Friss képek minden pilóta galériájában, mint 67.000 kép a galériákban!

 
RECEPCIÓ
 
Galéria - 2012

01. SEBASTIAN VETTEL
02. MARK WEBBER

03. JENSON BUTTON

04. LEWIS HAMILTON

05. FERNANDO ALONSO

07. MICHAEL SCHUMACHER

08. NICO ROSBERG

09. KIMI RÄIKKÖNEN

10. ROMAIN GROSJEAN

11. PAUL DI RESTA 

12. NICO HÜ
LKENBERG

14. KAMUI KOBAYASHI

15. SERGIO PEREZ

16. DANIEL RICCIARDO

17. JEAN-É
RIC VERGNE

18. PASTOR MALDONADO

19. BRUNO SENNA

20. HEIKKI KOVALAINEN

21. VITALIJ-PETROV

22. PEDRO DE LA ROSA 

23. NARAIN KARTHIKEYAN

24. TIMO GLOCK

25. CHARLES PIC


***Sztárok a pályán***

 
2005 óta gyűjtött képek

ADRIAN SUTIL
ALEX WURZ

ANTHONY DAVIDSON

CHRISTIAN KLIEN
CHRISTIJAN ALBERS

GIANCARLO FISICHELLA

JACQUES VILLENEUVE

JAIME ALGUERSUARI

JARNO TRULLI

JEROME D'AMBROSIO

KARUN CHANDHOK

KAZUKI NAKAJIMA

LUCAS DI GRASSI

MARKUS WINKELHOCK

NELSON PIQUET JR.

NICK HEIDFELD

RALF SCHUMACHER

ROBERT DOORNBOS

ROBERT KUBICA

RUBENS BARRICHELLO

SAKON YAMAMOTO

SCOTT SPEED

SEBASTIAN BOURDAIS

SEBASTIEN BUEMI

TAKUMA SATO

TIAGO MONTEIRO

VITANTONIO LIUZZI

 
E X T R Á K
 

ip-location

Üdv az oldalunkon!/home
Üdv az oldalunkon!/home :

  2010.09.11. 20:11


Ferrari

Fernando Alonso: (1) "Végre pole pozíció! Ráadásul a lehető legjobbkor, itt, az összes Ferrari szurkoló előtt! Sikerült két új szett lágy gumit megspórolnunk a Q3-ra, így lehetőségünk nyílt bebiztosítani egy köridőt azelőtt, hogy végleg mindent beleadtunk volna a második etapban. Végül is az első nekifutásra megszerzett köridő nem is bizonyult elég gyorsnak. A csapat és én is túl rég óta voltunk már pole pozíció nélkül, így fantasztikus eredményt, hogy két Ferrari szerepel az első háromban. Ez a pálya tényleg durván bánik az autóval, úgyhogy meg kell próbálnunk mindent az ellenőrzésünk alatt tartani. A lehető legtöbbet kell kihozzunk ebből a lehetőségből, sok ponttal szeretnénk távozni: megpróbálunk jól elrajtolni, és a lehető legtisztábban túljutni az első sikánon, ami mindig nehéz feladat a legelső körben. Szükségünk van erre az eredményre egy olyan hétvége után, mint a spái, ahol kétségek merültek fel az autóval kapcsolatban - itt azonban napról napra tapasztaltuk a javulást. Szép lenne holnap egy kettős győzelmet aratni a fantasztikus szurkolóink előtt: itt ugyanúgy otthon érzem magam, mint Spanyolországban. ."

