart övező falak miatt. A pálya többi része is érdekes, különböző ívek, sok irányváltás van."

Sébastien Buemi: (18) "Mindig izgalmas egy új aszfaltcsíkot felfedezni. Ahogy vártam, nagyon piszkos volt délelőtt, ám egyre javult a nap folyamán, ez a gyorsuló köridőkben is megmutatkozott. Ugyanakkor maradt pár kanyar, amelyik koszos maradt, ahol az aszfalt magasabban fekszik a rázóköveknél. Gond nélkül teljesítettük a mai napot, sok értékelnivaló adatot gyűjtöttünk, rá kell lelnünk a helyes irányra holnap. A szimulációnk és a becsült köridők is közel álltak a valósághoz. Összességében ez egy szép pálya, de sok mellette a fal."

Lotus

Heikki Kovalainen: (19) "Ez jó nap volt számomra. De először szeretnék köszönetet mondani a rendezőknek, amiért ilyen jó munkát végeztek, és gondoskodtak róla, hogy minden készen álljon a fogadásunkra. Sokan aggódtak a verseny sorsa felől, ezért nagyszerű volt látni, hogy már pénteken ennyi néző ült a lelátókon - szerintem ez biztató a hétvégére és a futam jövőjét illetően is. A pályán jó napunk volt. Egyértelmű irányt találtunk a beállítások terén, és a közvetlen vetélytársainkhoz viszonyítva a tempónk is erős volt, ezért szerintem jó formában vagyunk. Élveztem a munkát - a gyors rész a második szektor elején nagyon menő, és a harmadikban is akadnak nehéz kanyarok. Szerintem az első szektorban, ahol a hosszú egyenesek és a szűk kanyarok vannak, előzni is lehet majd, úgyhogy hiába nem túl bonyolult, tartogathat majd némi akciót. A boxbejáratnál viszont óvatosnak kell lennünk, mert ott kicsi a hely. Azoknak, akik gyors körön vannak, alaposan oda kell majd figyelniük a boxba lassan kihajtókra, de biztosra veszem, hogy nem lesz ezzel gond."

Jarno Trulli: (20) "Ez elég nehéz nap volt számomra - úgy tűnik, ami elromolhatott, az jórészt el is romlott, de a szerelők szép munkát végezve kétszer is megjavították a sebességváltómat, és ezzel gondoskodtak róla, hogy tűrhetően sok kört tehessek meg. A pályát elég gyorsan megtanultam, s ahogy az aszfalt állapota javult, az autóm az opciós (lágyabb) gumikon jónak is tűnt, ami hozzásegített, hogy körről körre jobb időket érjek el. Szerintem ez összességében jó pálya. Még mennem kell rajta, hogy ráérezzek, hol nyomhatom keményebben a gázt, de este dolgozni fogunk rajta, hogy holnapra és vasárnapra megtaláljuk a helyes beállításokat, úgyhogy szerintem rendben leszünk."

Virgin

 

Timo Glock: (21) "Imádok az új pályát. Technikailag roppant érdekes, mindenfélét tartalmaz, amire egy versenyző vágyhat: hosszú egyenesek, előzést kínáló hajtűk, egy keskeny utolsó szektor. Mindez egyetlen körbe belesűrítve. Megint balszerencsénk volt az opciós abroncsokkal, de az elsődleges keverék nem működött rosszul. A forgalom miatt veszítettünk egy kis időt, összességében azonban nem volt kellemetlen nap."

Lucas di Grassi: (22) "Az első Korean International Circuit-en teljesített edzésem jól alakult, kedvelem a pályát. Délután kezdődött az én programom, elég hamar felvettem a ritmust. Holnap bevetünk még pár fejlesztést, addigra én is még jobban megismerem a pályát, tehát szerintem tovább fejlődhetek."

Jérome D'Ambrosio: (-) "Jó volt, hogy megismerkedhettem ezzel az új pályával. Kezdetben rendkívül piszkos volt, de az edzés közben tisztább lett, ezért körről körre javult a helyzet. Sok kört tettem meg, mivel azonban a pálya ennyire poros volt, lehetőséget kaptam rá, hogy kipróbáljak néhány új dolgot, például gyakoroljam a rajtolást, amit korábban még nem csináltam. Folyamatosan tanulok, és végig ez is lesz a célom abban a négy napban, amit a Virgin Racingnél eltölthetek."

Hispania

Sakon Yamamoto: (23) "Mivel ez az első Koreai Nagydíj, mindenki először jár ezen a pályán. Ahogy várni lehetett, délelőtt elég csúszós volt a pálya, utána viszont egyre javult a tapadása. Sok kört megtettünk, sok adatot gyűjtöttünk. Végül sikerült mindkét gumit felhasználnunk a versenyre készülvén. Holnap tovább kell folytatnunk a kemény munkát."

Bruno Senna: (24) "Nem volt hatékony első napunk Koreában. Az első gyakorláson műszaki hibánk támadt, és idő előtt meg kellett állnom. Pár alkatrészt ki kellett cserélnünk az autón, délután ezért tudtam csak néhány kört futni. A szerelők pazar munkát végeztek, az edzés vége előtt megszerelték a kocsit. Most a holnap napra fókuszálunk, remélhetőleg sikeresebbek leszünk majd."

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ a konoha.hu -n. Nézzetek be! *** Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ!!!    *****    ÁGICAKÖNYVTÁRA - KÖNYVEK, KÖNYVEK, KÖNYVEK - ÁGICAKÖNYVTÁRA    *****    MOVIE-NIGHT -> Filmek, Sorozatok <- MOVIE-NIGHT    *****    Movie-    *****    Játssz a színekkel keress szebbnél szebb képeket, építs, szépítsd a portálod, hogy szebb és színesebb legyen a világod!    *****    Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó. 06209911123 Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó.    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél színes szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!    *****    * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!