Felipe Massa: (3) "Ma megszerezhettem volna a pole pozíciót, azonban a Q3-ban talán nem a legjobb stratégiát választottuk. A Q2-ben a harmadik körben tudtam kihozni a legjobb időt a lágy gumikból, így a következő szakaszban úgy döntöttünk, hogy háromkörös etapokat futunk - azonban a dolgok nem úgy alakultak, ahogy terveztük. A második etapomban nem sikerült eleget javulnom, hogy megszerezzem a pole pozíciót. Ezzel együtt jól sikerült számunkra az időmérő, elégedett vagyok az autó teljesítményével, ami ma még tovább javult. Több dolgot is változtattunk tegnap reggelhez képest, és ettől még versenyképesebbé váltunk. Sosem voltam túlzottan szerencsés Monzában, azonban holnap jó pozícióból várom a rajtot. Ez nagyon motiváló, főleg azt látni, hogy milyen boldogok a szurkolóink, ez ad egy kis extra löketet. Jó lenne megjutalmazni őket ezért...."

McLaren

Jenson Button: (2) "Egész hétvégén elégedett voltam a nagy leszorítóerős aerodinamikai csomagunkkal. Az autóm igazán jónak tűnt vele, a fara is kényelmesen stabil volt. Az ember tudja, hogy versenyképes lesz, ha itt-ott folyamatosan nyerni tud egy kis időt. Az autóm egyetlen körben is jól megy, de az igazi ereje a holnapi versenyen fog megmutatkozni, ahol a hosszú etapokon erős lesz a tempónk. Nagyobb leszorítóerőt használunk, mint az ellenfeleink többsége: emiatt az első néhány körben nehéz lesz védekeznünk, aztán viszont kiegyensúlyozottabb köröket tudunk majd futni. Holnap hihetetlen harc várható az élen, de az első sorból rajtolva mindenképpen a győzelem lesz a célom. Nagyon fontos lenne nyernem itt; otthon van egy világbajnoki serlegem, és szeretném, ha nálam is maradna!"

Lewis Hamilton: (5) "Kicsit csalódott vagyok - úgy tűnik, rossz utat választottunk, amikor úgy döntöttünk, nem használjuk az F-csatornát a hétvégén. Ma egyszerűen nem volt meg a kellő leszorítóerőm, az autóm ezért csúszkált a kanyarokban - nem tudtam keményebben nyomni a gázt, mert az autóm nem tette lehetővé. A holnapi versenyen jó lesz a végsebességem, de a kanyarokban továbbra is csúszkálni fogok, vagyis ott nem leszek képes elég közelről követni másokat ahhoz, hogy megelőzzem őket, szóval nem lesz könnyű dolgom. Jensonnak azonban gratulálnom kell a nagyszerű munkájához. A mai nem volt a legjobb teljesítményem az időmérőkön, de azért holnap így is veszettül fogok igyekezni, hogy a harmadik sorból rajtolva hasznos pontokat gyűjtsek. Úgy tűnik, nehéz verseny vár rám."

Red Bull

Mark Webber: (4) "Nagyjából elégedettek vagyok a mai időmérővel. Itt mindig szoros a küzdelem, és nem a legegyszerűbb tökéletes kört összerakni, mivel könnyű besokallni, ha nagyon igyekszel a sikánokban. Szép munkát végeztek a srácok. Föl-le állítgattuk a szárnyállást, de mindenki hasonló cipőben járt, hogy megtalálja a legjobb beállítást Monzához. Nem segített, hogy elég későn hozták vissza az autót, miután megállt a harmadik szabadedzésen, de megőriztük a nyugalmunkat. Nem tudtam sok kört megtenni az opciós (lágy) gumikon, de a mérnökök megnézhették, Sebastian mire jutott velük, és a csapat szoros együttműködése révén kaptam némi információt, ami sokat segített. A Ferrarik repültek ma, a verseny jónak ígérkezik."

Sebastian Vettel: (6) "Kissé csalódott vagyok. Tegnap nagyon gyorsak voltunk, és ma délelőtt is tisztességes tempót diktáltunk. De tegnap 3-4 km/órával nagyobb végsebességet értem el, mint ma délután kevesebb benzinnel. Ez sokba került, hiszen Monzában sok az egyenes. A versenyautónk azonban nem rossz, úgyhogy várjuk ki, mit hoz a holnap. Magas üzemanyagszinttel nehéz dolgunk lesz ezen a pályán, és mindenki máshogy közelíti meg a problémát, a McLaren például az egyik pilótáját alacsonyabb, a másikat magasabb szárnyállással versenyezteti, meglátjuk, sok benzinnel melyik válik be jobban. Lehet, hogy a futam elején nagy lesz a csúszkálás. Nem mi vagyunk itt a leggyorsabbak, ezt tudjuk, de majd meglátjuk, mire vagyunk képesek."

Mercedes

Nico Rosberg: (7) "Kétségtelenül a 7. hely volt a legjobb eredmény, amit ma reálisan elérhettünk, ezért elégedett lehet a csapat. Ugyanakkor természetesen szeretnénk előrébb lenni a rajtrácson, ezért nem szabad hozzászoknunk, hogy megelégedünk az efféle helyezésekkel. A versenytempónk valószínűleg erősebb valamelyest az időmérősnél, ezért remélem, hogy ha holnap történik valami a legjobb hat autóval, akkor javítok egy két-pozíciót, és értékes pontokat szerzek."

Michael Schumacher: (12) "Nyilvánvaló, hogy nem lehetek túlságosan elégedett a mai időmérőnkkel, de valószínűleg ez a legjobb eredmény, amit az autóm lehetővé tett. Nem volt tökéletes a balanszunk, főleg néhány kanyarban volt instabil az autó, de eleve nem úgy készültünk ide, hogy kiemelkedő eredményt fogunk elérni. Holnap azonban hosszú verseny elé nézünk, és az olasz szurkolóim olyan lelkesen fogadtak, hogy szeretném őket néhány ponttal megörvendeztetni."

Williams

Nico Hülkenberg: (8) "Ez nagyon-nagyon jó időmérő volt, igazán élveztem ma a vezetést - az autó remeknek tűnik, tetszik a pálya is, úgyhogy ezt bátran lehet harmóniának nevezni! Ettől nagy lett az önbizalmam, ezért a Q3-ban fantasztikus kört préseltem ki magamból, bár az első szektorban gyorsabb is lehettem volna. Összességében nagyon elégedett vagyok, és köszönetet kell mondanom a gyárban elvégzett munkáért, ahol nagyszerű aerocsomagot fejlesztettek ki: az egyenesekben jó vele a végsebesség, de közben kanyarban is tökéletes balanszot nyújt. A ma délutáni teljesítményem fényében már alig várom a holnapot."

Rubens Barrichello: (10) "Elég nehéz volt rátalálnom az optimális beállításokra, dacára annak, hogy otthon érzem magam ezen a pályán, hiszen tavaly is én nyertem itt. Szerintem jobbra számítottunk, úgy a 7. hely környékére, amit lehetséges is lett volna elérnünk, de még nem tudtuk kihozni az autónkból a maximumot. A holnapi verseny azonban rengeteg lehetőséget fog tartogatni, biztos lesz alkalmunk elérni valamilyen jó eredményt."

Renault

Robert Kubica: (9) "Tudtuk, hogy egy normális időmérő edzésen a 7. rajtpozíció a legjobb, amire számíthatunk, de nagyon szoros csatát vívtunk a Mercedesszel és a Williamsszel. Sikerült jó időt elérnem a Q2-ben, és első nekifutásra továbbjutottam, így megspóroltam egy szett lágy gumit az utolsó fordulóra. Az első körömben két tizeddel gyorsabb voltam a korábbi legjobbamnál, amikor úgy döntöttem, hogy bejövök a boxba - azt reméltem, hogy így a végén két mért kört tehetek meg, és remélhetőleg javítani tudok majd az időeredményemen. Sajnos azonban nem tudtam megismételni a köridőmet - végül is két századra végeztem a 7. helytől. Ez nem ideális, mivel a minket körülvevő autók nagyon versenyképesek a csúcssebesség tekintetében, de azt is tudjuk, hogy mindenkire hosszú délután vár, úgyhogy remélem, képesek leszünk kihozni a lehető legtöbbet az elénk tárulkozó lehetőségekből."

Vitalij Petrov: (15/20) "Kemény időmérő edzésen vagyunk túl, ahol nagyon kicsi különbségek döntöttek az első tíz helyezett között. Az autónk nem olyan versenyképes, mint az előző futamon, és meg kellett tanulnom, hogy hogyan találjam meg a megfelelő ritmust, illetve hogyan hozzam ki a legtöbbet a gumikból ilyen alacsony leszorítóerő mellett. Ami Timót illeti, bocsánatot kérek, ha feltartottam. Nem vettem észre, hogy mögöttem jön, és kék zászlókat sem láttam, amikor kifelé tartottam a boxból. A büntetésem következtében még nehezebb versenyünk lesz, de ahogy Spában is láttuk, holnap új nap jön, és bármi megtörténhet."

Force India

Adrian Sutil: (11) "Olyan közel voltak ma egymáshoz a köridők, hogy tudtuk, az időmérő is rendkívül szoros lesz. Nagyon-nagyon közel álltunk hozzá, hogy bejussunk a Q3-ba, csak néhány századmásodpercen múlt, ezért a teljesítményünkkel elégedettek lehetünk. Sőt, a 11. rajthely még előny is lehet, hiszen friss gumiszetten indulhatok, ráadásul a rajtrács tiszta oldaláról. Szerintem továbbra is van esélyünk egy pontszerző helyre."

Tonio Liuzzi: (20/19) "Már a délelőtti tréningen problémánk támadt, egyszerűen megszűnt az autó hajtása, így csak néhány kört tudtam megtenni. A két edzés között elvégeztünk néhány elemzést, és megpróbáltuk kijavítani a hibát, de az időmérőn hasonló problémánk támadt. Az első körben elment a motorerő, így miután visszatértem a garázsba, le kellett állítanunk az autót, és nem tudtam igazi gyors kört megtenni. Kár érte, de a holnapi nap a legfontosabb. Az autónknak fekszik ez a pálya, és sohasem tudhatod előre, mi fog történni, úgyhogy a végsőkig harcolunk. "

Sauber

Kamui Kobayashi: (13) "Az időmérőn nem voltak gondjaim, szerintem a köridőm is a rajtpozícióm is megfelel annak, amit ma lehetséges volt elérnünk. Michael (Schumacher) előttem van ugyan a 12. helyen, de 3 tizeddel előzött meg, ami elég nagy különbség. Az első szabadedzéshez képest az autóm balansza jobb lett, javult a pálya tapadása is, így megnőtt az önbizalmam. Természetesen meg fogok próbálni pontokat szerezni a holnapi versenyen."

Pedro de la Rosa: (17/16) "Ez az időmérő nehéz volt számomra. Délelőtt óta nem éreztem magam otthonosan az autóban, valamiért nem volt ugyanolyan érzés vezetni, mint tegnap. Növeltük a leszorítóerejét, de soha nem sikerült eltalálnunk a helyes kompromisszumot a végsebesség és a hátsórész stabilitása között. Mégis úgy gondolom, az autóm a versenyen jobban megy majd. Meglátjuk, mit tehetek."

Toro Rosso

Sébastien Buemi: (14) "Nagyjából elégedett vagyok a teljesítményemmel, mivel majdnem a maximumot hoztam ki az autóból, és bízok benne, hogy erős versenyt futhatunk holnap. Az a legfontosabb, hogy ezen a hétvégén ütőképesebbnek tűnik a csapat, mint Spában és az előző futamokon, ami üdvözítő fejlemény. Bizonyítja, hogy hatásosak a most debütáló fejlesztéseink, és hogy a csapat remek munkát végez. Csalódás, hogy három századdal kikaptam (Kamui) Kobayashitól, mivel ellenkező esetben 13. lettem volna, de összességében nem panaszkodom."

Jaime Alguersuari: (16/15) "A tegnapi problémák után elégedett vagyok azzal, ahogy a délutánunk alakult. Ma végrehajtottunk néhány változtatást az autón, és többé-kevésbé ott végeztünk, ahová vártuk magunkat. Nem tudom, mire leszünk képesek a versenyen, mivel tegnap nem sikerült hosszú etapot futnom magas üzemanyagszinttel, hogy lássam, milyen a gumikopás. Szóval ez újdonság lesz nekem, de ettől függetlenül már alig várom."

Lotus

Jarno Trulli: (18/17) "Az egész csapat számára remekül alakult a mai időmérő edzés, mivel mindkét autónk az egyik Force India előtt végzett, így jó kilátásaink vannak holnapra. A szerelőknek sikerült egy kisebb problémát kijavítani a kocsin közvetlenül az edzés előtt, és egész hétvégén kiválóan dolgoztak, és ezt jól esik meghálálni az eredménnyel. Mindig örömteli így teljesíteni a hazai versenyeden, ráadásul az újoncok közül is a legjobb helyen végeztem, ami még szebbé teszi ezt a napot."

Heikki Kovalainen: (19/18) "Nagyon elégedett vagyok a mai teljesítményünkkel. Jarnóval mindkettőnknek remekül sikerült az időmérő, így jó helyzetből várhatjuk a holnapi versenyt. A tegnapi szabadedzésen teljesítettem egy sikeres hosszú etapot, és már nagyon várom a futamot, talán még jobban is, mint a legtöbb idei hétvégén. Akadt néhány versenyünk a szezonban, ahol nem sikerült kihozni a legtöbbet a pénteki edzésekből, de tegnap nem így volt, és ez a várhatóan száraz versennyel, illetve a remek autóval együtt azt jelenti, hogy jól szerepelhetünk."

Virgin

Timo Glock: (21) "Kicsit csalódott vagyok amiatt, ahogy az időmérő végződött, mert előtte jó volt a tempónk az edzésen. Az első nekifutásomat tönkretette Vitalij Petrov, aki épp kijött a boxból, és az 1-es kanyarnál behúzódott az ideális ívre. A második alkalommal gyorsak voltunk, gyorsabbak a Lotusnál is, a harmadik garnitúra gumival viszont az autó fara nem tapadt eléggé. Mindenki javított, csak mi nem. Holnapra begyűjtöttünk egy rajtbüntetést is, mert úgy döntöttünk, kicseréljük a differenciálművet, de akkor is helyesen tettük. Összességében elégedett vagyok az autómmal, úgyhogy meglátjuk, mit hoz a holnapi verseny."

Lucas di Grassi: (22) "Ez mindennel együtt jó szombat volt. Elégedett vagyok az időmérőn elért köridőmmel, kihoztam a maximumot az autómból, mert a beállítások terén kompromisszumot kötöttünk a holnapi, hosszú verseny kedvéért. A csapat eddig egész hétvégén olajozottan dolgozott, és az autó is simán ment, ebből a szempontból jelentős fejlődést látok. Remélem, ez holnap is folytatódik."


a5

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
 

 
Számláló a g-portálon
Indulás: 2005-03-19
 


Küldj F1-gallery-s képeslapot
barátaidnak, ismerőseidnek!!
Katt a képre!!!

Google PageRank
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ a konoha.hu -n. Nézzetek be! *** Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ!!!    *****    ÁGICAKÖNYVTÁRA - KÖNYVEK, KÖNYVEK, KÖNYVEK - ÁGICAKÖNYVTÁRA    *****    MOVIE-NIGHT -> Filmek, Sorozatok <- MOVIE-NIGHT    *****    Movie-    *****    Játssz a színekkel keress szebbnél szebb képeket, építs, szépítsd a portálod, hogy szebb és színesebb legyen a világod!    *****    Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó. 06209911123 Debrecen Huszti Lakóparki napelemes családiház eladó.    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél színes szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!    *****    * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!